Archief voor 30 maart 2010

Mandy McDunn van Zikiri viert vandaag haar eerste verjaardag!   22 comments

00 Mandy

Lieve spacemensen, m’n vrouwtje heeft me al gefeliciteerd en ik kreeg een lekker snoepje maar eerlijk gezegd snap ik er helemaal niks van, wat is nou jarig ‘t klinkt gek en je kan het niet eens eten. Wel weet ik dat ik er al heel lang ben en dat ik het best wel goed heb getroffen wat eten, drinken en wandelen betreft en ik heb ook een mooi bed, alleen dat wassen en dat kammen dat moest verboden worden, ik hou er niet van en toch doet het vrouwtje het telkens weer en zegt dan dat ik een mooi meisje ben, maar ik word dan wel heel veel geknuffeld en dat is dan weer fijn. Dat ik in Alkmaar ben geboren daar weet ik ook niets meer van, maar vrouwtje heeft foto’s dus zal het wel zo zijn. Vanmiddag mocht ik mee helemaal naar Kollum en dat is best ver met de auto, eerst was het wel leuk want ik kreeg een zak snoepjes maar ik mocht er maar twee van hebben, toen we een poosje hadden gekeken in de winkels, wat ik best wel leuk vind, begon het te regenen en oh jee wat was ik nat, de lol was er helemaal af, vrouwtje heeft me op een handdoek gezet in de auto en echt ik was blij dat ik thuis was dat is geen feestje een feestje is voor mij spelen met andere honden hoe groter hoe liever, kuilen graven, vogeltjes pesten en proberen een poes te versieren en natuurlijk naar ome Harm gaan en dan De Mieden in of naar Groningen naar m’n grote broer en Iris dat is echt een feestje. Hieronder ben ik nog heel klein en eigenlijk weet ik niet of dat wel waar is, maar m’n vrouwtje zegt het en dan zal het wel zo zijn. Mijn broertjes en zusjes zijn ook jarig maar die zie ik nooit meer.

elf dagen 006

Hier liggen we met z’n allen bij mijn echte moeder Quinta van Zikiri, we waren elf dagen en de foto is gemaakt door Ruud van der Sluis dat was mijn eerste baas, het eerste vrouwtje heette Hennie van der Sluis en die heeft de foto aan mijn eigen vrouwtje gestuurd, lief hè?

Bikkel en Mandy (5)

Hier ben ik nog samen met Bikkel mijn broertje en ik zit achteraan.

Mandy 10 weken, die vlek is er nog, 10 juni 2009

Toen ik 10 weken was vond ik mijn eigen schaduw echt vervelend, dat ding wilde niet weg, maar nu weet ik gelukkig beter en zit er niet meer achteraan.

26 maart 2010, Mandy, ik wacht wel weer

Hier moest ik zo nodig weer op de foto bij de narcissen, daar mag ik niet aankomen dus ik heb er niets aan. Vrouwtje zei dat ik er niet uit zag omdat ik een beetje had liggen rollen en door de struiken was gelopen, maar zo ben ik nu. Ik heb van oom Edward twee heel mooie strikjes gekregen bij de post, die moeten wel in mijn haartjes en dat is natuurlijk minder leuk maar het was wel erg lief. Allemaal veel likjes van mij en als het weer dag is zal ik wel zien wat jarig is! AL M’N BROERTJES EN ZUSJES OOK GEFELICITEERD, ik hoop dat jullie het allemaal goed maken.

Geplaatst30 maart 2010 doorAnn McDunn inYorkshire Terriër, Mandy