Natuurfoto’s 2010, voor het merendeel bloemenfoto’s.   20 comments

Zomaar wat zomerse plaatjes die op de vorige space stonden en die ik eigenlijk toch wel graag wil houden op WordPress.

KLIK HIER

De foto’s kunnen weer als diapresentatie bekeken worden (wel even aanklikken aan de bovenkant), wie geen zin heeft in het bekijken van foto’s slaat dit logje maar over.

Posted 5 oktober 2010 by Ann McDunn in Fotoalbums

20 responses to “Natuurfoto’s 2010, voor het merendeel bloemenfoto’s.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je hebt weer een prachtig stuk geschreven met de bijbehoorende foto’s Ann
    Ik wens je hierbij ook een schitterend weekend
    Liefs Janny

  2. Bloemen zijn altijd mooi Ann. Het kleurt het leven zeg maar.
    Ik wens je een kleurijk en zonnig weekend!

  3. hoi ann
    wil je deze link eens probeeren en de anderen van els mussche weg gooien heel veel gr v els

    http://joopmusschemyblog.wordpress.com/

  4. je bent al aardig ingeburgerd hier,ik kijk nog even de kat uit de boom,zal ook over moeten maar ben niet zon computer
    deskundige dus zal wel even duren.
    groetjes en pootje voor mandy.

    • Echt lief van je dat je even langs komt wippen, zelf ben ik ook niet zo geweldig met de computer maar heb altijd wel veel gepuzzeld en dat scheelt natuurlijk wel😉 Je hebt de tijd nog om te kijken wat je het best lijkt maar door kijken komt een kat meestal niet uit de boom dus je zult zelf eens moeten proberen, ik hoop dat het je nog steeds goed gaat in Amerika en dat je tot rust komt, lieve groet van mij en een pootje terug van Mandy.

  5. hoi Annik heb het nou door hoe het moet met die site eindelijk je zal wel gedacht hebben wat ’n zeur ik heb aleen jou koptekst gepakt ik ben nog op zoek naar ’n andere dus als ik die gevonden heb dan verander ik het oke
    liefs Jolinda

    poedelvrouwtje
    • Jolinda, dat je mijn koptekst tijdelijk gebruikt vind ik niet zo’n punt maar ik verzoek je dringend om mijn foto weg te halen, het is mijn eigen foto en ik verbied je die te gebruiken op jouw site, als ik zie dat je toch mijn foto blijft gebruiken maak ik er werk van, dit is geen stijl!
      Ann.

      • de foto ga ik ook vervangen maar die tekst had ik al eerder ook op mijn andere site’s ik bedoelde met koptekst de foto niet de tekst maar ik moet eerst ’n andere foto vinden.
        anders is het zo kaal het is maar tijdelijk
        GR.jolinda

        poedelvrouwtje
  6. goed goed gedaan an je bent al weer verder dan wij met de foto s en ja de foto s die zijn weer erg mooi in beeld diken kus van mij voor jou

  7. het is mijn een raadsel hoe je dt doet maar de fotos zijn prachtig
    hoop ook dat je nu wel bij mijn kan komen zo niet dan weet ik niet hoe dat kan de een kan bij mijn wel komen de anders niet
    nu ja raadsels zijn om opgelost te worden ik hoop het zo
    heel veel gr v els

    • Hallo Els, bij je profiel van de oude space staat er niet dat je bent overgegaan naar WordPress, er is dus iets niet goed gegaan en ik kan ook niet bij je komen, blijf het proberen meis anders zie ik je niet en dat zou heel erg jammer zijn. Liefs, Ann.

  8. Je hebt volkomen gelijk: als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Desalnietteplus hoop ik dat één van ons noggus de betere oplossing vindt.
    xxBea

  9. Ann, prachtige bloemenfoto’s, joh! Goeie oplossing zo.

  10. Ik ben er ook echt blij om hoor Edward, meenemen kon nu eenmaal niet maar kwijt zijn we ze nu ook niet. Kiss!

  11. Heb ze even bekeken Ann. Ik heb m’n skydrive in z’n geheel als link geplaatst in m’n log maar misschien is het ook mogelijk om je fotomappen op skydrive hier apart als links te plaatsen in de zijbalk. Moet nog uitvissen of dit mogelijk is

    • Er zijn wel mogelijkheden Henk, maar niet een directe link van Skydrive naar WordPress en zo kan het ook ze komen dan vanzelf bij de categoriën te staan als fotoalbums, iedereen kan ze dan zien en wij zelf ook en daar gaat het maar om.

  12. Fijn om dit mooie album hier ook te kunnen zien Ann, het blijft genieten!
    Een dikke kus van Edward.

Geef een reactie

