Geboortebericht!   48 comments

Na een heerlijke dag in Exloo, zag ik een onbekend nummer op de telefoon en heb dan ook niet teruggebeld, waarschijnlijk een aanbieding van een leverancier voor goedkopere electriciteit en gas, maar ik ben al voorzien van gas, licht en waterleiding. Toen ik dus bij de post op de computer keek, stond er een mailtje bij van Hennie van der Sluis-Breuker, waarin stond dat ze mij een aantal keren had gebeld om me te feliciteren met de geboorte van Mandy McDunn van Zikiri. Iedereen die geduimd heeft hartelijk bedankt, het heeft geholpen en over 8 weken komt er hier weer een kleine dreumes de boel onveilig maken en mij gelukkig maken. Oké ik heb zo’n slang in Kabouterland in mijn handen gehad, maar dat vond ik toch echt niet zo geweldig dus wat zal ik blij zijn met zo’n warm wolbaaltje. Na de familie te hebben ingelicht vind ik dat iedereen die heeft meegeleefd dit toch even moet weten. Nogmaals hartelijk dank voor iedereen die heeft meegeleefd en veel liefs van Ann.

00 Geboortebericht

Wordt uiteraard vervolgd!

Posted 1 april 2009 by Ann McDunn in Geen categorie

48 responses to “Geboortebericht!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Welja meisz, het weer daar kunnen we (gelukkig) niets aan doen, we nemen wat we krijgen aan mooi weer en het woord vervelen ken ik eigenlijk niet. Het wordt vast genieten van zo’n hondje hoor en het is inderdaad een heel groot nest, meestal zijn het er 3 of 4 maar 6 is echt veel, daarom zijn ze ook een paar dagen eerder geboren. We blijven positief denken Jurrie morgen wordt het vast mooi weer en wat daarna komt zien we vanzelf!Bedankt voor je felicitatie Ange, de foto’s komen nu snel hoor ik had het vandaag druk met paas e-cards verzenden en jammer dat ik van sommigen geen e-mail adres kon vinden, dus die krijgen morgen een geplakte foto. Stiefkinderen maak ik nooit!

  2. tjonge, een zesling, DAT is even een kar vol!!!!!!! wat zullen we veel van die jongedame gaan zien hier. ik kan me er echt op verheugen, ik vind het zo leuk voor je en zo’n hondje is ook leuk. één en al positiviteit!!!!morgen mooi weer Ann, even genieten want het wordt daarna weer minder. Ik duik in ieder geval positief de dag in.wat pasen brengt zien we dan wel weer.

  3. Gefeliciteerd ! ben benieuwd naar de foto’s !

  4. De eerste foto’s krijg ik toegestuurd, dus dan zijn het echt nog mini hondjes en natuurlijk zet ik die hier neer al zijn het dan nog geen wolbaaltjes maar ieniemini rottweilertjes, jij ook een heel fijn weekend Belia en liefs van Ann.

  5. Ann dit is heel goed nieuws, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mandy! Leuke naam trouwens, en wat een fijne tijd ga jij tegemoet, heerlijk voor je. Ben benieuwd naar jouw eerste foto’s van Mandy, en de broertjes en zusjes. Wens je een fijn weekeinde, xBelia.

  6. Dank je wel Liny, aan eentje heb ik er wel genoeg hoor, maar een Yorkie kan overal mee naar toe, dus dat komt helemaal goed. Jij ook een heel fijn en zonnig weekend gewenst,Liefs, Ann.

  7. ann Hartelijk gefeliciteert met de zesling Wat leuk Ik zou ook wel zo n puppie willen ,maar ben te veel weg Fijn weekend Ann Gr liny

  8. Nee hoor Liesje, mijn weken kunnen niet meer stuk, vanmorgen nog even gebeld en moeder en kindjes maken het uitstekend! Wel voel ik me behoorlijk een aanstaande moeder (gister al wat speelgoed gekocht). Een héél fijn weekend gewenst,liefs xxx Annetje.

  9. Jippieeeeeee Jahaaaaaaa heeeeejjjjjjj! Onze lieve Annetje krijgt een klein wollebaalmeisje! joehoe, wat LEUK!!! Van harte gefeliciteerd mama van Mandy.Nu hopen dat het heel veel mooi weer wordt zodat de 8 weken heeeel snel gaan.Jou weekend kan niet meer stuk!Liefs Liesje xxx

  10. Ja hoor Gerd gister was het in alle opzichten een leuke dag en vandaag heb ik me ook wel vermaakt.Dikke kus, Ann.

  11. tja lieverd…als ik dit lees, dan had jij dus OOK EEN LEUKE DAG…heel fijn voor jou!!! dikke kus!

  12. Dit vind ik nu echt ontzettend lief zoals jullie allemaal meeleven, misschien komt het er nog van dat ik voordat Mandy hierheen kan daar een kijkje kan nemen, dat moet ik nog even afwachten maar anders halen we haar over 8 weken min 2 dagen op, of ik nestkeuze heb weet ik niet, maar het maakt mij ook niet zoveel uit, soms is het lelijkste puppy later het mooiste hondje.Nogmaals dank allemaal, liefs!!!

  13. JOEPIEDEPOEPIE !!!!!!!!!!Lieverd, van Harte gefelicitteerd hoor !!!!Wanneer ga je je Mandy bezoeken ?wel moeilijk om te kiezen lijkt me, al dat kleine grut is zooooooo schattig…..Of laat je Mandy zelf haar moeder uitkiezen, dat schijnt het beste te zijn hè?Nu nog 8 weekjes wachten en de kleine dondersteen komt Buitenpost onveilig maken.Meid, ik ben hartstikke blij voor je.Heel veel plezier, geluk en kameraadschap !Dikke kus, miem

  14. Nou zou ik eigenlijk op e Poppeslok moeten komen hè, mêm………… Grinnn. Van Harte meid. Iets prachtigs om je op te verheugen. Hoeveel nachtjes slapen nu? Voor Mandy komt?xsjerrie

  15. Het doet mij goed te lezen,dat wij McDunn’s de erkenning krijgen die we verdienen, het is ook een vorstelijke naam waar wij akelig trots op zijn. Ome Edward is al naar de lapjesmarkt geweest,en heeft een leuk stofje gevonden voor het maken van een klein Kiltje voor Mandy.

  16. Wat een vorstelijke naam, enig.Kan je alleen maar feliciteren Ann en veel geluk wensen met je kleine prinsesje.Ik weet dat ze het bij jou heel goed zal hebben.Dikke knuf, Ingeborg.

  17. wat leuk ann dat je op ouderleeftijd nog moeder kunt worden . dat word trots wandelen met mandy ik ben echt blij voor jou en we gaan de goede kant op met het weer .ik denk dat je 6 weken of zo moet wachten voor ze bij jou thuis is liefs joke

  18. "Mandy McDunn van Zikiri"het lijkt wel een prinselijke naam.Het zal zeker in goede handen zijn bij jou en je zal er veel plezier aan beleven.Zo’n huisdier geeft zoveel!!Gefeliciteerd ! Ze zal nog wel een poosje bij haar moeder zijn maar het is al vast fijn om naar uit te kijken.Liefs Melda

  19. Dat hoop ik ook Tine,een dikke kus terug.

  20. Van harte gefeliciteert met je dochter Ann en hoop dat je heel veel jaren geluk en liefde met haar mag delen.Dikke kus Tine

  21. Ach toch wel jammer Ilona, maar 31 maart vind ik zelf prima, een 1 april kindje klinkt als een grap, vandaag is de moeder van Edward en mij 89 geworden, maar ik kan haar al twee jaar niet meer bereiken het is een etende plant en dat ze jarig is daar begrijpt ze dan helemaal niets van. Ik ben er dan ook maar niet heengegaan, je staat daar dan zo vreemd om je heen te kijken en dat is niet echt prettig. Jij nogmaals van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en niet meer boos zijn hoor, daar wordt je zelf alleen maar verdrietig van, pak ze maar aan daar heb je groot gelijk in en fijn dat je moeder mee werkt, dat deed die van mij niet en daar kwam dan ook nog bij dat ze heel vaak loog en dan wordt het nog moeilijker. Hou je haaks meisz!Bedankt Wolfje, het gaat best wel lukken.

  22. puppy’s… wat een mooie gedachte, succes ermee hoor moeder Ann………..

  23. Ik las het bericht dat geplaatst werd op 2 april en werd er zo blij van dat ik even niet verder las: ik dacht dat Mandy op 2 april was geboren en Lennart is vandaag, 2 april jarig. Ach, wat maken die 2 dagen uit! Ik vond het erg leuk als….. maar helaas. Toedeloe!!!!

    • Ilona •
  24. Natuurlijk c.e., ik denk dat ik wel foto’s zal krijgen nu ze nog zo héél klein zijn en die zie je dan ook hoor!Liefs xxx Ann.

  25. mooi ! dus twee zusjes en drie broertjes ;)Wel direct de eerste foto’s plaatsen hoor ! (voor zulke nieuwsgierige lui als mij😉 ).x,

  26. Heel veel dank allemaal, Mandy krijgt een ouderwetse opvoeding, veel liefde maar ook moet ze leren, eerst zindelijk worden, er wordt niet toegestaan dat ze aan de meubels gaat knagen, ze moet leren dat ze naast loopt en blijft zitten als ik dat zeg, voor de rest mag ze vrijwel alles, ik heb vanmiddag al wat speelgoedjes gehaald het duurt nog wel even maar dan kan het kleine ding meteen maar beginnen. Foto’s komen absoluut en ik hou jullie op de hoogte.Liefs, Ann.

  27. het was een tijd stil bij jou in huis maar over een paar weken is daar dan het gekef van baasje ik wil weer met je speelen het was al een tijd je weer verlangen naar een maatje die je kunt aaien en mee kunt paaien het is dan ook voor jou van groot belang dat je met veel goeden moeder eigen schappen want die heb je zeker deze vriend veel lieden geeft die je ook aan je spacee vrienden geeft liefen an ik wens je een fijnen tijd toe en geef je een diken kus en een aai aan je kleinen kind doeiiii je spacee vriend rene

  28. heerlijk heerlijk ann van harte meis dus nog een paar weekjes en dan heb je haar heerlijk hoor geniet hier vast maar van wacht op de fotossssssssssss gr v els

  29. Gefeliciteerd met de geboorte van je toekomstige huisgenootje ! Ben benieuwd naar de eerste foto’s van Mandy McDunn !

  30. Ha leuk, beschuit met muisjes dus. Over 8 weken krijg jij je adoptiekindje dus.Van harte gefeliciteerd

  31. Hallo Ann,geweldig nieuws!Zes kleine ienieminie hondjes geboren, waarvan er eentje voor jou zal zijn!!!Wat zou ik graag met je meegaan en bij het nestje kijken.Stilletjes gaan zitten, niks zeggen, alleen maar kijken èn genieten.Gefeliciteerd hoor en geniet maar lekker van het vooruitzicht dat Mandy straks om je heel huppelt!Veel liefs, Liz@

  32. Lieve Ann,Van Harte Gefeliciteerd met de Geboorte van je hondje Mandy!!Geweldig,3 teefjes en 3 reutjes,Lady Quinta heeft goed haar best gedaan,6 puppies…wauw!’k Ben heel nieuwsgierig,wat zullen de puppies klein zijn en toch alles erop en eraan.’t Blijft nog ff spannend hé,’k blijf duimen dat het goed mag blijven gaan en over 8 weekjes dan komt ze thuis,hihi.Liefs Corry en doggy Joep!!

  33. Lieve Zuster,Wat een geweldig nieuws,van harte gefeliciteerd hoor!!!!!Nog even geduld,en dan wordt het genieten,je kunt je geen mooiere tijd van het jaar voorstellen om gezinsuitbreiding te krijgen.Een dikke kus van Ome Edward.

  34. Op zo’n mooie lentedag geboren worden….dat moet haast wel het zonnetje in huis gaan worden.Gefeliciteerd Ann, 8 weekjes wachten lijkt opeens een eeuwigheid hahaLiefs Sandra

  35. Fantastisch Ann, Van harte gefeliciteerd met Mandy!Nog een paar weekjes wachten en dan is het zover, wat zal je ervan genieten.liefs, Nicky

  36. Berefantastisch!!!!!!!!!..gefeliciteerd Ann..liefs Caro.

  37. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mandy.

  38. Van harte gefeliciteerd met Mandy!!

  39. oooh geweldig proficiat en zes ………? och wat heeft dat moedertje haar best gedaan och cherm die heeft nog een behoorlijke taak voor de boeg.

  40. Gefeliciteerd met Mandy !!!!!!!!!!!!! Over een aantal weken een wollebol in huis !xxxx

  41. Ann, van mij ook van harte gefiliciteerd, met de 6 ling. En Ilona, jij gefeliceteerd met je zoon, en met je peetkind.Weltrusten, of goedemorgen allemaal.liefs van Rinus.

  42. Dank je wel Lukas!

  43. Ann van harte gefeliciteerd.

  44. Op 1 april Loontje of op 2 april en als het 31 maart is kan je het nooit vergeten, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon lieverd, allemaal feest!!!

  45. En mijn eigen zoon is jarig dus dat vind ik dan wel extra leuk!!!

    • Ilona •
  46. JIJ OOK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE PETEKIND (zal nu nog wel zo groot als een lucifersdoosje zijn), ik ben ook echt heel erg blij, dank je wel voor je lieve bericht.XXX

  47. O, ANN IK BEN ECHT HEEL BLIJ VOOR JE!!!

    • Ilona •
  48. HOI HOI HOI, MEIS VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN MANDY EN IK MET MIJN PEETHONDENDOCHTER!!!!!!! ZIE JE WEL DAT ALS JE MAAR LANG GENOEG HOOPT EN POSITIEF DENKT DAT ALLES GOED KOMT!WELKOM OP DE WERELD, LIEVE MANDY!!!!

    • Ilona •

Geef een reactie

