Women in art   6 comments

Een bijzonder filmpje dat ik zelf erg mooi vind. Voor de kunstminnaars en minnaressen is dit een knap overzicht over de vrouwen in de kunst.
 
 
 
 
 
Posted 28 januari 2008 by Ann McDunn in Kunst

6 responses to “Women in art

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zo te zien ben jij ook al aardig YouTube-verslaafd vond je tubetje prachtig gedaan maar precies wat Edwardzegt  je wordt er een beetje dizzy van;-)….LiefsBEnona
     

  2. Geweldig, wat knap gedaan!
    ‘k Wist niet dat het "zo eenvoudig" zou zijn en ga het vast een keertje proberen!
    Moest erg lachen om Edward z’n reactie…..
    O, ja en ik zag mijn naamgenoot ook voorbij komen, Mona Liza
    Groeten, Liza

  3. Dit verschijnsel noemt men ‘morphing’. Dit kan je zelf ook maken met morphing software die gratis is te downloaden. Je voert twee portretfoto’s in, en de software maakt er een filmpje van, waarbij de ene portretfoto in de andere overgaat. Hartstikke leuk om eens te proberen.
     
    Groetjes,
    Henk

  4. WOMEN IN ART,Ann er komen heel wat schilders voorbij dacht ik,
    women in film,voor de namen van de filmsterren zou ik multipeljois nodig hebben,der gaat een hele wereld aan je voorbij he,kan jij ze allemaal bij naam?
    Japanese Human Art vindt ik heel knap gedaan!Leuk om naar te kijken.
    Van Gogh,Zijn dit allemaal zelfportretten door van Gogh zelf geschilderd?
    Wasbeertjes is leuk om te zien,hand in hand,geluiden van de toeschouwers op de achtergrond.
    Groetjes van gerrit.

  5. Ik vind het filmpje wel heel knap gemaakt (door de computer wschlk) maar ik vind het af en toe wel een beetje eng er uitzien, te veel films gezien waarbij ze in monsters veranderen denk ik.

  6. Knap gedaan he?
    Dit is voor het eerst dat ik van het kijken naar vrouwen,een beetje zeeziek wordt ( geintje )
    Kus,Edward.

Geef een reactie

