Een eerbetoon aan en een prachtige tekst van Toon Hermans   7 comments

 
We hadden eens de GROTE DRIE, Toon Hermans, Wim Kan en Wim Sonneveld en dit eerbetoon wil ik delen met iedereen die nog wel eens terugdenken aan de tijd dat we daar nog van konden genieten. De tekst is tijdloos!
 
 
 
 
 
 
Posted 28 februari 2008 by Ann McDunn in Cabaret

7 responses to “Een eerbetoon aan en een prachtige tekst van Toon Hermans

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi An
    ik kon maar een klein stukje van de video zien.
    Heb je de link nog??
     
    even wegzakken en genieten van een onsterfelijke caberist ook al bleef hij toch ook een mens van vlees en bloed te zijn……
     

  2. Lieve Ann, ik ken je nog maar heel kort. Maar volgens mij heb jij een hart van goud! Het filmpje van Toon zegt al genoeg.
    Dus bij deze: I LOVE YOU!
     
    Annelies.

  3. Ach…die lieve Toon! Gelukkig zijn er nog filmpjes en boeken met zijn werk en ik hoop maar dat iedereen ook daarvan kinderlijk blijft genieten.
    groetjes

  4. Hoi Ann. Word er een beetje sentimenteel van, even een traantje wegpinken.
    Toch hoeft niemand de kwaliteiten van deze man in twijfel te trekken. Want,
    k’heb weer even een goed gevoel.
     
    Groetjes,
    Henkie

  5. Dear Ann,
    Een prachtige tekst en mooie beelden,dit kende ik nog niet van Toon,en het stemt je toch even tot nadenken.
    Als je zo dagelijks om je heen kijkt, en al die nare berichten leest over wat mensen elkaar aandoen vraag
    ik mij af, hoeveel van die mensen zullen er nog zijn waar Toon het over heeft.
    Kus,Edward.

  6. Hallo Ann,
    ik heb ervan genoten, zowel van beeld, als van geluid!
    Groeten, Liza

  7. Hallo Lieve Ann wat prachtig , zeker is dit weer prachtig om te horen en het is ook schitterend gemaakt, ik heb de cd,s van snip en snap. is ook altijd nog lachen , heerlijk , ik wens je nog een hele fijne dag, Liefs Janny

Geef een reactie

