Ann McDunn vandaag ook jarig op spaces.   33 comments

Zit ik mijn broer te feliciteren en zelf heb ik mijn eerste bericht hier ook op 15 december 2007 geplaatst, zoiets vergeet ik dan weer helemaal want ik ben nog lang niet van plan te vertrekken, hoe jammer sommigen van jullie dat ook zullen vinden. Maar ik wil iedereen, vrienden, vriendinnen en bezoekers van harte dank zeggen. Vooral alle lieve, leuke en mooie berichtjes hebben mij een jaar lang op de been gehouden en daar ben ik echt dankbaar voor. Jullie allen zijn mij lief en ik hoop dat er nog een stuk of drie mensen zijn die ook zo over mij denken (grapje) want door de persoonlijke contacten weet ik wel beter. Voor jullie allemaal een roos, mijn lievelingsbloem die we van de zomer zo vaak hebben gezien op foto’s, deze is eerlijk gepikt maar dat mag de pret niet drukken, ik zal de eerste en zeker niet de laatste zijn die dat doet, ook mijn foto’s kom ik tegen maar ik geef daar niet om van mij mogen ze.

00 een jaar Ann

natuurlijk hoort een jarige te trakteren, dus ik bied jullie allemaal een gratis reis aan, lopend naar Spanje goed dik aankleden hoor, want er ligt nogal veel sneeuw! En voor de gevolgen kan je beter zelf een reisverzekering afsluiten. Jammer genoeg wonen jullie allemaal te ver weg om jullie te trakteren op echte Fryske Dûmpkes, maar misschien komt dat nog wel eens. We zien elkaar hier weer en ik zal proberen nog wat van mijn space te maken, mij is het nog niet goed genoeg, want er is nog zoveel wat ik wil vertellen en delen.

00 een jaar in space 00 een kaarsje

Posted 15 december 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

33 responses to “Ann McDunn vandaag ook jarig op spaces.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hai lieve Annetje,Jeetje zeg, ben ik even ziek en ik blijk alweer van alles gemist te hebben…………Sorry dat ik niet eerder greageerd heb hoor meid, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je space-verjaardag!!!Hopelijk kunnen we nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaren genieten van je prachtige foto’s en je gezellige verhalen!Hele dikke knuffels en een dikke zoen, Miem

  2. Ook van mij, gefeliciteerd en alvast een kerstwens. Moge al je dromen uitkomen. Dt geldt voor elk …Groetjes

  3. Ook van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je space ! Ik heb even gekeken en mijn space is zelfs een kerstkindje ! Ik heb hem op 1e kerstdag 2007 op de wereld gezet. Toch uniek voor een man ! Groetjes, John

  4. je kent me al aardig Ann, ik zit achter mijn portje, had ik nodig nu – k heb mezelf op karig rantsoen gezet!- , en ik moest even hardop grinniken om je reactie. laat me maar even uitrazen, dat lucht op. elisabeth en ik zijn allebei in dezelfde stemming, dat voelde idd ook al goed.de bui drijft vast wel weer over, hij hing al te lang. maar t moest even hoor. ik geloof dat ilona er ook en portje op neemt, dus dat wordt een gezellige boel: is die dramatische, gevoelige zij het stonede jeff toch nog ergens goed voor, god hebben zijn ziel.zullen we er voor de grap wijlen kurt cobain ook maar bij nemen of zal ik het bij de veilige top 100 houden (hoewel, daar staat kurt ook in)dikke kus van mij voor JOU, en gemeend!!!!!!ps en maak je niet druk om het feit dat je je soms in jaqartallen vergist: ik begin soms met 19 te wschijven voordat ik me realiseer dat ik verkeerd zit, en dat nu al zes, zeven, nee al bijna acht jaar, nee NEGEN, tel maar op je vingers na. )

  5. ja ik dacht al 15 december 2008??? zal wel een jaartje eerder zijn, maar mooi gedaan met de roos, is ook mijn lievelingsbloem.en Fryske Dûmkes ken ik en die zijn echt lekker, ik koop ze altijd op Terschelling. Als ik daar weer ben, dan neem ik er eentje op jouw space…….Proficiat Ann!liefs Nicky

  6. proficiat. alweer een jaar? ik heb nog even te gaan als ik het goed heb ergens in januari of februari. Hebben we het toch al zolang met elkaar uitgehouden? Goh wat een mijnpaal. 15 dec 2008 min een jaar neem ik aan. Gefeliciteerd met je eenjarigspacebestaan ( nieuw scrabblewoord) en dat er nog maar een boel bij mogen komen. Het is een jaar met mooie en verdrietige dingen daarom ik hoop dat jou volgende jaar net zo vol mag zijn als het onze is geweest. Trouwens dank je wel voor die aangeboden vakantie als ik van mijn wandeling ben bijgekomen laat ik je wel weten hoe het daar is, al denk ik dat bij de tijd dat ik daar aankom de sneeuw wel gesmolten zal zijn. Veel liefs van Mazza,

  7. Ehm…15 December 2008?????????????..moet dat toevallig niet een ander jaargetal zijn meiss????..2007 of zo???..ik hoop nog héél lang van je logs en foto,s te mogen genieten hoor!!!..alsnog gefeliciflapperd!! liefs Caro.

  8. Gringrin, de enige die jouw blogje echt aandachtig heeft gelezen, is Liza Werkman. En gelijk heeft ze! Toedeloe!!!!

  9. Proficiat lieve Ann, een jaar op space! je hebt al heel wat spacevriendjes blij gemaakt met je lieve woorden en adviezen en mooie verhaaltjes op space.Liefs Annelies

  10. Goh Ann, 1 jaar pas……het lijkt echt al veel langer.Ik weet nog dat ik via je broer bij jou terecht kwam en 1 van je eerste vrienden was.Toen wist je allemaal nog niet zo goed hoe het hier werkte en kon ik je het een en ander leren. Daar kwam al snel verandering in, en inmiddels zijn de rollen omgedraaid. Nu vraag ik aan jou hoe bep. dingen moeten.De tijd gaat zooo snel voorbij, maar wat space betreft is dat anders…..het lijkt al zeker 2 jaar, dat ene jaar.Je hebt enorm veel plezier aan de spacewereld, en ik wens je nog heel veel meer spaceplezier voor de toekomst.Liefs Sandra

  11. Lieve AnnWat leuk net als Edward ook een jaar aan het spacen ,gelukgewenst en ik hoop nog heel veel mooie logs van je te mogen lezen en natuurlijk veel van je prachtige foto’s te bekijkenLiefs Elisabeth

  12. Hallo Ann, jij ook gefeliciteerd met je jarige space.Eigenlijk zouden we jou een cadeautje moeten geven voor al je mooie foto`s en items. Hopelijk kunnenwe hier nog lang van genieten. Liefs Ingeborg.

  13. Hoi Ann,Gefeliciteerd met je eerste lustrum.. En blijf maar hoor, dat is wel zo gezellig.Waar kan ik inschrijven voor die mooie reis?groet

  14. Hallo Ann,ik heb nu pas je weblog gelezen, ‘k zit bij te komen van een koud avontuur(tje) vanmorgen…….Maar ik ben wel redelijk uitgeslapen en zie daarom een klein foutje in je log.Nu wil ik niet zeuren, maar het gaat er toch om dat we alles wèl goed lezen nietwaar?Jij schreef: zelf heb ik mijn eerste bericht hier ook op 15 december 2008 geplaatst!Moet dat niet zijn 2007???Maar mijn felicitaties zijn er niet minder om hoor!!!Het lijkt of ik je al veel langer ken, dat komt vast van al je lieve berichtjes op mijn site!Ga nog lang door Ann!!! Dan kom ik nog vaak langs!Driemaal Hiep voor jou!Liefs, Liz@

  15. Lieve Ann, vanuit een koud en mistig Huizen een felicitatie voor het éénjarig bestaan van jouw space. Ik hoop nog lang een space vriendin van je te kunnen zijn. Hartelijk dank voor alle verhalen, artikelen en mooie foto’s. Liefs, Charlotte

  16. An,Jij verdient wel een grote bos rozen. Ga zo lekker door. Je doet je zelf daarmee plezier maar ook de lezers. Spaces is iets waardoor je je niet alleen voelt, en dat is goed. Contact op afstand en toch dichtbij. Blijf mooie foto’s maken en stukjes schrijven veel liefs Johnps wij hebben vast een gebakje genomen ter eren van jouw jubileum

  17. Gefeliciteerd met je 1ste space verjaardag.Dat we nog heel veel mogen genieten van je kleine verhalen die je zo mooi kunt neerzetten.Liefs en een warme knuffel Annie

    Annie Marie José
  18. Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je space. Ik hoop nog lang van je altijd boeiende site te kunnen genieten!!Liefs Petra

  19. Lieve Ann ook vanharte gefeliciteerd , en hoop ook nog lang van deze site mogen genieten Liefs en een knuffel Janny

  20. Goedemorgen Ann, wat leuk en natuurlijk ook jij hartelijk gefeliciteerd met je space verjaardag. Ik hoop dat we nog heel lang mooie logjes van je mogen zien. Fijne dag, liefs Belia.

  21. Ook voor jou Ann gefeliciteerd .Hetzelfde voor jou wij komen je weer bezoeken hoor het aankomende jaar .

  22. gaat snel liefen An een jaar op de spacee lijkt wel langer lijkt wel of ik jou zzzzz ooooo lang ken dat ik niet beter weet maar dat is allen maar een goed teken dat je gelieft bent dat weet ik wel zeker en dat je verhalen gelezen worden dat is een fijt en jou reactie zijn altijd gemeend en daar om geef ik jou op dit tijd stip van de nieuwen dan een diken kus en michien komt er wel nog een aan vandaag ********* doeiiii

  23. Gefeliciteerd Ann met je jarige space. Ga vooral zo door !xxx

  24. WIJ Elly en ik willen je feliciteren met 1 jaar op space,veel lief en leed gedeeld met anderen,prachtige logjes gingen vergezeld van prachtige foto’s en illustraties,trouwe berichtjes in mijn gastenboek,blijf aub nog een hele tijd onze spacevriend.Ann maak er weer een fijne dag van. Groetjes van gerrit en elly.

  25. hallo lieve Ann,ja ook ik ben weer erg laat, maar dat komt omdat mijn p.c. de laatste tijd erg slecht of helemaal niet meer werkte, daarom loop ik met alles een beetje achter. Ook van mij van harte gefeliciteerd, en dat we nog lang van je mooie space mogen genieten. Zoals ik begrijp is je broer Edward gelijk tijden begonnen, dus moet daar ook even snel heen om hem te feliciteren.lieve groetjes van Rinus

  26. Hallo lieve Ann,zoals je het van mij wel kent…ben weer laat, maar ik ben er,en eigenlijk wil ik jou bedanken voor alle, en vaak echt persoonlijke berichten…bedanken ook voor de tijd die je voor me had en naar ik hoop ook in de toekomst zal hebben.Voor de komende feestdagen gebruik ik je eigen worden,namelijk: dat ze zo goed mogelijk mogen verlopen, en ik voeg eraan toe: en dat ze heel snel voorbij mogen zijn..jij begrijpt me wel…Ik dank je voor je vriendschap lieverd,jou space vriend Gerd

  27. Lieve Zuster,Dat had ik eigenlijk wel gedacht,jij ook gefeliciteerd hoor!Een extra kus van je spacebroertje!

  28. lieve Ann, ik ben blij dat je er bent. Ik zou je niet graag missen.bedankt voor alles en ik wens je veel gezondheid en een goed gevoel (geluk anders omschreven…) om het komende jaar weer van je space te genieten.dikke kus en warme knuffel van mij.

  29. 2007 zal het zijn?Nog vele jaren zou ik zeggen en dat we nog lang mogen genieten van jou aanwezigheid in spaceland.Hartelijk bedankt voor de bloemen en de reis ik vroeg mij af is het heen en terug of ……Fijn dat je er bent Ann!ps ik space al van sep. 2003 heb er al veel zien komen maar nog meer zien gaan helaas.Liefs van een oude spacer Melda

  30. ♥♫♪♫♪♫♪♫1♥♫♪♫♪♥G ♥ E ♥ F ♥ E ♥ L ♥ I ♥ C ♥ I ♥ T ♥ E ♥ E ♥ R ♥ D♥♪♫♪♫♪♫♫♥♫♪♫♪♫♥ BLIJF VOORAL NOG JAREN DOORGAAN HIER WANT WIJ ALLEN KUNNEN JOU NIET MISSEN!!!Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke kus voor jou!

  31. Jullie zijn dus tegelijkertijd begonnen met spacen Ann. Ook voor jou een felicitatie en een vette knuffff van mij.

  32. ZIE JE DACHT HET AL ANNYPENNY;-)… PROFICIAT LIEVE SCHAT ben giga blij je hier ontmoet te hebben hoop dat die vriendschap alleen nog maar gaat groeien … Zet gelijk een kaarsje voor je ann mag de hele nacht doorbranden … HugxNoon

  33. Dank je wel lieve schat, voor de roos. En ja, blijf asjeblieft……………… met je mooie logs.Van Harte!xsjerrie

Geef een reactie

