Mandy McDunn van Zikiri viert vandaag haar eerste verjaardag!   22 comments

00 Mandy

Lieve spacemensen, m’n vrouwtje heeft me al gefeliciteerd en ik kreeg een lekker snoepje maar eerlijk gezegd snap ik er helemaal niks van, wat is nou jarig ‘t klinkt gek en je kan het niet eens eten. Wel weet ik dat ik er al heel lang ben en dat ik het best wel goed heb getroffen wat eten, drinken en wandelen betreft en ik heb ook een mooi bed, alleen dat wassen en dat kammen dat moest verboden worden, ik hou er niet van en toch doet het vrouwtje het telkens weer en zegt dan dat ik een mooi meisje ben, maar ik word dan wel heel veel geknuffeld en dat is dan weer fijn. Dat ik in Alkmaar ben geboren daar weet ik ook niets meer van, maar vrouwtje heeft foto’s dus zal het wel zo zijn. Vanmiddag mocht ik mee helemaal naar Kollum en dat is best ver met de auto, eerst was het wel leuk want ik kreeg een zak snoepjes maar ik mocht er maar twee van hebben, toen we een poosje hadden gekeken in de winkels, wat ik best wel leuk vind, begon het te regenen en oh jee wat was ik nat, de lol was er helemaal af, vrouwtje heeft me op een handdoek gezet in de auto en echt ik was blij dat ik thuis was dat is geen feestje een feestje is voor mij spelen met andere honden hoe groter hoe liever, kuilen graven, vogeltjes pesten en proberen een poes te versieren en natuurlijk naar ome Harm gaan en dan De Mieden in of naar Groningen naar m’n grote broer en Iris dat is echt een feestje. Hieronder ben ik nog heel klein en eigenlijk weet ik niet of dat wel waar is, maar m’n vrouwtje zegt het en dan zal het wel zo zijn. Mijn broertjes en zusjes zijn ook jarig maar die zie ik nooit meer.

elf dagen 006

Hier liggen we met z’n allen bij mijn echte moeder Quinta van Zikiri, we waren elf dagen en de foto is gemaakt door Ruud van der Sluis dat was mijn eerste baas, het eerste vrouwtje heette Hennie van der Sluis en die heeft de foto aan mijn eigen vrouwtje gestuurd, lief hè?

Bikkel en Mandy (5)

Hier ben ik nog samen met Bikkel mijn broertje en ik zit achteraan.

Mandy 10 weken, die vlek is er nog, 10 juni 2009

Toen ik 10 weken was vond ik mijn eigen schaduw echt vervelend, dat ding wilde niet weg, maar nu weet ik gelukkig beter en zit er niet meer achteraan.

26 maart 2010, Mandy, ik wacht wel weer

Hier moest ik zo nodig weer op de foto bij de narcissen, daar mag ik niet aankomen dus ik heb er niets aan. Vrouwtje zei dat ik er niet uit zag omdat ik een beetje had liggen rollen en door de struiken was gelopen, maar zo ben ik nu. Ik heb van oom Edward twee heel mooie strikjes gekregen bij de post, die moeten wel in mijn haartjes en dat is natuurlijk minder leuk maar het was wel erg lief. Allemaal veel likjes van mij en als het weer dag is zal ik wel zien wat jarig is! AL M’N BROERTJES EN ZUSJES OOK GEFELICITEERD, ik hoop dat jullie het allemaal goed maken.

Posted 30 maart 2010 by Ann McDunn in Yorkshire Terriër, Mandy

22 responses to “Mandy McDunn van Zikiri viert vandaag haar eerste verjaardag!

Subscribe to comments with RSS.

  1. @ C.e, bedankt meis ook voor je leuke felicitatie. X@ Murwafarma, een mol is groter maar Henk zal wel nooit mollen gevangen hebben ;-))) Als ik zelf naar de eerste foto’s kijk kan ik me haast niet voorstellen dat het zo’n klein bolletje was al is het nu ook nog niet bepaald een bouvier, 3 kilo hond is ook wel genoeg en de driftbuitjes worden al minder, de puberstreken gaan er wat uit (hoop ik) hugs en knufs terug!@ Miempie, nog drie vriendjes erbij en je drietal kan gerust zijn, ze blaft op straat niet tegen poezen maar wil ermee spelen en doet een knieval om lief gevonden te worden. Mandy is gewoon een halve kat, lopen in de regen is helemaal geen punt maar naar achter toe wèl en sneeuw en ijs vond ze prachtig. Dikke kus, Ann. Lieve Whoppie, Yentl en Paljas willen jullie ook vriendjes worden dat zou ik heel erg fijn vinden want ik wou dat ik twee hondjes was……… ik heb best wel een mooie verjaardag gehad en ben van plan om dat maar iedere dag te vieren dan is het leven toch wel erg leuk, krijgen jullie ook lekkers en cadeautjes? Veel likjes Mandy.

  2. Hallo lieve Ann en Mandy,Ik kom jullie even feliciteren hoor, ook namens Whoppie, Yentl en Paljas. Die hebben speciaal voor Mandy een uitzondering gemaakt omdat ze ook niet van regen houdt en dat schept dan toch meteen een band hè….. verder hebben ze natuurlijk een bloedhekel aan alles wat blaft. Jeeeee, Mandy, wat ben je mooi, nu helemaal met die strikjes van je ome Edward! Hij verwent je toch maar weer en nu ben je echt een familielid van de McDunn clan hè. Mooi ruitje hoor meissie, het flatteert je, heus !!!Hoop dat je ondanks de nattigheid toch wel een fijne verjaardag gehad hebt vandaag.Een dikke knuf en veel liefs, Miem

  3. Ann, het gaat zo snel allemaal. ’t Is toch niet te geloven dat dit bolletje wol al een jaar oud is. Volgens Henk de omvang van en mol maar enfin is toch bijgetrokken tot slim, knap bijdehandje. Kweet nog hoe je twijfelde en kijk nou hoeveel plezier en liefde je van haar krijgt, met of zonder driftbuitjes. Hugs & knufs

  4. ik kom je even feliciteren ! ;)x, c.e

  5. Allemaal heel veel dank voor jullie lieve en leuke reacties, Mandy heeft lekkers gehad en cadeautjes en tussen de buien door hebben we nog een lange wandeling gemaakt, een jaar gaat echt heel snel en soms duurt een dag lang! Ik hoop dat Mandy en ik nog jaren bij elkaar zijn en het is ook heel erg leuk dat ze zelfs hier al vriendjes heeft op vier pootjes, Jules, Diesel, Bill en Boris, Joep, Snoopy en dan zijn er Yp en Spot nog van San, Kojak van Henk en natuurlijk de lieverds van Sjerrie, Mandy kan zelf wel met een space beginnen ;-))) Ook heel veel dank van Mandy voor de goede wensen, likjes van haar en liefs van mij.

  6. Jemig!! nu alweer 1 jaar???…gaat dat toch snel joh..héérlijke foto,s van Mandy meiss..hartstikke gefeliciflapperd hoor en dat jullie maar héél lang van elkaar kunnen genieten..liefs Caro.

  7. jee wat gaat het toch vlug allen maal ann geef mandy maar dikken nuffel van mijn en feliciteer haar maar van mijn jij ook van harte is voor jouw toch ook erg leuk om zo terug te kijken op dit jaar samen met mandy erg leuk verhaal zo

  8. Nou, nou al een hèèl jaar!!!Mandy heel veel lieve pootjes en knuffels uit Rolde hoor!Van mij en Snoopy…….

  9. Lieve MandyVan harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat zie je er prachtig uit met je strikje in je haar .lief van oom Edward dat hij je mooie strikjes heeft gestuurd en we zien vast wel eens hoe mooi ze staan.Ook jij gefeliciteerd lieve Ann en nog heeeeel veel fijne jaren samen .Een leuk log heb je er van gemaakt met heel leuke foto’s Liefs Elisabeth

  10. Van harte gefeliciteerd Ann & Mandy, dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten.Natuurlijk leuk om haar nog even terug te zien als Puppie, niet groter dan een mol.Fijne dag nog voor jullie twee

  11. Lieve Mandy en Ann,Van Harte Gefeliciteerd met je 1ste Verjaardag!Je vrouwtje heeft er ’n mooi logje van gemaakt,het is altijd weer leuk om de puppy-foto’s nog eens terug te zien.’n Fijne dag samen en laat je maar lekker verwennen,komt vast goed.En af en toe ondeugend zijn mag best,ik ben afgelopen zondag ’n beetje stout geweest,mocht ff los om te spelen en heb toen de benen genomen,leve de vrijheid maar mijn baasje was niet echt blij,uiteindelijk heb ik me laten vangen en werd genegeerd.Heb ik m’n lesje geleerd?Waarschijnlijk niet!Dit was zeker niet de eerste keer!Foei Joepie!!Waf-Woef,likjes van Joep!!

  12. Lieve Mandy,…nu is het pas écht feest hoor! Oompje is al naar de HEMA geweest om een lekkere moorkop te halen, en nu zit mijn snor helemaal vol slagroom. je Moeder gaat toch zeker wel een biefstukje tartaar voor je kopen hè?Dit is een leuk babyalbum Ann, wat is dat jaar eigenlijk snel gegaan.Een dikke kus van je broertje.

  13. Gefeliciteerd met mandy, een hele fijne dag!

  14. 1 jaar alweer….dat is snel gegaan zeg, gefeliciteerd en leuk deze terugblikfoto’s

  15. Wat een lief, prachtig, en soms ondeugend hondje is deze kleine geworden.Gefeliciteerd en een fijne dag samen!Liefs, en knuffel,Belia.

  16. gefeliciteerd, een jaar met veel avonturen, maar ook wwer een jaar warvan je denkt , goh nu al een jaar voorbij. poeh proficiat en jij ook Ann natuurlijk.

  17. Lieve Mandy, Gefeliciteerd met je verjaardag. Dat is iets heel speciaal voor die tweevoeters. Strikjes moet je maar voor lief nenen. Wed dat je heel veel knufs gekregen hebt en botjes. Likje, Jules

  18. Lieve Mandy, Het heeft me wel veel moeite gekost, maar nu heb ik dan toch langs een omweg een plaatje in je gastenboek geplakt. Eerst moest ik roosjes plukken. Toen moest ik die op mijn foto plakken. Toen moest ik er nog glitters op strooien. En toen moest ik nog happy birthday schrijven. Het plakken wilde helemaal niet lukken. Ik had het plaatje er gewoon in geplakt. Dat ging goed, maar toen moest ik op toevoegen of zoiets klikken en toen was het weer weg. Na een paar keer heb ik dan maar aan mum gevraagd en nu staat het "onder een link" zegt ze. Wat dat is weet ik niet en het kan me niet schelen ook, als je mijn foto maar krijgt, want ik vin jou lieff.Likjes, Diesel.

  19. LIEVE TANTE ILONA U WEET WEL WAT JARIG IS, IK BEN NOG STEEDS HEEL BLIJ DAT U MIJN PEETTANTE BEN EN IK HOOP DAT U DAT NOG JAREN ZAL BLIJVEN.KOM MAAR EEN GEBAKJE OF EEN KLUIF HALEN HOOR WANT U BENT OOK EEN BEETJE JARIG!VEEL LIKJES VAN UW PLEEGKIND.

  20. Heel veel dank Rinus, ook ik hoop dat we nog veel jaren samen zullen zijn,liefs, hug, Ann en een likje van Mandy.

  21. Hallo lieve Ann en Mandy,Als eerste Mandy van harte gefeliciteerd, maar natuur jij ook Ann. Leuke foto’s mag ik wel zeggen. Voor mandy nog vele jaartjes erbij, en dat jij er veel plezier van mag hebben. Liefs voor jullie beide van Rinus

Geef een reactie

