Archief voor 2 augustus 2008

Nikon Coolpix P80 en weekend 2 en 3 augustus 2008   19 comments

Eindelijk is de nieuwe camera gebruiksklaar, eerst kon ik maar 5 foto’s maken omdat ik nog geen goede geheugenkaart had, dus komen er nog veel foto’s die ik heb gemaakt met de Canon PowerShot A 430, maar wat een verschil in kwaliteit en opties, het is echt een geweldig fijne camera, tot mijn grote vreugde ook nog heel licht maar het belangrijkste is dat ik van 4 x zoom naar 18 x zoom ben gegaan, natuurlijk moet ik alles nog goed uit proberen maar ik ben al vlijtig aan de gang, de eerste foto die werkelijk (voor mij dan) erg mooi is geworden had ik ook al met de Canon genomen, de mensen die de foto van het bloemetje "Meisjesogen – Coreopsis Lancecolata (Baby Gold) hebben gezien, kunnen nu meteen het verschil zien.

Meisjesogen (Coreopsis lancecolata) (Baby Gold) Woensdag 30 juli 2008

Ook de poes van de buren die gister een schaduwplekje zocht staat er eindelijk mooi duidelijk op. Zelf de zandkorrels van het rollen zie je zitten op de vacht van het poezenbeest.

Poes van de buren zoekt de schaduw op, donderdag 31 juli 2008

Dit zijn maar twee voorbeelden om het verschil tussen de camera’s te laten zien want ik heb nog bossen foto’s van de Canon die ik gewoon neerzet al zie ik zelf wel dat ik eerder dit toestelletje had moeten hebben, alle heemplanten komen nog, maar ik denk dat ik die maar in een album zet op een enkele na. Vandaag naar Groningen geweest en ik heb daar ook natuurlijk foto’s genomen zodat ik helemaal daas van het aantal foto’s wordt, maar goed er moet toch wát te zien zijn van mijn nieuwe bezit waar ik drommels blij mee ben. Sorry dat ik een beetje erg enthousiast ben maar waar ik mee had moet beginnen komt natuurlijk weer onderaan….

ANN 2

Geplaatst2 augustus 2008 doorAnn McDunn inGeen categorie