Fotowedstrijd Edward McDunn   40 comments

Vrienden en Vriendinnen, op verzoek van Edward die nog steeds geen updates kan krijgen het volgende berichtje van hem:
 

Vrienden, 

Aangezien er sinds een paar dagen van mij geen updates te zien zijn, is het mogelijk dat niet iedereen in de gelegenheid is geweest om te stemmen voor de “Spacefoto van de maand” .
Daarom is de sluitingstijd hiervoor verlengd, en wel t/m vrijdag 8 januari 18.00 uur.
 

Groetjes van Edward.

http://edwardfoto.spaces.live.com/blog/cns!D5610D7CF61E72DB!17904.entry#comment

Ook namens mij en Mandy hartelijk dank! En dat de sneeuwpret nu lang genoeg geduurd heeft bewijst onderstaande foto,

Mooi dat ik knap de pest in heb, leuk hoor dat witte spul maar moet je nu mijn haartjes zien hartstikke nat bah!

Posted 7 januari 2010 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

40 responses to “Fotowedstrijd Edward McDunn

Subscribe to comments with RSS.

  1. hele leuke foto margreet!
    zet hem op

  2. Aan alle gemeenten zit een luchtje maar ik heb nog nooit de appelgeur geroken, wel vaak m’n neus opgetrokken ;-))) Wat zijn het toch een stommelingen als er zout genoeg te koop is dan bel je toch, ze hebben er vast een raadsvergadering voor gehouden na een uitgebreide luch. Hier is overigens nog niet gestrooid, één keertje maar in die hele periode ik denk dat Achtkarspelen niets krijgt die heeft nog over!

  3. En wat blijkt? Akzo Nobel had nog genoeg zout en dat is inmiddels verkocht aan Rijkswaterstaat die het keurig gaat verdelen over alle gemeenten. Wat nou slapende ambtenaren? Het wordt nooit afgenomen van Akzo maar ze weten natuurlijk wel dat het een grote leverancier is dus waarom dan niet even gebeld of er misschien nog een kuubje of wat te koop was??? Stel mutsen!!! Overigens was het de gemeente Etten-Leur die badzout ging strooien. Er zit dus een luchtje aan die gemeente 😉

  4. But he tried……… 😉

  5. Whoehahaha, dat zei Paul Kruger ook Loontje maar het is niets geworden, een stapel Krugerranden zou niet weg zijn ;-)))

  6. Edward, troost je…. ik heb maandenlang geen updaters gehad van wie dan ook. Zag het pas als iemand uit mijn netwerk had gereageerd op een item. Werd er ook gallisch van en ineeens, op een dag, kreeg ik weer updates! Dus hou moed hoor! Alles sal reg kom!!!!!!!

  7. Murwarita, natuurlijk reageert niemand daar op, ze weten toch dat jij een BB bent en mij zien ze ook al niet voor vol aan ;-))) Toch vreemd al die toestanden, hier is het toch echt behoorlijk winter, maar internet doet het nog steeds goed, ook ik ben er alweer een paar dagen niet uit geweest, veel te glad! Doe voorzichtig laiverd een been breken kan je er echt niet bij hebben.HUGS EN KNUFS xxx

  8. Heel internet / spaces en anderen hebben kuren, kan het weer zijn. Sinds we begonnen zijn is dit weer nog nooit zo extreem geweest. Ramen (elektrische) vallen naar beneden. de board computer geeft valse meldingen. Morgen doe ik de boodschapppen en kom het weekend niet meer buiten. Oef moet kerstboom nog afbreken. Alles zal weer recht komen. Als Jukes nat en koud is draai droog ik hem met een badstof handoek die warm gehouden wordt op radiator. Vindt hij heerlijk het watje hahahugs en knufs (vreemd dat niemand hier op reageert) xxx

  9. Dat heb ik ook weleens Elisabeth, foutmeldingen komen wel vaker voor, maar dit is heel wat anders afijn we zullen maar afwachten of er wat op gevonden wordt. Wat fijn dat bij jullie de sneeuw weg is, hier nog steeds af en toe sneeuwbuiten en omdat het vriest gaat er helemaal niets weg, in Groningen (de provincie is hier een kleine 15 km. vandaan) was het een chaos op de wegen en hier wordt het er ook niet beter op. Liefs, Ann.

  10. Wat betreft de updates kan ik helaas ook niet helpen soms lukt het niet om een reactie toe te voegen of krijg ik te zien dat spaces tijdelijk niet beschikbaar is dus het zal wel weer daar zitten .Mandy kijkt zeker niet erg blij .Hier is het heel dunne laagje sneeuw alweer weg en ik hoop dat het zo blijft .Sneeuw is best wel leuk voor even maar grr te lang niet lekker weg kunnen daar baal ik ook van Liefs Elisabeth

  11. @ John, een hondenkoekje doet wonderen bij een droevig of pissig hondje ;-))) Knuffels krijgt ze ook genoeg hoor.

  12. Mandy ziet er inderdaad een beetje treurig uit ! Maar ik denk dat een knuffel van het vrouwtje wonderen zal doen !

  13. Dat lijkt me echt wel lekker, sneeuw om in te bijten ;-)))

  14. Hahaha die Rita, lijkt me wel grappg een witte wereld die naar een boomgaard ruikt!

  15. @ Henk bedankt voor de knuffel, Mandy vindt dat heerlijk en ik trouwens ook het is nog prettiger aangezien het hier knap koud is, het lijkt echt wel of de kleine dame een nachtje doorgezakt is, dat scheve strikje is niet helemaal zoals het hoort ;-)))@ Murwarita, inmiddels heeft ze nog wel vier keer zo gestaan, hardleerse tante dus. Dat is helemaal niet goed voor de kattenkinderen hoor, maar ja ze willen waarschijnlijk wat hartigs. Ook ik ben het nu echt spuug en spuugzat, afgekeurd badzout zal wel lekker ruiken maar daar heb ik hier nog niets over gehoord, af en toe nog flinke sneeuwbuien het raakt gewoon niet op en dan komt die ellendig ijskoude alles doordringende noordoostenwind er ook nog aan, verdorie ik wil naar een warm land!

  16. Gut och arme Mandy, zie ze nou staan, met natte pootjes, kijkt echt chargrijnig, zelfs dr strikje is van slag. Whoehaha. Die stomme katten hier inclusief de mijne eten zout. de gekken. Er oren staan ook scheef en mutsig. Ik ben het spuugzat, en het voorlopig niet dooien, maakt niet uit waar de wind vandaan komt is overal koud. Grrrrrrrrrrrr. 100.000 Ton zout gestrooid en het is nu op. Men praat over afgekeurd badzout te gaan strooien wat naar appels ruikt. Daarboven bij jullie is het helemaal erg. Brrrr, brrrr

  17. Verdere tips dan die Petra al aangaf kan ik ook niet geven. Knap vervelend dusHahaaaa arme Mandy, ze ziet eruit alsof ze een nachtje flink is doorgezakt, zelfs haar strikje hangt scheef.Even een knuffel van Henk, en natuurlijk ook voor het vrouwtje

  18. Fijn te zien dat Petra zoveel hulp biedt, ik weet ook niet wat er van de een op de andere dag is mis gegaan, zelf kan ik jammer genoeg ook niet helpen, maar vervelend is het. Edward heeft inmiddel al contact opgenomen met het space-support team, dus maar hopen dat die het weten.@ Belia, voor de snelwegen raakt het zout ook al op het is toch niet te filmen en er komt nog veel meer winterse kou, die oorwarmers komen echt wel van pas ;-))) @ Caro, ze is soms best wel eens pissig hoor, liefs, Ann.

  19. In elk geval bedankt voor de moeite Petra, dat is denk inderdaad het beste,maar even afwachten dus.

  20. Dan weet ik het ook niet Edward, misschien kun je dan inderdaad maar beter even contact opnemen met windowslive.

  21. @Petra: Ik heb het pad gevolgd wat jij hebt aan gegeven,en bij "updates over jou" staat het hele rijtje aangevinkt.

  22. Onderaan het rijtje staat up-dates beheren over jou en daar moet je even kijken of het geen wat je wilt ook is aangevinkt

  23. boven aan je space staan de kopjes start, profiel etc. klik op het kopje meer, dan op spaces, dan krijg je de up-dates van je netwerk. als je klikt op het oranje up-dates van je netwerk kun je voorkeuren voor up-dates aanklikken. Voor wat je wilt ontvangen van je netwerk en je kunt daar ook opgeven wat anderen van jouw mogen zien. misschien is er toch iets niet aangevinkt.

  24. Gheh gheh..ze heeft èg wel een verstoorde blik hihihi..het probleem van Edward kan ik jammer genoeg niet oplossen!!..snap het n.l ook niet..liefs Caro.

  25. @Petra: Bedoel je in je profiel "Opties"? Daar heb ik niets aan veranderd, en bij het lijstje wat je dan te zien krijgt,staat alles aangevinkt, en openbaar voor iedereen.

  26. Wil graag helpen, maar helaas. Space is op het moment wel aan het rommelen heb ik het idee, werd een paar keer van de updates afgegooid. Het zal een geweldig gezicht zijn, Edward met oorwarmers in bed hihi, ennuh graag de volgende keer een beter weerbericht .Edje!!! Ann, ik voel helemaal met je meer hoor, in Vinkeveen is er alleen op de Kerklaan gestrooid! Wat doen we eigenlijk in zo’n dorp, tis me toch allemaal wat hihi.Fijne avond, liefs Belia

  27. heeft hij iets aangepast in zijn eigen up-dates, en daarmee zijn up-dates uitgeschakeld. Misschien moet hij even kijken bij voorkeuren voor up-dates en dan kan hij ook kijken welke gegevens van hem zichtbaar zijn voor zijn netwerk. ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

  28. even contact opnemen met het space-support team……die mensen zijn heel behulpzaam is tenminste mijn ervaring.

  29. Vrienden, vriendinnen, Edward heeft nog steeds geen updates, het vreemde is echter dat als hij op een log reageert dat er dan wel updates staan, weet iemand ook hoe dit kan, of heeft iemand ook een tip voor Edward, hij zal er heel dankbaar voor zijn want dit is erg vreemd! Alleen de reacties of nieuwe logjes van zijn space komen niet in de updates en dat kan erg lastig worden m.b.t. de uitslag van de wedstrijd. ╠╣ELP a.u.b. Met bij voorbaat dankbare groet van Edward en Ann.

  30. De belastingdienst bestaat uit mensen die het best wel goed bedoelen, maar de regels en wetten houden hen tegen om echt menselijk te zijn. De kopstukken zouden eens wat meer op de omstandigheden moeten letten, want een vriend krijgt wel een streep door de aanslag, de directeur van de belastingdienst kan doen en laten wat hij wil, corrupte bende!

  31. Voor een beetje menselijkheid moet je de belastingdienst niet zijn hoor, het is inderdaad heel triest!

  32. @ Belia, gelukkig dat je geen foto van mij ziet, ik kijk ook verstoord als ik die witte troep weer moet wegschuiven omdat ze hier niet strooien, met die wens van je ga ik helemaal mee, 20 graden boven nul is heerlijk maar ja broertje is net een weerprofeet dus we moeten nog even, jij ook een fijne dag!@ Edward, Harm is niet blij maar gelukkig heb ik het een en ander voor hem kunnen regelen, zijn boekhouder is ook al getikt die had gezegd dat hij de eerste keer maar even 600 euro moest storten, na een telefoontje is dat 200 euro geworden, Harm weer iets vrolijker de deur uit met ingevulde acceptgiro. Van de belasting van Geert ben ik nu nog niet af en dat is helemaal treurig, Ap zou wel zeggen "hij komt haast weer terug".

  33. @Belia: Helaas moet ik je teleurstellen,het wordt de komende dagen alleen maar erger,we krijgen eeen snijdende Noord-Oosten wind, maar gelukkig heb van Ann een paar lekkere oorwarmers gekregen, die houd ik in bed ook op hoor….hihi. Ik wens jou ook nog een fijne dag.

  34. Van die belastingperiekelen wordt je ook al niet vrolijk,als je in 2007 iets krijgt verwacht je toch potjandorie niet dat je het in 2010 weer terug te moeten betalen? Dat de boel kapot gaat vriezen is niet zo verwonderlijk,maar je bent er weer mooi klaar mee,je kan toch ook moeilijk constant door het hele huis de verwarming aanzetten, op een tegemoetkoming in de stookkosten hoef je niet te rekenen. En mocht dat wel zo zijn,dan kan je het niet gebruiken,omdat ze het over een paar jaar weer terug willen hebben……..en zo modder je maar door!

  35. Hihi hij kijkt echt een beetje verstoord, ben het wel met die kleine eens hoor, warm water en 20 graden is mijn wens!doeidoei fijne dag

  36. @ Nicky, deze York is eigenlijk nergens bang voor behalve voor de stofzuiger en de föhn, liefs xxx Ann.@ Broertje, ik had nog net de tijd om het even te plaatsen want toen kwam Harm met belastingperikelen, wat een ellende is dat toch, ze geven wat in 2007 en dan moet je het in 2010 terugbetalen, hufters! Ik zou heel graag willen dat het warm water ging regenen, want de dieren hebben erg veel last van dit weer, maar er komt nog veel meer winter aan en boven is al een radiator bevroren dus maar föhnen en even warm laten worden. Dikke kus.

  37. Hahahaha…die stakker ziet er echt niet uit hoor,en ze kijkt ook niet echt blij! Van mij mag aan deze narigheid ook snel een einde komen,ik wil weer mooie vlinders en bloemen zien. Bedankt voor het plaatsen van het berichtje Ann.Een kus van Edward.

  38. Mandy houdt er niet van als ze natte haren heeft, gelijk heeft ze! Lekker droogföhnen en vertroetelen Ann!Bedankt voor je berichtje.xxliefs

  39. @ C.e., Mandy snapt nog steeds niet dat sneeuw smelt ;-))) Maar ze gaat er iedere keer weer in en echt zielig is het niet hoor, ik droog haar af en dan gaat ze wel bij de radiator zitten, als ze droog is gaat ze meteen weer naar buiten.

  40. wat een scheet 😉 lijkt wel een beetje zielig zo.)

Geef een reactie

