Film Tip   5 comments

 
Vanavond op CANVAS 21.25 de documentaire die als filmdrama is te bekijken The story of the Weeping Camel voor iedereen die houdt van dieren, de natuur en de cultuur van vreemde volken een echte tip! De hoofdrolspelers zijn een moeder kameel en haar jong maar ook wordt er een beeld gegeven van het leven van de Mongolen. Hieronder de filmtrailer, wie gaat kijken veel plezier!
 
 
 
Posted 13 april 2008 by Ann McDunn in Film

5 responses to “Film Tip

Subscribe to comments with RSS.

  1. heb toch gekeken was prachtig zo zie je maar de nartuur mens is zo gek nog niet ook is er traantje gevallen toen het jong zo aan het huilen was was echt prachtig ann
    wil je er voor bedanken want ik had er zo langs heen geklikt
    nu dacht ik hee dit is het en heb tot het eind toe zitten genieten
    maar vond het toch ook weer jammer om te zien hoe daar het leven ook de kant van ons op gaat over paar jaar is dit ook gedaan want dan  vergeten ze net als wij hoe de nartuur werkt
    maar kan het ze ook niet kwalijk nemen toch hun mogen ook profiteren van wat er op de aarde uit gevonden word
    al is het niet vaak positief wat wij er mee doen n
    nu ann nogmaals bedankt meid gr v els,,

  2. zie elders mijn eerste reaktie! 4 generaties bijeen! En dan de symboliek van de zorg voor de mens en dier! heel passend. Gelukkig ??? hebben ze nu een accu om TV te ontvangen en zijn de knikkers, kaarten en verhalen vertellen in de kast gelegd. Een verrijking? Wij dachten het ook, maar Op TV dit weekend alleen jouw filadvies gezie en vrijdag even Grijpstra………..
     
    Maar lekker overdag in ieder geval naar buiten en ‘s-avonds de andere dingen regelen……\\Zwaai zwaai…. Geen cameraploeg in de tent hoor!!!!!!!!!

  3. zou eens kijken of ik die zender ook heb
    maar ja zondag avon kijk ik al ergens naar dus tjaaaaaaaaaaaaaaa jammer maar vind het toch leuke tip ann bedankt

  4. Helemaal iets voor mij goeie tip Ann ik ga kijken thnxx vond de bijgevoegde clip al super … wordt lekker genieten voor de buis!
     

  5. Bedankt voor de tip Ann, volgens mij zeker de moeite van het kijken waard.
    Kus van Edward.

Geef een reactie

