Bedankt, Hemelvaartsdag en pinksterweekend   34 comments

Allemaal hartelijk dank voor de vele felicitaties die ik mocht ontvangen voor mijn (zucht) 69ste verjaardag, e-cards, mailtjes, ansichtkaarten en berichtjes in m’n gastenboek, ik was er erg blij mee want het is toch erg fijn als vrienden en vriendinnen aan je denken. Mijn verjaardag was leuk en gezellig, veel telefoontjes, visite en natuurlijk prachtig weer, nu is het haast altijd op 21 mei mooi weer maar nu konden we heerlijk buiten zitten en luisteren naar de vogels, wat na een uurtje toch even anders werd omdat ze het pleintje bij de garages heel dicht bij huis gingen bestraten met machines die een hels lawaai maakten, gelukkig duurde het niet zo lang want we waren al van plan om maar naar binnen te gaan, nooit hoor je hier wat en dan zit je voor het eerst buiten met de visite en dan is het mis, ik denk maar zo “iedereen krijgt wat hem/haar toekomt” toen de visite was vertrokken was het weer helemaal stil…. grinnn…..

00 AAII

Op Hemelvaartsdag was er in Buitenpost een heel grote rommelmarkt en braderie, waar Mandy en ik dik 2½ uur hebben rondgelopen, in tegenstelling tot Koninginnedag was het erg druk en er waren bijzonder veel mensen die de zolder hadden opgeruimd, helemaal met lege handen kom je nooit thuis en zelfs Mandy was 4 knuffels rijker geworden en daarvoor ik maar 1 euro armer, deze keer stond er een kraam van Inka’s uit Ecuador en daar heb ik toch wel een kwartier gekeken en geluisterd naar de prachtige muziek van de panfluiten, de Inka wilde beslist niet op de foto maar ja hij kan wel weglopen maar ik heb geduld en in dit geval was dat weer een schone zaak, zodat ik met een nieuwe cape en een foto van man en vrouw met een brede grijns verder ben gegaan.

Incakopie

Er was van alles te doen, ook voor kinderen al waren die niet bepaald wild enthousiast voor het oude draaimolentje, de eigenaar had dan ook alle tijd voor een praatje.

Hemelvaartsdag, Buitenpost, 13-05-2010, kindermolen en zweef

Mandy heeft zich ook bijzonder goed vermaakt want er waren heel wat hondjes en honden die wel wilden spelen en dat is natuurlijk altijd leuk, op de foto zetten lukte voor geen meter want alle spelende honden vertikte het om even stil te staan of te zitten, toen het al wat tegen het einde van de markt liep kwamen we twee mannen met enorme en heel mooie Oud Duitse herders tegen, Mandy ging er weer enthousiast op af maar aangezien het niet zulke makkelijke honden waren ging ze er plat voor liggen, de baas had de hond heel goed onder contrôle zodat de honden toch kennis konden maken, de ene herder keek zijn baas nog even aan en dacht waarschijnlijk “zullen we die eenhapscracker hier opeten of zullen we die meenemen voor straks?”

Hemelvaartsdag, Buitenpost, 13-05-2010, You Tarzam me Mandy

You Tarzan? Me Mandy! Het is niet tot spelen gekomen want dat vond Ann niet zo’n goed idee, maar kennis gemaakt hebben ze, al was Mandy in het begin zeer voorzichtig.

Tweede Pinksterdag is er al weer een grote rommelmarkt dus dat wordt weer even snuffelen, er worden regenbuien voorspeld, maar het terrein waar de markt gehouden wordt is 5 minuten lopen van huis en onder de kramen blijf je wel droog, een buitje is geen ramp. Ik wens jullie allemaal heel fijne Pinksterdagen toe met heel veel zon en een lekkere temperatuur, de seringen bloeien overal volop en oh wat is het moeilijk om er af te blijven ;-))) Voor jullie allemaal een bosje!

18 mei 2010, Seringen

Liefs en de groeten uit Buitenpost, een saai en leeg dorp behalve op Hemelvaartsdag en 2e Pinksterdag!

Posted 21 mei 2010 by Ann McDunn in Feest

34 responses to “Bedankt, Hemelvaartsdag en pinksterweekend

Subscribe to comments with RSS.

  1. ’s Morgens als ik voor de spiegel sta om m’n haar te kammen draai ik me daarna vol walging om, whoehahaha.

  2. Ik vond de spiegel, keek er in en kreeg een onbedaarlijke lachbui! Toch weer gelukt om de lever te laten schudden ;-))))))))))

    • Ilona •
  3. Dear Ilona,allereerst maar eens over Stichting Bierkaai, ik snap er helemaal niets van dat daar niet meer reacties komen, het is toch heerlijk om te discussiëren over allerlei onderwerpen? Ook al ben je het lang niet eens met bepaalde stellingen dan kan je dat ook uiten en dan pas is er sprake van een discussie, niet durven is natuurlijk onzin niemand weet wie mensen echt zijn en waar ze precies wonen en er zal beslist geen ruzie van komen, aangezien ik het heel vaak niet eens ben met bepaalde opvattingen zou ik dus voortdurend ruzie moeten hebben maar niets is minder waar, of het nu om geloof, politiek of om andere zaken gaat iedereen heeft een mening en voor SB moet het knap frustrerend zijn zo weinig respons te krijgen. Het is ook jammer want nu kan iedereen zijn mening geven en nu doen ze het niet en vooral in deze tijd zijn er onderwerpen genoeg waar over gediscussiërd kan worden, ik hoop dan ook dat er meer mensen komen die hun mening gaan geven.Dat de Andes people tegenwoordig gebruik maken van electronica vind ik heel erg zonde want dat gaat ten koste van het prachtige echte Andes-geluid, ik hou heel erg van de panfluit en dat moet niet verknoeid worden, ik zie overigens wel degelijk verschil tussen de oude en jonge mannen ;-))) Weet je dat al die volken die jij noemt vinden dat wij er allemaal hetzelfde uitzien, allemaal witte mensen die in de zomer proberen bruin te worden en dan de kleur krijgen van Turken, Marokkanen en andere lichtgekleurde volken. Mensen zitten vreemd in elkaar Loontje en dan te bedenken dat we allemaal afstammen van de eerste mensen in Afrika.Je petekind was niet sip hoor, maar ik had de looplijn strak die kleine donderstraal is er niets te beroerd voor om een duik op zo’n enorme hond te nemen, Bea had een item over kleine keffertjes, maar ook ik merk dagelijks dat Mandy minder heeft te vrezen voor grote honden dan voor kleine die meteen in de aanval gaan het is een wonder dat ze nog nooit een knauw heeft gekregen want ze blijft het proberen en wil alleen maar spelen. Lachen doe ik niet vaak en dat is ook al jammer maar in je eentje valt er er soms weinig te lachen, wel lig ik soms in een deuk om Mandy en als Edward en ik elkaar bellen hebben we ook vaak lol, ik moet zeggen dat ik het lachen heel vaak erg mis maar de mensen zijn over het algemeen niet humoristisch en klagen meer dan dat ze lachen, zonde van de tijd! Ik heb eigenlijk niet gekeken of het vuurwerkbusje leeg was, maar neem onmiddellijk aan van wel, want anders had de gemeente Achtkarspelen de chauffeur wel gesommeerd te vertrekken, ik heb ook een pest aan vuurwerk zelfs met oudejaarsavond, wat siervuurwerk is mooi maar die knaltoestanden mogen ze houden. Zusje is lekker met vakantie en dat is prima voor het vlerkje, in Torremolinos ben ik nooit geweest wel op de eilanden Gran Canaria, Tenerife en Ibiza waarvan ik de laatste het mooiste vind/vond, gewoon je ergens laten droppen waar geen toeristen komen en je hebt de tijd van je leven, tenminste als je niet uit Duitsland komt ;-))) Volgens de berichten zijn de eilanden nu ook al een poel des verderfs, maar ja het stikt er van de smalle wegen dus het zal wel weer goed komen, vooral de grote wegen vermijden die zijn te makkelijk begaanbaar dus leiden naar de hel, ook ik ben bijna zr. Dorff die overigens knap rustig is, misschien is ze van het smalle en moeilijke pad afgedwaald, je weet het maar nooit met dat soort figuren. Gister nog gekeken naar het verkiezingsdebat? Een stelletje kemphanen die onder het mom van WIJ ZULLEN HET GOED DOEN, de kluit aan het belazeren zijn, reken maar dat de burger met de kleine portemonnee bloeden zal, water bij de wijn wordt er vast gedaan en niet zo’n klein beetje ook! Ik moet zeggen dat ik Emile Roemer van de SP heel aardig vond overkomen, ook de SP zal flink wat water bij de wijn moeten doen mochten ze mee mogen regeren, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel. Nog even en we zien wat Nederland gaat doen met stemmen, onvrede genoeg en dat zullen de CDA en de PvdA goed gaan merken.Ik hoop dat je wat hebt gevonden waar je om kon lachen lief, kus, Ann en likjes van Mandy ♥

  4. Hoi laiverd, ik had hier van de week alles al gelezen maar toen kwam er iets tussen en vergat ik daarna te reageren. Nu dacht ik ‘eens kijken of er bij Ann nog wat te lachen valt’ en valt me in dat ik nog moet reageren :-( solly hool, helemaal velgeten). Tja, die Andes people, hier staan ze ook regelmatig, meest mannen met enorme lange staarten en dan bedoel ik die van hoofdhaar. De muziek die ze maken is tegenwoordig met allerhande electronica vermengd en dat is zo jammer want er zitten hele orkestraties in de mp3 speler waardoor het zuivere Andes-geluid is verdwenen. Een jaar of 35 geleden zag ik hen voor het eerst in Hamburg en er was een ware volksoploop want het was een nieuw fenomeen en het klonk geweldig! Na al die jaren zijn het natuurlijk de zonen en kleinzonen van de vaders van toen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enkel verschil zie: ze zien er allemaal nagenoeg eender uit. Maar dat wordt ook gezegd van Chinezen, Japanners en Koreanen en daar worden ze onderling niet vrolijk van, geloof dat maar! Ik zie mijn petekind daar toch een heel klein beetje pips op de grond liggen……. maar ja die andere twee zijn dan ook wel indrukwekkend. Ik zou ook pips worden want die zijn me een slag te groot. Ze rent in elk geval niet weg en dat doet me deugd!Dat busje met vuurwerk was toch hoop ik leeg, he? Ik heb het niet zo op vuurwerk in de bebouwde kom! Enschede staat me voorgoed op het netvlies gegrift. Ik heb een pesthekel aan vuurwerk, altijd al gehad, levensgevaarlijke zooi!Bierkaai kwam je feliciteren, wat aardig! Kritisch beschouwer noemt hij zichzelf en die belofte wordt wel waargemaakt, vind je ook niet? Het blijft alleen bij jou, Edward en mij en verder zie ik daar nauwelijks iemand verschijnen. Zouden mensen ingeslapen zijn of geen mening meer durven ventileren? Niets geeft een beter gevoel dan een stevige discussie en met stevig bedoel ik goed onderbouwd en spits maar wel beschaafd. Stom gebral en ordinair geschreeuw en getier is natuurlijk niet discussiëren. De vrijheid van meningsuiting wordt door sommigen merkwaardig geinterpreteerd, alsof het een vrijbrief is om andersdenkenden helemaal verrot te schelden. Maar een goeie pot kletsen over een bepaald onderwerp, vooral als het een beetje maatschappijkritisch is, ga ik nooit uit de weg! Jij ook niet, dat is me wel bekend na al die jaren en dat zal ook de klik wel zijn.Nu ga ik nog even op zoek naar iets te lachen, of weet jij nog iets leuks??? Ik moet toch echt nog mijn portie leverbeweging hebben voor vandaag want……… a laugh a day keeps the doctor away en dan nog die appel natuurlijk ;-)))Dag meis, onze zus is inmiddels in het lelijke Torremolinos aangekomen maar ik heb haar een heleboel punten van aanbeveling meegegeven ten oosten van die vreselijke poel des verderfs (ik lijk zr. Dorff wel whahahahaha). Ik vind het ten westen van Málaga niet echt leuk, allemaal golfbanen en SUV’s, Vanessa’s en cruisers, niet iets wat mij boeien kan. Liefs, I, ♥♥♥ voor Mandy and you!

    • Ilona •
  5. Dank je wel Betty en jij ook nog van harte gefeliciteerd, let maar eens op het is nagenoeg altijd mooi weer op 21 mei en natuurlijk verdienen we het! (De button had ik al vaker gezien en wat is die mooi!)Liefs, Ann.

  6. Je stond allang onder een button op mijn space maar ik heb je uitnodiging aangenomen hoor.En nu zie ik dat wij bijna tegelijk jarig zijn.Wat hadden wij mooi weer op onze dagen.We hebben het blijkbaar verdient.Ik wens jou dan ook vele jaren toe in goede gezondheid.groetjes

  7. Bedankt SB, erg leuk dat je mij komt feliciteren, overigens ben ik de grootmoeder van de duivel dus toch wel een beetje oud ;-)))Hartelijke groet, Ann.

  8. Ann, we kennen elkaar nog maar pas maar dit wil ik even kwijt: de duvel en zijn ouwe moer zijn oud edoch jij bent een jonge deerne en jong van hart voor zover ik het kan beoordelen, dus…… cut the crap about ageing, please! ;-))))))))) En als ik had geweten dat je op 21 mei jarig was, had ik me niet onbetuigd gelaten. Alsnog van harte en volgend jaar zal ik beslist aan je denken! Groeten van de Bierkaai

    Stichting Bierkaai
  9. @ Lukas, bedankt voor je felicitatie, vandaag weer rommelmarkt dus de camera gaat mee, aan pinksteren zelf doe ik ook niets en heel vaak gaan feestdagen of weekenden mij ook voorbij, we doen wat we moeten doen en voor de rest is de tijd van onszelf. Jullie ook een heel goede week gewenst, pootje terug van mijn heldin ;-))) Liefs, Ann.@ John, wrijf het er maar in hoor, ik keek 21 mei in de spiegel en ik was nog niets veranderd dus het valt mee, 70 klinkt toch een beetje eng maar ik ga wel mee met de tijd tot de laatste snik, whoehahaha! Een foto zegt niet veel maar Mandy is echt niet bang het is een echte terriër strikje of niet. Jullie ook nog een heel fijne dag gewenst, liefs, Ann.

  10. Ook al ben ik wat laat, toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !! Ik was de laatste dagen niet zoveel op space, vandaar.Je bent nu begonnen aan je 70e levensjaar. Ik wil het er natuurlijk niet inwrijven… Haha!! Mooi gezicht die foto van Mandy liggend voor die grote herder. Gelukkig is het goed gegaan ! Ik wil jou en Mandy voor vandaag ook een fijne dag toewensen !

  11. Ann nog gefeliciteerd met je verjaardag,was het helemaal vergeten,je hebt dus een leuke dag gehad en ook nog een rommelmarkten mooi weer wat wenst een mens nog meer,leuke fotos heb je gemaakt.pinksteren doen ze hier niet aan weet niet waarom,net zoals vele dagen of 1 dag,maarja voor mij maakt het toch niet uitalle dagen zijn hetzelfde,ik doe waar ik zin in heb,soms de dingen die gebeuren moeten.wens je een prettige week en een poot voor mendy,die dus niet gauw bang is.

  12. @ Joke, soms gaat de tijd weleens te snel maar ik voel me nog geen 69 en omdraaien kan ook niet ;-))) Als het al te druk is dan vind ik dat niet zo prettig, je moet wel kunnen snuffelen en als je wilt gewoon doorlopen. Ik vind alle honden lief en ben dan ook nog nooit gebeten al hebben we zelf een kennel en dierenpension gehad, deze Oud Duitse Herders zijn overigens liever als de gewone Herder maar groot zijn ze wel! Wat een gezellige dag heb je zo gehad meis, spelen met water maakt hongerig maar daar werd voor gezorgd. Witte seringen geuren nog lekkerder dan de lila of paarse en het is een prachtig gezicht, jij ook nog een heel fijne avond en 2e Pinksterdag en ook ik hoop dat het droog blijft, liefs, Ann.

  13. de tijd vliegt voorbij , op weg naar de 70,het is altijd leuk dat je kaarten krijgt.fijn dat je een fijne verjaardag gehad hebt en dat j het nog buiten kon doen jammer dat je maar een uurtje buiten kon zitten vanwege de bestrating.met hemelvaartdag heb je je ook goed vermaakt las ik en mandy heeft er weer wat knuffels bij. wij zijn ook naar de grensmarkt geweest is ook zoiets oud en nieuw spul je kon over de hoofdel lopen is ieder jaar het zelfde heel druk altijd . je hebt mandy er weer mooi opgekregen met die twee herdershonden zelf hou ik niet van die herdershonden ik vertrouw ze niet ze zijn mij te groot.de eerste pinksterdag zit er al weer bijna op vanmorgen hebben we nog gefietst en vanmiddag mijn schoonmoeder opgehaald die hebben we mee genomen in de auto naar een molen waar van alles te doen was, ook erg leuk voor kinderen mijn kleinzoon was er ook dus dat was wel leuk een grote pannekoek heeft hij gegeten volgens mij had hij honger van al dat spelen en klets nat was hij want er aren spelletjes met water. de onderste foto is ook mooi ik heb de zelfde maar in het wit zit vol bloemen ann ik wens je nog een fijne avond en morgen nog een fijne dag laten we open dat het droog blijft. liefs joke

  14. @ Sandra, bedankt voor je felicitatie en ach ergens is altijd nog wel wat lekker in huis hoor ;-))) Volgens de berichten is de taart in de Eifel erg lekker en daar zal je dan ook wel wat van gehad hebben, nog heel fijne en zonnige dagen.@ Liesje, leuk hè die twee kanjers met 3 kilo hond, ga er maar lekker op uit dan is de dag zomaar om! Fijne dagen meis, liefs, Ann.

  15. Grappige foto, Mandy met die twee grote Tarzannen. Hier is het erg stil thuis, dus ik denk dat ik er ook maar even op uit ga. het weer is er wel naar. Heerlijk zonnetje, nog wel…..Fijn weekend!lfs Liesje x

  16. oh jee, geen taart meer…..maar dat geeft niet, die hebben ze in de Eifel heerlijk veel hihi waar ik net een week geweest ben.Toch nog van harte gefeliciteerd Ann met je 69 ste verjaardag.

  17. @ Elisabeth, de verjaardag gaat gewoon nog een weekje door, iedereen die het te druk had moet nog komen maar die krijgen geen taart meer ;-))) Fijne Pinksterdagen, liefs, Ann.@ Corry, naar voetbal kijk ik nooit en ik snap er ook geen bal van zelfs geen voetbal! Leuk dat je seringenboompje begint te bloeien en Passiebloemen zijn echt moeilijk om over te houden, zondag is het hier doodstil en is er geen mens te bekennen als je langs de straten loopt, maar maandag wordt het weer druk op het veld, bouwmarkten en woonboulevards daar zien ze me niet, niets hoeven is zeker wel eens lekker, fijne Pinksterdagen, liefs voor jou en een knuffel voor Joepie.

  18. Lieve Ann en Mandy,’t Is voetbal op tv……Nou zeg Mandy,jij durft hoor!’t Ziet er ’n beetje spannend uit maar het is toch goed gegaan.Hier zijn de meeste Seringenbomen/struiken al ver uitgebloeid maar ons boompje begint nu uit te komen.Vandaag ’n nieuwe Passiebloem geplant,hij had de winter niet overleefd.’k Lees hieronder ergens iets over de updates van updates,dacht al,ik zie er ook zo weinig,zeker rustig op space?!Met Pinksteren is hier ook niks te beleven en al helemaal niet op zondag.2de Pinksterdag zijn er,buiten de Klundert,genoeg bouwmarkten,tuincentra’s en woonboulevards open maar of we zin hebben om die drukte dan op te zoeken……..niks hoeven is ook weleens lekker!’k Wens jou en Mandy fijne Pinksterdagen in Buitenpost!Liefs Corry en doggy Joep!!

  19. Lieve Ann Fijn dat je verjaardag gezellig was .Ik wens jou ook fijne Pinksterdagen Liefs Elisabeth

  20. Oeps Nicky, hartstikke jong is wel heel veel gezegd, maar ik voel me nog niet oud en dat scheelt een slok op een borrel. Jij ook heel fijne Pinksterdagen (er staan hier heel veel seringenbomen in bloei die van niemand zijn erg hè?) Liefs, Ann.

  21. Zo oud is het nog niet hoor Ann, je bent nog hartstikke jong!Mooie foto’s en leuk verhaal, ook die seringen zou ik zo willen plukken!Hele fijne Pinksterdagen!

  22. Henk, Ingeborg en Melda ook bedankt voor de felicitatie, het is nooit te laat volgende week zondag komt kleindochter pas, dus mijn verjaardag duurt nog wel even ;-))) Ik ben dol op rommelmarkten al koop ik haast nooit iets, eerst maar zelf het nodige opruimen. Ergens was ik best blij dat de baas van de herder de dieren zo goed onder contrôle had anders had ik het niet gewaagd met die spring in het veld. Vanmiddag weer overal aan de seringen lopen snuiven dat is beter dan cocaïne en je krijgt er toch een kick van. Ook heel fijne dagen, het weer werkt goed mee! Liefs, Ann.

  23. Ho An ik lees dat je jarig was en ik had geen idee ,wist het niet daarom wil ik je hier alsnog feliciteren.En je nog veel jaren toewensen.Zo’n rommelmarktje ,daar hou ik wel van heeft toch iets anders dan nieuwe dingen .Seringen ,ze ruiken zo lekker .Mandy lijkt ook zo klein tegenover de andere hond.Fijne pinksteredagen Ann!

  24. Rommelmarkten zijn vaak heerlijk om er overheen te slenteren, en daar nog mooi weer bij dan is het helemaal af.De foto van Mandy met de herdershonden ziet er gevaarlijk uit, het is echt me Tarzan en ik Mandy, ha ha.Fijn voor je dat je een leuke verjaardag hebt gehad,het is altijd fijn als mensen aan iemand denken.Wij gaan vanmiddag wat wandelen en morgen hebben we communiefeest van een petekind en gelukkig is het mooi weer.Wens je een heel fijn weekend toe, liefs Ingeborg.

  25. Van harte gefeliciteerd en een dikke kus voor jou Ann. Waarschijnlijk heb ik één & ander gemist want jou verjaardag was me niet bekend, maar beter laat dan helemaal niet……..toch ? De foto van de dwerg en de twee reuzen is erg leuk, dat spelen lijkt wel goed te gaan.Geniet van het mooie weer en de rommelmarkt op tweede pinksterdag. LiefsHenk

  26. Allemaal bedankt, het is geen wonder dat verjaardagen vergeten worden zelf zie ik het ook niet meer en dat is knap lastig. Nu er geen updates van updates meer worden geplaatst wordt space helemaal een ellende, op deze manier gaan we echt updates van vrienden en vriendinnen missen. Het blijkt wel weer dat alles dat gratis is een naar luchtje heeft maar we laten ons niet kisten en gaan gewoon door! Liefs voor jullie allemaal, Ann.

  27. Ik wist niet dat jij jarig was meiss..alsnog van harte hoor!!!..mooie foto van Mandy en de herders..zij is dapper hoor!!..je hebt je in ieder geval vermaakt gheh gheh..2e Pinksterdag schijnt het idd te gaan regenen..goed voor de tuin..wat jij??..voor jullie natuurlijk ook fijne Pinksterdagen..liefs Caro.

  28. piet epker(Offline)zegt: Ook vanaf Madeira nog vele jaren. Wel gefeliciteerd !!

  29. Lieve Zuster,Natuurlijk was ik al op de hoogte van al je belevenissen en avonturen, maar ik ben blij dat je toch nog een gezellige verjaardag hebt gehad. Ik wil je feleiciteren met de prachtige foto van de Inka man, hij is echt hartstikke mooi! Ja,….en wat moet je nu met zo’n dondertje als Mandy aan he?, die dacht even leuk te gaan spelen met twee grote Herdershonden! Zij is echt een onverschrokken McDunn….hahaha. Lieverd, ik wens je een goed Pinksterweekend, en hoop dat je nog iets leuks op de rommelmarkt kunt vinden…VOOR WEINIG!Liefs en een dikke kus voor jou, en natúúúúrlijk de gebruikelijke weekend kriebeltjes voor Mandy, van je broertje.

  30. Ann van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag En hele fijne pinksterdagenLiefs

  31. Fijn te horen dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Mandy met de herders, oef eng. Hier gebeurd niets met Pinksteren behalve dat we weer gaan BBQ-en in het straatje. Dus als je op 2de pinkerdag leest dat er UFO’s gespot zijn in Terneuzen dan is het erug vreemd :-) Je seringen staan nog is bloei, hier niet meer, maar de kastanjebomen tonen weer hun trotse kaarsen. Knufs en Hugs ♥

  32. Hier is het niet zo saai Ann,er is hier elke dag wat te beleven,weer een jaartje ouder,blijf van alles genieten,het is nu heerlijk weer,heel anders dan die koude ,sombere winter,de tuin is bijna klaar,het wordt weer genieten straks en daar doen we het voor.Ann ik ga gauw weer verder met plantjes water geven,heg knippen,de kas verzorgen enz,fijne dagen doeiiiii.

  33. Ja SjerriE, ik had het ook al gemist, maar Ann de datum staat toch in haar profiel, dus vind het vreemd dat wij dat niet door krijgen. Ik heb net de HEELP van agenda gelezen, en daar staat in dat de persoon het zou moeten delen.?!! begrijp er niets van, want ik heb dat ook nooit (bewust) gedaan. Dus het zal niet echt aan Ann liggen. Ik heb ze nu ook handmatig erin gezet.Groetj3es dames, van Rinus

  34. Gatverpielekes, dat heb ik hémaáál gemist, jasses. Ann alsno van harte met je verjaardag ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ leave.Dikk túten uit het nóg ogere noorden……… Ik was ff Skylge doen hè. Ik gaje nú direct in mijn agenda zetten. Nóóit meer vergeten… grinnnnnnIk heb inmiddels reacties op foto’s uitgeschakeld, mis daardoor teveel…………………………….

Geef een reactie

