De Flamenco   7 comments

Wat vuur en passie op de zondagmiddag.
 
flamenco_rosario-2_001                Belen_maya
 
 
 
 
 
Posted 27 januari 2008 by Ann McDunn in Landen en Volken

7 responses to “De Flamenco

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, dit zie ik jou wel doen. Ik vind het erg mooi, de flamenco. Zit karakter en warmte in. Groet Bernadette

  2. Hallo Ann,
    mooie site heb je, er is veel op te zien!
    Groetjes, Liza

  3. Wowww doe jij "dat" op de zondagmiddag ach ja zo hoort t ook je man een beetje verwennen hé hahahaha
    Je blog ziet er goed uit je hebt wat veranderd hé wordt steeds mooier!
    Lieve groetjes Benona

  4. Het ziet er mooi en zwierig uit maar ik dans niet mee.
    Vandaag veel te moe voor.
     
    Groetjes,
    Henk

  5. go ann las het net op mijn space wat geweldig dat jij dat gedanst heb ik zou dat nooit durven maar vind het altijd heerlijk om te zien en te hooren

  6. Ja, ook dat heb je een beetje in je bloed he?
    Laat ik mij beperken tot de Vogeltjesdans!
    Kus,Edward.
     

  7. heerlijk ann om je zo te kunnen uit leven in muziek en dans heerlijk ha ha straks ze het maar na doen maar even seriues ik vind het prachtig groetjes van els

Geef een reactie

