KERMIS en een KWADE KAT, KKK.   43 comments

00 AAI

Had mijn broer de razende reporter Edward McDunn zich in het kermisgewoel gestort en is er flink gepraat over de ellende van de kermis van nu, kon ik dus niet achterblijven toen ik las dat ook hier in het landelijk gelegen Buitenpost de kermis zou komen. Gewaarschuwd voor blijvende gehoorschade en lichtflitsen in de ogen had ik mij goed voorbereid, oordopjes ingedaan en omdat er voor Mandy geen goede zijn haar maar twee kurkjes in haar oortjes gestopt, zelf was ik voorzien van een grote zonnebril en voor Mandy had ik gelukkig een klein vliegbrilletje gesloopt van een knuffelbeer, wij waren er klaar voor! Omdat het kermisterrein hier maar een paar minuten lopen vandaan is vond ik al snel dat het lawaai toch wel meeviel en heb Mandy ontdaan van de kurken voordat ze het idee kreeg dat ik aan dierenmishandeling deed, ik zag toen ik al dichtbij was ook geen sterretjes dus de zonnebril en het vliegbrilletje konden wel opgeborgen worden. Ongewapend zijn wij het terrein op gegaan en zie daar, de aangekondigde attracties waren akelig leeg en de muziek stond niet te hard aan, een enkele dorpeling had zich met zijn kroost naar het feestterrein begeven en op een paar jeugdige liefhebbers na kon je lopen waar je wilde. Als de mensen van de attracties uit de kosten van het staangeld komen mogen zij zich zeer gelukkig prijzen. Oké er stond een oliebollenkraam, een klein suikerspin toestandje en een snackwagen dus kon ik mijn portemonnee dicht houden, zelfs geen kraam met noga en de door mij beminde kaneel- en wijnstokken. Na 5 minuten kon je met een gerust hart weer vertrekken wat ik dan ook heb gedaan, de gokspelletjes stonden er wel maar dan moet je echt een kapitaal uitgeven voor een beertje made in Taiwan.

22 april 2010, Buitenpost, kermis, botsauto

Mooie botsauto’tjes daar niet van, maar geen liefhebbers.

22 april 2010, Buitenpost, kermis, draaimolen

Deze ouderwetse attractie werd ook al niet platgelopen door hordes vaders en moeder, beppe’s en pake’s.

22 april 2010, Buitenpost, kermis, zweef

Ook de zweefmolen was in gebruik, en de paar gebruikers kregen extra flinke zwiepers, het kan ook zijn dat de man van de zweef het deed om zijn verdriet te verdringen ;-)))

16 april 2010, Wit tuinbloempje

Dit zie ik toch liever dan de kermis!

Na het bezoek aan de kermis heb ik het hondenkind maar flink laten wandelen, had ze toch nog wat! Richting huis wilde Mandy spelen met een kat die lekker in een tuin lag een dutje te doen. Dat was dus helemaal mis, deze kat had er echt genoeg van en van pure nijd omdat poezenbeest werd gestoord deed ze/hij het onderstaande

22 april 2010, Poes, nee niet weer toch

Oh nee, alwéér en ik heb hoofdpijn!

22 april 2010, Poes, een, twee, drie

Het is genoeg geweest, één, twee, drie……….

22 april 2010, Poes en toen nam ik een sprong

Ik spring er bovenop, dat zal die langharige teckel leren!

22 april 2010, Mandy, kwist niet dat ie kwaad werd

“Dat lijkt me geen leuk spelletje, ik smeer ‘m wist ik veel dat ie kwaad werd!” Ik moet toegeven dat ik heb staan schateren van het lachen maar voor Mandy was het een KKK dag en zelf weet ze het best wat ze daarmee bedoelde!

23 april 2010, Hyacinth dubbele mooie

Vandaag heb ik het goed gemaakt, we hebben de kermis zonder ons laten draaien en met katten hebben we ons niet meer bemoeid, wèl heerlijk gewandeld en Mandy kreeg een half doosje Cesar, we waren weer helemaal bijgekomen.

Posted 23 april 2010 by Ann McDunn in Amusement

43 responses to “KERMIS en een KWADE KAT, KKK.

Subscribe to comments with RSS.

  1. @ Bea, gister ben ik naar Groningen geweest met Mandy, maar dat is nog erger voor haar dan de kermis, wandelen blijven we wel en vandaag heeft ze haar wandeling alweer gehad dus ik ook, jij ook een fijn weekend Diesel geeft denk ik niets om een beetje regen, liefs voor jou en een knuffel voor Diesel.

  2. Poeh, gelukkig maar dat die arme Mandy zich niet in woest feestgedruis hoefde te storten. En nog gelukkiger dat ze geen krab over het neusje of de oogjes kreeg. Blijven jullie maar gewoon fijn wandelen. Is ook voor het vrouwtje beter. Wat is er nou toch aan zo’n verzopen kermis.Fijn wandel- en bij regen, hang-weekend gewenst.Liefs en een lik van Diesel.xxBea

  3. Whaaaaaaa ze is dus net zo hardleers als onze jacky,s .De onze krijgen wel eens een veeg ,maar trekken zich er niks van aan .

  4. Dat weer wel natuurlijk Tanja, maar ik laat haar toch liever met twee oogjes lopen ;-)))

  5. Niet op Mandy letten Ann grijnzzzzzzzzz Een krab en ze laat het voor alle volgende keren haha

  6. Voor de eigenaars van de attracties is het sneu, maar voor het personeel wel lekker een rustig weekje ;-))) Mandy is een kopstuk en blijft het proberen en ik maar opletten dat ze geen krab krijgt. Ook een heel fijne week gewenst Tanja, liefs.

  7. Arme kermismensen ,ze hebben er best werk van om alles iedere keer op te bouwen .Jammer dat er weinig animo oor is ,maar ja de kinderen willen steeds meer en gaan liever naar atractieparken daar is alles wat ze willen .Arme Mandy die graag even wilde plagen maar de kans niet kreeg .Mooie foto,s Ann .Wens je een hele fijne week .Liefs Tanja

  8. Gelukkig dat ze dit niet lezen Edward, de stumpers moeten de rest van het jaar bijkomen van deze kermis!

  9. Die kermisklanten gaan nergens meer staan hoor Ann, zij zijn na de kermis in Buitenpost wel binnen voor de rest van dit jaar…hahahaha!

  10. Ceetje, eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit van vliegbrilletjes en oordopjes voor 3 kilo hond gehoord, maar het is niet zielig voor Mandy hoor, honden onderweg genoeg waar ze mee kan spelen en katten daar moet ze gewoon eens van afleren dat die niet spelen willen, eenden en vogels vangen lukt haar niet maar ook dat zal ze nog wel eens leren ;-))) Het was ook soms net een spookkermis, vooral als er helemaal niemand was en alles stond stil met de lichten aan, wie op een kermis werkt die zo klein is heeft het in ieder geval niet druk! Ze hebben alweer ingepakt en zijn op weg naar een andere kermis waar het hopelijk wel wat drukker is voor ze dan hier.Liefs, hug, Ann.

  11. toch even gelezen 😉 kermis in buitenpost… een hele belevenis hihi. (volgens mijn vader dan) nee, serieus, hij is bouwvakker, en heeft er ooit wel eens gewerkt. (en weet dus hoe klein het is). ;). Ik vind het er wel een beetje triest uit zien, net een spook kermis, (op de afbeeldingen, waar niemand in zit). Of misschien heb ik wel een beetje teveel fantasie ? Wel een beetje zielig voor mandy, (dat de kat niet met haar wou spelen). O, ja van oordopjes en vliegbrilletjes voor kleine hondjes… daarvan had ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord ! wat zal dat een grappig gezicht zijn geweest ! hihihi.x, c.e

  12. ik heb eerlijk gezegd nog niet alles gelezen (doe ik waarschijnlijk later!) wil wel even zeggen dat ik vooral bepaalde foto´s heel mooi vind.x, c.e.

  13. @ Rinus, na de tweede poging is het blommetje gelukt hoor! Overigens gebeurt dat wel vaker dat ik word weggetrokken maar dan neem ik de foto wel opnieuw en grrrrr word ik niet zo snel, ik begrijp volkomen dat Mandy ook wel eens lekker door wil lopen ;-)))@ Ilona, de kermis is gisteravond alweer aan het afbreken gegaan en last heb je er gelukkig helemaal niet van, lekker hè dat koppie van Mandy, ze kan echt heel veel uitdrukkingen laten zien en zoenen doe ik haar ook bij gebrek aan anderen ;-))) Lekker genieten van de zon meis bij jullie is het echt warm! Kusje en likje van ons beiden.@ Lukas, bedankt voor je leuke reactie, ik vind het nog steeds wonderlijk dat het kan van zo ver af, je weet dat het kan maar snappen doe ik het nog steeds niet, jullie ook nog een fijne zondag!@ Gerrit, ook jij bedankt voor je reactie, ik kreeg gistermiddag nog te horen dat Mandy toch wel heel mooi is en dat weet ik ook wel alleen wil ik het diertje het niet aandoen om met haar naar shows te gaan, laat haar maar lekker genieten van het graven en hollen, jullie ook nog een heel fijne en zonnige dag.@ René, de natuur is inderdaad 100% mooier dan een kermis, dat er in steden ook nog eens veel gestolen wordt en gevochten weet ik en dat is dan ook een reden om er met een boog omheen te lopen. Het is dat jij het zegt maar ik was die hele koninginnedag vergeten, dus vrijdag niet op het laatst nog even wat boodschapjes halen, jij hebt dan ook lekker vrij (hoop ik voor je) ik zal eens even kijken of er ook wat gaat gebeuren in dit werelddorp, vlaggen doen ze haast allemaal, ik niet ;-))) Een dikke kus voor jou van mij en een likje van Mandy, knuffel voor Max.

  14. ja AN zo gaat dat op de kermis hier staan ze ook maar daar is het dan wel weer erg druk maar als ik dan even een blik werp naar de prijsen dan zou ik me dood schraamen 5 euro voor 1 rondje met de bodsauto a op met de zweefmolen nee dan maar lekker de knip op slot en ja nu zijn wij geen kermis mensen geen os maar even de rust van een mooi park of een groot bos daar kun je ook lekker zweefen hoor door de bomen en zo maar ja het is niet anders en an hier op de kermis moet je zo al uit kijken met jongen lui die willen meer dan leuk vertier vechten jatten van andern nee ik hou het wel gewoon lekker zo ik wens je een fijnen zondag en een mooien week toe en die week is dan wel erg kort want vrijdag zijn we lekker vrij is er toch nog wat goed s aan de koningen dag hahaha diken kus van mij voor julie

  15. Je hebt er weer wat moois van gemaakt Ann,wat is mandy een prachtige hond,mooie closup van de poes,en mooi triest verhaal van de geweldige kermis in Buitenpost,wel weer mooie foto’s daarvan. Ann ook en hele fijne zondag nog.

  16. mooi verlsag,en mooie fotos,geniet maar van de lente en alles wat daarbij hoort,kermis is niet meer zoals het was en onbetaalbaarwens je een prettige zondag en mandy ook.

  17. Anno 2010 wil men geloof ik niet meer een kermis als bij jullie: het moet groter en hoger en harder en voora; meer lawaai. Wees maar blij eignelijk, heb je er minder last van. Ik zie ook veel liever bloemen!!! "Wist ik veel dat ie kwaad werd"…. hahahaha, dat bekkie van d’r! Om te zoenen!! Fijne zondag! Liefs, I ♥

  18. Ja, Ann, ik begrijp het, maar is de foto van het blommetje nog gelukt, of had ze je even uit het lood getrokken.?? Want je moet er toch maar op berekend zijn, als je net een foto wilt maken. Ja ik begrijp ook dat het soms gggrrrrrr is. hahahahaha

  19. Plagen is best leuk af en toe hoor Rinus en ja ik heb een sleurhond, je had er vanmiddag bij moeten zijn, ik was een foto aan het maken van een blommetje, en had de looplijn in m’n linkerhand ineens een lawaai van jewelste en tjsa Mandy kan dus zo’n 5 meter wegkomen, zat ze achter twee eenden aan, bijna in de sloot dus dan sleur ik de pitbull terug en soms sleur ik haar ook uit de bosjes omdat ze daar om allerlei takken heen zit gedraaid, ze is heel erg lief maar soms ;-))))

  20. Hé Ann, wat zie ik nu in je vorige berichtje.?? heb jij een sleurhond.?? ik heb wel van een sleurhut en een sleurbak gehoord. Whahaha Zo dan maar even jou terug plagen, hebben we het allemaal gedaan.

  21. Buitenpost slaapt al jaren lieve Joke, ik ben bang dat ze nooit echt wakker zullen worden. Jullie krijgen de kermis dus nog en dan zullen de kleinkinderen zeker langs komen en oma gaat wel een keertje mee toch? Zelf kom ik er ook niet hoor, alleen als ik meegesleept word naar Groningen en dan vlucht ik nog wel eens even bij het ontzettende lawaai weg. Heerlijk dat jullie vanmiddag op een terrasje konden zitten en dan met kennissen is het helemaal gezellig, je log en de leuke foto’s heb ik al bekeken en echt leuk dat je kleinzoon Jonathan zijn B-diploma heeft gehaald, allemaal trots! Alle planten zijn geplant en vanmiddag heb ik in De Kruidhof nog 3 witte lavendelplantjes bijgehaald en 3 Spaanse margrietjes, de struiken moeten uiteraard nog wel even een jaartje of wat groeien maar dan is het ook erg gezellig achter, bedankt voor het compliment over de foto’s, maar de jouwe zijn ook leuk hoor! Actie is altijd moeilijker dan stilstaande planten en bloemen, alleen de poes was in actie, morgen nog een heel fijne dag gewenst en voor nu lekker slapen, liefs, Ann.

  22. volgens mij is buitenpost aan het slapen en dat de drukte nog moet komen, anders halen ze het geld er niet uit moeten ze er nog wat bij doen.hier gaat het woensdag gebeuren en wel 5 dagen lang dus de kleinkinderen zullen nog wel langs komen , het is ook haast niet meer op te brengen 5 dagen maar met 30000 duizend inwoners moeten ze het er wel uit kunnen halenzelf was ik vroeger altijd gek op de swingmill daar stond ik ook altijd bij ,en dan de muziek er bij en een beetje dansen maar dat is nu voor mij verleden tijd we hebben vanmiddag nog op een terras gezeten en het was ook markt maar wat was het overal druk alle stoelen waren dan ook bezet maar we hebben er toch een gekregen en het duurde niet lang toen we kennissen zagen en die vroegen of ze bij ons mochten zitten en het werd nog gezellig ook . daarna moest ik maken om naar het zwembad te gaan want mijn kleizoon moest afzwemmen voor diploma b . ik vind dat je prachtige foto,s weer hebt gemaakt heel duidelijk vind ik zelf mij lukt het nooit zo goed ik moet ze vaak bij werken met iets lichter te maken , heb je de plantjesvorige week zondag al in de tuin geplant het weer was toch heel mooi en morgen ook weer dus geniet er maar weer van liefs joke

  23. Even een beetje plagen mag maar dan laat ik poes maar weer mooi slapen en sleur Mandy wel mee, voor de mensen die er staan is het zeker sneu dat het zo stil is op de kermis, ik ben er vanmiddag nog langs gekomen maar er was geen kop! Nog een heel fijne avond en zondag Els.

  24. heerlijk verhaal prachtige fotos jammer voor de kermis dat het zo leeg was de kat is ook blij dat je hem met rust gelaten heb nu ann wens je ng een goed weekend toe

  25. Ik weet niet wat je met de foto van Mandy gaat doen, maar als je hem hier plaatst en het is niet de goede achtergrondkleur, moet je dat zeggen.Ik maak haar met liefde overnieuw.En dan ga ik nu een blauwe plaatsen, eindelijk.

  26. @ Sjerrie, soms zijn dorpskermissen toch wel leuk maar hier houden ze alles tegen en vanavond tegen 12 uur is het dan ook afgelopen op zondagen kan je hier een kanon afschieten, je raakt toch niemand, earmhertich en skiterich is ’t ;-))) ♥@ Rinus, vorig jaar ben ik naar de Groninger kermis geweest en het was een hel! Wat een vreselijk lawaai en alles was peperduur, maar van mij zullen ze niet rijk worden hoor! Bedankt voor je leuke reactie en maak er wat van met het mooie weer, liefs en een hug.@ Murwarita, de tijd gaat ook wel erg snel, maar je kunt dus volgende week je hart weer ophalen, Belgen zijn zo mooi meer oerpaard dan paard, het zal een heel weerzien zijn met je geliefde (v)echtgenoot, hij mag toch wel gewoon uitstappen hè uit de lucht vallen klinkt zo beroerd ;-))) Liefs.@ Caro, als je een gezellig dorp wilt hebben moet je niet in Buitenpost wonen, maar mooi is het er wel en dan nemen we het saaie maar voor lief, 20 minuten met de trein en ik ben in Groningen en daar is altijd wat te doen, Groningen is echt een heerlijke stad. Om die kat heb ik zo gelachen Caro want die miauwde ook nog telkens echt zo’n chagrijnig geluid, straks ga ik er vandoor de jaarlijkse plantenverkoopdag met nog meer leuke dingen om te zien en Mandy vindt het daar heerlijk. Liefs ♥@ Miem, kijk dat was nog eens een feest, in die tijd een rijksdaalder vinden, we gingen in Alkmaar ’s morgens heel vroeg wel naar de kermis als die nog dicht was, overal onder de attracties kijken en soms vond je een dubbeltje of een kwartje en dat was al erg veel extra, niet voor te stellen eigenlijk nu laten ze een euro dubbeltje gewoon op straat liggen kinderen nemen de moeite niet om het op te rapen. Je bent nog hartstikke jong meis, maar feestjes waarbij je niet met elkaar kunt praten zijn echt helemaal niks want dan ben ik ook saai en dat enorme lawaai van een kermis daar krijg je volgens mij een gehoorbeschadiging van ;-))) Hier was vroeger kermis en de Buitenposter Feestweek eigenlijk om 12 uur in de middag al vechten, het bier en het bloed vloeide rijkelijk maar dat is ook over (tenminste dat neem ik aan) hoor er eigenlijk niet zoveel meer van. Bedankt voor je enthousiaste kreten over de kat, Mandy en de blommetjes, bij gebrek aan beter praat ik wat af tegen dieren, heel veel liefs, dikke kus en een geweldig weekend.

  27. Kermis……… om je eerlijk te zeggen heb ik het maar 1 keer leuk gevonden op de kermis en dat was toen ik een rijksdaalder vond. Voor mij was dat toen een kapitaal, 10 weken zakgeld !!!! Maar nu lijkt het elk jaar wel erger te worden met de drukte, de herrie………!!! snoeihard en vanuit elke attractie een andere dreun…. Blèh! Maar ja, ik ben inmiddels bijna een halve eeuw en dan gaan dat soort dingen tridubbel meetellen denk ik. Zo’n 6 weken terug naar een 25-jarig huwelijksfeestje met live muziek geweest…… AAAAAARRRRGGGGHH, schreeuwen om je nog een beetje verstaanbaar te maken en verder ook niet kunnen horen wat een ander tegen je schreeuwt, altijd een pokkenhekel aan gehad overigens, dus dat met die leeftijd kun je eigenlijk ook wel weer meteen vergeten : )Misschien een heel saaie piet hoor, maar ik ga naar een feestje om gezellig met iedereen te kunnen klessenbessen, als ik alleen maar wil luisteren en mijn trommelvliezen wil laten perforeren dan ga ik wel naar een concert, toch? (wat ik overigens ook wel doe hoor). Maar goed, kermis dus……… hier in het dorp ook niet echt veel bijzonders maar wel een stuk beter dan de jouwe als ik het zo bekijk. Alleen jammer dat het hier toch ook wel af en toe op vechten uitdraait ……. maar in ieder geval ziet het er zelfs dan nog een stuk feestelijker uit dan op jouw foto’s ; )Kat is natuurlijk weer geweldig, Mandy nog geweldigerder en de blommetjes staan ook weer prachtig te blommen.Weer goed je best gedaan skeet.Fijn weekend met veel liefs en een dikke kus van deze kant

  28. NAH..ZIET ER IDD BEPAALD NIET UIT ALS ZIJNDE GEZELLIG MEISS..FOTO,S VAN BOZE KAT VIND IK SUPERRRRR..WAT WANDELEN BETREFT..JE KAN DIT WEEKEND JE LOL OP HOOR..HET WORDT HÉÉL MOOI WEER GHEH GHEH..FIJN WEEKEND LIEVE ANN..LIEFS CARO.

  29. Volgend weekend is het weer ringrijden hier en kan ik me weer uitleven met de lieve Belse knollen die ik vorig jaar voor Friezen verkocht. Alweer een jaar geleden. Ann, ga eens bij Betty langs. Prettig weekend. Mijn huisdier, sorry band, valt straks uit de lucht, met nogal wat vertraging.

  30. hoi Ann, je hebt er weer een mooi verhaal van gemaakt, van zo weinig, wat er te zien is. hihi. Maar het is in de grote steden ook lang niet meer wat het geweest is. Al die kermissen worden veel te duur voor de meeste portemonnaie, en dan is gauw de lol eraf. Maar je foto’s zijn weer prachtig.!!! En zoals eerder hieronder al gezegt is is die close-up van die witte Cosmos het mooist, maar die foto van Mandy is ook harstikke leuk.Ik wens jou en Mandy een prettig weekend en een fijne week, met hopelijk veel zon, Liefs van Rinus

  31. Hm,………de dorpskermissen zijn sowieso niet wat men in de steden gewend is, maar dit is wel héél súterich, ha. En dat zegt er eentje die hier in het dorp alleen een zweef, een schiettent en een …ja niks eigenlijk, gewend is met de merke. Ow ja, en natuurlijk een draaimolen. PfffffffftFijne weekendxsjerrie

  32. Dat is hier ook zo Melda, we hebben hier Buitenposter feestweek met een heel groot concours hippique, een heel grote jaarmarkt en een kruidenmarkt, ik hou erg veel van paarden maar een hele dag op een concours zitten daar heb ik geen geduld voor, de jaarmarkt is me veel te druk, maar naar de kruidenmarkt ga ik ieder jaar. Ook daar ontmoet je vaak mensen die je ken maar ook wildvreemden die een praatje beginnen over planten en kruiden en dat is altijd gezellig. Liefs, Ann.

  33. Met al die pretparken waar je een dag kan verblijven aan dezelfde prijs van een uurtje kermis is de keuze snel gemaakt.Maar het is er wel erg stil ondanks het mooie weer.Hier word het gecombineerd met een grote jaarmarkt en dan is het druk genoeg.Want de sfeer is dan wel gezelliger en je ontmoet veel dorpsgenoten .Liefs Melda

  34. @ Petra, dit dorp is echt een leeglopend dorp, de notaris is ook al vertrokken, het politiebureau wordt niet meer gebruikt en ze hebben een meldpost in het gemeentehuis en de enige juwelier is naar Zweden vertrokken, ik hou stand maar het wordt er niet beter op vandaar dat er ook geen grote kermis meer is dat kan niet uit voor de kermisattracties. Wandelen met Mandy doe ik iedere dag en we hebben er alle twee plezier in, jij ook een heel fijn weekend.@ Broertje, het leuke is dat er inderdaad dranghekken staan het is niet te filmen hier! Mijn wereld was heel even ingestort toen ik de nogakraam niet zag en de kip heb ik maar laten draaien aan het spit effe geen trek. De kat had natuurlijk gelijk, maar het was een enorm komisch gezicht dat beest wat een uitdrukkingen dat vang je niet allemaal met een paar foto’s, leuk dat je de foto’s kunt waarderen, die van de dubbele narcis vind ik zelf ook het mooist, liefs en een dikke kus, veel plezier morgen en zondag lekker uitrusten. De wekelijkse likjes van Mandy krijg je ook natuurlijk.@ Nicky, klopt helemaal je kunt nergens meer wat met een dubbeltje ;-))) Bedankt voor de complimenten voor de foto’s, ik kruip wat af ;-))) Ook een fijn weekend meis, liefs, Ann.

  35. Kermis is niet meer zoals het vroeger was:-)) Ik vind de bloemen ook veel mooier hoor en zo mooi die foto’s van de poes en Mandy!en dan die witte en gele bloemen, echt prachtig!fijn weekend!liefs, Nicky

  36. Hahahaha…ze hadden we eens dranghekken mogen plaatsen om de stroom bezoekers aan deze groots opgezette kermis in goede banen te leiden. Het ergste van alles is natuurlijk dat de kraam met zuurtokken er niet stond, dan stort je wereld toch in hoor! Het is toch wel leuk dat de ouderwetse zweefmolen er stond, maar de jeugd is tegenwoordig soms al zweverig van andere dingen. Ergens kan ik die kat geen ongelijk geven hoor, je zult maar lekker liggen te pitten, en dan komt daar zo’n kontkrummel je even wakker maken!!! Je foto’s mogen er weer zijn, maar de laatste vind ik er toch wel uitspringen, die is echt prachtig. Ik wens je een heel fijn en zonnig weekend.Liefs en een dikke kus voor jou, en natúúúúúrlijk de nodige weekend kriebeltjes voor Mandy van Edward.

  37. Het is inderdaad een beetje een troosteloze kermis, het geld is op denk ik. Gelukkig heeft de kat Mandy geen pijn gedaan. Het wordt heerlijk weer het weekend, dus lekker wandelen met Mandy.Fijn weekend!

  38. @ John, het is ook een miezerig en treurig kermisje en zelfs hier was het vroeger groter en leuker, Buitenpost leeft (zeggen ze) maar ik zou niet weten waar! De kat is niet aan Mandy toegekomen hoor ik fotografeer met één hand en met de andere hou ik Mandy weg bij boze katten, heerlijk dat het warmer wordt.@ Henk, de dubbele narcis stond er zo mooi bij en ik weet niet meer wat ik gedaan heb maar het is gelukt, de andere 3 heb ik in de prullebak gegooid ;-))) Als kind vond ik het gewoon leuk om te kijken ik was er dan ook vaak, maar deed nooit echt rare dingen, later wel en hier kan je helemaal niets gevaarlijks doen. Fotograferen was, is en blijft leuk Henk er is altijd wel wat te zien wat je wilt vastleggen. Dat kleine Putbullpuppie heb ik geloof ik al eens gezien, maar Kojak blijft natuurlijk baas en het is wel ontzettend leuk om te zien. Morgen veel succes en het zal je zeker weer lukken!@ Elisabeth, die witte Cosmos vind ik ook zo mooi, smetteloos wit met dat fijne groen het blijft genieten want er bloeit echt al heel veel. Poes was ook boos, maar Mandy leert er niet van ze wil nog steeds met katten spelen, morgen is er een open dag van De Kruidhof met plantenverkopers en daar gaan we heen, ik kan nog een paar plantjes gebruiken om wat kleur te geven aan alles, heerlijk snuffelen.Allemaal liefs.

  39. Het is idd een beetje een zielige kermis ,wel raar dat zelfs de botsauto’tjes leeg blijven want dat spreekt toch wel aan zou je verwachten .Mooi die witte Cosmos ,ik word er zo vrolijk van alles wat er al zo groeit en natuurlijk bloeiend ook te koop is .Oeiii die poes keek behorlijk boos .Ik wens jou en Mandy een heel fijn weekend Liefs Elisabeth

  40. Als kind was ik er niet weg te slaan Ann. Alleen al de herrie kunnen m’n kapotgespeelde oren niet meer verdragen. Niets is meer wat het was hahaaaa maar gelukkig heb ik tegenwoordig andere interesses. Fotografie bijvoorbeeld. Vooral bij de onderste bloem is de belichting prachtig, alsof het wat licht uitstraalt maar dat komt natuurlijk door het gras dat een stuk donkerder van tint is.Arme Mandy. Een kat is nou eenmaal superieur aan heel wat hondjes. Zelfs een Pitbullpuppie die ik toevallig ken had niet terug van de hoge rug en een blaasconcert van Kojak, hoogst vermakelijk.Rest me nog jou een fijn weekend toe te wensen, moet haast wel lukken met het verwachte weer.Zelf ga ik op tijd naar bed, morgenochtend voor dag en dauw eruit en gewapend met camera op pad om een hopelijk spectaculaire zonsopgang met mist vast te leggen

  41. Deze kermis ziet er zo wel een beetje treurig uit ! Maar ja, de prijzen zijn ook niet leuk meer en iedereen let meer op de kleintjes ! Heeft de kat Mandy niet bezeerd ? Ik wil je hierbij ook alvast een prettig weekend toewensen ! Het wordt lekker warm weer !

  42. Na een wandeling waarbij Mandy zich door allerlei struikjes worstelt ziet ze er niet echt netjes uit maar dat hoeft ook niet het is een hondje en ze vindt het geweldig! Morgen gaan we weer op stap en ik geniet bij voorbaat al van het mooie weer, liefs, Ann.

  43. Ik zou de kermis ook maar laten draaien want ik vind er ook niets aan.Mooie foto`s Ann, en een heerlijke wandeling vooral met dit mooie weer is toch geweldig.Overigens, wat ziet Mandy er leuk uit met dat strikje op haar hoofd.Wens je een heel fijn weekend toe Ann, het weer wordt schitterend.Liefs Ingeborg.

Geef een reactie

