Theo Maassen vergat dat hij niet in een film speelde!   10 comments

 

Theo Maassen gooit camera van fotografe stuk

zondag 1 juni 2008 11:23

Cabaretier Theo Maassen heeft tijdens een optreden op het Comedy Festival in Amsterdam de 15.000 euro kostende camera van fotografe Ilvy Njiokiktjien kapotgegooid. 

Njiokiktjien, die foto’s maakte voor dagblad Spits, had de camera gekregen toen ze in januari door de jury van de Zilveren Camera werd uitgeroepen tot talent van het jaar.

Irritatie
Volgen weblog GeenStijl raakte Maassen tijdens het optreden zaterdagavond geïrriteerd door de fotografe en gaf hij de regie opdracht het licht aan te doen. Hij vroeg Njiokiktjien zich te melden. Toen zij dat deed, pakte Maassen haar digitale camera af.

Vervolgens vroeg hij aan het publiek wat hij met de camera moest doen. ‘Wanneer iedereen hard applaudisseert, gooi ik hem kapot, wanneer het stil blijft, krijgt mevrouw het terug.’ Toen de zaal begon te applaudisseren, gooide Maassen de camera daadwerkelijk stuk.  

Huilen
Njiokiktjien begon te huilen en ook de zaal reageerde verontwaardigd. Daarop riep Maassen dat iedereen die het niet beviel, maar weg moest gaan. Enkele tientallen mensen verlieten daarop de voorstelling, terwijl de cabaretier hen nariep: ‘Donder maar gewoon op, voor jullie tien anderen.’

De fotografe heeft direct aangifte gedaan van vernieling. Na afloop van de voorstelling heeft de politie Maassen opgepakt voor verhoor.

Door Anna Dijkman

Onderstaande foto’s zijn uit de thrillerfilm TBS waarin Theo Maassen de hoofdrol vertolkt, is het cabaret publiek niet goed genoeg meer of gaat Theo naast zijn schoenen lopen? Een grapje maken ten koste van het publiek hebben alle cabaretiers gedaan, maar dit is nog ongehoord.

Theo Maassen in de film TBS  Theo Maassen in de film TBS

 

 
Posted 1 juni 2008 by Ann McDunn in Cabaret

10 responses to “Theo Maassen vergat dat hij niet in een film speelde!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lekker jonge
    goeie film man
    ga zo door :D

  2. Deze man heb ik altijd al gestoord gevonden. Hij praat vreemd, zijn ogen staan verkeerd en ja, af en toe doet-ie bijna normaal en dan ga je twijfelen maar na deze act (en al die andere zogenaamde stunts die hij al heeft uitgehaald) heb ik het helemaal gehad met dit figuur. De boycot erop!
     
    Je bent weer lekker bezig Ann! Echt fijn vind ik dat. Liefs, Ilona

    • Ilona •
  3. Hoi Ann,
    Vreselijk ja, hij was sowieso al in m’n achting gedaald na een bepaalde show die ik van hem heb gezien maar nu dus helemaal. Bah, bah , van andermans spullen hoor je af te blijven. En voor het publiek daar heb ik geen woorden voor!
    Liefs,
    Marjo

  4. Dit is wel heel erg zeg ! Schandalig eigenlijk……….
    Overigens wel een beetje hypocriet van het publiek hoor, eerst heel hard gaan zitten applaudiseren en daarna zo verontwaardigd ….. We kennen Theo inmiddels toch wel goed genoeg om te kunnen weten dat hij tot zoiets in staat is?!?!?!!?
    Ik heb altijd geleerd dat je met je handen van andermans spullen afblijft, ongeachte de waarde…. maar ja, ik ben natuurlijk van een andere generatie……….
    Liefs, Miem

  5. Gadver wat een "etterbal" kinderachtig zooitje … onvoorstelbaar dat dat FUN moet heten …
    uitgebakken deegsliert is het jichhhhh!

    «»Vosje«»
  6. En zo is het… Ik voel helemaal mee met Henk…. maar vrouwen uiten zich blijkbaar anders…. Ik zou ook in snikken zijn uitgebarst, maar daarna zou ik Theo wellicht naar de keel hebben gegrepen…… En niet alleen om de waarde van die camera, maar omdat die eerlijk is verdiend…. een ander gaat daarmee niet zo om….maar kwaa met kwaad vergelden is nog erger….

  7. Oei oei Theo, dat had je bij mij niet moeten doen. Ik had met mijn kapotte camera net zo lang op je kop geslagen totdat je hersens over een oppervlakte van zo’n 9 m² over de vloer verspreid liggen.

  8. Oooooooh, wat erg, zeg, wat een verschrikkelijk verhaal…..
    Ze had hem nog wel als prijs gekregen voor haar goeie werk….
    De tranen springen me in de ogen…
     
    Agnès

  9. Dit figuur is dus duidelijk niet fris!!!!!

Geef een reactie

