Ierland zeg NEE !!!   10 comments

 
En alweer is er een week om, ik moet zeggen het was best wel een leuke week, we hebben veel mooi weer gehad en dat het nu even minder is daar komen we ook wel overheen, de temperaturen gaan langzamerhand weer omhoog. Nederland is het EK goed begonnen dus voor alle voetbalfans is het vanavond spannend of er nog een wedstrijd wordt gewonnen, mocht dat niet zo zijn laten we dan maar zeggen dat de beste ploeg zal winnen. Er zijn al weer veel jongelui geslaagd voor hun examens en degene die niet geslaagd zijn jammer, maar voortaan nog meer aan het huiswerk doen. Ierland zegt hoogstwaarschijnlijk nee tegen het EU-verdrag en ik hoop van harte dat die dappere Ieren doorzetten met hun nee geluid, daar hebben ze tenminste nog een écht referendum en wordt er naar de bevolking geluisterd, het verdrag komt daarmee op losse schroeven te staan en dat kan ik alleen maar toejuichen, want dat wij er nu zoveel beter op worden Rollend met de ogen daar geloof ik dus helemaal niets van. Veel te veel regels en veel te veel geld dat aan de diverse strijkstokken blijft hangen. Heftig weekje al met al, dus voor nu….
 
Weekendwens
Posted 13 juni 2008 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

10 responses to “Ierland zeg NEE !!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. hoi hoi lieve Ann. Ierland zei nee ,maar volgens een bericht heb ik al begrepen dat de nederlandse regering het lef heeft om dit waarschijnlijk naast zich neer te leggen. mij ontgaat de zin hiervan maar ja. Heb een heel fijn weekend en dank voor je berichtje

  2. Inderdaad..Ierland heeft nee gezegd..zij hadden lef..maar 26 tegen 1..dat kan niet te lang duren..ben benieuwd hoor..fijn weekend Ann..liefs Caro.

  3. hoi  ieve ann wens jouw ook een goed
    weekend toe
    had nog wel mooie rozen er op brrrrrrrrrrrrr
    mijn updats zijn niet meer te zien ga zo eens op zoek hoe dat kan gr v els

  4. Dear Ann,
    Ook een heel fijn weekend gewenst natuurlijk,en inmiddels heeft Ierland zich uitgesproken met NEE!…goed he?
    Dikke kus van Edward.

  5. Goed Weekend Ann. De Ieren doen niet mee aan het EU spel. Al die regels al de bureaucratie, de nogeloze wekelijkse verhuizingen van Brussel naar Strasburg en vv. Van mij hoeft het ook niet per se, maar een vebrokkeld europa is ook niet meer van deze tijd.

  6. Hoi Ann,
     
    Het gebeuren in Ierland heeft wel 2 kanten…
    Ik ben er voor als ze NEE stemmen….., maar economisch gezien is een verbrokkeld Europa geen goede zaak. In de wereldeconomie in ieder geval niet…. We zullen zien…. On verra….
     
    En een heel goed weekend,
     
    die van mij zit supervol…werk… maandagochtend 8.00 uur is de deadline….
     
    Agnès

  7. Geweldig dat Ierland hopelijk nee zegt. Niemand is er echt beter van geworden alleen zij zelf denk ik. Waar naar toe verdwijnen onze centen? Ik vermoed in toch al goed gevulde zakken zoals altijd en het gewone volk heeft het nakijken. Zoals Europa was hadden ze het voor mij mogen laten. Ze beloven de mensen de hemel op aarde, maar het is maar geklets, en alles wordt met de dag duurder.
    Fijn weekend Ann.

  8. zo is dat an nee blijfen zegen want net wat je zelf zegt wat blijft er al niet aan de strijkstok hangen wou dat is is beter naar de mens gingen luiteren en is de dingen deden die zo beloofde maar nee hoor ieder voor zich en je ziet het wel weer wie staan er langs de lijn de man met de korten achter naam geld geld alles draaid daar maar om belooft beloof  en alls wordt allan maar duurder verpakings bij draagen heb ik niet om gevraagt hoor of ze er een papiertje om doe die je er haast niet meer van af kunt krijgen ik kan zo nog wel door gaan maar doe het niet want maak ik me allen maar boos je moet is zien wat een zooi het hier op de straat is voetbal slingers overal maar aan hangen drank flesen over de straat nou van mij hoeft het niet hoor we woonen toch nog wel in een goeden buurt van deze ruimdenken de stads mensen maar als je er wat van zegt nou dat had ik dus maar beter niet kunnen doen en zo voort en zo voort nou an ik wens je toch nog een heel mooi weekeind michien dat het weer toch nog mee valt  voor straks nou ik denk het niet aan vallen hoor is maar een dom voetbal spel kus rene

  9. Hi Ann, je hebt waarschijnlijk op mijn space ook al mijn smeekbede aan de Ieren gelezen… ik hoop toch zo dat het bij NO blijft want ik vind de EU een wangedrocht zoals het is en verder gaat worden. Tenslotte hebben Nederlanders en Fransen ook al NEE gezegd tegen de grondwet en je weet hoe dat verder is gegaan. Ook de Denen staan niet te trappelen en vanuit Spanje krijg ik ook veel anti-reacties.
    Ik heb mijn banner al klaar voor als het NEE blijft: je mag ‘m kopiëren hoor!
     
    Wat hoor ik daar nou voor piepgeluiden????? Ooooo, het is Balkenende die staat te kakelen dat de Ieren het niet goed begrepen hebben…… my foot! Ons heeft hij ook een oor aangenaaid, de smiecht, dus ik gun hem een afgang. En dan kan hij het wel schudden… dan wordt hij geen 1e president van de EU, want daar is het hem al die tijd om te doen geweest. De man heeft al jaren een dubbele agenda.
     

    • Ilona •
  10. Lieve Ann,
    Toevallig ’n Oranje Roos?Voor ’t voetbal van vanavond,Nederland-Frankrijk?!Fijn dat je toch alweer ’n leuke week hebt gehad.’t Weer is hier iets minder geweest,regen en wind,frisjes maar als ’t zo warm is zit ik ook veel binnen.De tuin kon ’t water goed gebruiken!’n Heel fijn weekend gewenst hoor!
    Liefs Corry en ’n pootje van Joep,doeidoei!!xxx

Geef een reactie

