Niet gedacht en stilgezwegen, nooit verwacht en toch……..   49 comments

Natuurlijk is de titel niet goed en het spreekwoord anders, maar nadat ik op de space van Nicky onderstaande armband had bewonderd stond kort daarna de foto met VERKOCHT op haar space en ik vond dat heel begrijpelijk, echt een prachtige door haar gemaakte armband van Aventurijn blokken, Amazoniet nuggets, Swarovski steentjes met zilveren spacers en zilveren sluiting, geld maakt niet gelukkig dacht ik nog even, maar wat is het toch heerlijk spul! Vanmiddag keek ik even bij de post of er ook onaangename brieven lagen, nee deze keer niet maar wel een pakje met een afzender die mij totaal onbekend voorkwam, pakje geopend en daar kwam een snoezig groen organza zakje uit en daarin….. jawel de door mij toch wel felbegeerde armband, eerst zat ik totaal verbouwereerd te kijken want wie was de geheimzinnige afzender? Toen ik eindelijk het kaartje omdraaide stond er achterop toch nog wat en wel:
 
"Voor Ann, liefs van je broertje". Dat was dus een bijzondere en heel fijne verrassing, ik heb natuurlijk meteen gebeld, maar ook hier waar menigeen dit pracht stuk heeft bewonderd wil ik nog zeggen "lieve broer, ik ben je heel erg dankbaar en vind het echt geweldig, ik heb de armband nu om en de stenen voelen heerlijk aan, Edward de McDunn clan is een echt goede clan, er zijn er weinig van maar die zijn dan ook nergens anders te vinden". Nicky bedankt voor het sturen, ik ben er heel erg blij mee en je vindt het vast niet erg als ik jouw foto gebruik. Kijk op www.nickysieraden.nl voor nog veel meer van deze mooie sieraden.
 
Posted 26 oktober 2009 by Ann McDunn in Allerlei wetenswaardigheden

49 responses to “Niet gedacht en stilgezwegen, nooit verwacht en toch……..

Subscribe to comments with RSS.

  1. @ René, deze armband draag ik alle dagen tot nu toe en dat doe ik dan ook met liefde in mijn hart voor broer Edward, helemaal geen dank van jou lieverd, ik meen altijd wat ik schrijf!Dikke kus terug.@ Loontje, fijn dat jij het mij ook al gunt als ik alle reacties zo lees vinden ze het allemaal erg lief, mooi en leuk en dat is echt een oppepper die iedereen af en toe nodig heeft, ik hoop dan ook dat er heel veel familieleden eens aan elkaar gaan denken, het hoeft echt niet een duur cadeau te zijn, het liefdevolle gebaar zegt het meest! Broertje wist ook niet dat ik er een logje van zou maken, we bellen vaak met elkaar en volgend jaar komt Edward naar Buitenpost toe en dat is natuurlijk geweldig, alleen het vooruitzicht al, iedereen moet iets hebben om naar toe te leven dan lukt het allemaal wel! Doei laiverd ♥

  2. Ann, wat fantastisch voor je…… en wat een een dierbare geste van Edward! De band is prachtig en inderdaad echt iets voor jou! Wat is het toch heerlijk om af en toe eens gewoon een leuk cadeau te krijgen. Onverwacht, zomaar ben je ineens heel blij! Ik gun het je, laiverd! ♥

  3. dat is echt broerder liefen denkt ook is aan zijn zus houd van verrassingen te schenken maar denkt daar ook wel weer over na deze stenen zijn o o zo mooi draag ze met liefden in jou hart ze zijn je geschonken door je broer Edward topei zo n broer en ik geef je ng maar even een diken kus voor al die fijnen worden ja liefen an die geefen mij weer kracht voor straks lekker slaapen en morgen weer fijn gezond op doeiii

  4. Deze armband wil ik dan ook voor geen goud missen Jurrie, en het maakt van een gewone dag een feestdag!Liefs, Ann.

  5. wat een prachtige gebeurtenis zeg. dat zijn nu de dingen die het leven leuk maken, dit soort verrassingen. wat een mooie sluiting zit er ook aan.deze armband zal een heel grote emotionele waarde hebben en houden.gouden broer, die edward!liefsjurrie

  6. @ Ha Miem, wat leuk dat je even langs komt, je hoeft helemaal geen sorry te schrijven hoor, ik begrijp het best en je hebt maar één paar handen lieverd, stofzuigen is ’s avonds meestal taboe als manlief en de kinderen thuis zijn ;-))) Hier gaat alles z’n gangetje en ik ben wel erg verkouden geweest wat telkens weer terug komt maar heb nog geen griep gehad, dat wil ik ook helemaal niet hebben, dus die stuur ik wel terug naar Mexico! Met Mandy gaat het prima, onverwoestbaar en kerngezond, ze begint te denken dat ik voor haar alleen besta, de dondersteen, spelen met de bal en haar popje en een paar keer per dag een flink eind wandelen is sowieso al normaal, maar ergens wel goed want nu kom ik er ook uit en anders bleef het er wel eens bij. Edward heeft me echt verwend en niet alleen met de armband maar ook het hoe! Tot ziens meisz, doe rustig aan.Dikke kus, Ann.@ Ange Art, vreemd hè Ange dat ik daar ineens achter kwam, nee hoor hij is lief!

  7. Wow ! Lieve broer heb jij zeg !

  8. WAUW ! dat is echt een prachtig gebaar EN een prachtige armband !Sorry dat ik zo lang ben weggebleven lieve Annetje, je weet wel waarom maar op dit onke tijdstip heb ik nu opeens last van tomeloze energie en slapeloosheid, maar om nu de boel te gaan stofzuigen is misschien toch teveel van het goede en zal me door hubby en kinderen niet in dank worden afgenomen dus vandaar dat ik eventjes langskom. Hoe is het verder met je? en natuurlijk met onze Mandy?Dikke kus en tot snel, Miem

  9. @ Ja hoor Sjerrie, als ik de armband niet om heb is het ook nog een recht band ;-)))@ Lukas, internet is toch geweldig en zeker met een broer die goed op let, bedankt voor je reactie!@ Nicky, ’s nachts draag ik de armband niet hoor en die gave is soms heel erg makkelijk ik ben ook heel vaak meegeweest naar huizen om te voelen of het een goed huis was en kon dan tenminste goede raad geven. Liefs, Ann.@ Charlotte, jij ook bedankt voor je reactie het is zeker een fijn gevoel maar ik ben dan ook een lieve zuster hoor ;-)))

  10. Wat een geweldige verrassing Ann. Het moet je een heel fijn gevoel geven dat je zo’n lieve broer hebt.

  11. ’s Nachts zeker niet omdoen hoor Ann, dat zou niet goed zijn voor het slotje. Ik vind het zelf ook zo meevallen met die stenen, ze zijn best groot, maar dragen helemaal niet zwaar. Wat mooi dat jij dat voelt of het goed of kwaad is, een aparte gave!liefs, Nicky

  12. Ook zo kan internet gebruikt worden heel leuk dit en het moest zo wezen dat dit sierraatvoor jou bestemd is (zo te lezen) vind het een leuk gebaar van je broer.veel plezier en geluk,het is je gegunt.

  13. Letterlijk een band tussen broer en zus………………………………. wou ‘k nog even zeggen.

  14. @ Nicky, het slot is ook erg mooi en dat stokje was er zomaar door, overigens ben ik iemand die altijd alles eerst vastpakt en dan voel ik ook dat het goed of kwaad is, vooral met beelden en stenen doe ik dat en de stenen passen inderdaad heel goed bij me.@ Liny, oeps de kamer schilderen nog wel, wat een werk meisz! Lief is het zeker van broer maar de blauwe enveloppen gaan nog steeds door, het is niet te filmen met die belasting. Nicky kan er zeker wat van, en ik heb de armband alleen vannacht afgehad en vanmorgen meteen weer omgedaan, het lijkt zwaar maar dat is het totaal niet! Liefs, Ann.

  15. Ann door alle drukke werkzaam heden. [kamer schilderen ] was ik even niet op je spaces geweest.Nou die armband vindt ik prachtig Wat een lief gebaar van je broer En het komt je toe na al die blauwe enveloppes. En akelig en ingewikkelde dingen.Je broer voelt je precies aan En Nicky kan er wat van hoor Die heeft zulke mooie dingen gemaakt .Ik wens je er veel draag plezier mee gr LINY

  16. Dan past ie precies bij jou Ann! dan moest het zo zijn dat jij hem moest krijgen. Aventurijn is dan echt jouw steen en die kleur is ook heel zacht groen, daar krijg ik ook een goed gevoel bij.Ik vond dat vierkante slot ook precies bij de stenen passen, even een weet hoe je het stokje erdoor moet doen met zo’n kapittelslot, vindt het altijd mooier staan dan een gewoon slot, vooral bij een armband.

  17. @ Belia, ik heb me bedacht hoor, ik hou de armband iedere dag fijn om ;-)))@ Nicky, ik heb dat niet vaak maar deze stenen voelen echt heel goed! Maak er ook maar eentje voor jezelf!@ Ingeborg, echte liefde tussen broer en zus bestaat toch!@ Petra, zoiets is dubbel mooi en ik draag de armband met heel veel plezier.@ Els, het gebaar is vaak nog mooier dan het geschenk, maar in dit geval is het beiden even mooi!

  18. ann wat is dit mooi broer zus heerlijk gek he moet even traantje weg pikken wat een liefde onderling geniet er van de armband is ook prachtig je verdient het gewoon en edward is echt een kanjer

  19. Dat is een mooi cadeau, en wat leuk dat je hem van Edward hebt gekregen.Groetjes,

  20. Geweldig Ann dat dit mooie armband nu in je bezit is. En nog geweldiger is dat je het van je broer hebt. Wat een fantastisch gebaar van hem. Liefs Ingeborg.

  21. Ann ik vond die stenen ook zo heerlijk aanvoelen, ik heb nog net genoeg van die grote stenen dat ik er ook nog een voor mezelf kan maken. Wat een goed idee om EN er in te graveren. Mijn zoon heeft het graveren ook geleerd in Schoonhoven en dan handmatig, maar het wordt veel machinaal gedaan. Vindt het ook zo mooi als hij over je hand valt en als je dan wat doet dan valt hij naar achteren, heb ik precies zo.Fijne dag!xxxliefs, Nicky

  22. Één dagje maar?? grinnik..prettige dag… x

  23. Yep Sjerrie, als je de laatste tijd weer telkens blauwe enveloppen krijgt en reclame dan is een pakje al iets wonderlijks en dan ben je al zenuwachtig als een kind om het open te maken, daarna ben je helemaal confuus, een leuk idee om er EN in te laten graveren, ik zal eens even kijken bij de enige juwelier die hier nu ook al weggaat of hij het kan doen X Ann.

  24. Ha, ik vind het persoonlijk al genoeg om zo’n verrassing te krijgen: Een mysterieus pakje, de verwachting, het kinderlijk verheugen op……….. en dan maakt het me niet eens zo heel veel uit wat erin zit. It ’s the thought that minds……………..Ennuh, ik liet EN er mooi in graveren in één van die stenen…………………..xsjerrie

  25. @ Sjerrie ik heb maar één broer en geen zusters, maar ik heb er genoeg aan zo’n verrassing bij de post heb ik nog nooit gehad van een familielid, we hebben dan ook een zeer kleine familie ;-)))@ Belia, je mag hem wel een dagje lenen hoor ;-)))@ Edward, mijn aanbod staat nog hoor, als jij op gaat treden kom ik, en wat is het geweldig dat iedereen zo reageert, zo kan ik ook mijn vreugde delen, Mandy zei niets, Mandy had de pest in het regent hier de hele dag, dus huisarrest, maar ze heeft de armband wel een likje gegeven.@ Nicky, de stenen voelen zo heerlijk aan en hij valt over mijn hand maar gaat bij het typen mooi naar achter en het staat ook heel mooi! Zoveel reacties had ik ook niet verwacht, maar voor jou is dat ook heel erg leuk want jij bent de ontwerpster en maakster en er waren al zoveel mensen die de armband prachtig vonden. Aangezien ik altijd alles namen geef, zo is er een roos die "hij komt er wel" heet, de armband heet nu EN Edward en Nicky.

  26. Nooit gedacht dat die armband zoveel reacties teweeg zou brengen Wow!

  27. Ach Ann,……die oude sterdanser van de "Chippendales" schiet van zoveel lieve woorden helemaal vol hoor,dat jij er zo blij mee bent, is mij meer waard dan een slip vol euro’s…hahahaha!

  28. Wat een mooi, en lief cadeau. Je broertje is een schat.Liefs, Belia

  29. Geweldig Ann, heb er zo’n plezier in dat je armband zo naar je zin is. Idd. als ik hem korter moet maken, dan moet er een hele steen uit, of die swarovski steentjes bij het slotje, dat zou nog kunnen, maar dat scheelt niet zo veel. Deze armband mag best ruim zitten, vind ik zelf erg mooi staan. Valt hij lekker op.xxxliefs, Nicky

  30. Owwwwww, wat een schat is die broer van je. En machtig zo’n verrassing bij de post.xsjerrie

  31. Gerd, wat een tip voor jou ;-))) Tine vindt de armband ook zo mooi, wanneer is het ook al weer Sinterklaas? Dikke kus lieverd. Lieve broer besef je eigenlijk wel dat iedereen jou nu een enorm lieve man vindt, dat moet je toch goed doen, jij en ik weten het maar nu weten ze het allemaal!

  32. Wat een geweldig leuke reacties allemaal, hartelijk dank daar voor! Ik heb de armband direct omgedaan en voel het al niet meer dat is dus een heel goed teken! Tanja ik weet waar de stenen voor staan hoor en in sommige opzichten passen ze heel goed en hoe ik ze moet reinigen weet ik ook maar bij Aventurijn hoef je eigenlijk alleen maar op te passen voor veel fel zonlicht, kijk dat Henk het niet droog houdt zegt toch wel heel veel ;-))) Nicky ik ben er echt heel erg blij mee en ik maar reageren, de maat is ruim maar ik heb een soort kinderpols als de armband strak zou moeten zitten dan moet er minstens een hele steen uit en dat vind ik niet nodig, ik vind het echt lief van je dat jij het zelf ook leuk vindt.Nogmaals allemaal van harte bedankt, wat hebben we toch een leuke groep dit doet ook goed, het is een fijne dag geworden een regendag met een gouden randje! Liefs voor jullie allemaal.

  33. ik kan er niet onderuit…moet het toegeven…geweldig van Edward!en voor jou lieverd…dikke kus!

  34. Ben net thuis en lees het verhaal van een blije Ann! Ja Edward wij hadden echt voorpret en ik vind het geweldig dat je er zo blij mee bent Ann! Ik vond het heel ontroerend toen ik het berichtje kreeg van je broertje om die armband naar jou te sturen, dat is nou eens een leuke verrassing. Ik was zelf ook al zo weg van die armband, maar nu nog meer nu ik weet dat jij hem gaat dragen Ann!Veel plezier ermee enne heb nog niet gevraagd of de maat goed was.liefs van Nicky

  35. Nicky en ik hebben er al een paar dagen voorpret van gehad hoor,……..grijnsssssssssEen dikke kus van je broertje.

  36. Dit is echt geweldig ! Een mooier cadeau kun je toch niet krijgen ?!

  37. Soohee!!!..dat is ff een strakke actie van je broer!!..hartstikke lief vannum!!!..liefs Caro.

  38. Wat een lieve verassing van je broer Ann,hij is erg mooi die armband,vast een mooi moment in je leven om nooit te vergeten.

  39. Hahaaaaa ik hou ’t ook niet droog Ann. Eigenlijk wil ik niet dat hij dit leest maar ik moet je toch zeggen dat dit een geweldige aktie is van je broer.

  40. Ooh, wat lief Ann! wat heb je een lieve broer. Maar Edje is gewoon heel lief. Je verdient het, zo’n mooie armband, je draagt hem vast met liefde.

  41. owwwww, Ann, wat geweldig lief van Edward en wat een surprise. Daar krijg ik een warm hart van……Toppie dit.

    °○°Alexandra
  42. Wauwwwwwww Ann wat een verrassing meis ,heerlijk om zo,n lieve broer te hebben zeg .Veel plezier ermee .Weet je zeker dat deze steentjes goed bij je passen ?? en ook hoe je ze moet gaan reinigen ??

  43. Wat ontzettend lief zo’n verassing ,ik kan me de traantjes goed voorstellen ,geniet er maar lekker van lieverd Elisabeth

  44. geweldig , inderdaad een tranentrekker. Wat lief dat je dat met ons wilt delen en wat heb je een schat van een broer( tje) . geweldig lief , goeie smaak en het is nog niet eens sinterklaas. Het is een prachtstuk . je zult je na die bibbers wel een echte bofkont voelen .

  45. @ Tine, geluk brengt de armband vast en die broer van jou is echt niet zo lief als die van mij!@ Murwari, echt heel erg lief en Nicky maakt prachtige sieraden, oeps ik ben nog wat bibberig.

  46. Nee hoor Noontje helemaal niet stom, ik had de tranen ook in m’n ogen zoiets verwacht ik nooit en dan is het zelfs schrikken.

  47. Hij is heel mooi Ann en wat is je broer een lieverd. En Nicky een kunstenares.

  48. Nou lieve Ann dat is zeker een fijne verassing wat een mooie armband en hij brengt vast en zeker geluk.(Doe mij ook zo’n broer! die van mij geeft mij in de winkel een bos kunstrozen met het gezegde hier lieve zus maar wel terug leggen hé iedereen in een deuk natuurlijk)Dikke kus Tine

  49. Stom hé ,,, ik moet er om janken!

Geef een reactie

