UITSLAG FOTOWEDSTRIJD EDWARD MCDUNN   31 comments

Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat, zelf ben ik heel erg blij met de 2e gedeelde plaats samen met Petra (Rots). Na tijden weinig of geen punten gehad te hebben is het natuurlijk wel héél erg fijn dat ik zo ver ben gekomen, ik was aan het wandelen met Mandy en zag ineens dat de lucht wel bijzonder mooi was, weer naar huis gegaan om m’n camera op te halen, want dit moest vereeuwigd worden en wat ben ik blij dat ik het heb gedaan, Mandy ook want we liepen natuurlijk veel langer. Allemaal die mij punten hebben gegeven hartelijk dank. Edward heeft al twee dagen geknoeid en de updates komen niet, na een berichtje te hebben gestuurd naar het space support team kreeg hij een berichtje terug dat het aan Internet Explorer lag, dat was dus niet zo en hieronder staat de link naar de space van Edward zodat iedereen de winnende foto’s kan bekijken. Liza van harte gefeliciteerd en ook alle andere natuurlijk, maar het was deze keer erg moeilijk want alle foto’s waren mooi! Gewoon doorzetten dus, heb ik ook gedaan en eens komt het goed!

http://edwardfoto.spaces.live.com/blog/cns!D5610D7CF61E72DB!18000.entry

00 ach

Vandaag was het echt ijzig koud hier eerst 14 graden onder nul en nu zo’n 8 graden vorst, dus de winterfoto moet nog maar even wachten ;-))) De vogels hebben hier eerst voor een paar dagen genoeg te eten, ik heb gistermiddag een heel brood, een kilo muesli, een pond rozijnen, twee pakken frituurvet, pindanetjes, mezenbollen en zonnebloempitten in de voortuin gedeponeerd, je moet er wat voor over hebben maar het is een pracht gezicht al die dankbare en natuurlijk vechtende vogels, en ik maar mopperen voor het raam “er is genoeg voor iedereen”, mannetjes en vrouwtjes merels hebben constant herrie en de spreeuwen ook, de rest pikt rustig door!

00 2e gedeelde prijs fotowedstrijd

Hier is de foto van de gedeelde 2e plaats nog een keer, wonderlijk zo’n lucht en waarschijnlijk een voorbode van de winter, maar die is er inmiddels en blijft volgens de berichten ook nog een poosje, brrrrrrrr.

Posted 8 januari 2010 by Ann McDunn in Geen categorie

31 responses to “UITSLAG FOTOWEDSTRIJD EDWARD MCDUNN

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dank je wel Joke, lief van je!

  2. deze heb ik gemist ann ,een practige foto had van mij de eerste mogen zijn

  3. Lam Yau jij bedankt voor je reactie, ik heb er ook een poos naar gekeken het was een wonderlijk gezicht waar je stil van werd.

  4. Het paarse hangt als een gloed over het landschap, word er melancholiek van kan er minitenlang van genieten! Dank je Ann

  5. Dank je wel lieve René, vogels zijn hier nu echt heel veel en wat is dat een leuk gezicht! Een warme week zit er niet in want het is hier echt ijzig koud en zelfs dubbele beglazing helpt niet, met de auto weggaan lukt even niet dus ik blijf wel binnen op het sneeuwruimen na dan. Jij veel sterkte met je werk in deze barre tijd, dikke kus, Ann.

  6. zo an ik weet nu waar ik kan gaan eten vanavond bij jou in de tuin daar is veel te halen pinda vrietuur vet en noem het maar op bij jou is het vast wel druk met al dat eten nou gelijk heb je hoor want de vogels die heben het nu echt zwaar . maar ik wil jou toch even feliciteeren met met je prijs al is het een twee de prijs gewoon lekker door gaan en voor de 1 ste gaan .ik wens je een warmen week toe en als het niet hoet blijf je maar lekker in huis diken kus van mij voor jou doeii

  7. Dank je wel Janny, maar ik loop nog niet naast m’n maat 36 hoor, soms lukt het gewoon beter en zijn de omstandigheden ideaal. Liefs, Ann.

  8. Ann Ook vanharte gefeliciteerd hij is echt schitterendvan mij ook een heel fijn weekend gewenstLiefs Janny

  9. @ Lukas, bedankt en een winterse foto maken is niet moeilijk, maar het is nu wel heel erg koud, – 1 graad maar voor het gevoel met een harde noordoosten wind wel -15! Nu is het echt wel een stuk lekkerder bij jullie en met deze kou ga ik er niet uit!@ Tanja, hier zou ook weer sneeuw vallen maar het is nu nog niet zo gelukkig, ik word te oud voor die rotzooi ;-)))@ Els, bedankt meis en toen ik de foto’s nam was het al een gouden moment.@ Liesje, ook jij bedankt, er waren heel veel mooie foto’s deze keer en 10 punten zijn zomaar op!

  10. Oh Ann, wat leuk!! ja jou foto is ook erg mooi!! hij lijkt ook wel op de winnende foto. Jammer dat ik jou geen punten heb gegeven….maar een tweede plaats is SUPER!Liefs Annelies

  11. annnnn van harte gefeliciteerd hij is heel erg mooi dit zijn nu echt goude momenten en je heb het echt vedient goed weekend nog

  12. Super ann een tweede plaats het i dan ook een mooie foto.Heb net weer voedsel buiten gebracht vor de vogeltjes en tot mijn verbazing komt de sneeuw alweer naar beneden vallen .De dag is nog maar net begonnen dat belooft nog wat .fijn weekend meis en een knuffie voor Mandy

  13. zie je wel dat je best mooie fotos maak,gefeliciteerd hoor,las dat het echt winter is in Nederland dus de volgende opdracht kan niet moeilijk zijn,alleen Brrrrrrrrr koudmisschien de eerste plaats want je klimt al aardig. SUCCES.

  14. Loontje ik hang nu natuurlijk helemaal m’n camera niet meer aan de wilgen ;-))) Het is dan ook op een echte Ann-manier tot stand gekomen, met één erg koude hand met de andere hand moest ik Mandy in bedwang houden en dat valt niet mee met zo’n pitbull, whoehahaha. Dus als ik nog maar één hand zou over houden laat ik Mandy even thuis en kan ik nog foto’s maken. ♥

  15. Ann, heb ik het je gezegd of niet? Niks lekenwerk! Ik wist het wel!!! Hartstikke leuk voor je, gefotoliciteerd!!!!

  16. Hé wat een leuke en lieve reacties, allemaal reuze bedankt ik ben er echt blij om en het blijft dus de Nikon Coolpix P80, nooit gedacht dat deze foto zo ver zou komen, Henk daar krijg je inderdaad zelfvertrouwen van en broer blij dat ik het voor je kon doen, jij wist natuurlijk al veel meer dan ik dus is het toch een echte verrassing!Liefs, Ann.

  17. Een hele fraaie foto. Ziet er inderdaad ijzig koud uit ! Ook zonder sneeuw. Ook nog gefeliciteerd met je gedeelde 2e plaats !

  18. prachtige foto Ann….gefeliciteerd!En dan de vogels…hier op ons terras ;-)) zijn het de kraaien die het vogelhuisje bestormen en elkaar niets gunnen en veel herrie maken…maar de mussen zitten rustig op de grond en zijn de lachende derde, want er valt het een en ander op de grond… fijn weekend lieverd,dikke kus.

  19. Heerlijk he Ann… mooie foto, veel sfeer, super lucht. En verdiend!Gefeliciteerd hoor! Toppie

    °○°Alexandra
  20. Gefeliciteerd Ann ! een 2e plek ! wauwie !En tja.. ookal zo´n mooie foto… zucht (kan ik alleen maar jaloers op zijn 😉 ).x. c.e

  21. Ik vindt het ontzettend leuk voor jou Ann. Je tweede plaats is ook echt verdient.Dat schept toch zelfvertrouwen ?

  22. Geweldig Ann, VAN HARTE GEFELICITEERD, en het is een prachtige foto!!Liefs xxBelia.

  23. Lieve AnnGefeliciteerd met je tweede plaats . Wat zal dat een drukte zijn in je tuin ,gezellig hoor.Ik wens je een fijn weekendLiefs Elisabeth

  24. Hè Ann, wat leuk hè, wij naast elkaar op "het schavot".Geweldig hoor dat je ook zo’n mooie plaats bemachtigd hebt.Felicitaties van mij een een dikke pakkerd.Fijn weekend gewenst, blijf maar lekker bij de kachel! (Als je er niet met Mandy uit hoeft.)Groeten, Liz@

  25. Ha, die Ann. Goed hoor! Gefeliciteerd!xsjerrie

  26. @Sandra: jij staat nog keurig bij mij in het netwerk hoor,er is momenteel een hoop geknoei bij spaces.

  27. Lieve Zuster,Bedankt voor het plaatsen van de link.En nogmaals van harte gefeliciteerd met je gedeelde tweede plaats hoor,ik vind het hartstikke leuk voor je! Het is hier ook bar koud,en dat wordt morgen nog erger. Na twee dagen modderen achter de helse machine,heb ik het wel even gehad,en neem een time-out. Ik wens je een warm en knus weekend.Liefs en een dikke kus voor jou, en heel veel extra kriebeltjes voor die lieve Mandy van Edward.

  28. Ha Ann nogmaals gefeliciteerd met de gedeelde 2e plaats samen met mij, ik heb ook nog nooit zoveel punten gehad. Vind jouw foto echt een heel mooi, die lucht schitterend!Fijn weekend voor jou en Mandy!

  29. p.s. nog gefeliciteerd Ann met je gedeelde 2e plaats!!!

  30. Gefeliciteerd Ann, eigenlijk moet je een camera altijd en eeuwig meezeulen….maar dat doe ik ook niet.Ik zie net dat ik niet meer in Edwards netwerk sta….?? maar dat zal wel met de problemen met zijn space te maken hebben…ga zo maar eens kijken wat de uitslag verder is.Morgen lekker binnen blijven is ons aangeraden….helaas moet ik naar een 50 jarige bruiloft….als dat maar goed gaat met al die oudjes,Hou het warm Ann en jij ook een heel lekker knus weekend.

  31. Had er niet op gestemd:-) maar hij is prachtig!!!heb zelf ook geen punten gehad|:-( maar het is voor de lol!!!!’t is hier goed koud en heel wit.fijn weekend!liefs, NIcky

Geef een reactie

