Kerst en bijna 2011   31 comments

Kerstslinger

Alle vrienden, vriendinnen en bezoekers wil ik prettige feestdagen wensen en voor 2011, Gezondheid, Vrede en Vreugde.

Bedankt voor alle reacties en bezoekjes in 2010, liefs van mij en een likje van Mandy.

KLIK HIER

Prettige Feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar in wat andere talen Knipogende emoticon

Noflike Krystdagen en in protte Lok en Seine yn it Nije Jier! Merry Christmas & Happy New Year! Joyeux Noël et Bonne Année! Kala Christougenna Ki’eftihismenos O Kenourios Chronos ! Kellemes karácsonyi ünnepeket és Boldog újévet! Buon Natale e Felice Anno Nuovo ! Pozdrevlyayu s prazdnikom Rozhdestva i s Novim Godom! Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo! Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun! Crăciun fericit şi un an nou fericit!

Nollaig Shona Dhuit (Het echte Iers mag niet vergeten worden).

Anton_Pieck_kerstfeest

Glaasje op? Laat je rijden!

Posted 24 december 2010 by Ann McDunn in Geen categorie

31 responses to “Kerst en bijna 2011

Subscribe to comments with RSS.

  1. het is nu al kerst en nieuw jaar geweest

  2. Hey hey meiss..alles goed met jou en Mandy????..stil hier..hoop alles is okee??..in ieder geval..een fijne avond lieverd!! knuffffff,Caro.

    • Knuffel terug lieve Caro, het is hier ook wat stil maar ik heb toch een beetje een winterdipje, het is telkens zulk naar weer dat ik er haast niet uit kom maar we gaan de goede kant op en alles sal reg kom zullen we maar zeggen 😉
      Liefs, Ann.

  3. Wat ben ik ook een trut hè..zie nu pas je héérlijke kaart!!..klik hier zie ik ineens staan gheh gheh..afijn..beter laat dan nooit,toch??..alvast een fijn weekend meiss..liefs Caro.

  4. De kerst is natuurlijk al lang voorbij, maar ik wil je hierbij in ieder geval een heel voorspoedig 2011 toewensen ! Een van mijn goede voornemens is om jou ook weer te gaan volgen. Je staat altijd garant voor rake maatschappijkritische stukjes ! John

    • Dank je wel John, ook jou zal ik volgen en ik hoop dat je het nu wel leuk vindt op WP, ook jij natuurlijk nog een heel gezond, voorspoedig en vreugdevol jaar toegewenst, of het uit zal komen is de vraag maar wensen is toegestaan 😉
      Liefs, Ann.

  5. Fijne jaarwisseling gehad meiss??..hope so!!..voor nu..fijne dag..liefs Caro.

  6. Hallo Ann, een heel fijn en gelukkig 2011!

    Liefs van mij X

  7. Tja Ann,ik heb het eindelijk geleerd haha,niet steeds terug kijken en ook niet te ver vooruit en dat geeft een groot stuk rust besef ik nu .Dank je voor je compliment ,alleen wil ik toch die foto van mijn banner nog iets kleiner ,maar ik moet nog uitzoeken hoe en dat komt wel goed.Ik ga niet van die spetterende wensen doen ,ik wens je een prettige avond en hoop dat het komende jaar weer veel gezellige dingen zal brengen .Dus heb het goed en blijf gezond samen met Mandy in 2011 .
    Liefs Elisabeth

  8. iki wens je een prettige jaarwisseling en een gezond 2011.

  9. Een héél fijne jaarwisseling lieve Ann..en alle goeds voor 2011..hoop dat Mandy niet bang is voor vuurwerk..liefs Caro.

  10. Leuk gedaan meiss..al die vreemde talen!!..en prachtig plaatje..nog een fijne avond lieve Ann..liefs Caro.

  11. En natuurlijk wensen wij jou en Mandy ook hele gezellige feestdagen en een gezond en sprankelend 2011.
    En je zoon ook. Misschien is hij het komend jaar wel zover dat hij weer een hond neemt. Alleen is in zijn geval ook zo heel erg alleen.
    Liefs van mij en voor jou een poot en voor Mandy een lik van Diesel

    • Dank je wel Bea, maar ik denk dat er een misverstand is, mijn zoon is niet alleen en ze hebben twee teckels waar zoonlief dol op is, Edward is mijn broer en die heeft geen hond en is alleen, maar toen hij hier was vond Mandy dat geweldig, ze heeft een dag lopen zoeken toen hij weer weg was.
      Liefs voor jou en van Mandy een likje voor jou en Diesel, hijzelf veel kriebeltjes van mij.

  12. Voor 2011: Gezondheid, Vrede, Vreugde én Vrolijkheid!
    Noflike Krystdagen en Folle lok en seine yn it neie jier!
    Tuutsjes
    xxxsjer

    • Zeker vrolijkheid en ik hoop van harte dat er in 2011 veel wordt gelachen want je kan nog beter een dag zonder eten dan een dag zonder lach, al is smakelijk eten toch ook wel heel erg prettig 😉
      Tútsjes werom for dy, Ann.

  13. gooi kersfiès Ann

  14. De wereld is blij,
    maar voor sommige is
    dat maar schijn.
    Het is kerst,
    een geschenk om aan
    de mensen te denken.

    Kerst is iets moois,
    het geeft je een warm
    gevoel van binnen.
    Misschien is dat gevoel
    wel liefde.

    Met kerst denken wij aan,
    de wereld,
    de mensen die
    voor je klaar staan.
    En de mensen die om je geven.

    Kerst is iets impulsief,
    iets waardevol
    of iets
    speciaals.
    Het zit in je hart
    en in je zelf.
    Maar is kerst nu ook zo bijzonder,
    zoals de mensen dat zeggen?

    ik wens jou een fijnen kerst en een gezond nieuw vrienden jaar toe diken kus van mij

    • Mooi geschreven René maar eigenlijk is het wel zuur dat er veel mensen zijn die alleen met kerst wat medegevoel tonen, liefde voor de mensen en vreedzaam samenleven zou iedere dag gewoon moeten zijn, jammer dat de samenleving zo is verhard. Kerstmis op zich is helemaal niet zo bijzonder en buiten deze dagen om heb ik voor veel mensen een warm plekje in m’n hart waar jij zeker bij bent!
      Warme dagen met elkaar en vrienden blijven we in 2011 en hopelijk nog veel langer.
      Dikke kus, Ann.

  15. Lieve Ann
    Dank je voor de leuke kerstwens .Dit jaar zal ik blij zijn als al het feest gedoe weer over is ,hoe ik het ook probeer het ”feestgevoel ” is mijlenver te zoeken ,teveel verloren wat me dierbaar is .Maar we maken er het beste van met onze Dochter .En ik wens jou fijne dagen met je familie ,ik hoop dat het weer niet teveel dwars ligt .2011 een nieuw jaar en dus weer kijken wat het zal brengen
    Liefs Elisabeth

    • Echt feestgevoel kan je ook niet maken Elisabeth dat komt soms plotseling en dan is het dubbel leuk en het hoeft niet eens te komen met feestdagen. Iedereen zal wel wat hebben om over na te denken, maar er zijn talloze mensen die helemaal geen feestgevoel of prettige dagen hebben. Ik wens jullie ook fijne dagen met z’n drietjes en Mikki en kijk niet te ver vooruit dan valt het altijd mee.
      Liefs, Ann.

      • Je hebt gelijk Ann feestgevoel laat zich niet dwingen .Vandaag was in elk geval duidelijk hoe goed en fijn we het hebben met zijn drietjes of eigenlijk vier natuurlijk met Mikki erbij .Ik wens je morgen een fijne dag
        Liefs Elisabeth

  16. Lieve Zuster,
    Leuk hoor, een kesrtwens in diverse talen. De plaat van Anton Pieck is echt heel mooi. Ik wens jou ook hele vredige dagen, en 2e Kersdag een gezeliige dag in Exloo.
    Liefs een dikke kus van je broertje.

    • Lieve broer,
      de halve dag zit er alweer op en we hebben een hele poos gebeld, dat breekt mooi op zo’n dag dat we alleen zijn. Morgen komt ook wel om hoor laiverd, ik ga dan wel naar Exloo en dat is reuze gezellig maar ook zonder dat was de dag wel omgekomen, niet teveel bij stilstaan is het beste. Nog eventjes en alle feestdagen zijn weer verleden tijd.
      Een heel dikke kerstkus en een likje van de pitbull.

  17. Whoehahaha, mag dat knallen een onsje minder Henk? Er zijn in ieder geval 333 talen op de wereld die deze woorden gebruiken en dan vast en zeker nog wel een stel, maar dat karstfeest vind ik toch ook erg leuk!

  18. Niks mis met een kerstgroet in den Frieschen taal 🙂

    Veur oe ook een gelukkug karstfeest en een allemachtig knalnt uutende Hahaaaaaa

Geef een reactie

