Geen nieuws is goed nieuws!   43 comments

Het is alweer 6 februari en we zijn oud en nieuw alweer vergeten, deze week heb ik nauwelijk naar het nieuws gekeken en heb ook niet veel nieuws gelezen en ik moet zeggen het bevalt me prima. Ergo, geen nieuws is goed nieuws gaat voor mij even helemaal op. Je krijgt natuurlijk wel het een en ander mee maar daar is mee te leven en je houdt vanzelf meer optimische over als je het wereldleed voor een weekje eens niet leest en ziet. Allereerst natuurlijk…..

00 ANN 

Wel heb ik vorige week en van de week gemerkt dat er nog èchte vriendschap bestaat, mensen die je niets beloven maar het gewoon doen! Voor de meesten van jullie zijn de namen onbekend, maar ik wil ze hier toch even van harte bedanken voor hun vriendschap en liefde. Douwe, Tjitske, Bertien, Andries, Albert, Jantsje en Jildou heel veel dank voor wat jullie hebben gedaan, stuk voor stuk weten jullie wat en hoe en ik zal het nooit vergeten want door jullie heb ik weer wat meer vertrouwen in de mensheid gekregen en dat is een groot goed! Het hoeft niet altijd iets groots te zijn om er dankbaar of blij van te worden maar het is heerlijk te weten dat er mensen zijn die je niet vergeten. Een bloemetje voor jullie allemaal!

Grootbloemige begonia 3 14 jan. 2009

Als er space vriendinnen en vrienden zijn die deze foto bekend voorkomt dan klopt dat helemaal, maar het is wel een andere al is het van dezelfde plant! (grinnik) Deze week heb ik vrij hard gewerkt en dat is dan ook te zien in huize McDunn, alles wat niet echt nodig is gaat weg en wat een geluk dat er dan een KringloopPlus winkel is waar alles heen kan, er zijn grote nieuwe plannen maar daar horen jullie wel van als het zover is. Het gaat overigens bijzonder goed met de zaak en dat is ook heerlijk om te horen. Zoon Geert mag wat moeder betreft wel een beetje groeien, maar hij heeft beloofd dat volgend jaar te gaan doen, hij heeft er niet bij gezegd welk volgend jaar dus evenals Obama geef ik zoonlief het voordeel van de twijfel, zo langzamerhand wordt ieder mens een beetje een Thomas eerst zien en dan geloven. Wat ik wel heb meegenomen is dat de recessie nu toch echt is toegeslagen, veel ontslagen en faillissementen en bij de belasting maken ze volgens mij nu eens overuren want de ene na de andere sympathieke blauwe envelop valt op de deurmat, er zijn zo van die fouten waar half Nederland last van heeft en ik weet het ze kunnen het niet leuker maken, makkelijker wel? Het is zo makkelijk geworden dat ik er in ieder geval geen jota meer van snap, maar afijn geef de keizer wat de keizer toekomt nietwaar? Lijsten met niet meer aftrekbare posten, lijsten van de zorgverzekeraars met medicijnen en hulpmiddelen die niet meer vergoed worden, leuk is anders en zeker de minima zullen er last van krijgen, gelukkig maar dat Nederland nog zo goed is voor de grootgraaiers en zakkenvullers die er met riante bonussen vandoor gaan zonder daar iets extra’s voor te hebben gedaan. Het land van melk en honing is het land van het zoet en zuur geworden d.w.z. het zoet voor een kleine groep en het zuur voor een heel grote groep. Maar één ding is voor iedereen hetzelfde, lachen is gezond! Deze week heb ik geen tijd om iedereen een persoonlijke weekendwens te sturen maar ik zet hier twee filmpjes neer van iemand waar ik nog altijd heel erg om kan lachen, samen is het de laatste helft van een aflevering van Fawlty Towers “The Germans”, John Cleese is een favoriet van mij met zijn absurde humor en ik hoop dat iedereen ook kan lachen om de fratsen van Basil, Sybil, Polly, Majoor Gowen en natuurlijk Manuel, die overigens geen druppel Spaans bloed heeft maar de Duits-Britse acteur en komiek Andrew Sachs (Andreas Siegfried Sachs) is. Have fun!

Posted 6 februari 2009 by Ann McDunn in Geen categorie

43 responses to “Geen nieuws is goed nieuws!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Ann…… Hoe gaat het met je?Agnès

  2. Ja John, daar hebben ze legale stichtingen van gemaakt en voor de buitenwereld is het allemaal verdoezeld, zelfs prinses Christina laat haar geld daar beheren het paleis Noordeinde is natuurlijk een leuk kantoortje voor de ex van prinses Irene en die zal er wel voor zorgen dat de leden van het koninklijk huis niet veel belasting betalen over de schenkingen en erfenissen. Belasting betalen over een beetje is goed genoeg voor het gepeupel daar kunnen de dames en heren van het hof toch niet aan beginnen? De stumpers verdienen al zo weinig, dat Harry Potter daar alleen schuldig aan is wil ik deze keer niet zeggen de Moeder des Vaderlands weet hier ook van en zij kan ingrijpen wanneer ze dat wil, kennelijk wil ze dat niet want dit alles gebeurt in haar werkpaleis. Het is legaal maar toch worden de belastingen ontdoken, het is behoorlijk genant.

  3. Ja hoor, Isla Margarita, als ik dat kon betalen was ik er al geweest. Maarre Harry Potter heeft volgens mij zijn langste tijd gehad.Er is Irak, er is de werktijd tijd tot 67, dan is er de de hypotheekrente-aftrek, daarnaast ziin er nog de illegale investeringen en stichtingen van het koninklijk huis. En wie is verantwoordelijk???? Juist Harry Potter want het koninklijk huis is onschendbaar, toch???Ik wilde nog veel meer zeggen, maar laat het hierbij !!!GroetenJohn

  4. Naar Isla Margarita is zoonlief met schoondochter geweest, maar zoon is niet tevreden met in het zand liggen dus hebben ze een tocht gemaakt die mij toch te zwaar zou zijn, de temperatuur is daar altijd goed en de magroves lijken me fantastisch om te zien. JP is nu echt aan het verveelzakken met zijn uitgestreken gezicht er is al een kabinetscrisis van mijn part valt het kabinet voordat ze die maatregelen i.v.m. de langere werktijd tot 67 jaar, morrelen aan de huursubsidie en snoeien in de hyptheekaftrek er door kunnen duwen. En niemand die wat zegt over die abnormaal hoge bonussen, wij kunnen er ook niets aan doen lieve Caro, maar wordt het voor de lakse Nederlanders eindelijk niet eens tijd om zich te laten horen? Ik loop wel met een spandoek en leen even een rollator dan lijkt het wat echter! Ik heb overigens even een weekje vakantie genomen wat het opruimen betreft, komt vanzelf weer en het is hier al een stuk ruimer. In m’n hoofd nog niet helemaal maar dat komt ook helemaal goed!Bedankt voor je lieve berichtje, liefsAnn.

  5. Ach meiss..de zogeheteh financiële crisis is een mooi handvat voor JP om nu dan toch maar drastische en vervelende mededelingen te doen..hij gaat zun gang maar..wij staan er toch machteloos tegenover..ikzelf heb mijn buik vol van al dat schagrijnige nieuws..overwinteren moet je doen op Isla Margarita..gegarandeerd mooi weer Ann!!..ik hoop dat je door het opruimen ook weer ruimte hebt gekregen in je koppetje..fijne avond verder lieve Ann..liefs Caro.

  6. Volgende winter dan maar met z’n allen naar Venezuela, gegarandeerd boven de twintig graden en héél erg goedkoop, alles belasting vrij, ehhhhh behalve camera’s Sjerrie die zijn daar extra duur! Ilona, ik ben nooit in Portugal geweest omdat ik te vaak naar Engeland, Schotland en Wales ging maar daar vinden ze Duitsers weer helemaal niet leuk! Je kunt dus van Portugal zeggen wat je wilt maar zolang er zulke goede Duitsers rondlopen had je niets te klagen. (Ik heb niets gezeg).

  7. Ik ook. Erg leuk, maar niet heus. Storm, regen, wind, 8 graden en een voedselvergiftiging. De Duitser die me het leven gered heeft, was het enige goede dat ik in Portugal ben tegengekomen. Vreselijk land. Ben er een paar keer geweest en heb het van boven tot onder gezien maar vind er geen bal aan. De Algarve is wel mooi, dat wel. Maar ik ga nóóit meer naar Portugal.

  8. Op naar het voorjaar dan! Zeg, ga overwinteren in Portugal of zo. Wow. Ooit een kerstvakantie daar doorgebracht. Drie keer zelfs. 20 Graden…………. mmmmmmmmmmmmmm zo lekker he. Bruin terug…………… Mijn winteridee………………… ha

  9. Sjerrie, dat scheelt zelf twee Ibuprofens warm en droog weer dan doe ik die troep aan de kant.X Terug!

  10. Ann, het wordt gewoon tijd voor warm en mooi droog weer. Scheelt een Ibuprofen………………………xsjerrie

  11. Rita als alles zo goed was als mijn maag dan was het allemaal prima in orde hoor, Ik neem nooit meer dan twee ibuprofens in en dat doe ik niet op een lege maag. Veel paracetamol slikken is ook niet goed, je scheldt jezelf toch niet uit voor gek hè, chatten doe ik niet maar het is lief aangeboden, knuffels vind ik wel erg fijn! Dat is het natuurlijk die krijg ik veel te weinig, maar laiverd diclofenac daar kan ik nu juist niet tegen, Arthrotec is beter dat is een combinatie van diclofenac en de maagbeschermer misoprostol. Al die troep is eigenlijk een aanslag op je gezondheid, maar pijn is ook niet prettig dus doe je wat. Ach meis ik ben gewoon een laatbloeier en heb een beetje last van een naklap, ik ben nog steeds aan het opruimen maar neem even een weekje vakantie wat dat betreft, die arme vogels zingen niet meer maar zitten te bibberen van de kou, wel zitten er veel knoppen in de sneeuwbal en dat is erg vroeg. We komen er allemaal wel weer door en zeuren wil ik liever niet, dat hoor ik zelf genoeg en vind dat dan ook niet leuk. Ik ga wel voor de spiegel staan schelden dat helpt meestal ook wel, moet ik ook niet te vaak doen natuurlijk want met zo’n gezicht wat ik dan zie kan ik er ook wel wat van krijgen. Opruimen en schoonmaken is bij mij nu even niet seizoen gebonden, ik heb *snik* twee en een half jaar achterstand opgelopen maar het gaat helemaal goed komen hoor.Bedankt voor je lieve woorden.Xxxxx

  12. Kijk uit met iboprufen is een aanslag op je maag, heb je eigenlijk maagwandbeschermers bij nodig zoals bij Naproxes en Voltaren (dichlofenac). Ik slik enkel nog paracetamol genoeg en als het heel erg is een paar dagen celebrex 200 mg. Krijg de meest gekke voorstellen van de artsen maar ze kunnen allemaal het bos in. Moed kun je niet kopen maar knuffels kun je krijgen en die helpen ook. We hebben er allemaal last van nog even, nog even doorbijten maar is alweer zo koud bij jullie. Nou de gek had geen pijn vandaag en heeft de oude hortensia’s er zeer voorzichtig uitgehaald want de nieuwe botten komen al uit. Gekleed als een eskimo maar deed deugd. He je weet me te vinden he er zijn ook nog telefoons. Chatten met jou schiet niet op :-). We redden elkaar hier allemaal, we sleuren er elkaar doorheen. Nog even de dagen lengen, de vogels fluiten zelfs al een beetje, de sneeuwklokjes bloeien en je gaat een hele erge moelijke periode door. Opruimen is een voorjaarsklus. xxxxx

  13. Noon je bent een mirakel na het slikken van enige tabletten Ibuprofen 600 en jouw magische handen ben ik het haast kwijt! Wel een beetje te laat voor mijn dagje weg maar dat komt wel weer, de winter moet echt niet langer duren laiverd ben een beetje depri of een beetje veel, gaat wel weer over als ik de moed er maar in hou (kan je ook moed kopen?)Hug, liefs, Ann.

  14. LOL je filmpjes Annypenny … deze week heb ik ook weinig tv gekeken kreeg de kans niet moest prioriteiten stellen koos voor het meest leuke dierbare … Maar nu ik hier lees over tv-kijken heb ik hem aangezet kijk altijd "In Europa"op zondag goed programma over onze geschiedenis te laat dus is al geweest, was te hard aan het Spacen.Prachtige foto’s Ann en idd het zijn de kleine dingen die het doen!!!Liefs en jij ook al het moois meis … en géén hoofdpijn meer ik haal het even weg voel maar …HugB

  15. Slaap lekker (I hope so) lieve Rita, ja dat is echt jammer van je stoofpotje, maar die pan hoef je niet te boenen hoor, water erin en een flinke hand soda, opkoken en dat scheelt dan weer een stuk werk. Goed slapen lijkt wel niet mogelijk tegenwoordig, verdorie en dan duren de nachten zo lang!!! Er zijn drie films van Pirates of the Caribbean, maar ik heb ze alle drie overgeslagen het leek me helemaal niets. Ehhh ik heb trouwens eens een keer de spinazie van Geert totaal laten verbranden, maar hij was er helemaal niet blij mee. Ik had stoofpeertjes en hij heeft toch braaf zijn bordje leeggegeten.

  16. Lieve Ann, Ioloon houdt ons voor de gek want de URL met die … klopt van geen meter. Kun je een week op wachten. Mijn stoverij was wel erg, ik was woest, in al die jaren is dit nog nooit gebeurd. Was bijna gaar. Er rook zo lekker totdat ie begon te stinken en was te laat. Ga naar bedje toe, slaap veels te weinig en heb daarnet een leen DVD van dochter gezien wat me weer bewijst waarom ik geen DVD player wilde en zelden tv kijken. The pirates of the Carraribbean, hoe slecht. Trsuten straks maar is volle maan, verwacht niet veel goeds behalve dat ik binnen uur weer achter deze doos zit. Doei zxxx

  17. zo liefen an ik kom je even een mooi weekeind toe wensen en bedankt voor je reactie op mijn spacee en echt ik vergeet je niet maar de laatse dagen was het gewoon te druk en te laat thuis en ja dan moet ik kiesen laater naar mijn mandtje of later uit mijn bed haha maar ja dat laasten dat gaat niet en dat eerste ja dat wil ik wel maar dat dan is de nacht weer zo kort maar indieder geval wens ik jou een warme zondag en een diken kus van mij voor jou je spacee vriend

  18. Prettig weekend Ann.John Cleese en Manuel vond ik altijd super het is lang geleden dat ik ze zag.Van het nieuws zag ik niet zoveel deze week en veel tijd voor de pc heb ik nu ook niet ,af en toe eens kijken .Bedankt voor je mooi bloemenplaatjeLiefs Melda

  19. Nou Edward, nu je het erover hebt…. mijn keuken is wel aan vervanging toe. Ik doe volgende keer mee, daarop kun je rekenen.

  20. Hier heeft het vanmorgen geregend, nu een flauw zonnetje. Fijne dag, Belia.

  21. Hieronder stonden twee berichten die ik heb weggehaald, iedereen heeft de tijd gehad om ze te lezen maar het hoorde niet bij een prettig weekend wens. Aangezien het daarover gaat en ik er twee filmpjes bij heb gezet die om te lachen zijn vind ik het niet passend om het te laten staan. Het regent hier en het is donker en grauw maar binnen is het nog steeds warm dus de zondag komt wel om.

  22. Fawlty Towers, geweldig. Ik heb er geen stuk van gemist en nog steeds leuk om ze nog eens te bekijken.Die engelse humor is toppie! En zo als je schrijft…lachen is gezond.Wat de rest betreft kunnen we beter niet meer over praten want dan begin ik me weer te ergeren.Wens je een fijn weekend toe.Liefs Ingeborg.

  23. Ook ik ben een groot liefhebber van engelse comedy’s, en Falwty Touwers is nog steeds ongeëvenaard!Over wat Ilona schrijft,kan ik alleen maar zeggen het te berteuren dat zoiets gebeurd,helaas kan ik moeilijk tekens het internet afstropen om te kijken of een ingezonden foto daar misschien al op staat,maar ik vindt het enorm flauw……er is toch zeker geen luxe inbouwkeuken te winnen?Een kus van je Broertje.

  24. Allemaal weer bedankt voor de reacties, ik hoorde op het journaal (jawel op iemands space) dat Bakellende nog veel meer gaat snijden omdat de recessie tegenvalt, een prima smoes om iedereen langer te laten werken, te sleutelen aan allerlei zekerheden die we nu nog hebben en geld is er genoeg hoor, eerst die grootgrutters maar eens laten inleveren zoveel geld is totaal overbodig en Zalm die het allemaal zo goed wist zit nu nog beter met zijn enorme salaris en eventuele bonus. Als je eerst maar aan de top zit dan zit je voor je verdere leven wel goed. Echt hard werken is nog nooit goed beloond, maar afijn wat kunnen we doen, helemaal niets! We kunnen het slikken en proberen er ons zo goed mogelijk doorheen te slaan, dat zal vaak wel lukken maar ik hou toch m’n hard vast voor de uitkeringen want daar kunnen ze mee doen wat ze willen.

  25. Het valt niet mee om in deze tijden optimistisch te blijven. Ook de regering gaat hier weer misbruik van maken door de AOW leeftijd te verhogen.Zogenaamd omdat het anders niet meer te betalen is ! Maar ze hebben wel miljarden om die zakkenvullers van de banken te spekken ! In ieder geval een prettig weekend toegewenst !

  26. Ha, ’t is toch niet waar hè. Een foto van het internet? OEF.FT…………. als ik de naam hoor moet ik al grijnzen.Fijne weeknd.xsjerrie

  27. Snertverderrie ANNNNN waar is de ondertiteling van die filmpjes. Wat humor betreft hebben we dus dezelfde smaak. Ik ben helemaal verzot op die droge Engelse humor. Wie daar niet om kan lachen is een droogkloot, punt uit.Ik lees hier weer leuke reacties Ann, pronken met andermans veren. jaja Zal mij benieuwen wanneer ik door de mand val.Wens je een fijn en zonnig weekend toe.Liefs van Henk

  28. Het is me wat Ann, recessie, ontslagen, faillissementen, zakkenvullers, blauwe brieven, en het gaat maar door. We worden er allemaal mee geconfronteerd, maar laten we niet vergeten te kijken naar al het goede wat wij hebben. Heel wat mensen op deze aardbol zouden er wat voor over hebben om slechts 10 procent te bezitten van wij allemaal hebben. Geniet van wat je hebt, de ellende is en blijft toch wel. Je mooie bloemenfoto’s zijn weer prachtig, daar geniet ik o.a. van. Wens je een fijn weekend, liefs en een dikke kus, Belia.

  29. Ik hou wel van engelse humor😉 Leuk dat je dit er op hebt gezet.

  30. Het nieuws volg ik al tijden niet en een krant heb ik niet. Soms lees ik een berichtje op het internet.Fijn dat er mensen zijn die goed voor je zijn.Ja, FT was briljant, hilarisch, ik had video’s van enkele afleveringen maar helaas die heb ik niet meer.Vriendelijke groeten en een goed weekend.John

  31. niet naar het nieuws kijken zeg je ann ,maar mijn man wil juist het nieuws zien die staat erop,omdat te zien altijd al zo geweest hij kan ook niet zonder krant,en wat de blauwe enveloppe betreftik heb er van de week 2 gekregen we zullen wel weer moeten betalen.en wat fijn de er mensen zijn die wat kunnen betekenen voor jou en dat je weer vertrouwen in de mensheid hebt gekregen .ja de kringloop winkels zullen in deze tijd best goed doen maar hier liep het altijd al goed met die winkel zelf doe ik ook vaak alles weg wat me niet meer aanstaat je kunt niet alles bewaren,en vooral als je het toch niet meer gebruikt opgeruimd staat netjes wat die filmpjes betreft daar keken we altijd naar als het op tv kwam dat was altijd lachen,ik wens jou ook een fijn weekend liefs joke

  32. Ha in ieder geval weet edward op wie zijn space de klokken luiden. Tja foto’s pikken op internet is makkelijk maar ik kan me niet voorstellen dat je een fijn gevoel krijgt als je met een gepikte foto wint. De recessie is rampzalig. Hier in deze contreien vallen bedrijven met bossen. Want als de grootaannemer alle kranen dichtdraaid zitten alle onderaannemers zonder werk. Ik heb nog nooit van mijn leven naar aandelenkoersen zitten kijken maar zit nu toch regelmatig naar de cijfers te turen en denk dan, stijg stijg, maar helaas het blijft wiebelen tussen 10 en 11 $ per aandeel wat in oktober nog 40 $ was. De rek is finaal uit en als ik heel eerlijk mag zijn, als men me morgen een aanbod geeft, ben ik er vandoor. Zou ik 6 maanden geleden ook niet hebben gezegd. Als je alleen maar het gewauwel van het kabinet hoort zakt je broek af. Oeverloos ge-emmer wat duur lonen opstrijkt. Over de bonussen nog maar gezwegen….Nieuws kijk ik allang niet meer. Ik kruip met die ellende in bed en word s nachts gillend wakker. John Cleese is ook mijn absolute favoriet. Maar ik wist niet dat ché geen spanjaard was, eigen schuld aftiteling maar beter bekijken. Enfin de sneeuwklokjes bloeien, morgen weer om de boodschapjes met mams. Hopelijk geen slapeloze nacht vannacht, ik lijk alleen maar op zaterdag te slapen maar dan wel heel lang. Fijn weekend, het gaat maandag pas weer sneeuwen, hier dan. In het noorden is de winter strenger dan hier.

  33. wahaha, don’t mention the war! je hebt groot gelijk een beetje humor in deze wereld is hard nodig, ik ben al lang geleden gestopt met de kranten lezen ed ik merkte dat ik er echt wel down van werd om de ochtend al met zoveel ellende te beginnen. Wel lees ik nog de kabelkrant om op de hoogte te blijven en als iets me echt interesseert dan lees ik het wel. Luisteren naar het journaal werkt beter dan lezen. En we weten het Nederland gaat naar de klote of is het dat al?Zo te horen ben je met de grote opruiming begonnen, je zegt het zo tussen neus en lippen door maar dat zal toch wel even moeilijk zijn. trouwens weet je nog de tafel ik heb ene geweldige tafel eikenhout op de kop getikt voor 45 euro. aan twee kanten uit te schuiven plaats voor 10 als het moet, zelfs mijn man vond hem leuk. Nu nog stoelen zoeken, ik verheug me er al op kringloop winkeltjes en rommelmarktjes. zullen heus wel wat vinden. maar ik ga er geen tien halen hoor, ze doen het maar met krukken.

  34. Oeps, dat is helemaal niet zo mooi vals spelen vind ik dus echt waardeloos, maar afijn degene die het heeft gedaan kan het nu lezen en ik hoop dat het niet vaker voor zal komen. Het maakt niets uit wie er wint, maar oneerlijk zijn daar krijg ik dan ook de pest over in. Iedereen die zelf een foto maakt doet er moeite voor en een foto pikken is zomaar klaar, echt kinderachtig dus.

  35. Tja, die foto’s bij Edward. Het is maar goed dat je van tevoren niet weet wie de inzenders zijn. Je wilt niet weten wie ik een heleboel punten heb gegeven….knarsknars, maar dat was omdat ik de foto echt mooi vond. Maar het gaat toch om de foto en niet om de persoon. De foto in kwestie blijkt al veel langer op het internet te circuleren want hij is door velen al eerder gezien. Dan krijg ik dus de pest in maar louter om die reden. Wat kinderachtig om te pronken met andermans veren; schijnt in de mode te zijn de laatste tijd.

  36. Fawlty Towers…. je kunt er naar blijven kijken, iedere keer opnieuw is het hilarisch. Da’s een ongelooflijk knappe prestatie van allen die eraan hebben meegewerkt om F.T. tot een succes te maken maar de acteurs in deze serie waren even niet van deze planeet, die stegen boven zichzelf uit. Goeie keuze Ann, humor met een hele grote H. Liefs, I.

  37. Eigenlijk hoeven de heren van het kabinet alleen maar eens reacties lezen van spaces, dan weten ze eindelijk eens dat het niet goed gaat met de Nederlanders die het toch allemaal maar echt verdiend hebben met hard werken. Zoals jouw man Elisabeth, 47 jaar werken en dan er minder op worden, het is te treurig voor woorden! Nicky en haar man zijn er ook bekaaid afgekomen en wat ze nu willen is dat mensen doorwerken tot hun 67ste en in ieder geval 40 dienstjaren hebben gemaakt, wat willen ze nu eigenlijk iedereen die heel lang en hard heeft gewerkt zijn/haar oude dag afpakken? Straks allemaal met een rollator naar de baas? Mijn man had geen pensioen opgebouwd, maar heeft wel zijn hele leven van kind af hard gewerkt en ik ook, wat je nu overhoudt lijkt geweldig maar als je alle vaste lasten hebt betaald is er weinig of niets over. Laten ze eerst het management maar eens keihard aanpakken en geen geld meer verspillen aan bij voorbaat verloren oorlogen, er is wel geld maar het gaat allemaal op aan totaal verkeerde dingen. Volgens mij willen ze weer terug naar het feodale tijdperk, wij buigen voor een brood en de rijken telkens maar rijker worden, maar wel over de ruggen van de mensen die moeten buigen.Liesje, die foto was ook echt leuk en wat maakt het uit waarop we stemmen, het gaat om de aardigheid niet alleen om het winnen.

  38. Lieve Ann, voor de werkende mensen is het tegenwoordig niet gemakkelijk met al die negatieve berichten over langer doorwerken en de kredietcrisis. 4 jaar geleden werd mijn baan, na 23 jaar trouwe dienst, opeens weggereorganiseerd. De grote heren graaien wel en komen niets te kort. Gelukkig kon ik met prépensioen. Net zoals de man van Elisabeth is mijn man ook 2 jaar geleden stopt na 45 jaar hard werken. Dan moet er ook bezuinigd worden, maar ben toch blij dat ik niet in de schoenen sta van mensen die werkeloos worden. Je kunt idd beter niet naar het nieuws kijken, maar naar een mooie foto, zoals die van jou. Ik heb hem zien staan bij Edward. Dan krijg je zin in de zomer en een lekker zonnetje. Hopelijk is het gauw zover. Fijn dat je zulke goede vrienden hebt, waardoor je weer vertrouwen hebt gekregen in de mensen.Ik wens je een heel fijn weekend!veel liefs, Nicky

  39. Weet je Ann, toen ik die foto van die bloemen bij Edward zag staan dacht ik wel effe die zou weleens van Annetje kunnen zijn. Maar oeps…ik had niet op jou foto gestemd. Ik vond de varkentjes toch wel het schattigste.Je leest wel bij veel mensen dat ze de zon zo hard nodig hebben. Dat brengt wel wat meer vrolijkheid, maar of daar alle ellende mee weggaat? ik denk het niet…Zelf wordt ik ook snel somber als ik alleen maar ellende en verdriet hoor. Daarom vind ik het fijn als er mensen zijn die altijd de humor blijven inzien, dan wordt ik vanzelf ook weer vrolijk.Dag Annetje, fijn weekend!Liefs Annelies

  40. Lieve Ann Nieuws kijken doe ik nog maar zelden maar dat had ik al eerder geschreven .Fijn dat de mensen die je noemt je wat meer vertrouwen hebben gegeven als het om vriendschap gaat ,gelukkig ben ik het vertrouwen in mensen nog steeds niet kwijt en dat zeker dankzij mijn space vrienden waaronder jij .De hele toestand hier in nederland word een mens toch kotsziek van ,het is hier goed voor de grootgraaiers zoals jij dat noemt ,wij komen er beroerd vanaf want mijn man krijgt na 47 jaar hard werken en een versleten lijf geen mooie bonus of gouden handdruk ,nee nee wij moeten gaan kijken waar we wat op kunnen bezuinigen als hij straks in april stopt met werken.Maar ja tis niet anders .Ik wens je een heel fijn weekend Liefs Elisabeth

  41. John Cleese is ook een van mijn favorieten. Eigenlijk kun je ook maar beter niet naar het nieuws kijken of luisteren het is toch allemaal ellende wat er voorbij komt. Dan kun je beter genieten van de mooie bloemetjes. Fijn weekend!!

  42. Tsja, lieve Tanja dat weet ik en ik heb dan ook een paar nieuwsfeiten neergezet, narigheid genoeg en ik hoop dat het bij jullie goed zal komen, jammer dat Jan zoveel last van zijn rug heeft maar het kan natuurlijk ook wat anders zijn dan stress, toch maar even naar laten kijken? Sterkte voor jullie en voor nu in ieder geval nog heel even een rustig weekend.

  43. Nu Ann ik heb wel zo nu en dan nieuws gehoort .MBO er zie mazaal afhaken ,transport bedrijven die de meeste vrachtauto,s op het erf hebben staan dus narigheid weer genoeg .Ook hier thuis liep alles niet van een lijen dakje ,maar gelukkig volgende week kunnen we tekenen voor de grond in Lemmer het begin is er eindelijk .Jan heeft het ontzettend in zijn rug (stress) .Zo meis genoeg gezeurt .We zullen doorgaan .Geniet van je mooie bloemen en laat het voorjaar komen .WSe zijn er allemaal aan toe .Meis een fijn weekend .Liefs Jan en Tanja

Geef een reactie

