Eerste deel van de veiling Pim Fortuyn’s inboedel.   2 comments

Éénvandaag heeft de eerste 100 kavels van de veiling bij Richard Hessink in Nijmegen gefilmd, voor de liefhebbers Michael Jackson en de laatste week van Jack Wallage als burgemeester van Groningen. Éénvandaag heeft er een leuk overzicht van gemaakt. Is dit belangrijk, heeft deze uitzending waarde voor jullie allemaal? Welnee alleen voor Edward die Palazzo di Pietro heeft bezocht en daar mooie foto’s heeft gemaakt en voor mezelf omdat ik blij ben dat deze veiling toch is doorgegaan ondanks de nodige tegenwerking, zoon Geert heeft veel werk van deze veiling gehad en natuurlijk hebben wij alles op de voet gevolgd. Richard Hessink ken ik goed en met Jack Wallage heb ik nog eens thee gedronken in der Aa Kerk in Groningen, de brave man had toen erge pijn in z’n rug! Jammer dat hij als toch goede burgemeester dit afscheid heeft verpest door zijn buitensporige declaraties, voor hem was het beter geweest als het iets later in de pers was gekomen, maar wie zijn bips verbrandt moet op de blaren zitten. Groningen is overigens een heerlijke stad!
 
http://player.omroep.nl/?aflid=9743080
 
Posted 27 juni 2009 by Ann McDunn in Nieuws en politiek

2 responses to “Eerste deel van de veiling Pim Fortuyn’s inboedel.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Youp mag ik nog steeds graag horen René en een beetje de puntjes op de i zetten mag van mij. Waanzinnig overigens wat mensen over hebben voor een aansteker of een ballpoint, ook ik heb flink wat peuken maar er is niemand die er iets voor over heeft dus die van jou mag je houden hoor! Ook een heel mooie zondag en een dikke kus van mij voor jou.

  2. ja liefen an joep blijft goed gebekt en de mensen die vinden het eerst niks maar hoe langer ze naar hem luisteren hoe beter ze het gaan begrijpen haah ach ja het doet soms even zeer als ze de waarheid hooren maar beter zo dan dat ieder een zijn mond houd ja de spullen van pim ze heben wel weer de aandacht gehad en een peukie voor dat geld nou ik heb er nog genoeg in mijn asbakje ligen doe een bod hahah ik wensje een mooien zondag toe en je krijgt van mij de zondag s kus doeiii

Geef een reactie

