Youp van ’t Hek – Welpies – uit de theatershow Troost (2008)   17 comments

Dit blijf ik maar leuk vinden, oké Youp is grof gebekt maar hij zegt wel wat veel mensen denken en soms ook zeggen maar niet dat iedereen het kan horen, even een stukje cabaret met Youp! Welpies, plaatjes, en al die rotzooi die de mensen krijgen bij het kopen van vaak onnodige boodschappen, het is nog steeds zo en de oplossing van Youp vind ik grandioos.
 
Posted 27 juni 2009 by Ann McDunn in Cabaret

17 responses to “Youp van ’t Hek – Welpies – uit de theatershow Troost (2008)

Subscribe to comments with RSS.

  1. @ Rita, ik kwam niet verder met zoeken als die Paul de Leeuw, maar nu kan ik gericht zoeken, bedankt!@ Melda, sommige mensen houden helemaal niet van Youp van ’t Hek omdat ze hem zo grof vinden, maar ik vind het nog steeds geweldig en wat hij zegt is ook waar en dat kan je niet zonder krachttermen vertellen, het is echt soms erg met mensen die wat gratis kunnen krijgen, arme stakkers net of er niets belangrijkers is!

  2. Ken hem vaag maar dit is echt heel goed .Het is toch waar wat hij zegt!?Vooral dat graaien van sommige mensen.Ik was eens naar een voorstelling geweest van een ijsreveu en bij het buitengaan kreeg iedereen een potje choco voor te smeren.Ik stond stomverbaasd dat mensen elkaar omver zouden duwen om dat potje te bemachtigen terwijl er lettelijk een berg stond om uit te delen……..Ik geloof het wat hij zegt van de welpjes en hij brengt het leuk.Grof? kweetniet,rechtuit vind ik hem.

  3. Heet Lau en kerstmis is niet te doen, echt niet, maar we hebben het uitgebruld

  4. @ Rita ik ga op zoek!@ John, auw!!!! Dan denk je ook niet meer na en zo bont maakt Youp het nu ook weer niet!

  5. Lieve AnnVolgens mij heb je wel gelijk wat dat vloeken betreft. Ik probeer al een hele poos bewust niet meer te vloeken, vooral omdat ik het een asociaal woord vindt en ik met sterk christelijke mensen omga. Dat niet vloeken ging me redelijk goed af, totdat:Ik vis en visvocht van 220 graden uit de oven over mijn handen kreeg. Ik heb de hele wereld stijf gevloekt !!!!!!!!!!Zeg ik ga ff kijke en luistere naar Youpie.

  6. Zoek kersenmus eens op op you tube Annie & ??? Das pas erug !

  7. Dat grove van Youp mag ik graag c.e., wie zegt dat hij/zij nooit heeft gevloekt liegt volgens mij, sla maar eens met een hamer op je vingers en probeer dan maar om niet te vloeken! Als je stil staat bij de woorden zelf dan betekenen de meest wel iets ergs, maar in het gewone leven zijn het krachttermen en dan hou ik het ook niet bij verdikkeme hoor! Liefs xxx Ann.

  8. hihihi… Soms is hij wel eens ietwat grof, maar ach hij zegt wat een ander vaak genoeg denkt ;).ach werk zelf in m´n vrije uurtjes ook bij een supermarkt. en vraag me dikwijls zelf al wel af, hoe mensen vaak toch weer zo dom kunnen zijn om er in te trappen (en ja ook ik wel eens 😉 maar gelukkig niet zo vaak.. )… nee, wij hadden geen welpies, maar wel weer andere rages :).Leuk stukje.x,

  9. Dit vind ik zelf ook zo’n geweldig stukje, Welpies!!! Dat quasi intellectuele gezever hoeft van mij ook niet laat maar lekker hard overkomen, we weten naar wie we kijken en goed is hij!Allemaal een heel fijne dag verder en liefs van mij.

  10. Goed filmpje, een stille tocht voor de welpies, haaaaaaa.Al is Youp wel eens wat grover in zijn uitspraken, maar het is duidelijke taal.Nog een fijne zondag Ann.

  11. Ik ben ook wel een fan van Youp van het Hek. Net wat Ilona zegt, beter dan dat quasi intellectuele geleuter van bepaalde politiek correcte cabaretiers bij de publieke omroep, die alleen maar "grappen" over Wilders en Verdonk kunnen maken. Youp spreekt met de stem van het volk. Daardoor spreekt hij ook veel mensen aan.

  12. Hij is en blijft geweldig ,,, recht voor zn raap ik mag dat wel! Daarbij leer je door hem relativeren soms wat hard maar zo is ’t de waarheid ,,, Dank Annypenny en een fijne zondag ,,, Liefsssssssssss

    «»Vosje«»
  13. Hij blijft keigoed !

  14. Hahahaaa de wraak van de Marokkanen. Leuk stukje Ann. Big smile op de vroege morgn

  15. Youp is voor mij de absolute top en dat was hij vanaf het begin al. Mijn zus zei wel eens "mijn leven is door die man veranderd’. Ze bedoelde dat ze anders tegen bepaalde zaken is gaan aankijken. Tuurlijk is hij af en toe bot en grof maar dat vind ik nou net zo heerlijk aan hem, hij knalt het er in, patsboem zo in je snufferd. Duidelijkheid: hou ik wel van, beter dan dat moeilijke gezever en om te hete brij heendraaien, zoals een stel van die quasi-intellectuelen doen. Nep is dat. Youp staat nog steeds numero uno hier in huize K. Kus, I.

    • Ilona •
  16. Youp vind ik nog steeds heerlijk om naar te kijken, je weet hoe hij is en als je er niet van houdt dan kijk je gewoon niet, die Welpies vind ik ook briljant. Dikke kus terug!

  17. Youp van ’t Hek mag dan soms een beetje gof zijn ,maar ik vind hem briljant. Zo’n actie met die Welpies is natuurlijk koren op zijn molen.Een kus van Edward.

Geef een reactie

