Aan alle vrienden en vriendinnen.   28 comments

Aangezien iedereen mij even lief is, wil ik toch nog even wat kwijt. Waren jullie het gewend iedere week allemaal een persoonlijke groet te krijgen voor het weekend, dat is mij nu eindelijk teveel geworden. Ik hoop niet dat jullie me dat kwalijk nemen en sommigen krijgen een antwoord terug, maar de vriendenkring is een beetje uit de hand gelopen en dan zit ik echt een hele middag en avond achter elkaar te typen. Dus nogmaals…

ANN

Nogmaals een vogelgroet van de mooie spreeuw

De spreeuw zit klaar om het koolmeesje af te lossen.

Een bloemetje voor iedereen

Chrysanten voor mij de echte herfstbloemen  3 nov. 2008

Mochten er nu nog mensen aarzelen iedereen kan nu het verschil zien tussen de foto’s die bij een logje zijn geplaatst of met Windows Live Writer hier neergezet zijn.

Niet meer aarzelen, downloaden die handel en zelfs amateurtjes zien hun foto zoals het bedoeld is.

Posted 7 november 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

28 responses to “Aan alle vrienden en vriendinnen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik vindt het helemaal niet erg Ann, ik weet toch wel dat je me een beregoed weekend wenst. Ook al ben ik dan vaak niet of weinig on-line.Het gaat steeds beter tussen jou en je camera he? Het lijkt alsof je foto’s nog steeds mooier en scherper worden, maar dat kan verbeelding zijn.
     
    Dikke zoen
    John

  2. ik heb de writer gedownload. ziet er goed uit maar hij doet niet wat ik wil: de fotoos komen in een weblogalbum en dat wil ik niet. en geen weblog te vinden. dus verwijder ik het weblogalbum en load opnieuw up. gevolg: weblog zonder fooos nu.
    dus heb het maar op de oude manier gedaan helaas.

  3. Lieve Ann,
    Goh,zeker ’n verschil die foto’s,erg mooi,vooral de chrysanten,’n schitterende kleur maar ook die spreeuw is mooier zo!!’k Ga ook ’n keer kijken bij Windows Live Writer!
    Liefs Corry en doggy Joep!!  Goodnight!!

  4. Als je zoveel spacevrienden hebt, is het gewoon niet bij te houden. En het moet ontspanning zijn, en geen inspanning.
    Gewoon doen waar jij zin in hebt. Geen must.
     
    Groetjes Toos

  5. hoi lieve ann
    wens jouw ook een goed weekend meis hier is de rust weer weder gekeert
    liefs van els
    zet straks alles wel even op weblog hoofd is beetje leeg liefs van els

  6. lieve Ann,
    jij ook een heel prettig weekend, kan me het best voorstellen, want ik ben ook vrijdags vanaf eind van de middag tot tegen 00.00 uur bezig, met de 40 vrienden. Maar deze keer komt er WEER niets van, want m’n pc geeft steeds foutmeldingen en word zondag OPNIEUW geinstaleerd. Maar wil nu wel alles in veiligheid brengen. Maar had er gisteren 200 mails in mijn mailbox staan, en opeens werden dat er 2100. Ja je leest het goed, 2100. dus zoek het maar uit, dus van mij deze keer ook weer geen berichtje voor het weekend, heb even genoeg werk.
    liefs van Rinus.

  7. Aangezien iedereen mij even lief is, wil ik toch nog even wat kwijt……. deze zin zit al tijden in mijn hoofd lieve Ann, ( voor mijn eigen weblog dan ), maar je bent me weer voor en ik zal iets anders moeten verzinnen…en hoe komt dat nou, dat ik steeds bijna als laatste bij jou reageer…precies, door dat berichten versturen aan 259 space vrienden…het is nog net niet te laat voor mij, om het anders te gaan doen, en als iemand begrip voor jou standpunt heeft…ach wat zeg ik nu toch weer…heb net de 21 reacties voor mij gelezen en iedereen begrijpt je…het is geen doen en het spacen is dan ook niet leuk meer.
    De foto’s zijn ook weer heel mooi, en ik zie jou dan ook graag in groep B bij Edward terug, want groep A….daar hoor jij niet met deze resultaten…
     
    lieverd, ik wens jou een fijn weekend,
    liefs en kus van Gerd.

  8. Je bent een schat van een mens Ann. Het spacen kan je wel eens boven het hoofd groeien en daar hoef jij je echt niet voor te verontschuldigen. Accepteer gewoon dat je niet op iedereen en alles kan reageren, anders is spacen op een gegeven moment niet leuk meer en voelt het als een verplichting.
     
    Liefs

  9. Lieve Zuster,
    Je hebt gelijk hoor,het moet niet zo zijn dat je tegen de vrijdag gaat opzien omdat je dan tot diep in de
    nacht achter je pc’tje zit om iedereen een berichtje te sturen,want dan wordt het werk,en dat is niet de bedoeling….toch?
    Overigens als ik deze mooie foto’s zie,heb jij helemaal geen spiegelreflex nodig!
    Kus van Edward.

  10. zo is dat liefen an  het is gewoon niet bij tehouden en ja elke dag of elke week een stukje persoonlijk schrijfen is haast niet tedoen dus ja ik kan het me goed voor stellen en boos nee hoor gewoon lekker er van genieten en doen waar je zelf zin in hebt ik wens je een zeer goed weekiend en sluit af met een diken kus voor jou van mij doeiii

  11. ik wil je even een fijn weekend wensen  ,en dat moet ook echt geen verplichting worden anders word het ook een sleur .je hebt groot gelijk maar het spreekt toch van zelf dat je de mensen een fijne week  wenst , je hebt weer helle mooie foto,s er op gezet  en zo duidelijk liefs joke

  12. Ik neem je helemaal niets kwalijk, iets minder is volgens mij heel gezond! Het is toch niet de bedoeling dat spacen werk wordt?
    Plezierige berichtjes, een mooie foto, alles mag , niets MOET.
    Liefs, en een dikke kus,
    Belia.
     

  13. Ik begrijp het volkomen hoor…..
    Mooie foto’s trouwens, die spreeuw is echt geweldig.
    Maar jij ook een heel geweldig weekend, groetjes, Sandra

  14. IK WAS ER WEL AAN GEWEND GERAAKT,MAAK JE MAAR NIET DRUK HOOR IK HEB OOK SOMS GEEN TIJD,DAN SLA IK GEWOON EEN KEERTJE OVER.KOMT TIJD KOMT RAAD,ANDERE DINGEN GAAN SOMS VOOR,DAT MOET OOK KUNNEN.ALS HET LEKKER WEER IS,MOET JE ER UIT GAAN,WEER ANDERE INDRUKKEN OP DOEN,NOU FIJN WEEKEND HOOR!!!!
    GROETJES VAN GERRIT EN ELLY.

  15. Vond toch al dat je dat zo lang vol hield al die berichtjes. Ik heb ook een persoonlijk systeempje ingebouwd ander zit je idd uren te spacen en er zijn nog meer leuke dingen om van te genieten.
     
    Vind je foto’s prachtig … las net dat Murwari ook WLW aan het downloaden is maar dat ze om hulp roept mss kun jij haar even uit de brand helpen.
    Ik vind die foto’s ook veel mooier zo, maar die kleintjes eigenlijk leuker op mijn webblogjes kan dat dan ook nog Ann??
     
    Je fotografeert zo prachtig dat ik toch denk dat je echt niet in het kleuterklasje bij Edward behoort hoor … dit zijn gewoon professionele kunstzinnige foto’s en zeg ik niet om te slijmenballen!!! Zo is er ook weer uit :-) Bescheidenheid siert je maar
    neem dit maar van mij aan. Fotograferen gaat ook om wat je op de kiek zet … Huggie&rustig aan niks moet alles mag …

  16. Mooie foto’s en inderdaad heel duidelijk.Och Ann wat de berichtjes betreft ,dat moet spontaan gaan vind ik gewoon met zin en tijd
    Is veel leuker en ontspannen .Ben toch steeds blij van jou te horen !!
    Liefs Melda

  17. Goed zo Ann!!..lekker jezelf blijven..is ook geen doen met een grote groep..de foto,s zijn idd prachtig zo!!! liefs Caro.

  18. Ach laiverd toch, dat moet je niet zo zwaar nemen. Af en toe doe ik het wel eens maar het is bijna niet doenlijk als je meer dan 5 vrienden hebt. Het is precies wat iedereen hieronder zegt: je hebt er een hele dag werk aan als je ieder persoonlijk een weekendgroet brengt, afgezien nog van het feit dat je bij de een een IMG plaatje moet plakken, bij de ander een HTML en bij de volgende een KOPIE. Dat schiet voor geen meter op. Bedankt voor alle lieve wensen die je wel aan mij persoonlijk hebt gericht, ik heb het zéér gewaardeerd maar vanaf vandaag lees ik je algemene wens en die is me ook lief. Liefs, Ilona

  19. Lieve Ann,
     
    Begrijp je maar al te goed, alleen maar prettig weekend wensen in alle gastenboeken is bijna een weekendjob. Ik ben er ook mee opgehouden anders slaap ik werkelijk echt achter de PC. Heb net WLW uitgeprobeerd. De foto’s zijn veel beter van kwaliteit maar hoe krijg ik ze groot ? Ik heb groot geslecteerd en niet origineel want die zijn ca 1 Mb ??
    Liefs
     
    Rita

  20. mmmmm, moest een spreeuwenfoto bij, maar op de een of ander manier werkt het niet….

  21. Hi Ann, las je bericht over "iedereen" de weekendgroeten te doen, ik ken dat ook maar al te goed en is heel goed te begrijpen, je kunt niet iedereen blijven nalopen. Dat heb ik ook, de tijd zou gewoonweg gaan ontbreken om alle spacevrienden "bij te houden", ik doe gewoon af en toe hier en daar een bericht, anders wordt het gewoon te veel.. (en een ieder zal dat best begrijpen)
    Maarre, kwam hier om je een heel fijn weekend te wensen, ook namens mijn spreeuw!!!
    groetjessss, Lourens

  22. Lieve Ann
    Natuurlijk kun je niet steeds iedereen pesoonlijk schrijven of groeten in gastenboeken ,ik heb dat op een gegeven moment gezien als een verplichting en dan is het niet ”leuk” meer ,ook ik heb dat even geschreven in een logje en niemand klaagt ,ik reageer hier en daar ,soms ga ik hier en daar even groeten ,vrijblijvend dat houd de vriendschappen toch leuk !! gewoon doen zoals het voor jou uitkomt en goed voelt
    Liefs Elisabeth

  23. Lieve Ann, kan me goed voorstellen dat je niet meer iedereen apart een prettig weekend wenst. Is echt heel veel werk en op deze manier kan het toch ook. Prachtige foto’s. Ik wens jou een heel goed weekend toe zonder rugpijn en met prettig weer om nog wat te wandelen en te fotograferen.
     
    Heel veel liefs, Charlotte

  24. Ik begrijp het volkomen dat je geen tijd hebt om iedereen te bezoeken. De bij gevoegde foto’s zijn erg mooi ! Zelf gebruik ik geen windows live writer, misschien toch maar een keer proberen. Groetjes, John.

  25. lieve Ann natuurijk nemen we het je niet kwalijk ,
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend
    Liefs en knuff Janny

  26. SUPER MOOI Ann .
    En wat je zegt over iedereen persoonlijk iedere week een antwoord te geven is niet nodig meis .
    Ook ik doe dat niet .
    Het makkelijkste is gewoon voor alle vrienden in je eigen logje iets zeggen .
    Nogmaals fijn weekend .

  27. Lieve Ann, ik snap het heel goed en ik denk dat niemand je het kwalijk neemt dat je niet iedereen persoonlijk een groet komt brengen. Ik weet in iedergeval dat jij je hart op een hele goede plaats hebt zitten.
    Op het moment heb ik zelf even weinig behoefte aan space en is het een beetje stil.
    Maar ik kom je toch even een heel fijn weekend wensen en een dikke kus van mij!
     
    Liefs Liesje
     

Geef een reactie

