Een stukje HONDENLEVEN in Buitenpost.   49 comments

Nu Mandy aan het eind van deze maand al 5 maanden wordt, is het tijd om eens na te gaan of een Yorkshire terriër wel gelukkig is met haar leven, en is het vrouwtje wel gelukkig met haar huisdier, eerst van ons beiden een weekend wens……..
 
 
Wie aan een huisdier begint zal het weten ook, zelf ben ik daar inmiddels heel goed achter. Nee, we zijn beiden niet altijd gelukkig met elkaar, ik zit hier in de achterkamer en heb net nog even droevig gekeken naar twee stukken breed plakband op het vloerkleed, heb ik dat gedaan omdat het leuk staat, nee helemaal niet, maar daaronder zitten twee gaten die Mandy eigenpotig heeft gemaakt door de draadjes uit te trekken, loop ik naar het voorgedeelte van de kamer dan zie ik een kussen wat toch best heel leuk was, voordat Mandy besloot dat we het niet echt nodig hadden, de rest van wat dit kleine ADHD hondje heeft vernield is reeds opgehaald door de vuilnisophaaldienst. Komt dat omdat het hondje nog maar zo jong is? Welnee, dit hondje maakt graag wat stuk als ze zich verveelt, maar haar eigen popjes etc. laat ze toch maar heel! Wil Mandy op de foto, ook al niet als ze de camera ziet is ze vertrokken, draait met alles wat maar bewegen kan of zoals op de foto hieronder laat ze even zien dat ze lak heeft aan een mooie foto, eerst even met m’n koppie in het zand, haar voor één oog en dan heb jij je zin!
 
 
Mandy sliep in een heel grote doos met een kussen en fleeceplaid er in naast mijn bed, dat is een poosje heel goed gegaan en ’s avonds droeg ik het hondenkind naar boven waar ze na wat gewroet, gepiep en soms gegrom ging slapen om op een mooie tijd wakker te worden. Helaas, op een gegeven moment besloot Mandy dat ze helemaal niet in die doos wilde, ze heeft er goed over nagedacht en sliep een aantal nachten nog maar 4 uur, waarna ze enorm ging jengelen en zo in die doos aan springen was dat die door de hele slaapkamer heen ging. Nu hou ik erg veel van haar, maar met 4 uur slaap per nacht wordt de liefde toch iets minder. Natuurlijk moest ze beneden achter buiten dan ook wel wat doen, wat haar prima lukte maar verder slapen was er niet bij. Gelukkig zijn er geen foto’s van mij waarop ik in nachtpon met een truitje erover op pantoffels buiten sta te wachten tot het kind klaar is, wat overigens nog best lang kon duren. Na drie nachten was ik heel erg moe en besloot dat Mandy ’s nacht maar in haar bench moest slapen, natuurlijk kreeg ik medelijden en vroeg vertwijfeld aan haar "wat wil je Mandy, mee naar boven of in je bench?" wie schetst mijn verbazing toen ze snel in haar bench sprong en heerlijk ging liggen? Kunnen dieren je dan toch verstaan, soms lijkt het er in ieder geval wel op!
 
 
Wel een stok, geen ondertandjes.
 
Naast vele andere dingen schrijf ik ook nog veel, dus staat er aan de zijkant van de bank een tafeltje waarop allerlei dingen leggen die ik zo kan pakken, waaronder allerlei pennen en ballpoints, vorige week zag ik een aantal pennen op de grond waar al aardig wat op gekauwd was, daar was ik dus helemaal niet blij mee, Mandy wel heel erg blij zelfs, vrouwtje gooide twee van die nare dingen weg dus aha dat hebben we gewonnen. De tweede keer kreeg ze een paar tikken op haar billen, niet te hard want zoveel zit er niet maar het heeft wel geholpen. Toen ik ’s avonds bij het tafeltje kwam had ze geen pennen gejat maar een groot cadeau neergelegd, haar lievelingspopje op een brief die ik al ter afdekking had neergelegd maar dat niet had geholpen.
 
 
Een beetje groezelig maar wel lief van Mandy, het popje ligt er nog!
 
Mandy heeft inmiddels een eigen ritme en daar heb ik me maar aan te houden, 12 uur journaal kijken mag maar daarna moeten we direct naar het veld, want een kind wil ook wel eens rennen, ik gooi met ballen en stokken, sjok zelfs in de hitte een kwartier lang over het speelveld en neem mee wat Mandy dan kwijt raakt, daar is niets mis mee wat erin gaat komt eruit. Als het zoals gister en eergister echt heel warm is gaat de kleine dame uitgebreid liggen zonnebaden terwijl ik sta te zweten en wacht omdat het diertje toch wat moet. Naar huis gaan is een optie, want ze weet de weg en past goed op auto’s, maar ja zonder vrouwtje is het wel erg saai!
 
 
Vrouwtje kan wel even wachten, ik lig lekker te zonnebaden.
 
Dat de foto’s niet geweldig zijn weet ik, maar zoals gezegd het is gewoon treffen als ik een foto kan maken. Samen zijn we inmiddels om shampoo, klittenspray en een geurtje gegaan en gelukkig kon AnneMarie die Oudduitse Herders fokt haar nageltjes knippen, niet dat ze het voelde maar een paar gillen moest kunnen, altijd goed voor een snoepje! Nu is Mandy aan het wisselen en vindt het helemaal niet leuk als ik in een lach schiet als ik dat bekkie zie. Ze is dan zwaar beledigd en gaat met haar koppetje tussen haar pootjes liggen te griepen. Voordat iemand op het idee komt dat we geen plezier met elkaar hebben, dat is wel zo. Samen gaan we boodschappen doen, wat Mandy erg leuk vindt omdat ze daarna een half biefstukje tartaar krijgt, samen zijn we al een paar maal naar De Kruidhof geweest en dat vinden we alle twee ook leuk, Mandy snuift bij alle kruiden langs en ziet er dan echt gelukkig uit, heeft ze natuurlijk van mij! Kortom, we doen heel veel samen. Om even te laten zien dat Mandy echt niet op de foto wil hieronder een foto die natuurlijk weer mislukt omdat ze als een haas was verdwenen.
 
 
Duiken ze doet het weer!
 
Als ik zit te lezen kruipt Mandy lekker naast me of onder m’n opgetrokken knieën, en gaat het haar vervelen dan duikt ze op het boek en begint me heftig likjes te geven of dat uit liefde is laat ik in het midden. Mandy heeft ook een vreemde manier van eten, ze gaat pas haar brokjes eten als ze een beetje van mijn eten heeft gehad, aangezien ik pas om een uur of 7 eet, eet Mandy dus ’s avonds pas. Het maakt overigens niets uit wat ze krijgt, een stukje fruit, een likje vla, een stukje tomaat, meestal als ik iets eet wat ze niet mag hebben leg ik maar een paar stukjes brood op m’n bord, ook goed! Net doen alsof ik eet helpt niet, dat heeft ze toch in de smiezen dus het moet zo maar. Jullie zijn weer helemaal bij wat Mandy betreft en haar hondenleven is nu pas goed begonnen, we houden veel van elkaar maar soms…….heel soms……… het is een bijzonder kind en dat is ‘t.
 
 
Keurig wachten tot moeder zegt "kom maar", want al is Sanne nu nog zo lief het vrouwtje wil ik niet missen.
 
In het logje hieronder werd de vraag gesteld wat Henk Jonkvorst toch deed vlak voor het noodweer tot z’n middel in het water, sorry Henk maar ik moet nu wel laten zien wat je deed! Iedere visser zal jaloers op je zijn.
 
 
 
Een broekje in de branding, kijk kijk daar drijft het heen. En midden in het water staat een radeloze man!
Posted 21 augustus 2009 by Ann McDunn in Yorkshire Terriër, Mandy

49 responses to “Een stukje HONDENLEVEN in Buitenpost.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heb je een uitnodiging voor Catventures gestuurd.

  2. Het is vooral voor een tijd later erg leuk om het zelf weer eens te lezen Bea en ik wil graag toegang krijgen tot "Catventures" het klinkt inderdaad sjiek meis, er wordt toegang verleend klinkt als een uitnodiging voor een audiëntie van een staatsaangelegenheid, maar eigenlijk zijn dit soort verleningen voor mij nog veel leuker ;-))) Ik ben ook dol op poezen en lees graag over dieren, liefs, Ann.

  3. Precies Ann, wat je zegt over de belevenissen met hond en/of kat, dat heb ik nou ook "ik vind het altijd wel leuk om het op te schrijven, dan vergeet ik het zelf ook niet." Voor Romke m’n rode katertje heb ik indertijd zelfs een aparte space aangemaakt: "Catventures". Dat was ook begonnen als een soort dagboekje voor mezelf. Als je dat es wilt lezen geef je maar een gil, dan zal ik je toegang verlenen. (mmmgggg, sjiek klinkt dat he: toegang verlenen).xxBea

  4. Dank je Lukas, het zijn ook net kleine kinderen maar die zijn echt minder druk dan pups, iedereen weet nu zo langzamerhand dat Henk ook heel goed kan vissen en dat is toch leuk!

  5. leuk verhaal over het wel en wee van huize buitepost,blijven net kleine kinderen die hondjes.ook een mooie foto van de visser,wist niet dat hij dat ook kon.

  6. Wat leuk Ilona, een digitale fotolijst en dan zie je Mandy ook dagelijks, Sanne is ook een heel lief kind en met Mandy is ze stapelgek, die twee hebben elkaar niet bezweken en Mandy vindt haar ook erg lief, dus dat is erg fijn. Geeft niets hoor dat je Dench was vergeten, komt vanzelf doe maar rustig aan. Mandy heeft inmiddels nieuwe tandjes, maar die zijn ook heel klein dus ik denk niet dat het een grote York wordt. Liefs ♥ Ann.

  7. Ik heb hier toch echt gereageerd maar ik zie mijn tekst niet staan…..o jee, vast vergeten op toevoegen te drukken. Blond he? De foto met Sanne is wel heel erg schattig, ze lijkt een lief kind! Tja en Mandy…. wat kan ik nog meer zeggen dan dat ze een heerliljke hummel is. Ik heb de foto’s gekopieerd. Ik heb een digitale fotolijst en daar staat Mandy natuurlijk in. Ze staat er alleen met haar koppie op, lekker uitvergroot maar goed scherp. Erg leuk! Dus ik heb Dench vergeten? Is me echt ontgaan, sorry Ann! Ze komt vanavond nog je gb versieren, dat beloof ik je. Liefs, I xx

  8. Melda, als je weer meegaat als je man wil vissen, gewoon in z’n korte broek het water in duwen, dan vangt hij tenminste joekels, algemeen wordt aangenomen dat huisdieren je niet verstaan, maar ik weet voor mezelf wel zeker dat ze dat wel doen en ze weten ook heel goed wat ze doen, je verbeeldt het je niet hoor, het is niet allemaal instinct. Ook nog een fijne avond, liefs, Ann.

  9. Ah ….zo doe je dat ,grote vissen vangen haha,moet ik eens tegen mijn man zeggen hij ging vissen vandaag ,ving veel maar ze waren te klein en het gewicht telde.Mandy houd je goed bezig en wat een lieve Sanne .Als er eens iets stuk is heb je ook weer een reden om iets weg te gooien en nieuw te kopen.De dingen die te kostbaar zijn zal je wel zetten waar hij niet aankan.Dieren verstaan je wel dat merk ik ook aan mijn katten.Ze antwoorden zelfs als ik iets vraag(of verbeeld ik mij dat)Fijne avond Melda

  10. Dank je wel lieve Elisabeth, ik kan haar wel aan hoor en ehhhhh zij mij soms ook! Het moet nog even uitgeknokt worden wie de baas is ;-))) Liefs voor jou en ik heb Mandy een aaitje gegeven.

  11. Lieve AnnWat een heerlijk verhaal om te lezen ,ja zo’n kleine dame houd je wel bezig lees ik maar jullie zijn aan elkaar gewaagd denk ik maar zo .Geniet maar lekker samenLiefs en een aai voor Mandy Elisabeth

  12. Nee hoor c.e., Henk kan wel tegen een grapje en anders hebben drie dames een vriend minder ;-)))

  13. zo, weer helemaal bijgelezen. en je foto’s uitvoerig bekeken !Tja, en ditmaal ook de onderste (die ik al op 1 of 2 sites meer zag 😉 ) arme Henk ?Of toch niet zo… haha.

  14. Ha die Rinus, ach joh wat is zonde, ik word een dagje ouder en de spullen ook, ik hou genoeg van dieren om het niet een ramp te vinden als er eens wat kapot gaat hoor. Het is dan ook een logje met een knipoog, we hebben altijd honden en hondjes gehad dus ik wist vooruit waar ik aan begon, maar troep is altijd nog wel te koop al is het in een kringloopwinkel, en liefde van je huisdier is heel wat waard! Ik zal maar niet met een halsketting gooien Rinus dan is die ook binnen de kortst mogelijke tijd naar de barrebiesies. ;-))) Liefs, Ann.

  15. Hallo lieve Ann, Ik kan merken dat ik een poosje niet op blog bent wezen kijken, daar ik andere dingen moest doen. Maar het gaat toch altijd wel snel, alle reacties, want dit blog is pas 2 dagen oud, en al zoveel reacties. Maar ja, bedenk voor je er aan begint. Honden (hondjes, maken in de begin periode vaak veel kapot. Maar dat heb je ook met katte, alleen (bij mij) niet zoveel gelukkig. Nee ik heb ze nu niet meer, maar in een blog van mij zie je 2 van de 3 die ik heb gehad, en het was alleen maar als ze een renbui hadden, dat ze even een krap hier en daar gaven, maar als dat te regelmetig gebeurt, krijg je ook kale en kapotte plekken. Maar het is zonde dat je spullen zo naar de filistijnen gaat. Dus hopen dat je genoeg van Mandy houd, dat je het maar neemt, of ……… Maar dat zal ook niet leuk zijn, zowel voor jou als voor Mandy. Tanja, bedoel je een scheepsketting, of een halskettig van Ann.??? hihihihiLiefs van Rinus

  16. Lieve Tanja, mijn stem is als een ketting van zwaar kaliber als ik een strenge stem opzet luistert ze ook wel, maar aangezien ze al bang is voor kinderen omdat die schreeuwen zal ik maar niet met een ketting gaan gooien, ik gooi wel met de bal is ze ook stil! Bedankt voor de tip trouwens.

  17. Mocht je haar willen staffen en het klinkt misschien hard ,maar neem een ketting en gooi vanaf een afstand dit tegen haar aan daarna zal ze als je het ketting pakt gelijk reageren .Als je een ketting gooit weet de hond niet waar het vandaan komt ,nl .Met je stem coorieren helpt meesal niet ,maar een ketting wel en deze ervaring hebben we met onze hondjes die altijd op alles en iedereen blaften .Nu niet meer dus .

  18. Geduldig zijn is de oplossing hoor Tanja, als ik haar voor iedere wandaad in de bench zou stoppen zat ze er zowat dag en nacht ;-))) Als Mandy een hele nacht tegen de deur aan zou springen had ik snel de politie op m’n dak, de buren laten zich al niet meer zien omdat Mandy blaft, het is een paar keer knap laat geworden, maar de laatste drie weken blaft ze misschien een kwartier per dag en dat mag van mij, ik heb ook vaak genoeg last gehad van lawaai. Nog een heel fijne en zonnige dag meis, liefs, Ann.

  19. Gewoon je geduld bewaren Ann en anders in de benz zetten ,het is geen straf voor Mandy ,maar een veilig onderkomen meis .Die van ons zitten ook in een benz als we er niet zijn .Brutus mocht toen we op de honden van de dochter pasten los in de kamer ,nu we hebben het geweten,de hele nacht tegen de deur aangesprongen haha .Nu meis ik ga naar buiten nog even genieten van het mooie weer .doegie

  20. @ Ingeborg, gelukkig bezit ik heel veel geduld maar deze kleine tante weet me toch wel eens kwaad te maken, met kinderen had ik echt veel minder last, maar opgevoed wordt ze. Ook haar slaapdoos, plaids en kussens laat ze mooi heel, het is gewoon even uit proberen en dat kunnen ze o zo stiekem, maar als ik de rommel heb opgeruimd moet ik er ook wel om lachen hoor, liefs en nog een heel fijne zondag.@ John, dit ras is van 6 tot 9 maanden volwassen, dus het zal inderdaad wel puberen zijn, en dat hoop ik van harte! Wat zijn foto’s betreft is Henk niet bescheiden, maar zo’n vis daar kan je toch wel heel erg trots op zijn! Ook nog een heel fijne zondag.

  21. Een eigengereid dametje is Mandy ! Misschien zit ze nu in de puberfase ! Ik kan me voorstellen dat je er wel eens horendol van wordt ! Dat Henk erg bescheiden is, blijkt wel uit het feit dat hij op zijn eigen space nooit heeft verteld dat hij zo’n goede visser is ! Heel fijn dat jij hem nu eens in het zonnetje zet !

  22. Oooo die Mandy toch. Tja, ze moeten worden opgevoed als kinderen. Ze kunnen alles gebruiken maar meestal zijn het de spulletjes die niet van hun zelf zijn, die blijven ongeschonden. Denk dat je nog veel geduld moet hebben. De tijd dat ze nog erg speels is, is nog niet voorbij hoor. Onze hond vroeger thuis had zijn hele rieten mand gesloopt en heeft er niet zo lang voor nodig gehad, zo heel stiekem terwijl iederen voor de buis gekluisterd zat. En bij het zien van deze leuke foto`s moet ik toch steeds weer lachen als ik bedenk hoe zij je de hele dag bezig houd.Was een leuk verhaal om te lezen Ann.Groetjes en nog een fijne zondag met Mandy.

  23. Bedankt voor je reactie Marc, iedereen zal veel beleven met pups of kittens, maar ik vind het altijd wel leuk om het op te schrijven, dan vergeet ik het zelf ook niet. Jij ook nog een heel fijne avond en zondag, liefs, Ann.

  24. Ach Ann, zulke fratsen en koppigheden hebben wij ook beleefd met onze golden Zlatni… Aangenaam geschreven verhaal, leuk zulke ervaringen.Wens je van harte een fijn rustgevend weekendje toe.Groetjes,Marc

  25. @ Tanja, het gaat helemaal goed komen als ik maar geduld genoeg heb, toen ik het logje aan het maken was had Mandy alweer een kussen vernield aaarrrrggghhh!@ Petra, zeg dat wel GTST is er niets bij en daar heb ik al nooit naar gekeken, de foto van Henk is echt super en wat een vis!Ook nog een heel fijn weekend!

  26. Leuk verhaal weer over de goede en slechte tijden in buitenpost. Die foto van Henk hahahaha!1Fijn weekend vor jou!

  27. Dit is weer een pracht verhaal Ann ,ik heb zitten genieten van die kleine viervoeter van je .Samen zullen jullie er wel komen hoor .

  28. Bedankt Lam Yau, Sanne is ook een schatje alleen zie ik haar erg weinig en dat is echt jammer.

  29. Sanne is net zo lief als het hondje hoor! Leuk kind

  30. Daar komt zeker een eind aan hoor Sjerrie, niet goedschiks dan kwaadschiks ;-))) Nee hoor, ze is lief en als ze wat ouder is mag ze gewoon ’s nachts op de bank slapen als ze wil, de bench blijft dan open staan. Jij ook een heel fijn weekend X Ann.

  31. Ann, mosterachtig. Mijn vloerkelim kussen mist nog steeds een hoek………… o.a. Geloof me: er komt een eind aan! Dat kauwen en vernielen. En de bench? Hier is het toch de uiteindelijke ultieme rustplaats van Luka. Hij staat dan ook altijd open………… Gaat ie naar bed, dan is het daar.Beiden een fijn weekend!xsjerrie

  32. @ Joke, Mandy zou het liefst willen dat ik de hele dag met haar speelde, maar dat lukt echt niet en daar heb ik ook geen zin in, ze kan zich heel best vermaken hier, ruimte genoeg en speelgoed genoeg, ze moet het gewoon nog even leren en dat komt helemaal goed. Wat leuk zo’n avond ik wens je heel veel plezier en dat zal vast wel lukken meis, Henkie staat er echt mooi op en wat een enorme vis! Een heel fijn weekend Joke, liefs, Ann.

  33. mandy is zeker een bizonderkind, je hoef je niet te vervelen bij haar aandacht wil ze ,en dan maakt ze ook niets kappot maar dat zal de jonkheid wel zijn .ze doen altijd dingen die niet mag terwijl ze speelgoed genoeg hebben .ze heeft ook al een vriendinnetje zie ik op de foto sanne kan haar mooi uitlaten . morgenavond moeten we kraamschudden ook van een hond een meisje missy met een stel vrienden .we hebben een krentenwegge besteld en word mooi ingepakt met een roze strikje er om heen ik moet nog wat hondebrokjes halen en ze krijgt nog een knuffel en wij hebben een gezelligeavond .de onderste foto links is mooi trotse henkie wat een vis zeg .ann ik wens je nog een mooi weekend liefs joke

  34. Whoehahaha, Mandy vindt het helemaal niet leuk als ik me opmaak, kan je nagaan hoeveel dat scheelt ;-))) Als Mandy een jaar is heb ik haar wel omgetoverd tot een ideaal kind!

  35. De overbuurman zegt datzijn hond vanzelf in haar bench gaat liggen slapen en ze is zo aanhankelijk als wat. Maar is al wat ouder – 1 jaar – en luisert als de beste. En zeker dat ze beledigt kan zijn. De andere buurman heeft een lieve, maar zo luie GR, die liep gisteren sokkend met haar pop rond, te lui om met zijn ogen te knipperen. We lachten haar uit en ze wilde haar pop niet meer, ging met de kont naar ons toe liggen mokken. En kat van mijn baas plast iedere dag tegen de laptoptas van zijn zoon. Als zoon niet thuis is tegen de zijne. Overigens is er niets mis met de foto’s van Mandy, behalve dat ze niet wil poseren. Ze is bang voor je 3de oog. Jules krijgt al een rolberoerte als ik handdoek rond mijn natte haren wikkel en als ik mijn zonnebril op heb krijgt hij de stuipen.

  36. Was gewoon thuis Henk, maar draadjes uittrekken maakt geen lawaai en voor hetzelfde is ze lief aan het spelen met haar eigen speelgoed, ik kan natuurlijk niet constant opletten en zeker niet als ik even achter de PC zit, ze kan ontzettend snel en onhoorbaar iets vernielen, maar het geeft niet hoor dat kleed is toch oud en plakband zie ik toch alleen ;-))) Meestal neem ik haar mee, en als ik even alleen weg moet gaat ze ook wel in de bench, dat is echt een heerlijkheid zolang ze jong is. Liefs, en ik vind het een pracht foto, alleen weet ik nu nog niet of je die vis alleen maar even vast mocht houden of dat je die had gevangen, ik denk het eerste!

  37. Hahaa oooow nee hé, weer die foto. Ik heb je verhaal weer met smaak gelezen Ann, jullie zin vriendjes voor ’t leven maar kan me voorstellen dat er van die momenten zijn……… Mijn Kojak heeft ook behang vernield, bloempotten omgegooid en m’n jas onder gezeken. Maar ja, het blijft toch je beest hé. Die bench is inderdaad een prima idee en een hond ervaart zo’n ruimte ook als een veilig onderkomen. Heeft ie jou tapijt vernield toen je thuis was ? In dat geval heb je de aandacht zelf ook even verslapt, en als je even weg bent kan Mandy toch mooi in de bench ?Fijn weekend en liefs van mij

  38. Hahaha zie nu pas die foto van Henkiepenkie grinnnn sssstttttt

  39. Annypenny heb even alleen de foto’s bekeken en het begin verhaal ,,, Mandy ziet er wel LEVENSGEVAARLIJK uit zeg hahaha.Kom later de rest lezen ,,, knuf voor jullie beide ook van Maxx een likje ,,, Jij ook een Mooi weekend, tot later ,,, LiefsB

  40. Ik moet weg, ik moet van achter deze PC weg. Het is niet te geloven dat iedereen Henk herkent. Och Here jee. Hij zit overal na zijn wateravontuur. Ik ben gelukkig alleen thuis anders werd ik accuut afgevoerd.

  41. Dat verwennen valt erg mee hoor Liesje, mijn hondjes hebben altijd in een doos naast ons bed geslapen, dan hoor je het tenminste direct als er wat mis is, maar deze kleine tante slaapt nu beneden in haar bench. De foto van Henkie is zeker leuk, alleen weet ik niet of hij de vis heeft gevangen of dat hij die even vast mocht houden ;-))) Liefs ♥ Ann.

  42. Kleine hondjes zijn echt ondeugend lieve Ann! en jij verwend Mandy heel erg hoor. Naast jou bed….dat heb ik nooit bij mijn hondje gedaan hoor.Een leuk en grappig verhaal over jou Mandy!Haha, is dat echt Henkie? met die grote vis? wauw! ik weet niet wat hij allemaal verteld heeft, heb dat niet gevolgd maar het is wel grappig!Liefs Liesje xxx

  43. Dear brother,de meeste ondeugende streken heb ik je al verteld, maar het gaat gewoon door met dat ding. Het popje laat ik liggen dan weet ze donders goed waar dat er voor ligt! Ze haalt het ook niet weg, echt spijt dus! Dikke kus en van Mandy likjes.

  44. Lieve Zuster,Wat een heerlijk verhaal over Mandy, het is wel een kleine dondersteen hoor! Maar het is natuurlijk wel hartstikke lief dat ze haar lievelingspopje aan jou heeft gegeven,…..om goed te maken wat ik heb misdaan? hhihi. Voor mij heb je de tegel gewonnen met deze foto van Henk! whoehahaha!! Ik wens je een heel fijn weekend,het weer ziet er goed uit,dus daar zal het niet aan liggen.Een dikke kus voor jou,en de nodige kriebeltjes voor Mandy van Edward.

  45. @ Mazza, ik zou haar voor geen goud meer willen missen hoor, maar het zijn net kinderen als ze klein zijn, je blijft opvoeden!@ Caro, Yorkies hebben een heel eigen karaktertje en niet bepaald makkelijk, maar lief wel! Die foto heb ik te danken aan Murwari, en het is echt geweldig! Jij ook een heel fijn weekend, liefs, Ann.

  46. Héérlijk log over Mandy lieve Ann..sjah..het zijn en blijven hondjes met een zéér eigen karakter gheh gheh..enneh..lig hier dubbel om die foto van Henk hihihihihi..fijn weekend meiss..liefs Caro.

  47. het is wat en toch kun je haar niet meer missen. Maar inderdaad ze is pas vijf maanden, volop aan het wisselen dus nee ze is niet blij met zichzelf, denk ik zo. Maar er gloort hoop . Bokito heeft een weekje bij ons gelogeert en aangezien dat ook een beestje is met de nodige energie en destroy-kracht heeft hij zich toch keurig gedragen. En Bokito heeft ook een behoorlijk eigen willetje maar dat komt allemaal goed zolang ze maar weten wie het baasje is. Pubers zijn ook allemaal hetzelfde.

  48. Dit is nog maar het topje van de ijsberg met die kleine eigenwijze bliksem, maar zowel jouw kat als mijn hond zijn evengoed hartstikke lief! Bedankt voor de geweldige afbeelding meis ;-))))

  49. Hilarisch Ann, wat een hondje. Ze net zo eigenwijs als die achterlijke kat van me. Die wil ook niet op de foto. Maar slaapt gelukkig ’s nachts. Check eens snel je mail, er zit iets in voor je.

Geef een reactie

