Mandy ziet de toekomst duister in.   57 comments

Na twee dagen regen ziet Mandy het niet meer zitten, Yorkies hebben een hekel aan regen en als moeder dan eindelijk genoeg met de bal heeft gegooid en er totaal geen zin meer in heeft, wat moet een hondje dan? Ze voorspellen nog veel meer buien en het wordt een moeilijke tijd voor een klein diertje en medelijden? Helemaal niet en dat is misschien nog het ergst, moeders zijn lang niet altijd lief *snik*.
 
http://static.photobucket.com/player.swf?file=http://vid220.photobucket.com/albums/dd306/AnnMcDunn1941/DSCN2239-1.flv 
 
 
Let niet op de kwaliteit, dit was een eerste probeersel!
Posted 9 juli 2009 by Ann McDunn in Yorkshire Terriër, Mandy

57 responses to “Mandy ziet de toekomst duister in.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ze is op 31 maart geboren Bea, dus het was nog een pup en dan zijn ze zo knoedelig, haar kussentje heeft ze nog steeds want ze wist precies wat van haar was en dat maakte ze dan ook niet kapot 😉

  2. Agossie ……… ze lijkt bijna om te vallen voor ze zich omdraait om naar de bench te lopen. En zoals ze zich installeert op dat kussentje ……… zoooooo lief.

  3. Bedankt voor de tip Bea, ik zal eens zien of ik het filmpje er weer in krijg, ik zelf heb het niet verwijderd, Photobucket is niet lief!

  4. Jammer, "remix videos are no longer available" zegt Photobucket.

  5. @ Liesje, een eigen willetje heeft dat kleine ding, het is meer haar dan hond maar probeert nog steeds wie de baas is ;-))) Liefs van mij en voor jou en Snoopy likjes van Mandy.@ Jules, of we nu honden of katten zijn een hondenleven hebben we, nou ik ben meegeweest hoor en maar zeggen, direct mag je weer lopen! Ze hannest maar raak met één hand en als ik zelf loop heeft ze twee handen, dom hoor. Ik loop ook heel vaak tussen die benen van haar door en dan wordt ze boos omdat ze bijna valt, moet ze gewoon schuifelen Jules want als ze op m’n haar trapt ben ik ook boos en als ik effe waarschuw gaat ze nog lachen ook en daar ben ik dan helemaal niet blij mee. Weet je dat ik ook niet eens een pantoffel van haar mag hebben, sneu hoor ik had al een klein gaatje vond ze erg joh en ik dacht dat ze het lekker vond een pantoffel met luchtgaatjes, je moet wel uitkijken met uit bomen vallen hoor ik klim ook maar niet zo hoog, ik kan nu op de bank komen maar niet dat ze dat leuk vindt hoor, helemaal niet want ze zegt gewoon dat ze nu helemaal geen rust meer heeft, soms kan ik me daar best wel aan ergeren, doe je een kunst weer niet goed. En dan moet je er horen als ik echt perongeluk in haar handen bijt dat vindt ze ook al erg, moet ze die bal eerder pakken dan ik! Als het heel hard regent wil ze ook nog dat ik buiten een plasje doe ze zegt dan "buiten pies doen", maar dat doe ik niet, ze heeft allemaal kranten in het hok gelegd en daar doe ik het dan snel op en kijk heel onschuldig dat heb ik dan toch maar gewonnen. Hou op over die fotodoos ik ben erg blij dat jij daar ook zo’n hekel aan heb, ik draai altijd m’n hoofd om of loop heel snel weg vooral als er bliksem uitkomt dan blijf ik niet staan, dat is echt gevaarlijk hoor. Wat akelig dat je kaal keeltje hebt en nog jeuk ook, ik heb heel veel haar en dat jeukt ook weleens maar dan gaat ze weer kammen pfffff net of ik niet mooi genoeg ben. Ik moet ook weer gewassen zegt ze en daar ben ik dan ook al niet blij mee, maar gelukkig heeft ze me vanmiddag wel een half biefstukje tartaar met vitaminen en Drucal gegeven, dus ik zal aardig tegen haar doen want je weet maar nooit of ik morgen weer een halfje krijg. Ken jij ook al zitten Jules, dat moet ik aldoor als ze over wil steken en dat doe ik dan maar en dan zegt ze "kom maar" en dan is geen groot lawaai ding op straat maar ik ren toch heel hard hoor.Weer likjes van mij en doe voorzichtig met je keeltje.@ Liny, dat filmpje was helemaal niet moeilijk hoor, camera’tje zo rustig mogelijk bewegen en dan uploaden bij Photobucket en er muziek onder zetten, je weet hoe Yorkies zijn als je zoon er eentje heeft het is wel mijn favoriete ras, nooit haren en iedere week lekker wassen dus geen echte hondenlucht. Ik hoop dat het Yorkie van je zoon nog veel jaren heeft te gaan.

  6. Wat een prachtig hondje Ann En dan zelf een film maken knap hoor Ze kijkt je aan met van die ogen wat is dit allemaal flauwe cul ,ik ga in het mandje hoor Mijn zoon heeft ook zo n hondje ,die is inmiddels 10 jaar Echt heel veel plezier mee gehad.Succes er mee ann Gr LINY

  7. Maar Lieve Many toch, In en uit winkels dragen is toch geen leven voor een hondje zoas jij ?? Ha ze zeurt ook over haar Hortensia ’s ?? Die van mij ook, mag eronder sluipen maar aankomen pfooe. De vloerkleden uitrafelen mag ik ook niet meer en ik kon er zo heerlijk in rollebollen. Ze heeft ze verstopt want mopperde dat ze nog haar nek ging breken. Op de trap kroel ik heerlijk rond haar benen ook dan wordt ze boos en zegt ze loop toch naar beneden voor ik val. Nou ik ben 1 keer uit een boom gevallen, gelijk een klopjacht van hier tot ginder omdat ik niet meer naar binnen wilde en het koud was. Mandy, lieve vriendin, we hebben het niet gemakkelijk nee, en ZE denken van wel. Lieve likjes terug. Ik durf me nu niet laten zien en met die fotodoos hoeft ze al helemaal niet tevoorschijn komen vandaag. Mijn keeltje is kaal en jeukt nu al.

  8. Ha, ha wat een leuke reacties allemaal!Op dit leuke filmpje, ik had ‘m al eerder gezien Ann, maar vergeten er iets bij te schrijven….Schattig dat kleine hondje, met een eigen willetje!Dat maakt het ook zo leuk, ook al is het wel eens lastig!Lieve groetjes, Liz@ en een voorzichtig likje van Snoopy!

  9. Ben ik weer lieve Jules,goh, hebben ze daar ook al een ding dat papier spuugt? Huh ik piepte natuurlijk omdat het al de derde keer was in 3 maanden, ik noem het toch kindermishandeling en dat gezeur over braaf en dapper ben ik spuugzat ze moeten die machines maar prikken geven en geen snoepjes, je hebt er niks aan ik mag niet eens het vloerkleed uitrafelen en ook al geen schoenen stuk maken en dan ook nog zeuren over 5 van die takken met hortensia bloemetjes nou die wou ik gewoon aan haar geven maar die gingen stuk in het kattenluik, ja hoor daar moet ik door! Gelukkig dat die van jou in de tuin aan het rommelen is, die van mij zegt dat ik mee mag erg leuk hoor dan draagt ze me in de winkels, zeker bang dat ik wat doe wat buiten moet. Jules grote vriend het leven van een diertje is hard, keihard mag ik wel zeggen!Likjes, Mandy.

  10. Dag Lieve Mandy,Ik moet stil zijn want ze zit weer in de tuin te rommelen. Ha wat ben ik blij dat je er ook zo over denkt. Tjeemie ik geloof grif dat je piepte, nog zo klein en dan al van die enge prikken. Proberen ze dan weer goed te maken met een snoepje. Pfoe. Is al de tweede keer dit jaar dat ze me naar die engerds brengt. En dan maar zeggen dat ik dapper ben en lief. Ik eet wel eens papieren balletjes, heb geen idee wat ze er eingelijk mee doen. Er staat hier een ding dat spuugt papier, vinnik leuk ga er dan mee aan de haal. Mag niet zegt ze. Dat ze dat ding dat verdorie anti spuug prikken geeft ipv mij. Knuf en pootJules

  11. Ach ja van wie zou ze dat nu hebben, met zo’n moeder en zo’n pleegtante!

  12. Het verbaast me niet dat ze een kleine heks is….. hihi ;))

    • Ilona •
  13. @ Ilona, zie ineens jouw reactie en ja het is ook een beetje jouw mupke, ze vertikt het trouwens om gewoon een foto te laten nemen ben vanmiddag nog een poosje bezig geweest met resultaat dat ze de riem van de camera te pakken had en dat wil niet echt best, een kleine heks is het. de rode loper wordt ook niets Loontje daar davert ze wel vanaf!

  14. @ Annie, ze is ook erg lief maar nu het voor de vierde dag achter elkaar telkens regent verveelt ze zich stierlijk en om nu de hele dag ballen door de kamer te mikken is mij net iets teveel, ik zal blij zijn voor haar en voor mij als de zon weer gaat schijnen, liefs, Ann.@ Liesje, ze is echt een dotje en weegt nu 1900 gram, dus nog best te dragen, een filmpje maken is leuk werk gewoon proberen je ziet wel wat het wordt. Liefs, Ann.

  15. Ach wat schattig Ann! wat leuk een filmpje, dat heb ik nog nooit geprobeerd. En wat is Mandy groot geworden! Heel leuk!Liefs Liesje

  16. Hallo AnnWat is ze lief de kleine Mandy en zo treurig op het filmpje ,het zal wel weer beteren als het zonnetje terug schijnt. Lieve groetjes Annie

    Annie Marie José
  17. Voor de eerste keer vind ik het zelf ook aardig gelukt Ingeborg, alleen is het niet scherp genoeg maar alle goede dingen komen langzaam. Jij ook een heel fijn weekend, liefs, Ann.

  18. Wat een leuk filmpje Ann, ha ha. Een echte filmster. Het is je aardig gelukt.Een heel fijn weekend gewenst met Mandy.Groetjes en doei doei.

  19. Inmiddels zijn we 13 uur later Sjerrie en ik heb maar weer winterkleren aangetrokken, het is hier vandaag nog niet droog geweest, heerlijk als je dan een houtkachel hebt. Dat regen langs komt heb ik geen moeite mee maar als het hier valt nu al voor de 4e dag word ik er toch miezerig van! De weerberichten voor Buitenpost zien er ook niet goed uit #$@

  20. Regen kwam hier horizontaal langs vandaag. Sokken en trui aan. Nog even en de houtkachel gaat aan……………….

  21. Dat is wel lachen Sjerrie, gelukkig dat het nog steeds werkt! Ik vind het best een geweldig gehoor, maar dan van eentje tegelijk..

  22. Nou….. Luka kan het nog steeds blijk. Hadden seniorenmobiel voor mijn moelief gekocht met nog ouwerwetse toontje. En daar ging hij weer heen………………………

  23. @ Petra, Mandy heeft helemaal geen geduld dat moet ze nog leren! Ik hoop dat je gelijk hebt met het weer ik zit al met een sjaal om brrrrrr.@ Murwari, bij schapen moet je ook behoorlijk trekken hoor maar alleen bij een perswee ik zat altijd heftig mee te persen en alleen kracht daar redde ik het niet mee, er kwam altijd een behoorlijke stoot adrenaline bij maar eruit zouden ze. Bij paarden komt er een strop om twee beentjes anders krijg je het er niet uit, maar dat was altijd het werk van Geert dan kon hij het met fluisteren ook niet opredden ;-))) Dat gehuil was bij ons van 40 honden en echt roedelgedrag was het niet want ze deden het anders nooit, bij mij kwamen de pups altijd ’s nachts en ik maar puzzelen want Geert vond het nooit nodig dat er twee bij zaten ahem…. ik deed alles altijd met Dettol, navelstreng binden en knippen, bekje schoon en aanleggen bij de moeder, kuikentjes heb ik wel gered want daar kwam Geert dan ook mee aan stuiven, ik deed ze in mijn BH en dan lukte het wel (ruimte over). Tjee, als ik er zo over nadenk heb ik toch wel heel veel gedaan in zo’n betrekkelijk kort leven. Lieve Murwari je moet Jules ook porties geven naar het gewicht en dan twee keer daags voeren als Jules laat eet gaat ie wel slapen en dan heeft het diertje al snel genoeg. Snel wat aan je oren doen meis, de regendans is je ook gelukt dus geen flaporen krijgen!@ Joke, ik heb het eerst gewoon opgeslagen en toen via Photobucket geupload en bewerkt voor de muziek als het klaar is krijg je een code die kan je gebruiken op je space vak "video toevoegen" openen en de code erin plaatsen dan staat het filmpje op je space. Succes meis. Allemaal liefs van mij voor jullie.

  24. Aaaaah wat lief!!! Mun eigenste kleine mupke….. mevrouw weet wel dat ze in beeld is, zeg. Oscar heb je al dus we gaan voor meer. The Golden Spaceball, wat dacht je wat! Ze staat al op een rode loper, hihi. Ben benieuwd naar de volgende film. Toedeloe, I xx

    • Ilona •
  25. hallo ann wat grappig dat filmpje van mandy. ik kan met mijn camera ook filmpjes maken en die heb ik ook in de pc staan kijk ik ook wel eens naar .maar hoe krijg je die op spacec moet je adobe readers hebben of zo ,dat laatste dat heb ik wel en photobukket . liefs joke

  26. Tjeemie Ann,,ik heb alleen maar dwars liggende kittens eruit gehaald en pups Maar daar hief je niet tot je ellenbooog in……. Heel voorzichtig met handshoenen aan en helemaal shoon geborsteld met betadine. Rustig wachtend op een perswee en dan heel voorzichtig trekkken, lossen, wachten en opnieuw………. Wist het van een paard helemaal niet en we zijn relatief klein met magere polsjes, maar je moet ook kracht hebben op ’t goede moment. Weet wel dat er een touw om een poot gaat en dan zachtjes trekken bij een wee. Is heel mooi werk absoluuut. Maar de blijde geboortes blijven beperkt tot kittens en puppies en uitbroeden van kippenkuikens. De handschoenen is niet omdat ik het eng vind maar op infecties te voorkomen.@sjerrie en Ann : vaag in de verte is een wolf familie van een hond. Roedelgedrag.@Ann : dat voer krijgt hij al, alleen eet ie dubbel als ik niet oppas is licht verteerbaar……, Is net als ik die kat sla ook licht verteerbaar, mijn oren beginnenn te groeien ………………….xxx MR

  27. Bewegende beelden van mandy, leuk hoor. En wat het weer betreft, mandy moet nog eventjes geduld hebben vanaf zaterdag schijnt de zon weer.Groetjes,

  28. Jammer hè Sjerrie dat Luka dat niet meer kan doen, Huilen als wolven kunnen ze zeker, Mandy blaft gelukkig nog niet veel, maar in De Mieden hebben we een kennel gehad en op een nacht waren alle honden aan het huilen als wolven, we zijn er nooit achter gekomen waarom ze dat deden, best wel een spookachtig gehoor en natuurlijk geen oog dicht gedaan.@ Mazza, dank je wel in huis is het allemaal wat vaag maar het is echt een lieverdje en zuchten doet ze wel, ik ben net even met haar naar het veld geweest en nu is het weer niet goed, 4 natte pootjes oeps moeders kunnen het niet snel goed doen.

  29. mijn camera kan het ook maar deze kan tijdens het filmen niet zoomen dus dat lijkt een beetje nutteloos. maar je flimpje is geweldig. wat een scheetje is het toch , ik zou zweren dat ik haar zag zuchten van verveling.

  30. Van Luka huilt als een wolf jahaaaaaaaaaa, aar da’s al weer een tijdje terug.

  31. @ Sjerrie jij hebt haar helemaal door, echt wel even wachten of ik ook overstag ga! Ik meen toch dat ik wel eens een filmpje van je heb gezien meis.

  32. Sorry Murwari, tsja wie zou Rita eigenlijk zijn weet ik veel want ik weet niet veel. Yorkies worden meestal zo’n 3 kg. of iets zwaarder maar mogen ook beslist niet te dik worden. Arme Jules op dieet en dan verrekken van de honger dan maar wat te dik hoor, het diertje moet er niet onder lijden. Er is ook nog ProPlan Sensitive dat schijnt ook heel licht te verteren te zijn. Toch is het mooi werk Murwari dierenarts, ik heb veel lammeren gevangen maar die knepen ook behoorlijk aan, een paard kan je arm eraf knijpen dus daar zijn dierenartsen ook erg voorzichtig mee. Ik heb een keer een dood lam gedraaid terwijl het schaap persweeën kreeg, resultaat dubbeldikke armen de volgende dag. Een dronken kat zal toch wel grappig en ook zielig geweest zijn om te zien, het is zeker wat met de diertjes en als ze nu maar konden vertellen wat er was maar je moet het allemaal maar raden.@ San, het is haar grote kracht zo zielig kijken dat je vertederd bent en toch maar weer met die bal gaat gooien, er komen vast nog wel meer filmpjes ook leuk voor de familie die haar niet dagelijks zien. Jij ook veel liefs en een knuff meis.

  33. Ach Ann, wat een skeetsje! En wat is ze handig zo van: "Ik ga hoor………….. dan ga ik nu, ……………. en nu ga ik echt"……… grinnn. Leuk hè, die filmfunctie op je camera. Heb ik ook, alleen vergeet ik um meestal……………………

  34. Ach gos, wat is ze toch heerlijk schattig zielig, ze weet het wel de brengen Ann. Je zou er bijna een schuldgevoel van krijgen. Hoop snel meer filmpjes te zien, is echt leuk. Kon het met de vorige camera wel met met deze niet, toch wel jammer eigenlijk.Liefs en een knuffSan

    °○°Alexandra
  35. Ik heb een vriendin die heeft een kleine terrier, 10 jaar inmiddels. Is eigenlijk wel verwend maar zo netjes opgevoed. Als ik aanbel is ze waaks en blaft als een gek, maar als ik dan voor de nog dichte deur haar naam zeg, zwijgt ze. Grote liefde als ik binnenkom. Andere vriendin heeft ook een hond, weten het ras niet echt maar die is niet opgevoed, schooit continue eet bijna mijn hand op bij het geven van een snoepje is druk druk druk maar zit veel te veel alleen thuis, ze werkt. Die samen met de opgevoede is een zeer vreemd verschijnsel, de ene komt netjes vragen om een hondensnoepje, de andere jankt heel de buurt bij elkaar. En geen van tweeeen houden van katten. Bazintjes mogen ook niet meer langs komen met hond want Jules ocharme krijgt er een verlamming van. 1900 gram, bijna weg te blazen. Jules staat op dieet want woog 5.5 kg wat teveel is. Moest afvallen van de dierenarts wat een heel gedoe is, hij lust geen sla noch enig ander groenvoer en zit nu op "kattenbrokken light voor gecastreerde katers". … Proost ! Soms verrekt ie dusdanig van de honger dat ie eerst rond mijn benen draait en na 10 min zachtjes bijt, zachtjes wel te verstaan, met de boodschap en grote ogen Miauw, ik heb zo een honger…………………Ktrijgt alleen gistsnoepjes als ik het niet vergeet en anti haarbal spul wat ie erug lekker vindt. Snap niet wat daar inzit want is volgens hem een delicatesse. Net zo lekker als de pijnstillers die in koffiecreamer moesten en die zich omzetten in alcohol. 5 dagen een dronken kat in huis met daarna een kater van hier tot ginder. ’t Is wat diertjes. Maar we zijn er allemaal dol op en zorgen en goed voor. Anders moet je er niet aan beginnen. Heb ooit aspiraties gehad om dierenarts te worden maar de geboorte van een kalf zag ik niet zitten, geesteliijk wel maar lichamelijk niet, schijnt vreselijk veel pijn te doen als je arm in de vagina van de koe zit om een pootje vast te pakken en ze dan een wee krijgt. En zag het niet zitten om vogels te repareren, te veel friemelwerk. Gelukkig dat ik het niet heb gedaan want echt preciezie werk gaat toch niet meer. Hoeveel gaat Many wegen als ze groot is ??? 2 Kg is eigenlijk helemaal niet weinig in acht genomen dat een baby rond de 3 kg weegt. Heb geloof ik kletsavond :-)xxxRWho on earth is Rita ??????

  36. Ehhh een Oscar heb ik al jaren geleden gekregen van FilmTotaal, maar dit is gewoon leuk om te doen, dus er komen vast nog meer filmpjes, ik wou dat ik het eerder had ontdekt toen Mandy nog maar 8 weken was!Dikke kus terug.

  37. Lieve Zuster,Dit is echt geweldig hoor, mijn camera kan dat ook niet. Mogen wij nog meer van deze leuke filmpjes verwachten van Ann Haanstra? Voor je het weet ga je met een "Oscar" aan de haal!!Een dikke kus van Edward.

  38. @ Els, het is ook echt een dotje hoor, maar door het weer is ze gewoon een beetje narrig en ik krijg ook geen kusjes ik ben nog niet met haar aan de wandel geweest in de regen en dat zint haar helemaal niet, als ze buiten is wil ze naar binnen!

  39. @ John, helemaal niet braaf ze heeft de pest in en dan gaat ze zich oprollen op haar kussentje en kijkt met een scheel oogje onder haar haar vandaan wat ik ga doen ;-)))@ Hé Gerd, wat leuk dat je er weer bent! Even niets doen mag ook wel even, dikke kus voor jullie beiden.@ Henk, ik heb het vanmiddag pas ontdekt en heb de gebruiksaanwijzing even bestudeerd, er komen vast wel meer filmpjes want ik vind het erg leuk om te doen, maar foto’s nemen vind ik nog steeds het leukst en je kan natuurlijk niet alles hebben, jouw foto’s zijn super!

  40. oooooooo ann wat leuk zo is ze nog veel liever zou niet weten hoe ik zo iets hier op moet krijgen knap vind ik dit je heb natuurlijk ook wel een prachtig onderwerp om te filmen

  41. Toch echt wel leuk hé dat je ook filmpjes kan maken met je camera. De mijne is peperduur maar kan dus geen filmpjes maken. Ook kan ik niet op het schermpje kijken en er zit zelfs geen flitser op. Snik hahaaaaa. Ik hoop op nog veel leuke filmpjes van je

  42. Wat leuk al die reacties, Noontje de muziek is van Vivaldi concert voor twee violen, en er komt vast nog eens een filmpje met meer klassieke muziek! Mandy is ook een echt boefie hoor, ze heeft inmiddels een stukje van de vaste vloerbedekking uitgerafeld omdat ik even achter de computer zit aaarrrrggghhh.@ John, zielig kijken lijkt haar handelsmerk wel, maar ondertussen! Ze heeft er een hekel aan als ik een foto neem maar dit kon ze niet ontwijken.@ Rita, wat ontzettend leuk om ook Jules even in het echt te zien en verwennen doe ik Mandy niet hoor, dan krijg je echt een naar hondje en daar is ze veel te lief voor (niet altijd) ik sla niet, maar heb deze kleine tante toch al twee keer een tik op haar kont(je) gegeven als het echt de spuigaten uit liep. Likje van Mandy voor Jules, of neuzen tegen elkaar als kan Mandy katten niet uitstaan! Mandy weegt nu 1900 gram en ze is kleiner dan Jules, het is meer haar dan hond en meer drukte dan een echt grote hond, oef…….@ Nicky, het filmpje van de ooievaars lijkt me echt leuk en ik heb het vanmiddag ontdekt dat filmpjes maken dus dat ga ik vaker doen.@ Belia, wat fijn dat jullie mooi weer hadden, hier is het echt aan de koude kant, een flinke wind en nog steeds telkens buien maar afijn het wordt wel weer warm (hoop ik).@ Melda, en of ze de camera kent, maar op de foto wil ze niet dit is echt makkelijker en ik vind het zelf leuk om te doen een foto zegt inderdaad lang niet zoveel.

  43. leuk filmpje lieve Ann,even niets doen hier..dus ik kan even reageren,hier is het zonnig, we zitten nu nog op ons eigen balkonnetje..bericht is onderweg..fijne avond lieverd,dikke kus..Gerd.

  44. Leuk filmpje van Mandy, toch nog braaf van haar dat ze uiteindelijk toch nog haar bench ingaat !

  45. Dat is leuk zo een filmpje ,ze kent de camera al .Het is hier ook nog regenachtig maar voor volgende week ziet het er beter uit volgens de voorspellingen.Al is het een kort filmpje het zegt weer veel meer als een foto ,fijn haar te kunnen zien.Liefs Melda

  46. Kerst 2008 en nee Jules houdt niet van de camera, hij haat het, zie je ook, loop zenuwachtig rond te vliegen en denkt mens doe dan ding toch weg. Hihi stom dier, hij denkt dat ik opeens een groot oog gekregen heb. Doet meestal ogen dicht als ik jacht op hem maak grin grin. Heb een veel mooiere maar is te groot en krijg hem niet gestripped. Gaat hier weer bliksemen. Pfoe

  47. Wat leuk, die kleine deugniet even in levende lijve te zien, wat een dotje Ann! Het is hier vandaag mooi weer geweest, ik hoop dat het de komende dagen voor ons allemaal, en natuurlijk ook voor Mandy, niet teveel gaat regenen. Liefs en een fijne avond, Belia.

  48. Leuk hoor zo’n filmpje, dan zie ik Mandy in levende lijve! Eigenwijs is ze, ze wil eigenlijk, maar nou ja vooruit dan maar, toch maar lekker liggen, gezellig op haar kussen.’k heb nog een film van ooievaars in Portugal, hoog op een schoorsteen in hun nest. Toch maar eens op de space zetten, hartstikke leuk die filmpjes.liefs, Nicky

  49. Wat lief die Mandy die in dr bench duikt. Goed gedaan de eerste poging. Ziet er tamelijk verwend uit. Hihi. @Henk : goedkope camera’s hebben allemaal video clip functie. Je kunt er je hele cameraschijf mee volgooien :-)

  50. Nee, maar soms moeten moeders ook niet lief zijn, er is ook nog zoiets als opvoeding !!!Maar het is wel een vreselijk charmant schatje hoor, volgens mij weet ze donders goed wanneer ze opgenomen wordt.Oh, wat kan ze vreselijk zielig kijken, je hart zou breken.

  51. Ach lieve Annypenny wat ontzettend leuk en mooi dit filmpje prachtige muziek onder gezet daar moet een vervolg opkomen want zo pardoes geen beeld en muziek meer horen dat kan nie hé 😉 Welk stuk klassiek speelt hier komt me bekend voor maar daar wil ik meer van horen pfffftttt ben zó gevoelig voor klassieke muziek dit stuk ging ook door merg en been hoor graag componist en muziekstuk ,,, Mandy is en blijft een droppie beetje boeffie maar daar val ik juist op en bijna niet één puppy houdt van regen zo’n buikschuifertje natuurlijk helemaal niet nat vachtje bahbah … LiefsssssssssssxB

    «»Vosje«»
  52. Caro hier voorspellen ze nog een aantal dagen regen, dus Mandy treft het niet buiten gaat ze op haar kontje zitten en kijkt me verwijtend aan! Het is leuk werk om een filmpje al is het kort te uploaden en er een remix van te maken op You Tube. Liefs, Ann.

  53. @ René ik ben het zelf nu al meer dan zat, er zijn de laatste twee dagen heel erg veel buien naar beneden gekomen en alles is kletsnat, de muziek is treurig en Mandy ook! Dikke kus, Ann.@ Henk ik heb geen videocamera hoor dit filmpje is gemaakt met de Coolpix P80 eens even geprobeerd, de eerste keer was mijn stem er ook nog bij te horen, dus dat heb ik gewipt maar ik ga vaker filmpjes maken, leuk om vlinders te spotten en Mandy natuurlijk als ze iets leuks doet. Buiten worden de opnames vast wat duidelijker, mijn vloerkleed ziet er nu wel erg flets uit en dat is het niet! Grinnn……..

  54. Agossie..arm pukkie..mooie muziek Ann..ik hoop voor jullie dat..na morgen..het weer opknapt hoor..de berichten zijn veelbelovend..liefs Caro.

  55. Arme Mandy. Moet zo’n kleintje dan nu al aan de prozac ?Wist niet dat je een videocamera had Ann, hartstikke leuk om een filmpje van Mandy te kunnen uploaden

  56. ja AN het valt niet mee de gehelen dag regen en dan moet mandy binnen blijfen want ze houd er niet van om nat te worden jammer dat het weer bij jou zo slecht is hiet was het best aardig hoor beetje zon en een beetje wind maar wel de gehelendag droog en dat het toch wel goed en wat de film betreft goed gedaan hoor heb je dat met de wp cam gedaan of met een film camera nou het is best wel leuk hoor en de muziek mag er ook best wezen zo liefen AN ik ga maar is even nog wat papier werk doen en dan is er weer koffie ik wens je een fijnen avond gewoon door gaan met filmen wie weet kom je nog in can hahah diken kus van mij voor jou en voor mandy ook natuurlijk doeii

Geef een reactie

