Paaswens voor iedereen   17 comments

Ahem, goedemiddag allen even een huishoudelijke mededeling:

was het gister even zomer, nu kijk ik uit op een kletsnatte tuin ergo een Goede Vrijdag was het zeker, en voor de paasdagen wordt ook mooi weer voorspeld, maar kijk uit voorspellen is iets anders dan de absolute waarheid, het is koffiedik kijken hoeveel geld er ook wordt besteed aan het voorspellen van het weer de natuur regelt dat nog altijd zelf. Ook een wens is maar een wens en niet helemaal betrouwbaar. Alle space-maatjes hebben een persoonlijke wens van mij ontvangen, van wie ik het e-mail adres had heeft een e-card gekregen en de anderen een lente-foto, edoch wat ziet mijn speurend oog? De volgende personen hebben nog niet in hun mailbox gekeken en hebben dus niets gekregen, geloof me als ik zeg dat het nog een heel werk was aangezien mijn computer weer eens besloot er mee te stoppen en ik door vriend Jerry weer uit de brand ben geholpen, zijn alle wensen op tijd verzonden. Neem het mij dus niet kwalijk als iemand denkt niets gekregen te hebben, want niemand is overgeslagen. De volgende vriendinnen en vrienden dienen dus nog even hun mailbox te checken; Benona, Gerd, Liny, Marion voor vrienden Mazza, John + Rene, Cees v.d. Panne, Gerrit en Elly, Marc/Wolfje, Els Mussche en John/Johnston.

Zelf ga ik géén paaseieren schilderen maar heb besloten inplaats daarvan mijn haar maar eens een kleurtje te geven, om precies te zijn warm bruin/rood en bij alle paaskuikentjes en gele bloemen staat dat beter dus ook fleuriger, als de zon er nu ook nog bij komt zit ik gebakken misschien dat ik morgen toch nog overga tot het koken van twee eieren die ik helemaal alleen ga opeten, het wordt geen dure toestand want ontbijten doe ik nog steeds met vitaminen en een banaan. Tegen de avond ga ik iets vertellen over mijn bezoek aan de slangententoonstelling, het verloop van de geboorte van Mandy McDunn van Zikiri en zal ik nog wat lentefoto’s plaatsen. Degenen die pasen echt vieren zullen zich wel vinden in de paaswens en zij die het alleen maar heerlijk vinden om vrije dagen te hebben nemen het maar voor lief.

00 ANN

Posted 11 april 2009 by Ann McDunn in Geen categorie

17 responses to “Paaswens voor iedereen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dank je wel Liesje, met de feestdagen lukt het nog wel maar iedere week niet meer. Leuk dat je ouders zo hebben gesmuld van jouw kookkunst, vanmiddag heeft zoon binnen no-time een half zakje paaseitjes veroberd en ik later de rest maar en ik ben ze ook al beu. Wat leuk dat je naar Lionel Richie gaat gezellig met je vriendin, ik ga naar een vriendin maar dat is ook gezellig, Veel plezier meisz.Liefs Ann.

  2. Heel lief van je Ann, om zoveel mensen een digitale kaart te versturen. En dat is idd een hele hoop werk.De eerste paasdag is weer bijna om. Ik heb mijn best gedaan om een lekker maaltje voor mijn ouders voor te zetten. Het was goed gelukt en ze hebben zitten smullen. Chocolade eitjes zijn er nog genoeg voor morgen. Ik ben die dingen altijd gauw beu.Lekker uitslapen voor morgen en dan ga ik morgen samen met mijn vriendin naar Lionel Richie. Yeahhhh! heb er veel zin in.Voor jou morgen ook een prettige 2e paasdag!Liefs Liesje

  3. Dank je wel Annie, vandaag was het ook merendeel bewolkt maar wel droog, dus maar een stuk(je) van de tuin gedaan en dan hoor je mij ook niet klagen over het weer, als het maar droog blijft.Liefs, Ann.

  4. Hallo AnnWij hebben tot hier toe een mooi Paasweekend gehad, alhoewel vandaag het niet zo warm was als de voorbije dagen.Maar geen klagen hoor, het is droog gebleven. Wens je een fijn Paasweekend.Liefs Annie

    Annie Marie José
  5. Ik schijn al helemaal Petra, haar is goed gelukt en er staat een bakje chocolade eitjes naast me, ik hoop dat er nog wat over blijven maar zeker weten doe ik het niet. Hier is net de zon even tussen de wolken vandaan gekomen dus dat is extra lekker.Liefs.

  6. Ik kom je nogmaals prettige paasdagen wensen, het heeft hier ook even geregend, maar daarna scheen de zon weer. En als hij niet buiten schijnt dan laat je ‘m toch zeker binnen schijnen. Liefs,

  7. Sjerrie vanavond is er hier ook kans op onweer, de Duitsers hebben beroerd weer meegenomen want er zijn er met de paasdagen heel veel in Nederland en het onweer komt daar vanavond vandaan, je had groot gelijk de tuin blijft er wel en een lekker dagje luieren met een boek en biertje is best wel eens lekker!Have fun xxx Ann.

  8. Fijn Paasweekend Ann. Hier heerlijk buiten gezeten. Had de intentie de tuin te doen maar dacht: verhip maar. Boek en biertje gepakt en lekker geluierd……………………..Gisterenavond flitste het hier…………… xsjerrie

  9. Inmiddels wordt het in ieder geval droog en de zon komt wel weer als die er bij jullie allemaal is dan komt ie hier ook! Jullie ook nog heel prettige dagen meisz.xxx

  10. Oeps het weer is hier nog practhig, het wordt wat benauwd en bewolkt maar volgens de buienradar houden we het droog. Prettige Dagen Ann !xxx

  11. zo is dat an en ja is altijd wel leuk dat er iemand even langs komt zo als je zoon en vrouw vermaak je en ja waar je woond is het inderdaad mee stal mooi weer ach ja we zien wel wat het wordt je kunt het gelukig niets aan veranderen diken kus nog maals

  12. Oei Rene, als ze bij de buren uien aan het bakken zijn begin ik al te wateranden! Morgen komt zoon een poosje dus dan is het altijd fijn en maandag ga ik op visite dus het gaat best lukken, nu de zon nog!!! Soms is het hier overigens weer erg mooi weer en in andere delen van Nederland niet, dus ik blijf maar lekker hier. Jullie ook bedankt voor de leuke kaart en jij ook een dikke kus van mij.

  13. ja an ik denk toch dat je verkeert woond want hier is het geweldig mooi weer zon en een klein beetje wind maar dat is niet erg dan kan ik het keuken raam lekker open laaten en dan ruikt het zo lekker op de over loop zie de buurman elke keer een blik werpen naar mijn wok gelukig staat het raam om een kier anders was de wok zekker we geweest hahah john die heeft vandaag mee gewerkt met het eten en ja moet nog wel even wat oefenen maar dan kan hij het ook hahah nou we heben je kaar gehad ik bedank je daar zeer voor een diken kus daar voor en ik hoop dat je morgen met gekleurt haar en twee eieiren er toch een mooi en dag van kunt maaken wij eten gewoon wat we elke weekeind eten hoeft van ons geen paasen te zijn diken kus van mij en mijn malli aderes komt er aan doeiiii

  14. Met slangen ben ik iets minder roekeloos Henk, alhoewel??? Lieve broer, het is hier nu nog steeds zwaar bewolkt met af en toe een bui *snik*Joke, heerlijk meisz even een terrasje pikken, veel plezier!

  15. Ook hier ging de regen vanmorgen met bakjes uit de lucht. Zonet even m’n blanke velletje een uurtje aan de zon laten wennen. Heerlijk toch ? Ga je wel een beetje uitkijken Ann met die slangen ? Meestal bijten ze in je camera maar een slechtziende slang zou er maar zo naast kunnen bijten. Ik weet namelijk hoe roekeloos je bent met een camera voor je gezicht.

  16. lieve Zuster,Hoe is het mogelijk,het is hier de hele dag prachtig droog weer,en 22 graden in de schaduw. met de Paasdagen zou het iets minder warm worden,met hier en daar een buitje,dus dat valt best nog wel mee.Ik wens je nogmaals fijne dagen hoor.Een kus van je Broertje.

  17. hallo ann we hebben hier heel mooi weer ik wens je ook weer mooie dagen, en ben benieuwd naar mandy .we gaan nu even naar het dorp ,even een tarasje pakken nu kan het nog . mijn man doet de balkon deur al dicht dus ik moet sluiten. liefs joke

Geef een reactie

