2009 is bijna verleden tijd en 2010 komt eraan   56 comments

Vandaag is het 30 december 2009 en al lijken de dagen soms heel erg lang, wat gaan de jaren toch vreselijk snel, wat dat betreft zijn we eigenlijk allemaal Vadertjes en Moedertjes Tijd we hebben allemaal maar een beperkte tijd en voor we het in de smiezen hebben is de volgende generatie oud en zijn wij Joost mag weten waar ;-)))

00 jaarwisseling

Deze enorme sneeuwval ben ik nog niet vergeten en er staat alweer een portie winter klaar, niet dat ik daar zo blij om ben, maar ja als we ergens niets aan kunnen doen is het wel het weer.

00 jaarwisseling 2

Voor Mandy was het de eerste keer dat ze sneeuw zag, maar ze heeft er van genoten alleen snapt ze nog steeds niet dat al dat mooie witte spul wel nat wordt als je binnen bent. Het was ook haar eerste kerst en deze foto is genomen door haar oom Edward op 1e kerstdag, er was veel familie geweest en na enkele foto’s was Mandy bekaf, hier kon ze haar oogjes dan ook bijna niet meer openhouden en even later was ze in een diepe slaap en oom Edward kon het verder schudden met zijn zwarte doos een diepe zucht en het koppie ging naar beneden! Het was ook voor het eerst dat onze hele familie op 2e kerstdag bij elkaar was, nu zijn dat maar 10 mensen maar wat was dat heerlijk! Edward, Geert, Iris, Sanne, Angelique, Fred, Saskia, Jeroen, en Martin dit is absoluut voor herhaling vatbaar en ik hoop het nog eens te beleven.

Mandy 6

Al met al was 2009 een roerig jaar, de oorlogen zijn onverminderd doorgegaan in Afghanistan en Irak, we hebben de recessie waar we ook in 2010 nog best last van zullen ondervinden, banken zijn failliet gegaan om over de kleine bedrijven maar te zwijgen het was ook het jaar van de Mexicaanse griep die inmiddels alweer terug is naar Mexico. De keuzes van de politiek waren ronduit gesproken slecht en soms heel vaag en ook daar zijn we in 2010 nog lang niet af. maar naast alle ellendige en minder leuke nieuwsitems was 2009 ook een jaar waarin we toch wel weer fijne dagen en momenten hebben beleefd en zo zal ieder jaar zijn ups en downs hebben en moeten we meevaren met het getij. Vaak stribbelen we tegen maar of dat zoveel zin heeft is nog maar de vraag, laten we dus het beste er maar van maken en de mensen waar we om geven blijven koesteren, want alleen is maar alleen. Laat 2010 een jaar worden waarin we er zijn voor elkaar en onze medemensen ieder naar eigen draagkracht en inspanning zullen bijstaan. Soms is een vriendelijk woord of een schouderklopje al genoeg om het een ander die daar behoefte aan heeft te steunen. Ik weet dat heel veel mensen het druk, druk, druk hebben, maar de tijd gaat door en die tijd is van ons allemaal samen dus maak gewoon eens een beetje tijd voor een ander, het werk blijft er wel! Dit was ook het jaar waarin we voor het eerst sinds 1981 weer een witte kerst hadden maar dat komt door de opwarming van de aarde en het gat in de ozonlaag, ik betwijfel het nog steeds dat dit door mensen komt, maar wie ben ik de geleerden zullen het wel beter weten dus gaan we na het verbod op de 100 watt gloeilampen maar gehoorzaam over op de spaarlampen al zijn het krengen van dingen die pas na 5 minuten wat licht geven.

Sanne

Kleinkinderen worden ook steeds groter en deze lieve kleindochter (Sanne) is 4 december alweer 9 jaar geworden en zoon Geert is vandaag jarig en viert alweer zijn 43ste verjaardag, help waar blijft de tijd!!!

Geert

De foto’s zijn gemaakt door Edward, die kan op een behoorlijke afstand snel een foto nemen en ik ben er blij mee, want als er iemand is die absoluut niet op een foto wil is het Geert wel. Lieverd van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop er toch nog flink wat jaren getuige van te zijn, ook voor jou was het een moeilijk jaar en je hebt ontzettend hard gewerkt, ik hoop dat 2010 wat makkelijker voor je wordt, gelukkig dat je Iris hebt die je bijstaat in mooie en slechte tijden en in nood weet je waar je een luisterend oor zult vinden als je tenminste de kans krijgt om uit te praten ;-))) Ik wil hier iedereen bedanken die er voor mij was in 2009 en ik hoop van harte dat dat in 2010 zo zal blijven, of het nu familie is, vrienden, kennissen of space vrienden en vriendinnen velen zijn mij dierbaar en vergeten doe ik jullie allemaal niet. Tot slot nog een paar winterfoto’s van 2009 en als het zo doorgaat kunnen alle fotonemende vrienden zeker in het begin van 2010 nog menig winterse foto knippen. Om 12 uur zal ik het bescheiden glaasje port heffen op iedereen die mij lief is, proost allemaal op 2010 dat het een goed jaar mag worden voor allemaal!

15 dec. 2009, ja hoor jongens het houdt al

19 dec. 2009, zwanen, meerkoeten en eendjes in open water

Posted 30 december 2009 by Ann McDunn in Geen categorie

56 responses to “2009 is bijna verleden tijd en 2010 komt eraan

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is zeker vreemd Loontje, ik krijg alle updates van jou wel, van iedereen dus zal er toch wat mis zijn met je instelling. Het is zeker leuk dat oudere en oude logs tot leven komen. Eerdaags zal ik eens twee foto’s naast elkaar zetten van vader en zoon, misschien ook eentje van mij en dan is het "zoek de verschillen" ;-)))

  2. Zie je, Bea vindt ook dat Geert op zijn vader lijkt. Leuk he, als oude logs weer gaan leven. Van Bea krijg ik wel updates maar van jou niet….. ik snap er geen jota van. Liefs, I ♥

  3. Hier was Mandy al erg moe van de drukte en Edward heeft een nog mooiere foto gemaakt, maar het is een heel mooi Yorkie, als ik niet zo dol op dieren was geweest had ik ermee kunnen showen, maar dat doe ik haar beslist niet aan. Het leuke is dat zoon Geert best wel op zijn vader lijkt, maar iedereen die mij ziet zegt "u bent de moeder van Geert", maar dat ligt meer aan de uitstraling, zelf vind ik n.l. helemaal niet dat wij zo op elkaar lijken, ik zeg dan ook meestal "ben ik dan zo lelijk", grapje hoor! Kleindochter Sanne is erg lief maar die zie ik zelden jammer genoeg naschoolse opvang en dat zegt al veel. ♥ Ann ♥

  4. Wat een enig portret van Mandy heeft je broerlief gemaakt. Het is toch ook echt wel een schoonheid van een Yorkie hoor.De andere foto’s zijn natuurlijk ook mooi, c.q. leuk. Je hebt een leuke kleindochter en je zoon Geert lijkt op z’n vader zo te zien. xxBea

  5. Lieve Murwarita, Mandy gebruikt Syoss shampoo en conditioner en ik ook! Volgens de berichten krijg je daar glanzend haar van, Mandy dus wel ik niet. Er staan wel een paar foto’s van mij o.a. in een kano, met een slang die ik nog moet grijpen en op een baal stroo, welliswaar totaal gekleed maar ieder jaar begint nu wel te tellen.;-)))Knugs en Hufs ♥

  6. @ann : zit de reacties door te spitten whoehaha, maar ergens heb ik toch ooit een foto van je gezien waar je bloot geeft dan ik (nou ja figuurlijk hé !) en viel hartstikke mee hoor. Maar ik print Mandy uit , ik wil highlights a la Mandy en net zo glanzend (welke shampoo gebruik superglans van Andrelon hihi). Zonder gekheid het is een dotteke Kufs en Hugs

  7. @ Melda, eigenlijk ben is een bijzonder knappe vrouw, alleen de foto’s daar zie ik er heel beroerd op uit, maar hoe dan ook ik ben zelf nog best tevreden over hoe ik eruit zie, als het innerlijk maar goed is maakt het ook helemaal niet uit, gezondheid is de grootste schat en voor de rest gaan we gewoon door met ademhalen want wat is eigenlijk knap? Liefs, Ann.@ Sibylle, oom Edward heeft zeker mooie foto’s gemaakt van het hondenkind en het is echt een dotje, wel wat eigenzinnig maar dat ben ik ook dus dat heeft ze van haar moeder ;-))) Liefs, Ann.

  8. AAAAH die foto als Mandy ligt te slapen wat schattig zeg. En oom Edward heeft ook een mooi plaatje van d’r genomen. Wat een lief hondje!

  9. Goed dat je kerstfeest zo leuk was dit jaar en fijn je zoon en kleindochter te zien.Sanne is een jaar ouder als Frauke .het is een mooi meisje. Blijf maar lekker dromen Ann.Ik denk dat vrouwen niet gauw tevreden zijn over hun uiterlijk,zeker als we ouder worden.Uiteindelijk maakt het niet veel uit,fijn dat we er zijn en hopelijk nog lang en zo gezond als mogelijk.

  10. @ Sjerrie, met de feestdagen gaan we voortaan net zo doen als katten en honden, slapen als wij het willen, het spaceplezier wil ik niet missen, en zeker niet de groep lieve en aardige mensen die daar bij horen, dus je ziet me net zolang verschijnen tot ik een ons weeg ;-))) Liefs en werk ze maar weer, soms is dat ook best wel weer prettig weer alles gewoon. X@ Belia, dank je wel maar de kleintjes worden wel erg snel groot voor het gevoel, fijn te lezen dat jij ook de kerstdagen met familie hebt doorgebracht, alleen is zo erg alleen met de feestdagen. Mandy heeft het nu heel erg druk met blaffen, er lopen zowaar mensen langs het huis ;-))) Liefs, Ann.

  11. Een gezond en goed 2010!Wat gezellig om dit log te lezen en uiteraard te bekijken. Nog van harte gefeliciteerd met zoon Geert, tja Ann de kleintjes worden groot, alweer 43 jaar mijn oudste zoon is 46, waar blijft de tijd. Leuke foto van Sanne, en Mandy steelt alweer de show, prachtig zoals een hondje tussen allle drukte door gewoon lekker gaat slapen. Fijn dat het voor jou een gezellig kerstfeest is geworden, heb zelf ook de Kerst met familie doorgebracht.xxxBelia.

  12. Ik kon me helemaal vinden in je slapende Mandy. Maar helaaas winterslaap in gedwongen ten einde……………… Moet weer aan het werk, heb er zin in. Leave: héél veel spacelol in 2010 en dat je er maar lang bij mag blijven.Cuxsjerrie

  13. Visite of gasten hebben niets te vrezen Henk, het gaat meer om degene die maar niet weggaan ;-)))

  14. Hooooohahaaaaaaaa. Als ik bij jou op visite kom begrijp je vast wel dat ik m’n eigen kannetje koffie meeneem, en ik blijf niet eten

  15. Doe ik ook Henk, inmiddels is al jaren geleden een een ex-verloofde overleden, een ex-husband en de laatste heeft het nog 44 jaar volgehouden, ik ben echt dodelijk en dat is dus stiekem vrouwenemancipatie oei, gemeen van mij hoor! Tsja soms is het toch wel makkelijk als je weet hoe giftig sommige kruiden zijn ;-)))

  16. Denk dat jij in je leventje heel wat kerels de kop op hol hebt gebrach Ann.En daar kan je met genoegen op terugkijken hahaaaa

  17. Vannacht in een droom was ik lekker wel beeldschoon en ik heb met genoegen naar mezelf gekeken, slijmen hoeft niet hoor Henk, jij bent niet knap, Edward is niet knap en ik ben gewoon lelijk, maar er is natuurlijk wel een voordeel, als je heel erg knap bent geweest gaat het later zo tegenvallen en daar hebben we dan allemaal geen last van ;-))) John, ik weet eigenlijk helemaal niet hoe jij er uit ziet, maar je zult wel een mooie vent zijn en natuurlijk gelukkig getrouwd, weer pech!

  18. Ik wel John, vindt mezelf errug knap.En ook Ann is een bijzonder mooie vrouw…………slijm……..slijm.

  19. @Ann, je bent echt te bescheiden ! Ik heb wel eens foto’s van je gezien en daar is niks mis mee ! Maar ik denk dat bijna niemand foto’s van zichzelf leuk vind. Ik ook niet !

  20. Whoehahaha, Edward is echt wel bescheiden maar vertikt het om het te laten merken!@ John, Mandy was het toen helemaal zat na de fotosessie en veel visite, maar er zijn ook nog andere foto’s waarop ze nog helder is! Broer heeft het in zijn hoofd gehaald om mij er ook op te zetten, maar wat ben ik geschrokken, nooit gedacht dat ik zo lelijk was en ik ben helemaal niet zo bescheiden ;-)))@ Tanja, fijn dat je een paar dagen vrij hebt, vannacht ben ik eindelijk goed uitgerust en Mandy ook, die was toch door alle wederwaardigheden helemaal kapot. De beste wensen en nog veel meer wensen heb ik jou en Jan al gedaan en ik hoop dat al die wensen uit komen dan gaan we een topjaar tegemoet.Liefs, Ann.

  21. We houden het er maar op dat Edward te bescheiden is John.

  22. Voor jou ook nog de beste wensen Ann .We zijn inmiddels alweer aan de 2 de dag van het nieue jaar bezig .Gisteren alweer de eerste werkdag gehad ,maar nu lekker een paar dagen vrij .De foto,s zijn prachtig compliment aan de fotograaf.

  23. Mandy ziet er wel wat dufjes uit ! Ook erg fraaie foto’s ! Jammer dat de fotograaf er zelf niet opstaat ! Of is hij te bescheiden ? Haha!

  24. Liesje, c.e., bedankt het gaat natuurlijk helemaal goed komen op deze manier! XXX

  25. bij deze nog een gelukkig nieuw jaar ;)ik wens je al het goeds.x, c.e

  26. Bij deze nog een keertje een Happy new year!!KUS

  27. Ook zonder foto’s die iedereen mooi zou vinden ben ik eigenlijk wel een blij mens Lukas!

  28. zijn er toch nog twee mensen blij……en misschien wel meer hoor…

  29. Gelukkig Lukas, dan maak ik nog een kans, van de Nederlandse sfeer maak ik genoeg foto’s en als het daar om gaat dan vind ik dat juist heel erg fijn!

  30. Beste Ann, het gaat mij om de sfeer,het nederlandse,NIET om kwaliteits fotos.

  31. Daar zal ik m’n best voor doen Lukas en ik denk echt niet dat ik 16 ben hoor, voor echt mooie foto’s moet je bij sommige anderen zijn ik ben slechts een amateurtje die het doet voor de lol!

  32. denk jij maar lekker dat je nog 16 bent,beetje verkouden …ja dat is geen probleem,wel die mooie fotos plaatsen a.u.b veel liefs lukas.

  33. Een gezonde Hollandse meid is op verkoudheid voorbereid Lukas ;-)))Liefs, Ann.

  34. Beste ANN, VOOR JOU EN MANDY, DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2010,en ontzettent bedankt voor je kaartjes,vind het heel leuk,ook mooie winterfotos die je geplaatst hebt,maar wel weer een beetje stout. zonder jas in de kou naar buiten……

  35. Allemaal hartelijk dank voor de felicitaties met kleindochter en zoon en voor de lieve reacties, ik ben pas een goed uur geleden thuisgekomen van oud en nieuw vieren in Exloo, het was reuze gezellig en om half 2 vannacht stonden we op een hoek bij Restaurant Bussemaker het siervuurwerk te bekijken, ik heb geprobeerd om er nu eens foto’s van te nemen die wel zouden lukken, en ik ben benieuwd *slik*. Eigenlijk zag ik al sterretjes en ik heb een toost uitgebracht op alle space vrienden en vriendinnen, dat kon ik met één portje echt niet redden ;-))) In mijn jeugdige overmoed was ik zonder jas de deur uitgegaan en dat werd vannacht niezen! Allemaal ook bedankt voor jullie vriendschap in 2009, en ik hoop dat het in 2010 zo zal blijven.DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2010 en veel liefs van mij voor jullie allen.

  36. HAPPY HAPPY NEWYEAR my dear…Alles wat mooi, lief en goed is wens ik jou en ik wil je bedanken voor al je reacties, knuffels en liefs.Die doen altijd meer dan goed.Dikke hug, San

    °○°Alexandra
  37. lieve ann teneerste de beste wenzen voor het nieuwe jaar heb jouw verhaal met plezier en ook on roering gelezen hoop nog heel lang van jouw mooie verhalen en fotos te kunnen genieten wil jouw ook bedanken voor de leuke en mooie reacties die je altijd bij een verhaal of foto er bij zet ..ann je bent een kanjer veel gr van els en joop

  38. WAt heerlijk dat je het zo gezellig hebt gehad met zijn allen . dat is dan een mooie afsluitng geweest van het jaar. Voor het nieuwe jaar heel veel geluk en goede gezondheid gezelschap en meer mooie herinneringen toegewenst.

  39. hallo Ann wat een mooi logje heb je weer geschreven ik ben blij voor je dat je het zo fijn gehad hebt met je fam. ook al is het klein .klein maar fijn . zo te zien heb je een leuke zoon en kleindochter geniet daar maar van want de tijd gaat echt snel en ze groeien ze ons zo boven het hoofd ik las dat je zoon jarig was nog gefeliciteerd hij is net zo oud als mijn dochter ha ha .wat we volgend jaar allemaal nog mee moet maken weten we niet laten we hopen dat het allemaal meevalt het zal niet aan ons liggen we doen ons best meer kun je niet doen vrede op aarde .als het aan mij licht . en je hebt weer mooie foto,s er op gezet Ann ik wil je nog bedanken voor je mooie kaart ik zal hem bewaren ik wens je nog een fijnejaarwisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar liefs joke

  40. Van harte gefeliciteerd Ann met je kleindochter Sanne en met je zoon Geert!Mooie foto’s, ja en Edward kan er wat van!Fijne nieuwjaarswisseling en tot spacen!liefs, Nicky

  41. Lieve Ann,Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardagen van je zoon Geert en kleindochter Sanne!En wat ’n mooie foto’s van Mandy,echt!!Complimenten aan Edward!Jou winterfoto’s zijn ook mooi hoor!Nogmaals ’n fijne jaarwisseling en ’n gezond 2010!!’k Hoop volgend jaar wat vaker "langs" te komen,het revalideren,daar gaat zoveel tijd inzitten,dat je niet toe komt aan andere dingen maar ik ben je niet vergeten hoor!Liefs Corry,Gerco en doggy Joep!!

  42. Mooie woorden Ann en je toespraak komt heel wat gemeender en minder bezwerend over dan de toespraak van onze koninklijke taart. Kan me voorstellen dat zo’n familierruine…ehhhh….reunie een hele belevenis en een feest was en je broer heeft Mandy toch maar even prachtig vereeuwigd.Verder wil ik je nog bedankenken voor alle leuke reacties die ik van je gehad heb afgelopen jaar, vaak ook met aanvullende informatie over allerlei zaken.Rest mij nog om jou een gelukkig 2010 te wensen.LiefsHenk

  43. Hai lieverd,Heb weer lekker zitten lezen bij je Annetje. Alweer een jaar voorbij en dan nog wel zo mooi samengevat door jou. Ook volgend jaar zullen er weer ups en downs zijn, en zolang ze maar goed in balans zijn is dat ook niet zo erg denk ik.Eigenlijk heb ik nooit goede voornemens, maar -net zoals vorig jaar- staat hier wel weer een flesje port klaar en om 24.00 uur ……… proost ik weer op jou !Voor nu alvast een heel fijn, gezellig, gelukkig, gezond en liefdevol 2010.Dikke oliebolknuf, Miem

  44. Lieve Zuster,Je hebt er een prachtig blog van gemaakt hoor, je schrijft te hopen om het nog eens een keer weer te mogen beleven dat de hele familie bijelkaar is, nu dat gaat zeker lukken…als het aan mij ligt tenminste wel! Wij hebben elkaar vandaag al een goede jaarwisseling gewenst, maar ik doe het hier ook nog, en hoop dat 2010 jou vreugde en geluk mag brengen.Veel liefs en een dikke kus voor jou, en natúúúúrlijk de nodige kriebeltjes voor die lieve Mandy van Edward.

  45. Wat een leuk log.Ik heb het met plezier gelezen.Ik kom jou en je familie een heel gelukkig nieuwjaar toe wensen.Ik hoop dat 2010 heel gunstig zal verlopen voor jullie.Betty

  46. Als eerste van harte gefeliciteerd Ann met je zoon! 43 jaar….net zo oud als ik ben. O, o, de jaren vliegen voorbij….Wat een superfoto’s heeft Edward gemaakt, dat mandy slaapt vind ik een geweldig plaatje.Fijn dat je er afgelopen jaar weer was op space en bedankt voor al je lieve en leuke reacties. Je bent toch wel een van de trouwste spacemaatjes van mij….XXX.Ee hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar maar weer.Liefs Liesje xxx

  47. Hallo Ann en Mandy, (ook voor de andere)Ik schrijf nog niet teveel, Maar kom je toch even op je blog een fijne jaarwisseling wensen, ook al heb ik net een gasenboek berichtje gezet. Eeen goed en gezond 2010 van Rinus

  48. Hallo Ann, goed en waar verwoord, wat gaat de tijd snel voorbij! Een ieder kent zjn ups- en downs, jaar in, jaar uit, voor iedereen belangrijk positief te blijven proberen te zijn en vooral te genieten op zijn tijd.. Wat een leuke sprekende foto’s heb je erbij gezet, heel leuk!Ik wens je alvast een goede en fijne oudejaarsdag en het allerbeste voor het nieuwe jaar!

  49. Je hebt een heel jaar mooi en kernachtig verwoord Ann, er waren hoogte- en dieptepunten en van sommige krijg je nog steeds een kouwe rilling als je eraan denkt. Toen paus Johannes Paulus II overleed, was de wereld heel even één, herinner je je het nog? Er werd zelfs gezegd dat de dood van deze paus misschien wel eens een moment zou kunnen zijn waarop de wereld inziet hoe idioot en haatdragend ze bezig is. Zouden we kunnen beginnen met een nieuw elan? Iedereen doet er toe en niemand mag sterven van de honger of door moordenaarshand? Ik dacht nog in mijn onschuld "dat moet toch kunnen, natuurlijk kunnen we dat". later zei de nieuwe president van Amerika precies hetzelfde "yes, we can".Ik zei tegen Jan dat als de overleden paus dat postuum toch nog voor elkaar zou krijgen, ik stante pede rooms-katholiek zou worden als dank. Inmiddels blijkt dat ‘yes we can’ ook maar een holle frase is en de ellende op de wereld wordt alsmaar groter. En ik blijf de onverbeterlijke niet-gelovige waarbij ik me nog steeds het beste voel. Zouden wij nog meemaken dat er vrede alom in de wereld is? Dat niemand meer met bommen in vliegtuigen stapt en dat iedere religie elkaar respecteert en niet lastigvalt? Dat kinderen niet sterven van de honger of aan aids? Het eind van het jaar is een moment van bezinning en dat ben ik nu dan ook aan het doen. Ik heb er een hard hoofd in, eerlijk gezegd. En aangezien het niet aan jou, mij en alle andere normale mensen ligt, laat ik het dan ook maar van me afglijden. Ik heb een goed leven en ben van na de oorlog en zo wil ik het eigenlijk graag houden. Als we alleen maar jammeren om mensen die het slecht hebben, hebben we het zelf ook slecht en dat kan ook de bedoeling niet zijn. Dus genieten we van de mooie, leuke, lieve, geinige dingen in het leven en daar is niets mis mee. Ik wens jou en Mandy dan ook een mooi, warm, gezellig en liefdevol nieuw jaar en dat we weer evenveel plezier mogen hebben en narigheid kunnen delen op space als voorheen. Ik hef alvast het glas op jou: Ta suil agam go bhfuil tu i mbarr na slainte! Athbhliain faoi mhaise dhuit!Liefs, Ilona

  50. Dank je wel lief, morgen word ik opgehaald en vier verjaardag en oudejaarsavond in Exloo, ik ben echt blij met de foto’s van Mandy, parmantig is ze daar niet meer maar er zijn meer foto’s ;-))) Ze heeft een echt zijde vachtje, maar aangezien het een robbedoes is loopt ze er meestal slordig bij, ook ik hoop dat we weer evenveel plezier en discussie hebben in 2010 dan in dit jaar. Veel hugs en knufs en het gaat helemaal goed komen meisz.

  51. Wat een leuk blog Ann. Een jaar in een notendop. Gefeliciteerd met je zoon. En, ja Edward krijgt Mandy beter op de foto als jij, maar je natuurfoto;s zijn ook schitterend. Maar Mandy staat er heel parmantig op. Prachtige close up, laat ze eidenlijk haar echte haarkleur zien. Menigen zijn jaloers op dat prachtig haar. Hugs en knufs en dat we in 2010 evenveel plezier met elkaar hebben als in 2009.

  52. Dat was zeker geweldig fijn Elisabeth, en zelfs voor vele herhalingen vatbaar wie weet misschien in 2010 wel! Ik wens je een heel goed jaar met veel gezondheid en ik hoop van harte dat 2010 voor jou ook op alle gebied een goed jaar wordt, liefs, Ann.

  53. Lieve AnnWat heerlijk zo met de familie bij elkaar ,ik kan me voorstellen dat het voor herhaling vatbaar is.De foto’s van Mandy zijn ontzettend leuk.Ik wens je een mooi en gezond 2010Liefs Elisabeth

  54. @ Caro, Edward heeft foto’s gemaakt en de winterfoto’s zijn van mij, het was zeker afschuwelijk wat er is gebeurd op koninginnedag, en dat was ook heel dichtbij, de mensen die daarbij het leven hebben verloren was voor mij nog het ergst, dat zal in 2010 heus allemaal niet zo veranderen, maar machteloos zijn we. Heel veel liefs voor jou meisz en de hartelijke groeten voor Beer.Dank je wel Janny, kan je nagaan hoe ik altijd weer van die foto’s van jou geniet! Liefs, Ann.

  55. Lieve Ann met je schitterende foto’svoor jou ook een fijn uiteinde en een gelukkig en gezond 2010Liefs janny

  56. NAH..GERD KAN HÉÉL MOOIE FOTO,S MAKEN HOOR!!!..HET WAS IDD EEN RAAR JAAR..MET..VOOR MIJN GEVOEL..ALS DIEPTEPUNT..DE AANVAL OP HET KONINGSHUIS..DAT WAS INEENS WEL HÉÉL DICHTBIJ!!..MACHTELOOS STAAN WE VOOR DE REST TOE TE KIJKEN NAAR AL DE OORLOGEN..AANSLAGEN..GA ZO MAAR DOOR..DE MEGA-HONGER EN ARMOEDE..BEN BANG DAT DÀT OOK IN HET NIEUWE JAAR NIET ZAL VERANDEREN..JIJ OOK EEN HÉÉL FIJNE AVOND LIEVE ANN..LIEFS CARO.

Geef een reactie

