KIES WIJZER!   28 comments

Ga ik het hier over de verkiezingen hebben, nou nee want dat wordt één grote bende en dat is het nu al, de ene partij belooft nog meer dan de ander, ze smijten met modder naar de andere partijen en gaan daarna vast en zeker elkaar excuses aanbieden want je weet het maar nooit, ze hebben elkaar op de duur toch weer nodig. Het is allemaal volksverlakkerij om kiezers te trekken, Cohen gaat zelfs zo ver dat hij er over na wil denken om toch maar bij eenmanscafé’s e.d. het rookverbod te versoepelen (wat ik overigens zou toejuichen), Bakellende die eerst alleen maar mee wilde doen als hij weer minister president zou worden is op zijn woorden terug gekomen, maar hij gaat natuurlijk Obama wel missen ;-))) Volgende week woensdag mogen/moeten we stemmen en ik vind het ontzettend moeilijk, iedereen wil natuurlijk een partij die hem/haar het beste past, maar als het puntje bij het paaltje komt zitten we nog steeds met alle problemen en reken maar dat iedere partij heel veel water bij de wijn gaat doen zodat de burger met z’n rode potloodje ten alle tijde de rekening gaat betalen. Doorwerken tot 67 JA/NEE, eigen bijdrage voor het ziekenfonds verhogen tot zo’n € 750,—JA/NEE, tornen aan de zorgtoeslag JA/NEE, meer middelen uit het ziekenfondspakket halen JA/NEE, knutselen met de hypotheekaftrek JA/NEE en nog wat minder prettige maatregelen waar de rijken geen last van zullen hebben. Reken op alles maar alvast JA, want een bindend referendum hebben we niet, dus het zal slikken worden wat de heren gaan beslissen, ik ga maar voor de SP ze redden het niet maar voor mij is dat de beste partij. 65 en een dikke plus met A.O.W. zonder pensioen kan je echt geen ziekenfonds plus een hoge eigen bijdrage zonder zorgtoeslag en veel medicijnen zelf betalen, als dit doorgaat zie ik het er van komen dat heel veel mensen ook met laag betaald werk en met een gezin uit het ziekenfonds moeten gaan omdat er anders geen geld overblijft om van te eten. The horror, the horror!

000 ABC

Met KIES WIJZER bedoel ik eigenlijk dat de mensen zich nog steeds bang laten praten en ik zou heel graag willen dat mensen eerst alles eens lazen en gingen uitzoeken voordat ze prikken gaan halen in rijen van honderden uit angst ziek te worden en dood te gaan. Nu heb ik het over de Mexicaanse griep, ik heb wijselijk de prikken aan me voorbij laten gaan en ik word daar al vrolijker van, net zoals van het weer deze week want dat is pas gezond, voldoende beweging, de natuur op je in laten werken, ploeteren in de tuin, met je handen in de warme aarde en genieten van alles wat bloeit en groeit, kijken naar de jonge vogels die al net zo groot zijn als hun ouder en nog steeds gevoerd worden en luisteren naar het ruisen van het nieuwe groen en de zang van de vogels.

3 juni 2010, Gele Lis - Iris pseudacorus

Deze Gele Lis (Iris pseudacorus) stond in een slootje en wat ziet die bloem er gezond uit!

De Kruidhof, 2 juni 2010, Iris - Sebirica, blauw

De altijd prachtige Iris (Sibirica) die in allerlei kleuren bloeit, totaal geen last van de opwarming van de aarde.

De Kruidhof, 2 juni 2010, Papaver - Orientalis, rose met donker hart

De prachtige Papaver (Orientalis) geen Ibuprofen nodig.

Vanavond las ik dit artikel in Elsevier, aan de ene kant word ik hier knap nijdig van en aan de andere kant hadden we het kunnen weten, alle mensen die de prikken hebben gehad maken jullie je maar geen zorgen want het zal allemaal wel meevallen, maar ik laat me nergens voor inenten want als je het krijgen moet krijg je het toch.

‘Mexicaanse-griepexperts WHO werkten ook voor farmacie’

vrijdag 4 juni 2010 22:27

Bij de afhandeling van de crisis rond de Mexicaanse griep heeft de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) haar eigen regels geschonden en was er sprake van belangenverstrengeling. Dat schrijft het gezaghebbende medische tijdschrift British Medical Journal (BMJ) vrijdag. Experts die door de WHO waren ingehuurd om de risico’s rond de ziekte te beoordelen, werden tevens als adviseurs betaald door twee bedrijven van de farmaceutische industrie die vaccins tegen Mexicaanse griep produceerden.
Miljarden aan vaccins
Nadat de WHO-experts in juni 2009 verklaarden dat er een pandemie was uitgebroken, sloegen regeringen wereldwijd voor miljarden euro’s aan vaccins in. Veel doses bleven ongebruikt, omdat het virus veel minder dodelijk bleek te zijn dan eerst werd gevreesd.
Geheim
De WHO houdt de naam van de experts geheim, naar eigen zeggen om beïnvloeding door de industrie te voorkomen.Het BMJ kwam de praktijken op het spoor in samenwerking met Britse onderzoeksjournalisten.

Door Robin van der Kloor.

16 mei 2010, Kerrieplant, Salie en Tijm

Dit zijn een paar van mijn kruidenbakken, Kerrieplant, Salie en Tijm en als ik er langs loop komt de geur me achterna, KIES WIJZER, kies voor de natuur maar niet ten koste van alles wat ook nodig is om te leven, GroenLinks gaat mij soms net even te ver. Het is een nobel streven om aan het nageslacht te denken maar ook dat niet ten koste van alles, ook wij hebben ons moeten redden en dat moet de jeugd van later dan ook maar, misschien klinkt dat hard maar realistisch is het wel, onze voorouders en soms zelfs vaak onze ouders hebben ook tijdens hun leven niet altijd gedacht we moeten alles laten voor het nageslacht. De jeugd van nu kan absoluut wel eens wat minder luxe krijgen daar worden ze mens van, brood met beleg weggooien en troep kopen zal wel stoppen.

De Kruidhof, 2 juni 2010, Man uit het stenen tijdperk

In De Kruidhof kwam ik mijn voorvader uit het stenen tijdperk tegen en hij gaf me groot gelijk, maar hij dacht dan ook alleen maar aan zichzelf en dat hoeft nu ook weer niet………. grinnn……….

Posted 4 juni 2010 by Ann McDunn in Nieuws en politiek

28 responses to “KIES WIJZER!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heya i am for the first time here. I came across this board and I find
    It really useful & it helped me out a lot.
    I hope to give something back and aid others like you
    helped me.

  2. Een wat langere reactie mag ook al niet meer, dus maar in twee keer grrrrr.@ Els, soms moet je wel drie keer proberen voordat een reactie erop komt en lange reacties mogen ook al niet meer,statistieken kan je niet meer zien en de indeling krijg je niet meer zoals eerst, ik zal overigens wel even zien of jij nogwel bij mij staat anders nodig ik je wel weer uit, ik ben er een paar kwijt en weet eigenlijk niet eens wie.

  3. @ Lukas, zelfs al is het gratis zonder al de spacers hadden ze ook geen reclame inkomsten dus een berichtje vooruit was welzo netjes geweest, het is inmiddels al wat gaan wennen maar vervelend is het, hier regent het ook maar dat is goed voor de tuintjes, als het morgen maar weer droog is, slaap lekker, liefs, Ann

  4. doe het even zo ann had dit nog niet gezien maar ik krijg haast niks meer door en ben heel wat vrienden kwijt hoorde net dat je op mijn space gee reaktie meer kan door geven van de week ga ik kijken hoe dit kan jij bent ook spoorloos bij mijn gr v els

  5. eerst deze verrassing verwerken voordat de volgende komt toch? erg he allemaal begrijp je het eindelijkweer veranderingen op naar de volgende we blijven dooooorgaaan het is tenslotte gratis.kan ook nog niet overal een reactie kwijt,voor de rest gaat het redelijk,het giet hier van de regen dus even tijd.

  6. Na uren zwoegen mijn avatar weer terug, de updates die anders onder "meer"stonden staan in ieder geval bij Hotmail, gastenboek is totaal veranderd en de startpagina lag helemaal in puin, afijn maar weer wachten op de volgende verrassing, dit is niet leuk meer en waar de statistieken gebleven zijn weet ik ook niet, ze worden weer bedankt! Sterkte allemaal.

  7. Lieve Ann,,Space is idd gek geworden,ik wist niet wat ik zag!! :( Profielfoto’s weg,weer andere updates…..Turuluurs word ik ervan,ben je net weer gewend veranderen ze weer dingen!!Elke vernieuwing is niet altijd ’n verbetering!!Zelfs m’n gastenboek op space is veranderd,eerst stond het laatste nieuwe bovenaan en nu onderaan?!Of het nog ‘normaal’ word?Liefs en sterkte ook,Corry en doggy Joep!!

  8. Lieve vrienden en vriendinnen, SPACE IS GEK GEWORDEN, hier missen veel reacties dus sorry het is niet mijn schuld. Er moest van alles veranderd worden en het duurt wel even voordat alles weer normaal is, allemaal sterkte en liefs, Ann.

  9. Dank voor je lieve reactie Joke, druk ben ik er echt niet mee hoor, alleen blijf ik graag bij en als ik ga stemmen wil ik wel behoorlijk wat van de programma’s weten al wordt er natuurlijk heel veel beloofd en weinig gegeven, op een kwart voortuin na is alles weer onkruidvrij en de kruiden bloeien en groeien enorm hard die kunnen n.l. best wel tegen droogte en overal waar ik kom zie ik de prachtigste bloemen het is echt een heerlijk jaargetijde, jij ook nog een heel fijne week gewenst, liefs, Ann.

  10. je hebt toch nog heel wat verteld over de politiek. ik zelf stem ook op die partij. ik heb de griepprik niet gehaald ,wel de prik voor mexicaanse griep moest zelf 2 keer ik heb het maar 1 keer gedaan ,ben gelukkig nog nog niet ziek geweest.of het aan de prik gelegen heeft geloof ik ook niets van wat zijn je plantjes al weer mooi die je laatst gepoot hebt en de foto,s ook mooie bloemen heb je er op gezet je pluist alles goed uit ann ook van de griepprik en van de politiek allemaal je bent er erg druk mee denk ik . we leven nu in een heel ander tijdperk bijna niet meer bij te benen, en vooral dat je wat ouder word maar ik denk niet aan mezelf ik hoop dat ik nog lang wat voor een ander kan betekenen . je hebt weer een mooi logje gemaakt. Ann ik wens je nog een fijne week.liefs joke

  11. @ Lukas, je hebt helemaal gelijk, politici zijn nagenoeg allemaal witteboordencriminelen en wij de slachtoffers, bedankt voor je reactie en jullie ook een heel fijne week, vandaag heb ik heel wijs gestemd, een paar uur door de landen gezworven en een paar uur in de tuin gewerkt, het was heerlijk! Liefs van mij en een pootje terug van Mandy die ook al dol is op de natuur.

  12. weer een leuk blogje Ann,en ook hele mooie fotoseen prettige week toegewenst en ook mandy een pootje. en STEM WIJS. alhoewel politiec wereldwijd de grootste corrupte sooi is die er bestaat.

  13. @ Elisabeth, je knuffeltje heb ik Mandy gegeven en ik moest je een likje van haar teruggeven, ik was ook enorm blij dat alles oké was, het arme ding was zelf ook heel erg geschrokken en knipperde telkens met haar oogjes van ellende. Liefs!@ Murwarita, een hekje hoeft niet meer ze komt niet meer in de buurt van de trap en als ik naar boven ga piept ze, net of ze wil zeggen "voorzichtig hoor, die trap is gevaarlijk" ;-))) Dat mensen niet gaan stemmen is heel erg dom, dan krijgen we juist de verkeerde partijen aan het roer, wordt maar Nederlandse dan zit het met jouw stem wel goed!

  14. Hekje plaatsen Ann, zo een baby ding, allee zul je er voor Mandy gaas moeten voordoen anders glipt ze door de spijltjes, Ik mag niet stemmen maar dochter wel. Steeds meer hoor ik dat mensen niet gaan stemmen en dat vind ik helemaal erg. Ik ga toch maar Nederlandse worden. Heb er hier meer mee te maken dan in Belz, toch ?

  15. Jeetje Ann wat is dat schrikken voor jullie alletwee ,gelukkig is alles OK met Mandy ,geef haar maar een knuffie van mij .Liefs Elisabeth

  16. Allemaal bedankt voor jullie reacties, echt leuk om te zien dat er nog spacers zijn ;-)))@ Sjerrie ik heb vandaag wijzer gekozen en de hele middag in de voortuin bezig geweest het was heerlijk weer en het tuintje knapt zienderogen op ik heb even helemaal niet aan die ellendige politiek gedacht……. grinnnn…….. @ Henk, eigenlijk ben ik er ook klaar mee, maar als ik niet stem voel ik me ook niet happy, hoe kan ik nu mopperen als ik niet heb gestemd op een partij die het toch weer verkeerd doet. ;-))) Bedankt voor je compliment, ik vind het nog steeds leuk om een logje te maken maar waar iedereen is gebleven is ook mij een raadsel, het ligt vast niet aan de komkommertijd want het is al een hele poos erg stil, misschien komt het nog wel een keer of iedereen is uitgepraat. @ Nicky, wat duurt dat virus bij jou ontzettend lang, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt als er maar niets in de entstof zat waar jij niet tegen kon, iedereen reageert anders, ik hoop dat het nu met het mooie weer eindelijk beter wordt, wie er echt uit is met stemmen mag het zeggen, ik doe gewoon een noodgreep met de SP, want ook die gaan heel veel water bij de wijn doen als ze al mee mogen regeren.@ Murwarita lief, ben je al terug? Die wildernis van jou komt ook wel weer goed, die van mij heeft vandaag een flinke opknapbeurt gehad, maar ik ben er nog niet, ik weet nu best waar allemaal spieren zitten en m’n rug is platgespoten met Perskindol :-))) Eigenlijk best wel fijn dat je niet mag stemmen, dan kunnen ze later niet zeggen dat je er zelf voor hebt gekozen. Dikke knug en huf.@ Elisabeth, dit is toch wel ons seizoen het is dagelijks genieten van wat er ineens weer bloeit, je oranje roos is bijzonder mooi maar hier zitten de knoppen ook al in alle struiken en wat gaat dat dan ook weer heerlijk geuren, we worden er vrolijk van en als het nu eens regent vind ik dat niet eens erg dan hoef ik niet met water te sjouwen ;-)))@ Melda, bij jullie is het ook vaak raak en oplaatst weet je het echt niet meer, sterkte en als je toch de verkeerde hebt gekozen geen nood, in België moeten jullie toch over een poosje weer al is het niet te hopen.@ Bea, natuurlijk vind ik het niet erg dat je het niet over de politiek wilt hebben, zo leuk is het allemaal niet maar je mond met zeep spoelen moet je niet doen hoor, gewoon zeggen wat je op je hart hebt en wie het niet zint weet waarschijnlijk de uitgang wel ;-))) Dit is echt een kruidenjaar, ik heb nu buiten de salie, tijm en kerrieplant ook rozemarijn, oregano, bonenkruid, bieslook, marjolein, heiligenkruid (tegen de muggen) en basilicum en alles groeit geweldig, volgend jaar ga ik ook wat eikenbladsla planten en dan kruiden met al die kruidjes die erin kunnen lijkt me echt heerlijk. Een flinke knuffel voor Diesel!@ Loontje, niet stemmen is voor mij ook geen optie, er zijn zoveel vrouwen die ervoor hebben gevochten dat ik het als een soort plicht voel tegenover hen. Dieren moeten zeker veel meer aandacht krijgen van de politiek maar niet de hoofdzaak worden over de ruggen van de mensen heen, pak degene maar harder aan die dieren mishandelen, verwaarlozen of zelfs ophangen zoals ik van de week las, onmensen zijn het! Ook voor mij blijft de SP over en met Emile Roemer kan ik (voorlopig) wel leven, ook ik geef hem het voordeel van de twijfel, van Balkenende raken we nu wel af, maar Cohen, Wilders en Rutte zie ik ook niet zitten, het lijkt wel een haantjesgevecht op het ogenblik, wie kan het hardste kraaien? Dan doet Roemer het tenminste nog beleefd ook al kan hij wel uit de hoek komen. Heerlijk hè meis heel veel lachen, stress is absoluut doodsoorzaak nummer een, je kan er werkelijk alles van krijgen dus stress ik maar niet. Nog heel fijne dagen!Broeder Edward, je hebt gelijk het zijn ook hoofdzakelijk clowns, nu hield ik als kind al niet van clowns en dat is er niet beter op geworden. Natuurlijk zijn ze allang bezig om met elkaar plannen te maken maar het staat zo stoer hè elkaar de z.g. waarheid te zeggen al kan dat ook wel op een beetje nettere manier, dank je voor het compliment bloemen zullen het wel blijven voorlopig, en in De Kruidhof kan jij wel een dagje zoet zijn, je kunt daar ook nog allerlei stenen die gevonden zijn in de omgeving bekijken en op de foto zetten, met onze voorouder ben ik best wel tevreden, zo lelijk waren ze niet eens ;-))) Wat scheelde dat toch een stuk met tegenwoordig de scheermesjes zijn ook al onbetaalbaar geworden. Dikke kus.@ Caro, ook jij bedankt voor het compliment over de foto’s, soms lukt het en soms niet maar dan ga ik de volgende dag gewoon weer terug en maak er weer een paar, groot gelijk dat je die troep niet hebt genomen iedereen heeft er schatten aan verdiend en het zou me niets verwonderen als ze dit jaar kwamen met prikken voor de Q-koorts, maar ook daar doe ik niet aan mee. Geniet maar van het zonnetje en alles wat er te zien en te horen is buiten dat is heel wat gezonder meis.@ Ingeborg, wat ons allemaal te wachten staat daar kunnen we beter nog even niet aan denken, maar we gaan op deze manier wel terug naar het feodale tijdperk, petje in de hand en "dankuwel meneer" voor een gratis voedselpakket waar je vooral niet moet kijken naar de houdbaarheidsdatum. We wachten het maar af we kunnen er toch niets aan doen en dan maar zeggen dat ze weten wat er onder het "volk" leeft, whoehahaha, ik zie Zalm nog twee stronkjes witlof kopen voor twee personen. Ook jij bedankt en als ik foto’s maak ben ik ook vrolijk, die voorvader even naar de kapper en dan is het een stuk!MEDEDELING:gisteravond ben ik me helemaal wezenloos geschrokken, Mandy kan sinds kort de trap op lopen maar durft niet naar beneden, gisteravond gaf ik buiten wat planten water en hoorde gegil, was dat kleine ding van de trap gevallen, hoe hoog weet ik niet maar er lag een klein hoopje haar te gillen en te bibberen, alles gecontroleerd en dank zij alle goden niets aan de hand, ze is de hele avond niet van mijn schoot geweest en oei wat ben ik geschrokken en wat had ik een medelijden met haar. Allemaal een likje van Mandy en liefs van mij!

  17. Wat een logje Ann, dat is echt de waarheid te lezen. We worden niets anders dan belogen en bedrogen. Beloften en beloften. Vergeet het maar, ons staat maar een ding te wachten, betalen voor alles en nog wat, ze krijgen ons wel klein, ben daar maar niet bang voor. De politiek is een theatershow maar helaas niet om te lachen. Wat moet het worden bij mensen met een klein inkomen. Zal er maar over ophouden verder.Je hebt prachtige foto`s gemaakt Ann. Bij het zien ervan word ik weer vrolijk. Ook dat mannetje onderaan mag voor zijn tijd best gezien worden, ha ha. Wens je verder nog een fijn weekend en een aai voor Mandy.

  18. Ach lieve Ann..politiek..ik zal er maar niet op in gaan..op dit moment wordt er weer met zó veel modder gegooid..ik word er akelig van..griepprikken doe ik niet aan mee..allemaal verzinsels volgens mij..heb weer genoten van je prachtige foto,s..en ik zit nu héél even achter mijn laptoppie,maar ga zo weer naar buiten..nog even genieten van het mooie weer..morgen is het weer totaal anders..zeggen ze..fijn weekend meiss..liefs Caro.

  19. Dear Ann,De verkiezingen zijn natuurlijk één groot circus, met hoofdzakelijk clowns. Bij sommige lijstrekkers is het bedrog van hun tronie af te lezen, en die vallen voor mij meteen al af. Naar de stem van het volk wordt toch niet geluisterd, dat hebben we de vorige keer wel gemerkt. Veel stemmen zijn toen naar de SP gegaan, en die kreeg dan ook flink wat zetels. Ondanks dat, is die partij gewoon buitenspel gezet. Neem maar van mij aan, dat ongeacht de uitslag, in achterkamertjes al het spelletje handjeklap is gespeeld. Eén ding is vrijwel zeker, van JPB zijn we verlost! Eigenlijk kijk ik veel liever naar jou mooie foto’s, want die mogen er weer zijn hoor! Ik kan bijna niet wachten om met jou naar de kruidentuin te gaan, want daar is zóveel moois te zien en ruiken. Dat prehistorisch familielid van ons, was voor die tijd best wel een knappe gozer hoor, dat zal ik dan wel van hem hebben. Lieverd ik wens je nog een heel fijn weekend verder!Liefs en een dikke kus voor jou, en voor Mandy natuurlijk weekendkriebeltjes van Edward.

  20. Ik sluit me aan bij de vorige sprekers….gaaaaaaaaaaaf dit log! Kieswijzer of kies wijzer, ’t is slechts een spatieverschil maar het kan veel uitmaken. Ik laat me namelijk geenszins beinvloeden door de kieswijzer, ik doe het zelfs niet voor de lol. Maar niet stemmen is ook geen optie, dat kunnen we niet maken tegenover de sufragettes en andere vrouwen die hebben moeten knokken voor gelijke rechten en behandeling en waar wij de vruchten van mochten plukken alhoewel ik zelf fel heb meegedaan in de eindjaren 60. Ik heb alle blaadjes die op de deurmat vielen, gelezen van politieke partijen die bij mij een kans maken. Dat wil zeggen: geen christelijke partijen, geen liberale partijen en geen dierenpartij. Thieme is een streng christelijke vrouw (zevende-dags-adventist en die mensen zijn niet soepel in hun gedachtengang omdat alles aan God wordt opgehangen) dus zo conservatief als de pieten. Dieren moeten echt meer aandacht krijgen maar dan bij alle partijen zodat het zoden aan de dijk zet. Thieme heeft niet veel bereikt in de afgelopen jaren voor de diren maar wel een stevig jaarsalaris geincasseerd. Voor mij blijft de SP over. Het programma spreekt me aan en Roemer is duidelijk en eigenlijk een aangename verrassing. Ik geef hem het voordeel van de twijfel want ik ben een politieke twijfelaar. Eigenlijk vind ik het allemaal onzin en wil ik me er ver van houden maar ja…. dat kan ook weer niet.Voorlopig geniet ik van het weer en mijn bezoek; er wordt wat afgelachen in huize Kahlua en als iets gezond is dan is het lachen en daarme zijn we terug bij af! Weg met al die pillen, lachen is gezond en een appel eten en genieten van alle moois en je vooral niet ergeren aan alles wat niet mooi is. Je hoeft je ogen er niet voor te sluiten maar je moet je er niet aan ergeren want ergernis geeft stress en dat geeft weer ernstige hartproblemen en is doodsoorzaak nummer 1. Liefs voor jou en m’n petekind! ♥xx I

    • Ilona •
  21. Gaaf log Ann. Ik ga het maar even niet over politiek hebben als je het niet erg vindt. Als ik dat woord uitspreek moet ik van mezelf de mond uitspoelen met zeep. Maar je foto’s zijn prachtig en hoe ik over de natuur denk hoef ik je denk ik niet uit te leggen.Je kruiden staan er overigen mooi bij. Zelf heb ik nu ook eikebladsla van eigen teelt genoten. Dat laatste woord is met opzet gekozen. Ik heb er nl. echt van genoten. Lekker en gezond.Fijn weekend voor jou en Mandy namens mijzelf en Diesel.xxBea

  22. Wij moeten morgen kiezen ook niet gemakkelijk deze keer.Fijne dag!Melda

  23. Wat de Politiek betreft denk ik eigenlijk ,wat ik ook stem een zooitje word of liever blijft het toch wel!! De inenting tegen de Mexicaanse en ook de gewone griep heb ik niet genomen ,ik denk maar zo als ik ziek moet worden word ik het toch wel ,niks geen rotzooi in mijn lijf laten spuiten ,ook mijn huisarts vond de hele heisa zwaar overtrokken.Mooi je kruidjes en wat zal het heerlijk ruiken als je daar langsloopt ,in het tuincentrum ga ik ook altijd even met mijn handen door de plantjes zo neem ik wat geur mee. En ik ben het met je eens ,bewegen en genieten van de natuur dat is pas goed voor de mens ,daar word ik ook zo blij en tevreden van en dat zouden veel meer mensen moeten ontdekken hoe helend dat werkt ,de natuur is de beste heelmeester zeg ik maar zo,veel beter dan maar blijven kniezen !! Je foto’s zijn weer heel mooi.Ik wens jou en Mandy een heel fijn weekendLiefs Elisabeth

  24. Knap log Ann. Ik heb de kieswijzer gedaan en ja hoor ik kwam bij de Partij van de dieren terecth, SP en PVDA allemaal evenveel puntn. Shoot me maar lek. Gelukkig mag ik niet stemmen, kan ik ook niet de verkeerde een bolletje geven. Je bloemen zijn prachtig, mijn tuin een jungle !knugs en hufs ♥

  25. Die kieswijzer laat ik links liggen:-)Niet dat ik het al weet hoor, ben er nog niet uit! Die Mexicaanse griep, heb me wel laten inenten, maar kreeg in maart een ander griepvirus, ben ik nog niet vanaf. Wou dat er iemand was die de oplossing had, daar was geen prik voor…….!Fijn zonnig weekend!xxliefs Nicky

  26. Ik denk dat ik maar op de partij voor de beesten stem Ann, of misschien wel helemaal niet. Hoe meer ik de verkiezingscampagne volg hoe minder vertrouwen ik krijg in welke partij dan ook. Het ie één leugenachtig zootje en partijen die elkaar nu uitsluiten vormen na de verkiezingen gewoon een coalitie. Er wordt van alles beloofd en voorgeschoteld en keer op keer komen er van al die mooie woorden niets terecht. Kortom………….. Ik ben er klaar mee.Erg leuk dat je zoveel werk maakt van je logjes. Het leest makkelijk weg en je doet moeite om een aantal nette foto’s neer te zetten. Toch lijkt het wel komkommertijd in spaceland. Waar zijn ze allemaal gebleven ?Fijn weekend

  27. Whahááaaaaa, mooi log. Die kieswijzer, daar schijnen rare dingen uit te komen hoor ik van Collegea…………….. En ja kies wijzer…….. gelijk heb je.Fijn weekend,xsjerrie

Geef een reactie

