UPC laat ons in de steek!   36 comments

De laatste 14 dagen had ik telkens storingen en foutmeldingen van internet en eerst maar denken dat mijn computer het had begeven, meestal belt de buurman wel of ik internet heb maar daar hoorde ik niets van dus denk je meteen het ergste, gister was het helemaal mis en de telefoon had ik niet geprobeerd en ja hoor beide buren kwamen naar buiten en die hadden ook geen telefoon, even geprobeerd die deed het bij mij ook niet dus was ik toch wel blij bij hen was het ook de zoveelste storing, ergens maar een geluk en ook weer niet want vandaag was de helse machine zo traag dat ik minsten 10 minuten nodig had om een reactie te plaatsen. Ik hoop van harte dat het morgen allemaal wat sneller gaat en dan zal ik mijn wekelijkse logje plaatsen, nu alleen de weekendwens ook aparte wensen kan ik niet versturen omdat het veel te lang duurt om op de spaces te komen. Iedereen die een wens in mijn gastenboek heeft gezet van harte dank en ik zal het weer goed maken, al zou UPC dat eigenlijk moeten doen maar hun naam is waarschijnlijk HAAS en ze weten nergens van! Vandaag was ik oppasmoeder voor twee hondenkinderen het zijn schatten van dieren, maar zo’n klein Yorkie is toch wat handiger als je een lage salontafel hebt, die twee zwiepstaarten waren moeilijk in bedwang te houden als ze dachten dat er gevaar dreigde…….wordt vervolgd!

00 ANN

Hallo is er ook een mooie dame die mij wil kussen, ik heb genoeg van al dat water! Ik zal mooi zingen, want dat doe ik nu ook.

Posted 25 april 2009 by Ann McDunn in Geen categorie

36 responses to “UPC laat ons in de steek!

Subscribe to comments with RSS.

  1. ♥ Miem, vaak is het ook nep als je een beetje achtergrondinformatie hebt en flink wat mensenkennis dan kan je al een horoscoop maken, seances waarbij heel veel kennisssen, familie en vrienden zijn is meestal doorgestoken kaart. Maar je hebt het meegemaakt en bent inderdaad weer een ervaring rijker en dit kon in ieder geval geen kwaad!♥ Annie, soms is het een ramp maar dan gaat het ook weer hele tijden goed, dit heeft wel erg lang geduurd, maar afijn het leed is geleden en alles werkt weer normaal en snel. Bij jou is het nu toch gelukt en ik hoop dat jullie ook weer snel normaal kunnen internetten.♥ Erg jammer en ook slordig dat ze je afspraak hebben vergeten, maar zoals je al schrijft wat moet je eraan doen! Fijn dt je afleiding zoekt geniet van de zon en je nieuwe geraniums altijd leuk om wat fleurigs om je heen te hebben en Joep vaart er wel bij! Sterkte lieverd.♥ Nicky, bedankt voor je reactie, zelf vind ik het filmpje ook nog steeds erg leuk.♥ Ilona, alle internet-providers bieden de beste diensten en service aan, maar je merkt het pas als je een poosje bij een aanbieder zit, over het algemeen gesproken valt UPC best wel mee en die nu het hoogst staat met een cijfer van 7,9 kan over een maand wel als slechtste uit de bus komen.♥ Belia, alles werkt weer prima maar ik was vandaag niet thuis en doe nu even een inhaalslag!♥ En ja hoor Mandy is nu echt mijn hondje en wat een dotje is het, ik zal proberen morgen een logje in elkaar te fietsen, ik ben nu echt te moe het was een lange dag en toch wel spannend ook, maar wat ben ik blij met dat kleine handjevol. ♥

  2. Gaat het weer goed Ann?

  3. In de Consumentengids van deze week worden internet-providers beoordeeld. Kijk en huiver!!! Het getal achter de naam is het testoordeel.1. XS4all ——–7,92. KPN ———–7,73. HetNet———7,64. UPC ———–7,55. Tele2 ———7,16. Online ——–6,77. Ziggo ———6,68. Telfort ——–5,9Onze buren en mijn vriendin zitten bij Telfort en het is idd dramatisch. Wij zitten bij Ziggo en hebben nauwelijks klachten. xxxI.

  4. Leuk filmpje Ann van die kikkers en Paul McCartney is natuurlijk helemaal leuk! liefs Nicky

  5. Lieve Ann,Wat ’n leuke foto met die kikker :) Internet problemen hebben al ’n tijd niet meer maar zelf ben ik niet zo actief :( Vorige week zelf het ziekenhuis maar eens gebeld of er al ’n afspraak bekend was bij de neuroloog die ze zouden maken en nee hoor…VERGETEN!!Afspraak 19 mei vervalt nu ook en pas 5 juni kan ik terecht.Nou kan je weer boos worden,schelden,huilen of op je kop gaan staan…niets van dat al helpt eraan dus gewoon doorgaan en weer wachten!Afgelopen week geprobeerd van het zonnetje te genieten,of door ’n wandeling met Joep of lekker in de tuin gezeten.Afgelopn zaterdag ’n paar geraniums gekocht om de boel wat op te fleuren.Ik lees hieronder dat ze jou tuin ook flink aanpakken…Mandy proof maken,hihi.Ook ik ben benieuwd naar de foto’s en je bezoek aan je nieuwe hondje Mandy.Tot gauw en ’n hele fijne week gewenst!Liefs Corry en doggy Joep!!

  6. lieve AnnHier bij ons ook steeds storingen op het Internet, de ene moment is het oké de andere moment is het weer ‘oeps’ weg.Ik ben we de laatste weken wel erg druk bezig geweest, maar toch is het niet plezant als het internet het voor de zoveelste keer laat afweten, maar nu lukt het mij toch.Liefs Annie

    Annie Marie José
  7. Joepiedepoepie, vandaag is het eindelijk zover.Hopelijk zien we vanavond mooie foto’s en een gaaf verslag van je bezoek.Kan bijna niet wachten!Veel liefs en een dikke knuf, Miem

  8. Jee Annetje, spannend hoor, morgen naar Mandy !!Dus je had problemen met je PC, vandaar dat ik je niet "gezien" heb. Vrijdag is goed gegaan hoor. Was geen tafelen zoals jij en ik eronder verstaan. Was gewoon een soort seance waarbij ze een tafel gebruikte. Er werden geen "geesten" opgeroepen en verder had ik het gevoel dat het een beetje nep was. We waren met 8 mensen en iedereen is aan de beurt gekomen. Het viel me al op dat het veel kennissen, familie en vrienden waren en dan is het al gauw niet zuiver, hele lange verhalen kregen ze te horen, maar dat kan al snel als je zoveel inside info hebt. Toen ik aan de beurt was kreeg ik een paar korte boodschappen die – zoals ze zeiden- van mij oma waren en van een moeder van school. Veel kan ik er niet mee en ik ben behoorlijk sceptisch over de hele avond. Ach, weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen.Leuk joh, dat filmpje. Kan me nog wel herinneren dat ik dat regelmatig op TV zag, was er helemaal leip van….. ook van het liedje trouwens!Meissie, heel veel plezier morgen!Dikke kus, Miem

  9. Zo’n klein pest Yorkie lijkt nergens op broer en Meg Ryan kan ik natuurlijk na al die tijd ineens weg doen ;-))))

  10. Het zou mij niet verbazen als je avatar een yorkie gaat worden!…dat zou eigenlijk best wel leuk zijn.Een kus van je Broertje.

  11. Tuurlijk Loontje, ik wil ook alvast een babyfoto van m’n kind leuk voor later ;-))) Van de vorige Mandy heb ik haast geen foto’s en ik ben bang dat het nu een enorm dik album wordt!Liefs xxx Ann.

  12. Oh Ann, wat is dat leuk en spannend voor je morgen!. Ik ben toch zo benieuwd naar mijn petehondje. Je maakt zeker wel een paar fotootjes hè want ik heb al een lijstje klaarliggen. Leuk-leuk-leuk!!!!!!!!!!! Liefs, I.

  13. Bedankt Rita, Caro en Gerd, inmiddels doet de computer weer normaal! Hiep Hoi, maar vandaag moet ik ook weer van alles en nog wat doen, morgen met Jildou naar Alkmaar (Caro we moeten naar Hornwaard) de Yorkies bekijken en Mandy in het echt zien, daarna nog naar een plaatsje waar Jildou nieuwe rijlaarzen kan kopen, dat wordt dus erg leuk. UPC heb ik over het algemeen geen klachten over en dat digitale TV gebeuren heb ik lekker laten zitten, ik heb nog een oude maar goed werkende bandrecorder en een DVD recorder, niet nog een kast erbij! Hier is het behoorlijk bewolkt inmiddels maar nog steeds droog en van een beetje regen smelt ik niet. Allemaal nog een heel fijne zondag,liefs, Ann.

  14. Lieve Ann,ik wens jou een fijne zondag zonder storingen…liefs, knuff, dikke kus!

  15. Upc heeft hier geen goede naam Ann..ze hebben mensen geintimideerd om ze aan digitale tv te krijgen..daar is veel heisa om geweest..ook de service laat veel te wensen over..gelukkig weet jij zat andere leuke dingen om te doen,toch??..fijne Zondag nog verder..ondanks de regen..liefs Caro.

  16. Gelijk heb je Ann, als de PC het niet doet zijn er gelukkig nog andere dingen te doen die anders blijven liggen. Zonnetje schijnt hier gelukkig weer. Wat een schattig filmpjexxxR

  17. Noontje a.s. maandag gaan Jildou en ik naar Alkmaar om de pups te zien en Mandy uit te zoeken, dan nog maar 4 weken, dus het gaat snel, ik had een Lagotto Romagnolo (Baffi) en een Stabij x Waterhoun (Bailey) in huis en drie man (twee vrouwen en één man) achter aan het werk, ach ja eerdaags laat ik me mevr. McDunn noemen, het grootste gedeelte van de achtertuin worden tegels, de nieuwe schuttingen staan er al en wat hebben ze gister hard gewerkt van half 10 in de morgen tot 9 uur in de avond met heel weinig pauze’s, er komen nog wel foto’s van maar dat kon dus even niet en nog niet!San, ik maak er geen drama van hoor, inplaats van internetten vandaag flink nuttig bezig geweest en inplaats van een douche eens een heerlijk uitgebreid bad genomen het is overmacht en dan kan je wel kwaad worden maar het helpt niets en er zijn nog genoeg andere leuke dingen om te doen. Zie boven voor de zwiepstaarten, Benona al ingelicht over de rassen voor veel mensen waarschijnlijk onbekend de Lagotto Romagnolo, maar ze hebben net de vacht van een lammetje dus een hoog knuffelgehalte.Joke, nee hoor zoals boven al staat, dat couperen van de staarten van dieren mag helemaal niet meer en ik vind dat prima, dat is de enige keer in m’n leven geweest dat ik ben flauw gevallen, er moest een nest jonkies gecoupeerd worden en bij de tweede ging in van m’n stokkie, jakkes wat is dat naar met van die heel kleine diertjes. Jij ook lekker slapen meis en een fijne zondag.Allemaal weer liefs van Ann (en ze meent het ook nog) ♥

  18. o wat zul je balen dat het niet gaat zoals je wil en nog zo langzaam ook. wij zitten bij de kpn het net van de week werd ik gebeld of ik voor 5 euro in de maand het eerste half jaar was gratis of ik niet een snellere wou .maar het gaat goed zo dus ik heb het niet gedaan .hebben de honden nog niets van de tafel geslagen met hun staart , ha ha kun je vast wennen .ik ken iemand die deed met de geboorte van een hond meteen de staart er af hakken met een iep, om dat dat mooier leek vond ze . gestoord of niet dan. Ann ik dacht al waar blijft haar weblog hij is nu in het klein en toch gelukt .nog een fijne zondag welterusten liefs joke

  19. Jeetje, is altijd meer dan vervelend als je internet verbinding niet werkt. Zeker als je telefoon ook nog eens op je modem zit. Heb net als Henk Ziggo en heb ten tijde van @Home ook nog al wat drama gehad met de verbinding cq "helpdesk". Een paar maanden geleden ging het weer eens ouderwets fout met de verbinding en we waren 4 dagen offline. Dan merk je pas hoezeer je je pc gebruikt. Yep, i’m an addict… Wat voor soort logeetjes had je dan over de vloer dat ze met hun staarten de tafel schoon kunnen vegen? Dan is een Yorkie idd veiliger gezelschap😉 Wel gezellig zo met twee muppen in huis.De kikker is enig, smachtend en wachtend……Liefs,San

    °○°Alexandra
  20. Werkt alles weer Annypenny wat een bull-shit als je zo lang moet wachten hé … Wel gezellig twee logé-honden je handen aan vol gehad denk ik zo zwiepstaarten weet er alles van hier dus geen salontafel gewone doorloop huis is op Maxx ingericht makkelijke houten vloer en zo min mogelijk meubeltjes … Wanneer komt jouw lieve kleine schattie denk over 5weken ofzo maar weet je al de preciese datum? Leuk toepasselijk kikkerclipje kwaakwaakkwakkwak … LiefsxB

  21. Bedankt John en jij ook nog een heel fijne zondag!Liefs, Ann.

  22. Heel erg irritant als internet en de telefoon het niet doen, gelukkig heb je dit item er nog op kunnen zetten erg leuk ! Groetjes en nog een goed resterend weekend, John

  23. Ja, jij weet wat het is ik maak me er niet druk om maar het duurt wel heel erg lang voordat ze bij UPC er eindelijk eens aan wat gaan doen. Mijn middag prima besteed alleen is het jammer dat ik zelf geen enkel filmpje van You Tube kan bekijken of foto’s, dat duurt een half uur voordat ze er allemaal zijn en dat duurt Ann dan weer net te lang.Dikke kus.

  24. Succes met je UPC-verbinding, ik weet hoet het is als je een verbinding hebt met de snelheid van de langzaamste slak. Ik gun je wat beters. Filmpje hierboven is hartstikke gaaf/cool, maar ja je weet dat ik van hart nog een kind ben.

  25. Rene, ik treur niet hoor en heb al flink wat nuttige dingen gedaan, mij maakt het niets uit of het weekend is en het is een prettig gevoel als de boel opknapt. Die kikker was best een lieverd!Dikke kus, Ann.

  26. ja an dat zijn minder leuken dingen als de pc niet zo werkt alhet zou moeten zijn wij zijn al zo veel jaren bij de kpn denk toch wel een jaartje of 20 en vroeger was dat planet nu is dat ook kpn en ik moet zegen dat ze al tijd snel als er een probleem is zich melden met de storing of als we bellen ze alles doen om de storing te verhelpen maar meestal is de storing door ons zelf gemaakt haha en dat zien ze dan ook wel en dan legen ze uit wat je moet doen an truur niet je hebt het niet zelf gedaan je weet dat je pc goed is en dat die lui weer is zitten te rommelen in het weekiend is al erg genoeg als nog een fijnen avond geniet nog van de drogen moment en laat de de kikker maar lekker naar de vrouwen kijken hoor diken kus van mij voor jou doei

  27. Aaarrrgghh lastig is het zeker, maar ik was gister al blij dat er wat op kwam te staan, overigens is het niet eens zo erg ik heb veel werk te doen en af en toe kan ik nog wel reacties plaatsen, nog een heel fijn weekend Belia, liefs Ann.Melda, doorzetten doe ik altijd en soms als er wat mis is haal ik alles wat ik dan kan uit de kast om te proberen de helse machine weer aan de praat te krijgen, volgens mij is die kikker al getrouwd hoor ik zag hem later met twee vrouwen en ik was toch wel blij dat ik het dier geen kus heb gegeven, zijn kroon was tijdelijk bij de juwelier natuurlijk ik vroeg er hem nog naar en hij zij duidelijk "kwarkkwarkkwark" nou ja en toen wist ik genoeg gewoon blijven praten zelfs met kikkers! Grinnn…….Liefs, Ann.

  28. Wat vervelend als internet niet goed werkt ,hopelijk is de oplossing nabij.Ik moet zeggen dat ik daar nog geen problemen mee heb gehad bij telenet.Mooi die clip Paul Mc Cartney een beetje anders.Is die kikker wel een prins? Hij draagt geen kroon en al ziet hij er mooi uit,zonder kroon ,geen kus ik neem geen risico,wie weet wat er tevoorschijn komt.Toch nog geslaagd om een leuk logje te maken Ann!!Je bent een doorzetter .Liefs Melda

  29. Lastig dat het allemaal niet zo prettig gaat, met de pc bedoel ik. Gezellig filmpje, heb er weer even met plezier naar gekeken en geluisterd. Wens je een fijn weekeinde, liefs Belia.

  30. Normaal is UPC prima, maar het is de laatste weken telkens mis, afijn zal wel weer goed komen ik ga straks andere dingen doen en wacht het maar af. We all stand together vind ik nog steeds leuk en kijk maar uit voor je het weet loop je de hele dag dit liedje te zingen, dat heb ik ook al eens gehad en iedereen maar denken dat ik behoorlijk melig was ;-)))

  31. Ik heb nog eigenlijk altijd van het hetnet. wel duur, maar tenminste nog nooit problemen meegehad.

  32. we all stand together !!! prachtig… ik vondt dat altijd zo mooi toen ik nog jonger was ! (ik heb het ook wel ergens op m’n eigen site staan) maar vindt het helemaal niet erg om het filmpje hier nog een keer weer te zien en te horen ! ;)Thanxxxx. c.e

  33. Ach Henk, bijna lag ik toen bij die kikker en die had het best leuk gevonden (denk ik) het had natuurlijk wel een stokoude prins geworden en de prinses was knap modderig geweest, een foto en een clipje en daarvoor kreeg ik dan twee keer de waarschuwing dat de server de zaak had geblokkeerd, maar afijn gewoon reacties geven werkt nog, als ik naar m’n eigen space wil kan ik rustig eerst gaan stofzuigen UPC JULLIE WORDEN BEDANKT, WETEN JULLIE EIGENLIJK WEL WAT HET KOST??? De buren zijn ook erg ongelukkig en dat is een grote troost! Het wil nog steeds voor geen meter, dus ik ga direct maar wat anders doen, werk genoeg.Jurrie, niet zo somber meis er zijn nog wel een aantal leuke mannen en nog lief ook, meestal zijn die wel ingepikt maar goed mijn grootmoeder zei het al "een beste man vinden, dan moet je nou met een grote lantaarn naar de Stenen Brug (Alkmaar) gaan en dan vindt je hem nog niet", er is dus nog weinig veranderd. Leugentjes om bestwil mogen hoor!Broer, ik ben ten einde raad maar ga maar wat anders doen even hier en daar een reactie plaatsen want op de spaces zelf kom ik gewoon niet. Het zal toch wel weer een keer normaal worden hoop ik dikke kus. Zie je wel Jurrie dat er nog wel lieve mannen zijn, want die kus meen ik!Liefs voor jullie alle drie.

  34. Dear Ann,Heel verevelend dat de boel niet werkt,je gaat inderdaad altijd eerst denken dat het aan je pc ligt,en begint dan lichtelijk te zweten.Maar in dit geval ligt het probleem dus gelukkig bij de provider.Niet dat het daar minder onplezierg van wordt,maar het zal hopelijk spoedig weer zijn verholpen.Ja dit is een geweldig nummer van Roger Clover!Een dikke kus van Edward.

  35. laat maar lekker ongekust, mannen, ogf het nu prinsen zijn of niet, zijn er al genoeg, teveel. dat is de waarheid, en nu zet ik er "soms" achter voor bestwil.zo zie je, op mij kun je ook niet rekenen wat eerlijkheid betreft.veel liefs, en ook voor de mannen. (nog schijnheilig ook😉

  36. Het gaat al een hele tijd goed hier maar ook bij @home, (tegenwoordig ziggo geheten) kon men er wat van. Bellen met de helpdesk was een ramp en ik kreeg een dame die onvervalst Limburgs tegen me begon te spreken. Dan kijk je wel uit voordat je weer belt Wie weet krijg je dan een Arabier aan de lijn.Je hebt in ieder geval dit logje erop gekregen met grote dank aan UPC.Ik zou bijna jaloers worden op de kikker die zo vriendelijk is jou een blik te laten werpen in z’n geweldige leefgebied. Hij staat er leuk op en je hebt z’n aandacht. Kan natuurlijk ook bijna niet anders als ie een bijzonder wezen aan de waterkant ziet balanceren met een flitsdoosje voor het gezicht Hahaaa.Ik hoop dat je problemen weer snel zijn opgelost en wens je een fijn weekend.Liefs van HENK

Geef een reactie

