Hoezo oud en niet meer sterk?   32 comments

Bron RTL Nieuws.nl
 
Na alle toestanden en ellende over de vergrijzing las ik net dit, en ik ben toch even behoorlijk in de lach geschoten, waar maken we ons eigenlijk druk om? Als de oudjes nog zo tekeer kunnen gaan, dan is er nog hoop, Open mond hij zal het toch allemaal niet gelezen hebben?
 
 
Dit is uiteraard niet de man waar onderstaand artikeltje over gaat, het is een voorbeeld ;-)))
 

Bejaarde slaat op drie agenten in

Een 81-jarige man uit Breukelen heeft bij een verkeerscontrole drie agenten verwond.

 

Gordel

Hij werd aangehouden omdat zijn bijrijder geen gordel droeg, maar negeerde het stopteken en reed door.

 

Bijten

Toen de auto even later toch werd aangehouden, probeerde een agente de autosleutels af te pakken. De bejaarde sloeg de agente hierbij in het gezicht. Vervolgens schopte en beet hij twee agenten die hem arresteerden.

 

Hartproblemen

Op het politiebureau kreeg de man last van zijn hart en werd hij naar het ziekenhuis gebracht. Daar is de bejaarde man inmiddels geopereerd.
 
 
Heb je hem, mooi dan kan mijn pet weer gewoon op!
Posted 27 september 2009 by Ann McDunn in Nieuws en politiek

32 responses to “Hoezo oud en niet meer sterk?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Toch denk ik dat ik maar op vechtsport ga Caro ;-))) Jullie ook een heel goede en als het mogelijk is fijne avond, liefs Ann.♥

  2. Allereerst..heb intens genoten van het filmpje van Sjerrie!!!..helemaal toppie hoor!!!..en toen ik dit artikel in de krant las moest ik eg wel grijnzen..zettumop ouwe!! hihihihihihi..fijne avond verder lieve Ann..liefs Caro.

  3. Joke, zonder gebreken is het zeker maar zo oud als je je voelt en die boze oude man heeft absoluut geluk gehad, de politie kon hem meteen naar het ziekenhuis brengen, daar had hij dus best wel geluk mee!Liefs, Ann.

  4. ik heb het filmpje op youtube gezien mooi muziekje lekker vlot , en na afloop je afreageen de boel kappt slaan hi hi laten ze maar lopen die oujes wat is oud je bent zo oud als je je zelf voelt . van die man uit breukelen heb ik ook gelezen opwinden op zo,n leeftijd is niet goed was haast een geluk bij een ongeluk

  5. Dit soort verhalen vind ik prachtig Ingeborg, waren alle ouderen maar zo dapper, ze hoeven geen verkeersovertredingen te maken maar mondig mogen ze van mij zijn en als er drie agenten nodig zijn om één oude man aan te houden dan moet er nodig wat gebeuren bij de politie!

  6. Dat is dolle pret. Heerlijk zo`n krasse opa. Is weer eens een heel ander verhaal over de oude van dagen. Ook wat Henk er op heeft gezet over die oude man; Bejaarde mept dief in elkaar. Ik vind het geweldig.Laat de vergrijzing maar komen, ha ha.Liefs Ingeborg.

  7. Tsja, de Fransen die zijn toch ook wat dat betreft een stuk sneller met demonstreren, of het alleen aan de TV ligt dat weet ik niet, de Nederlanders zijn gewoon te laks en mopperen alleen maar, de straat op en jezelf laten horen is heel wat beter maar dan niet met een handjevol bejaarden zoals in het verleden al eens is gebeurd, massaal en wie niet kan lopen zal wel geduwd worden.

  8. Deden wij vroeger ook, heb me suf gedemonstreerd. Ban de bom, Kruisraketten weg, Baas in eigen buik, Dolle Mina, enzovoort. Tegenwoordig krijg je niemand meer van de tv weg. Geestdodender dan tv is er bijna niet.

  9. Kijk us naar de Fransen, die kunnen pas demonstreren…………………… De straat op!

  10. Dat moet er natuurlijk bij Sjerrie, iedereen kan wel een rollator lenen en vermommen hoef ik me al niet meer, grinnn……. De Engelse mensen zijn toch vrijer en komen toch meer voor zichzelf op vind ik dan!

  11. Gaaf hè. Is een hele hype geweest in Engeland. Heb dit filmpje ook al een paar jaar. I laat um vaak zien in mijn cursussen. Er zijn op Youtube ook filmpjes te vinden van ‘the making of” Dus achter de schermen…………………… Kunnen we niet een stiptheids actie van hééél overstekende ouderen met rollators in Den Haag organiseren?

  12. Sjerrie, wat een geweldig filmpje THAT’S THE SPIRIT waarom zou dat hier niet kunnen, van mijn part op het binnenhof! Wat zou het heerlijk zijn als dat zou gebeuren dat alle mensen die zich naar beginnen te voelen vanwege hun ouderdom hier ook zo zouden zingen en met z’n allen een vuist zouden ballen, nog een paar jaar en ik doe het!!! Of ik nog zo gezond ben om dat op honderjarige leeftijd te doen dat wacht ik liever niet af, maar chapeau voor al die oude mensen die laten zien dat het kan, echt geweldig, Ilona daar kunnen 10 potten vitaminen niet tegenaan.

  13. GEWELDIG!!! Als oude mensen regelmatig zo konden zingen en muziek maken met elkaar, zat er nooit meer eentje vertwijfeld en eenzaam met zijn hoofd tussen de geraniums. Zulke bijeenkomsten zijn vitaminepillen voor de ziel, de geest en het lichaam! Heerlijk om te zien!!!

  14. Grijnsssssss is een serieus protest ha.

  15. moet zijn !!!!!!!

  16. Hoi Sjerrie!! Wowww… zo wil ik wel heel erg oud worden, lekker dollen in het old peoples home!! Dus niet meer bored, maar lekker de boel op stelten zetten, watch out for de coming generation ;-)))???

  17. Hahahaha…..dit soort berichten vind ik prachtig ,natuurlijk kan wat deze krasse knar heeft gedaan niet door de beugel,maar het is wel een afgang voor de sterke arm hoor! Zou de oude baas ook nog zijn eigen tandjes hebben,of zit zijn kunstgebit vast met 2 componenten lijm?

  18. Gekke Noon, lagguhhh……

  19. Kreeg ik net iin mijn Postvak: Bejaardenhumor4 oude ondeugende oma’s zitten aan een tafel in het bejaardentehuis.Toen kwam er een oude opa binnen lopen.Een van de oude oma’s riep hem toe: ‘Wij wedden dat we je precies kunnen vertellen hoe oud je bent.’De oude man zei, ‘Dat kun je echt niet precies raden, stelletje ouwe gekken.’Eén van de oude oma’s zei: ‘Dat kunnen we wel degelijk!Laat je broek en je onderbroek maar zakken en we vertellen je precies je leeftijd.’Een beetje ontzet, maar vastberaden om te bewijzen dat ze dat niet konden,liet ie z’n broek en onderbroek zakken!De omaatjes lieten hem nog een paar rondjes draaien en verscheidene keren op en neer springen.En toen riepen ze in koor:’Je bent 87 jaar oud!’Met de broek op zijn enkels, vroeg de oude vent:’Hoe raden jullie dat in vredesnaam?’Schaterend van het lachen, met de tranen op de wangen riepen de oude dames wederom in koor: ‘We zijn gisteren op je verjaardagsfeest geweest….!!!’doeiiiiiiii

  20. We worden hier helemaal weer optimistisch van Belia, dat was zeker een geluk hij werd meteen geholpen ;-)))

  21. Heb hier hartelijk om gelachen!! Jammer, maar ook een geluk dat zijn hartprobleem op deze manier aan het licht kwam! Wie weet hoelang hij nog plezier van het gerepareerde hart heeft.

  22. Prachtig toch Henk, die 27 jarige druif had goed pech gehad en zoiets vind ik geweldig! Het is toch ook treurig zo’n oude man moet door één oom agent makkelijk rustig gehouden kunnen worden, het is echt droevig gesteld met die agentjes van tegenwoordig, voortaan neem ik een wandelstok mee goed voorbeeld doet goed volgen ;-)))

  23. @ Rita dat kan ik me ergens indenken, hier dichtbij was een vrouw die het water in reed en ze had gered kunnen worden, maar de autostoel had de riemclip knel gedrukt, ze is verdronken want niemand had een mes bij zich. Maar zoals Ilona al zegt wet is wet en dat geldt voor iedereen, het moet nu eenmaal en de bekeuring is niet mis. Er zijn trouwens ook genoeg jongeren die de gordel niet om doen, als ze dan een bekeuring krijgen is het eigen schuld al zou ik het wel zo prettig vinden om dat ding niet telkens om te doen voor een klein eindje.@ Loontje, dat zit er dik in even aan het jennen gegaan en daar zal de oude man wel geen genoegen mee hebben genomen, hij is toch niet zomaar gaan slaan en bijten. Dat jij-en en jou-en is ook respectloos maar ze kunnen er wat van, het is trouwens toch idioot dat ze met drie man een 81 jarige haast de baas niet konden, bonnen schrijven kunnen ze prima dus maar weer even naar de sportschool, met schieten is het ook al huilen met de pet op, ja die blauwe die iedereen past. ;-)))

  24. Rita, jij krijgt de bekeuring als een passagier geen gordel draagt. Heb je de pinpas van je moeder, kun je de boete fijn van haar rekening betalen……..ja zeg, ook Vlaamse oudere dames hebben zich te houden aan de Nederlandse wetgeving ;-)))))Ann, ik vind dit ook heel leuk ten opzichte van het item hiervoor maar John heeft gelijk, de wet geldt voor iedere Nederlander en iedereen die in Nederland verblijft. Maar ik denk dat de politieagentes begonnen met: "zeg meneertje, wij rijden zonder gordel, weten wij dat wel?" Als een agent mij aanspreekt met "mevrouwtje, wij gaven geen voorrang etc", ga ik ook de lucht in. Politie-beambten jij-en en jou-en dat het een lieve lust is. Onbeschoft vind ik dat en ze zouden meer respect verdienen en krijgen als ze de burgers met U aanspreken. Ook burgers van 18 jaar die rottigheid uitgehaal hebben. Nu staan die snotapen tegen de politie te jij-en en te jou-en dus heeft de politie geen enkel gezag meer, maar als ze volharden in burgers van pakweg 18 jaar aan te spreken met U dan zou het er een stuk betere uitzien, ook als ze zeklf niet met U worden aangesproken. Laat zien hoe het hoort, Punt. Respect krijg je pas als je het echt verdient.

  25. Ann, hoezeer ik ook zaag en zeur, mijn moeder wil de gordel niet om, omdat pa zei dat die soms dodelijk is. Nu is dat in een uitzonderlijk ongeval mogelijk, maar toch is het iedere keer een complete strijd. Meestal flikt ze het te doen alsof en houdt dan de gordel met haar ene hand vast. Maar ik het toch fijner als het ding vastgeklikt is.

  26. Natuurlijk mag het niet, maar ik vond het idee zo grappig en had het graag gezien! 81 En hij moest daarna ook naar het ziekenhuis om geopereerd te worden, deze man had echt genoeg van het gezeur over de vergrijzing. En John, als gij niet wordt als de kinderen…….. hahaha.

  27. Doorrijden na een stopteken mag niemand, ook de oudere medemens niet ! En dan hebben ze het over de jeugd van tegenwoordig….

  28. Dit soort berichtgevingen zijn al vele keren leuker ☺

Geef een reactie

