Pasen en update verjaardag Mandy   31 comments

Het is alweer bijna Pasen en al zeggen velen deze dagen helemaal niets dan lekker wat verse eitjes naar binnen werken, of gezellig bij elkaar zijn, of er op 2e Paasdag een leuke dag van gaan maken …………..

00 AAB

Dit mag dan niet een uitgesproken paasbloem zijn zoals narcissen en de hyacinth voor mij blijven de eerste paarde(n)bloemetjes wondertjes van moeder natuur en daarom heb ik hier voor gekozen. Op m’n knokige knietjes gelegen om het bloempje op de foto te krijgen, maar dan heb je ook wat (o.a. een smerige spijkerbroek en een hondje dat verder wil lopen). Het weer lijkt er nog niet erg op en ze voorspellen voor de 1e paasdag toch flink wat regen, maar de 2e paasdag zal het volgens de weerprofeten droog zijn en dat is al fijn, ook de extra vrije dagen zijn voor een heleboel mensen toch een feestje op zich even los uit de sleur, jammer dat er altijd zoveel zijn die het dan extra druk hebben, maar de 1e paasdag is voor de meesten toch vrij zijn, op alle mensen na die dienstverlenende beroepen hebben en daar hoop ik voor dat ze het niet druk krijgen.

31 maart 2010, Mandy, pssst ik ben jarig

31 maart 2010, pssssttt ikke ben jarig!

Van Mandy moet ik iedereen bedanken voor alle felicitaties en zelfs kaarten en cadeautjes die ze heeft gekregen, haar peettante Ilona stuurde een pakje en die komen hier nagenoeg nooit, hoe ze het dus weet is mij een raadsel maar ik kon het haast niet uitpakken want Mandy zat er bovenop, en toen het uitgepakt was kwispelde ze van blijdschap en draaide als een tol in het rond. Toch een slim kind en dat is ze…….. Het was een echte feestdag voor haar want ze ontmoette bij het wandelen een leuk hondje dat wilde spelen, wat een toer om daar een foto van te maken maar het is redelijk gelukt.

31 maart 2010, Mandy jarig, cadeautjes

Oom Edward, tante Ilona en Hennie van der Sluis hartelijk dank, volgend jaar ben ik wéér jarig ;-)))

Dat Mandy geen hekel heeft aan katten laat onderstaande foto zien, het is geen echt goede foto maar bewegende dieren zijn nu eenmaal lastig op de foto te krijgen daar weten de experts van mee te praten.

9 maart 2010, Mandy, zullen we spelen poes

Poes heeft wel een dikke staart maar kwam even later mooi bij ons zitten alleen spelen dat deed ze niet!

2 april 2010, Narcissen, geel

Toch ook nog voor iedereen een bosje verse narcissen en nogmaals heel fijne dagen gewenst.

Posted 2 april 2010 by Ann McDunn in Yorkshire Terriër, Mandy

31 responses to “Pasen en update verjaardag Mandy

Subscribe to comments with RSS.

  1. Niks verwend nest hoor John, één keer in het jaar echt verwend worden mag. Geel is toch echt wel de kleur voor pasen en het is ook nog één van m’n lievelingskleuren.

  2. Op naar de 2e verjaardag van Mandy ! Het is wel een verwend nest zo onderhand ! Mooie geelgekleurde bloemen, echte paaskleuren !

  3. Dat was zeker erg leuk Ingeborg die aandacht voor Mandy, en dan ben ik ook blij voor het "kind", Ilona is de peetmoeder van Mandy en dat laat ze dan ook heel goed merken erg lief van haar. Ook ik hoop dat het morgen dan eindelijk droog wordt, dit is ook niet alles, al gaat de bloei en groei wel door. Jij ook nog heel fijne dagen, liefs, Ann.

  4. Wat een leuk logje Ann. Heerlijk toch die aandacht voor Mandy. En wat lief van tante Ilona om een pakje te sturen, wat zal Mandy blij geweest zijn en mamma Ann natuurlijk ook. Wens je nog fijne dagen en hopelijk krijgen de weergoden gelijk wat betreft Paasmaandag.

  5. @ Melda, dat worden gezellige dagen daar bij jullie, altijd leuk als de kleinkinderen komen en tevreden zijn met een patatje en een toetje, eitjes zoeken is ook leuk en even naar de kermis als het weer meezit. Fijne dagen gewenst me allen die je lief zijn!@ Joke, net naar de foto’s op je logjes van het eierenschilderen gekeken en dat ziet er echt heel erg mooi en leuk uit. Om de foto van de paardebloem te maken, moest ik echt wel op m’n knieën anders lukt het niet met een Coolpix en Mandy wil nog steeds niet op de foto, dat moet ik echt even treffen. Dinsdag wordt het droog en zal de zon erbij komen dus dan is het best even leuk om te kijken bij Intratuin of er nog wat is wat je kunt gebruiken voor de tuin, heel veel plezier meis, liefs, Ann.@ René, hier regent het nagenoeg de hele dag al, maar wat er nu valt komt morgen niet ;-))) Sterkte met het event. werk en heel fijne avonden gewenst, een dikke kus terug.@ MURWARITA, EDWARD EN ILONA, een log over de nieuwe spelling lijkt me erg leuk, soms vertik ik het gewoon om die n er in te zetten, het klinkt niet en als je het uitspreekt hoor je het niet eens dan moet je wel heel erg langzaam articuleren en daarvoor praat ik te snel. Voor tere zieltjes is The Passion of the Christ echt niet geschikt, aangezien ik zo langzamerhand eelt op m’n ziel heb kan ik er best tegen en het geeft wel de wreedheid weer van de tijd van toen. Wat de paasdagen betreft wacht ik het maar rustig af zoonlief zou bellen, maar dat kan ook op het laatste moment nog gebeuren, aaarrrggghh!!!

  6. fijnen paaszondag liefen an en ja als het wat droog zou zijn dan was het een stukje leuker maar helaas hier komt het weer met bakken uit de hemel dus ik denk dat het morgen nog wel nat zou blijven maar ja als nog een fijnen paaszondag en een diken kus van mij voor jou

  7. @edward : ik typ soms woorden niet, zitten in mijn hoofd en knal er overheen. Kweet niet wat voor afwijking dat is. Lees ook heel snel maar niet bepaald alle woorden. Zal tus aan een arts vragen. Misschien krijg ik dan Ritalin. Liever niet want dat is troep en heb nooit ADHD gehad. Ik heb een hekel aan die merknaam. Griezel pillen. Hihi. Is film op TV die ik niet wil zien. Van Gibson, the life of Christ, wil niet eens in de gids kijken.Verwarming snort, maar meestal is het met pasen slecht weer. Stikt hier van de paasmarkten waar slechts rommel te koop is, en toch iedereen naartoe gaat. Doe het niet meer. Ga mams verwennen, heeft ze nog tegoed van haar verjaardag. We gaan brunchen aan de Schelde met zijn 4-ren.

  8. @Murwarita: Hahahaha…ik zie door de katers het bos niet meer!!! Ik kan mij er ook niet zo druk om maken hoor, en zal er ook nooit iemand op aanvallen als hij of zij een schrijffout maakt, dat doen wij uiteindelijk allemaal weleens. Als ik iets schrijf heb ik geen zin om om bij elk woord te moeten gaan zitten nadenken…..was het nu met d, dt, of een t op het eind, dat is mij te vermoeiend. Meestal zie ik het omdat je dan raar tegen een woord aankijk en denk, hé dat is niet goed. Fijn dat het nu beter met je arm gaat.

  9. @edward : edje zal je dankbaar zijn. Het zal me allang worst wezen, doe mee met het grote Nederlandse dictee en sta ervan versteld nog steeds onder de 20 fouten uit te komen en ben ieder jaar boos op mezelf omdat ik dezelfde fouten maak. En denk een dag later : dat het maar stikt. Ik type fouten bij het leven maar dat komt omdat ik mijn teksten nooit herlees en ik heb geen Nederlandse spellingschecker. Ja in Window life mail, maar dat is niet leuk terugreageren. Een blog schrijven ook niet. Dat moet per se on line anders werkt het niet. Waarom geen idee, ik praat tegen jullie en soms stotter ik in het echt ook. Nederlands is een onmogelijke taal. Voorbeeld : Ik heb een kater. Ik heb altijd een kater. Een zwarte kater. Soms heb ik een andere kater, dan doet mijn haar zeer grin, grin. Die eerste moet ik voor zorgen en die andere is mijn eigen schuld. Het meervoud van kater is katers. Een kater is een kat maar niet alle meervouden van kat zijn katers. Want een poes is ook een kat en dan wordt het poezen. Een poes heeft meerdere betekenissen waar ik niet op doorga en zo stikt onze taal van de rariteiten, van geen wonder dat we een rariteiten kabinet hebben. Er zijn weinig mensen die weten wat een kapoen is, een ondeugend jongentje, nee dat is een kapoentje. Een kapoen is een ‘het’ haan en zo kunnen we Ilona’s blog vullen tot in de eeuwigheid. Een baby heeft een rammelaar, daar kunnen ze leuk mee spelen. Maar mooi niet dat dit een kenien is :-). Mijn arm is veel beter opeens. Het is te merken. Lang leve de antibiotica zolang ze maar niet preventief aan ons vee gegeven wordt, want anders is het strakjes klaar met ons. En dat is geen Klaar-over, maar over en klaar.

  10. Het is allemaal niet meer te volgen hoor, de spelling in het groene boekje is soms weer anders dan bij de spellingscontrole. Ik schrijf het maar zoals ik denk dat het wel goed zal zijn, en zo niet…jammer dan. De spelling is in de afgelopen tientalle jaren een aantal malen veranderd, en dat is vooral voor de wat oudere mensen niet meer te volgen. En wat maakt het ook uit wanneer je als man te laat thuiskomt met een slok op, of je dan een klap op je hersens krijgt met een koeken of koekepan, het doet allebei even zeer.

  11. @loon : koninginnensoep (is zonder n maar toch), paardenstaart (bij meisjes, geldt ook voor paarden trouwens), ruggengraat. voldooid deelwoord van sms-je (durf ik niet eens op te schrijven) ge-emaild met of zonder " of koppelteken, globalisering die mondialisering moet zijn. En dan maar te zwijgen over alle woorden die lukraak uit het engels overgenomen worden. De beste was van een hoge piet die schreef een draai-run en bedoelde een dry-run. Ow en alle Nederlands sprekende schrijven vrolijk Happy Eastern, en de n hoort er echt niet bij. Het Nederlands dictee van 2009 hebben we nooit geplaatst. Kwam door allerlei tussendoortjes – deurtjes, is maar hoe je het bekijkt.

  12. @Ilona : 40 eieren, 5 oude ijsbakjes van mams, eierverf, wat narcissen (paaslelies, dit jaar echt toepasselijke Vlaamse naam), oude vogelnesten of wat erop lijkt. Nep eitjes samengespaard, wat groenblijvende takken uit de tuin, een paar nepvogels waar de mot in zit, wat veren en gehaakte eitjes. Zolang het maar kleur heeft. Buurman en dochter was hier en de eieren gaan erin als koek. Het enige, maar dan ook absolute extreme wat ik heb gekocht in een plastic schaaltje met kippetjes en konijntjes op de bodem. Ja voor Jules. Hij vindt het schitterend (slecht voor de lijn), want heeft door dat er iets onder zijn voer zit wat niet normaal is, en vreet het bakje in een keer leeg. Het is guur hier en koud. De kerstverlichting brandt buiten (het hele jaar door in 1 struik, maar wel met een timer erop), en uiteraard ben ik een beetje appart. Ik zou mezelf niet zijn als ik in het gareel moest lopen. Hihi. Er is geen donder op TV. De boerderij is dicht. En ga een beetje surfen of zo.

  13. hallo Ann ik wil je eerst feliciteren met mandy ik heb het niet gezien anders had ik wel reageert ,en die paardebloem is zo mooi geworden je hebt er denk ik bijna boven op gezeten ,ik zag net de foto,s van mandy van de geboorte die moet ik nog even nalezen .wat gaat de tijd toch snel al weer 1 jaar .morgen hebben we een verjaardag mijn schoonzus is jarig dus daar gaan we naar toe .gisteren hebben we naar een paastoernooi gekeken van de kleinkinderen van alle scholen maar heb ook niet alles afgekeken duurt bijna de hele dag ,maar ze vinden het leuk dat je even komt kijken de 2 de paasdag gaat mijn man naar het voetballen en ik ga denk ik even naar intratuin wat rond neuzen .je hebt er leuke foto,s van gemaakt en vooral de foto van mandy .ann i wens je hele fijne paasdagen laten we hopen dat het een beetje mooi weer word.liefs joke

  14. Ik denk dat ik maar eens een log ga maken over de nieuwste spelling. Ook naar aanleiding van de woorden Rita en jouw reactie erop. Het is toch van de zotte dat een pannekoek een pannenkoek is geworden? Alsof je één zo’n lekkernij in meerdere pannen tegelijk zou kunnen maken? Hoe verzinnen ze het toch? En wat te denken van koekenpan? Ooit koeken gebakken in een pan waarin je ook biefstuk en eieren kunt bakken? Ja, dat log gaat er komen. Ik heb al de paardebloem, het kattebelletje (ook van Rita) en de koekepan. Voor meerder invallen hou ik me aanbevolen en zal ze vermelden met bron! Kom maar op mensen! ;-))

    • Ilona •
  15. De reactie van Rita lees ik en daarop moet ik even reageren: "boodschappen doen was een crime" zegt ze. Inderdaad. Wat bezielt de mensen toch in J.C. naam om ook van het Paasfeest (hoezo feest?) een vreetfestijn te maken? Klagen over de recessie, boos worden over de eigen bijdrage in de zorg maar je helemaal gek kopen aan voedsel???? We hebben goddomme toch geen honger meer na 40 jaar welvaart? We weten toch hoe alles smaakt en we zijn toch al massaal veel te zwaar? We hebben alleen nog maar een probleem dat tussen de oren zit en daarom is het heel droevig gesteld met Nederland. Want zolang we ons suf kopen aan eten en drinken en met de Kerst ( en dat zal binnen afzienbare tijd ook gaan gebeuren met Pasen) voor miljoenen aan luxe aanschaffen om er ‘mooi’ uit te zien en aan peperdure cadeaus uitgeven, zal de overheid zeggen : er is geld genoeg bij de burgers dus we zullen de premies en heffingen eens lekker opschroeven. Hoe ongelooflijk stupide kunnen we toch zijn met zijn allen?????? We spelen de overheid gewoon rechtstreeks in de kaart!!!! Wanneer stoppen we nou eens met dat consumeerderen? Wat heb je nou toch in vredesnaam nog nodig (aan extra’s om) gelukkig en tevreden te worden?

    • Ilona •
  16. Mooie foto’s Ann.Het ziet er niet naar uit dat het een zonnige pasen zal zijn.De kinderen hebben vakantie en dan is het toch fijn als ze buiten kunnen .Het is hier ook kermis en paaseikes rapen doen we ook.Maar nu hebben ze al liever een frietje van de frietkraam op de kermis.Gemakkelijk voor mij.Alleen een lekker toetje krijgen ze daarna bij mij.Nogmaals gefeliciteerd met Mandy.Ik vind het fijn om te lezen dat je geniet van haar gezelschap.Nog een fijne avond en een mooie pasen

  17. Hoi lieve San, foto’s nemen is een kwaal en allang geen hobby meer, ik loop eeuwig met dat ding om m’n nek ;-))) Een keertje echt verwennen mag ook weleens, Mandy wordt geen 80 dus dat hou ik er maar in. Gelukkig dat je laptop het nog doet, kan je zien dat het echt waar is dat een glas wijn goed is voor van alles. Zit er nog wat in de fles, dat is dan maar te hopen en die kroeggeur ruik je niet meer na een paar glazen wijn. Heerlijk even uitrusten van de paasdrukte meis, fijne dagen, liefs, hug, Ann.

  18. Wat een mooie en leuke foto’s Ann… leuk om te lezen dat Mandy lekker veel aandacht heeft gekregen en ook nog cadeautjes, wauw. Wat een verwennerij.Heb verder niet zo veel met Pasen als alleen topdrukte op het werk, gelukkig maar… dus nou lekker relaxen. Das ook wel nodig ook want had vandaag een Murphy’s law dagje. Liep tegen dingen aan en stootte wel eens wat om, ben net klaar met het droogföhnen van m’n laptop na een doop met een glas rode wijn. Had n.b. nog geen slok gehad! Hij doet het nog, das het allerbelangrijkste en m’n bureau is ook weer goed schoon….. ik krijg alleen die kroeggeur niet uit de lapdoos…… grinnik.Nog bedankt voor die bluhmen en geniet maar lekker, we hopen op niet al te veel buien dan maar he.Liefs en een knuff, San

    °○°Alexandra
  19. Dank je Murwarita, uitdelen is natuurlijk ook leuk alleen zie je hier echt geen kop dus dan zou ik met een enorme voorraad hardgekookte eieren zitten, vroeger deed ik ook altijd wel van alles aan de feestdagen maar de puf is er een beetje uit en alles voor jezelf doen la maar! Die n wil ik ook niet en ik heb eigenlijk lak aan die nieuwe spelling want met de paardebloem spreken we het toch niet uit. Ik heb olijven gezaaid en nu maar zien wat er van komt, Edward heeft ook een olijvenboompje maar die heeft het niet binnen gehad, winterhard dus. Dat het alweer zo druk was in de winkels, het is niet te geloven wat mensen naar binnen werken, of misschien wel weg moeten gooien. Ga maar lekker hudderen en niet naar buiten kijken ;-)))Knugs en hufs maar voor een keertje, Ann.

  20. Mooie foto’s Ann. Eigenlijk hebben we ook niet veel met Pasen, behalve het eieren verven. Staat zo leuk. En nee we gaan ze echt niet allemaal opeten want dat gaat niet goedkomen. Deel ze morgen wel uit. Met wat groen uit de tuin en oude nesten kun je heel wat. Ik spaar alles bij elkaar en knutsel de zotse dingen bij elkaar, waarvan mijn paasboom een mooi voorbeeld is. Multi-functioneel boompje, gaat een jaar mee, door alle seizoenen heen. Hier nog geen paardebloem te zien (die n kunnen ze vergeten, ik weiger die n). Boodschappen waren een crime, wat hebben de mensen toch ? Strakjes lekker hudderen voor TV of met een boek. Even nog de was opvouwen. Hoop op wat beter weer volgende week, kan olijf misschien naar buiten. Hugs en knufsRita

  21. @ Tanja, Mandy neemt alle felicitaties nog steeds in dankbaarheid aan weet zij veel ze is heel vaak jarig, alleen vandaag gaan we niet wandelen dus dat is minder leuk, ik werp wel met een enorme aap dan wordt ze ook moe! Fijn dat je m’n foto’s mooi vindt, jullie ook fijne dagen meis en dinsdag mooi weer hoor, we houden ze eraan! Liefs, Ann.

  22. Mandy ik ben te laat met feliciteren , hoop dat je mijn felicitatie nog aan wil nemen dikke knuffffffffffel .Ann mooie foto,s heb je .Wensen jou fijne dagen .liefs Jan en Tanja

  23. @ Corry, het is haast niet te doen met één hand foto’s van spelende hondjes maken, Mandy moet ik wel aan de looplijn houden anders is ze vertrokken naar verweggistan maar proberen kan altijd. Fijn dat het beter gaat met het oog van Ger, een metaalsplinter in je oog kan behoorlijk pijnlijk zijn. Bedankt voor je complimenten voor de foto’s ik doe m’n best en het blijft gewoon erg leuk om te doen. Liefs voor jou en een knuffel voor Joep.

  24. Lieve Ann,Mooie ‘paas-gele’ paardebloem en narcissen foto’s.Hele leuke foto’s van Mandy met hondje en poes.Niet alleen foto’s van spelende honden maken is moeilijk maar houd die riemen dan ook maar eens uit elkaar,drama soms.Wij hebben ook niet veel met Pasen,behalve dan ’n lekker lang weekend.Bij goed weer met Joep erop uit en anders lekker luieren en uitrusten.Heel misschien toch naar ’n tuincentrum om de tuin wat op te vrolijken maar het is nog vroeg.Hier regent het nu en ook het zonnetje probeert er door te komen,raar weer hoor.Met Ger zijn oog gaat het ’n beetje beter,hij had staalsplinters in z’n oog,hij kan hem nu weer open houden maar het zonlicht is nog te fel.Nogmaals bedankt voor de prachtige kaart en ook Fijne Paasdagen hé!Enne,gefeliciteerd met je gedeelde 5de plaats met de spacefoto van de maand.Liefs Corry en doggy Joep!!

  25. Er hangen nu dikke en donkere wolken boven m’n hoofd en daar zal wel het een en ander uit komen vallen, maar vanaf maandag krijgen we een droge week met zon! Bedankt voor jullie reacties, met de paasdagen op zich heb ik ook niets en om nu voor jezelf eieren te gaan verstoppen is ook niet alles alleen je hoeft niet lang te zoeken ;-))) Boeken en films genoeg voor het lange weekend dus dat komt wel om. @ Edward wel zuinig zijn met je snipperdagen hoor het moet nog zomer worden ;-))) Mandy doet haar best gister was ze aan het spelen met een Frans bulldogje maar die wil ik niet als schoonzoon, wie er de baas wordt is nog de vraag want die kleine heks kreeg een mep met die zware poot en sprong boven op bullie die overigens Diesel heette.@ Ilona, lekker doen waar je zin in hebt, lezen film kijken wat lekkers naar binnen werken en dan komen de dagen zeker om zonder dat je de weg op moet!@ Rinus, Mandy is eigenlijk voor heel weinig dingen bang, de stofzuiger moet ze niet en kleine kinderen daar loopt ze voor weg, voor de rest is iedereen lief dus als er een inbreker komt sleept ze waarschijnlijk het garantiebewijs en de gebruiksaanwijzing naar hem toe ;-)))@ Caro, ik vind paardenbloemen nog steeds erg mooi het zijn net kleine zonnetjes en daar word ik ook vrolijk van, dat het weer eindelijk eens mooi wordt daar zit ik ook met smart op te wachten.Allemaal liefs, Ann.

  26. Mooie foto van de paardebloem meiss!!!..ik word er vrolijk van gheh gheh..de foto,s van Mandy met vriendje en poes zijn hartstikke leuk!!..ik heb niks met deze dagen..hoop alleen dat het weer iets beter wordt..tis hier koud en somber!!..fijn weekend..liefs Caro.

  27. Hallo Lieve Ann en mandyJa je hebt er weer leuke foto’s opstaan. Ach je weet het nooit met die beestjes, want ook al is Mandy klein, denk ik dat ze als er gevaar loopt, dat ze echt wel een kleine pitbull kan zijn. Whahaha. Ook van mijn kant hartelijk bedankt voor de mooie en lieve kaart.Ik wens jullie een fijne zaterdag, en een prettig paas-weekend, en een hele fijne week. Er komt nog een blogje met plaatjes bij mij, zoals het in het gastenboek zou komen. Je kan kijken, en e.v.t. schrijven erin. Niets moet, alles mag. Maar dat zal wel pas tegen middernacht erop komen.Groeten van Rinus.P.S. hopelijk kan ik nog een verrassing maken, maar dat zie je wel in je mailbox

  28. Mandy is wel van alle kanten verwend hoor,maar dat mag natuurlijk ook wel op je 1e verjaardag. De foto van de paardenbloem is heel mooi, en prachtig scherp. Volgens mij moet je langzamerhand maar gaan sparen voor de uitzet hoor Ann, Mandy is zo te zien op zoek naar een lieve man. Voor morgen en 1e Paasdag geven ze akelig weer op, na de Pasen wordt het zonnig en krijgen we hogere temperaturen. Daar heeft iemand die werkt weinig aan, ik heb gelukkig nog aardig wat snipperdagen….haha! ik wens je een zo prettig mogelijk Paasweekend.Liefs en een kus voor jou, en voor Mandy veel kriebeltjes van Edward.

  29. Hier nog een die niets met dit soort dagen heeft maar inderdaad wel kan genieten van een lang-luiwammes-weekeinde. Je krijgt mij met nationale feestdagen de weg niet op maar er staan nog tig ongelezen boeken in de kast en als het dan ook nog takkenweer wordt, zoals hier en daar (waarschijnlijk alleen hier) voorspeld is, dan komt het helemaal goed met de onvermijdelijke pasen, de boeken en vooral met mij. Toedeloe! I ♥

    • Ilona •
  30. @ Henk dat tuig doet niet anders dan bewegen en niet zo zuinig ook, poes had het wel in de smiezen Mandy was nog kleiner dus inderdaad niets te vrezen. Ik heb met dit soort dagen ook niets maar ik vind het wel leuk om op 2e paasdag ergens heen te gaan, als het maar geen tuincentrum of meubelboulevard is ;-))) Een tuincentrum niet omdat ik dan weer teveel uit zou geven en meubels heb ik wel. Uitslapen is heerlijk, geen dank voor de kaart graag gedaan. Liefs, Ann.

  31. Die tweede foto toch wel hartstikke lief, Mandy met haar vriendje. Ook die met de kat is erg leuk. Poes heeft ook niets te vrezen.Met christelijke feestdagen heb ik niets maar een lang weekend is zeker welkom, weer of geen weer. Alleen al het uitslapen, ik slaap zondag eens een gat in de dag. Tenminste…………is de bedoeling.Natuurlijk bedankt nog voor je mooie kaart Ann.Liefs Henk

Geef een reactie

