Geesten op de Spaces?   25 comments

Bestaan geesten? Ik ga niet vertellen waar ik zelf in geloof of heb meegemaakt niet omdat ik bang ben voor andersdenkenden, maar gewoon omdat je dat nu eenmaal niet makkelijk kunt uitleggen, alhoewel een spookverhaaltje wat écht gebeurd is natuurlijk nooit weg is. We woonden in Leeuwarden en ik had daar een eigen flink grote kamer voor die tijd, Edward was nog thuis mijn grootmoeder leefde nog, we hadden een kostganger en dan waren er nog mijn moeder en haar toenmalige vriend/man die tijdelijk bij mijn grootmoeder waren ingetrokken. We zaten met z’n allen in de achterkamer toen we een enorm glasgerinkel hoorden, Roel de vriend van mijn moeder rende naar buiten om een event. onverlaat in z’n kladden te grijpen en de rest van het gezelschap ging als de bliksem naar de voorkamer het was daar een enorme ravage van gebroken glas vlak voor de ramen, maar de ramen zaten er nog in. Kijk als je nergens in gelooft zal het zelfs moeilijk te verklaren zijn, dus vlekken van een camera of een opname waren het niet en daar is nog veel meer gebeurd. Gelukkig ben ik wel zo nuchter dat ik overal eerst een verklaring voor ga zoeken, maar sommige dingen zijn nu eenmaal onverklaarbaar. Als je dus in een van onderstaande huizen of hutjes woont is het op zich al eng en dan zien mensen altijd meer dan dat er is.
 
00 Geesten 00 geesten 2
 
Oude volken hebben altijd in geesten geloofd, en zelfs in de bijbel bezoekt Saul het medium van Endor en laat de geest van Samuel oproepen en ook de Papoea’s hadden riten om zich te beschermen tegen boze geesten en welk volk eigenlijk niet? Ieder zijn/haar mening en ik ben de laatste die zal zeggen je moet er in geloven en toch zullen velen onder ons weten dat er meer is dan dit aardse bestaan.
 
00 Papoea rite 00 Saul en Samuel
 
Waarschijnlijk zit menigeen zich nu af te vragen waarom ik dit aankaart, wel ik geloof namelijk dat wij te maken hebben met Space geesten rare ongrijpbare wezens die zichzelf manifesteren in je vriendenkring zonder daarvoor een uitnodiging te hebben gekregen of zelf gevraagd hebben om space vriend/vriendin te worden, het zijn beslist plaaggeesten want ook reacties verdwijnen op onverklaarbare wijze. Niet dat die aanstootgevend zijn, welnee allesbehalve maar het gebeurt wél. We kunnen er niets aan doen en verklaringen zijn alleen maar gebaseerd op vermoedens en bewijzen kunnen we niets. En waar gebeurt dit dan, juist hier bij ons op de spaces en space is ruimte dus ik kan er geen andere verklaring voor vinden dan dat er heel vervelende plaaggeesten zijn die ons arme en goedwillende spacers het leven zuur willen maken. Ook kunnen de privé berichten gelezen worden en dat is dus helemaal vervelend. Wat we kunnen doen om dit te voorkomen? Lieve space vrienden en vriendinnen schrijf géén privé zaken meer in een privé berichtje en laten we ons met z’n allen hoeden voor valse geesten die ons space plezier willen verpesten! Hier gaat het dus allemaal om en hoe krijg je aandacht voor dit soort vervelende toestanden, ach je begint gewoon over geesten en dat wordt door zowel mede- als tegenstanders wel gelezen.
 
 
Posted 27 oktober 2008 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

25 responses to “Geesten op de Spaces?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ghosts in space. Ik had gisteren ook zo iets, ik kon mijn foto albums niet meer openen. Sterker nog alles was weg, alleen een leeg wit album. En gisteravond laat was alles er ineens weer. Misschien ook een klein plaaggeestje??
     
    Groetjes Petra

  2. ja ik heb jullie er al meer over gehoord maar ik heb er gelukkig zelf geen last van . Maar de zin gaat je er wel mee over. En of ik in geesten geloof ?
    ik denk het wel in die zin dat ik meer geloof in energiën die ons beinvloeden dan in geluk en toeval. En dat terwijl ik zo wetenschappelijk ben aangelegd . Hoeveel er ook te verklaren is, en zijn ook teveel dingen nog onverklaard teveel om toeval te kunnen noemen.  Maar hoe en wat ? dat is een heel ander verhaal.

  3. ja an het is gewoon erg jammer dat die geesten geen naam plaatje achter laten  want dan zou de we ze kunnen bedanken  voor hun  leuken geintjes  hahah nou ik zou zegen dat het wel weer goed komt en dan zullen we het maar weer gaan proberen diken kus van mij voor jou doeiii

  4. Lieve Ann,
    ‘k Heb er gelukkig nog geen last van gehad dat er dingen verdwijnen op space maar ik krijg er zo langzamerhand wel de kriebels van,van wat je leest wat er bij andere gebeurd op spaces?!Eng hoor,je zou bijna zeggen:ik stop met space!?’k Heb geen zin in narigheid,die hebben we al genoeg,’t moet wel leuk blijven!!
    Liefs Corry en doggy Joep,doeidoei!!  

  5. Sja, je zegt het, en anderen zeggen het, maar ik heb helemaal niks gemerkt…..vreemd, maar ik ben er blij om.
    Het zou idd het plezier enorm vergallen.
    Dat verhaaltje van het raam zou mij dus tot in lengte van dagen bezig houden. Heb je er ooit een verklaring voor gevonden?
    Ik geloof niet in hogere krachten en zoek ook altijd een verklaring en meestal vind ik die ook wel, maar dit?
     
    Groetjes Sandra

  6. Is er meer tussen Hemel en Aarde?  Waarom zou het niet kunnen ? Het geloof in geesten is al zo oud als de mens bestaad. Ik ben nogal realistisch ingesteld en zoek verklaringen,
    Maar heb ook wel eens iets meegemaakt waar geen verklaring voor was, echt waar hoor, als ik er nog aan denk krijg ik kippenvel. En ik was niet de enige want we waren met z`n drieen.
    Geesten op de space? Ik zou het niet weten en wil er ook niet achter komen, brrrrrrrr.
     

  7. ik heb wel eens gehoord van geesten oproepen en dan met glazen op tafel die beginnen bijna tedansen  maar wel een mooi verhaal overvroeger .ik geloof dat onze computer ook geesteziek is want we zijn iederekeer wat kwijt ik zie je foto ook niet meer bij mij  groetjes joke

  8. Hallo Annlief, eng onderwerp hoor…geesten. En dan ook nog op space. Ik dacht effe dat je de heksen bedoelde die ineens op mijn space geland zijn. Maar ik geloof dat dat wel lieve heksen zijn.
    Dus ik kan beter geen bericht meer naar je sturen? potverdorie.
    Misschien dat we beter kunnen stoppen met de space als er zulke rare dingen gebeuren… zou wel jammer zijn.
     
    Liefs Liesje

  9. Er is heel veel tussen hemel en aarde Ann, een enorme partij lucht. Heb je je wachtwoord al verandert ? En gebruik cijfers, letters & tekens /?.>,<=+ Volgens mij heeft iemand met een simpel programmaatje jou wachtwoord gekraakt waardoor diegene alles op je space kan doen wat ie maar wil.

  10. Ik ben er heilig van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde..maar wat jij vertelt over "geesten" op je space..raar..absurd..heb er zelf nog niet mee te maken gehad,pffff…bah..akelig hoor om dit bij jou te lezen..doe voorzichtig meiss!!..liefs Caro.

  11. Lieve Ann,
    Ik vind dit een doodeng onderwerp, er zijn in onze familiekring vele dingen gebeurd waar je van gaat rillen. Als er iemand nuchter is dan is het mijn man wèl, hij heeft dingen meegemaakt waar hij zelf bang van werd. Dit is verscheidene keren gebeurd in zijn slaap, hij heeft me op ale mogelijke manieren wakker proberen te krijgen, maar dat lukte niet. Het heeft tijden geduurd dat hij er over vertelde, juist omdat hij zo nuchter is denk je dat niemand je gelooft.
    Dat Peter, die echt zo nuchter is deze dingen heeft meegemaakt, maakt me best angstig en ik geloof er dan ook wel degelijk in.
    Mijn eigen zoon, ook zo nuchter als wat, heeft met vrienden het seance gespeeld. Grote stoere jongens onder elkaar hebben dit abrupt afgebroken van schrik. Ik kan je nog vele verhalen vertellen, ik ben dolblij dat ik dit zelf nooit heb mee hoeven maken.
    Maar ze zijn er wel degelijk. Op spaces is me niet echt iets opgevallen.
    Fijne dag nog, liefs Spacewoman

    Lady Flower Power
  12. Van vreemde dingen op de spaces word ik naargeestig. Ik kan alleen maar zeggen: zorg dat je computer goed beveiligd is en zorg er voor dat je de laatste veiligheids updates hebt geinstalleerd. Als er dan toch rare dingen gebeuren, laat eens 1 of 2 goede online virusscanners op je PC los. Als dat niet helpt trek aan de bel bij Windows live support en leg uit wat er gebeurt op je space. Kijk ook eens of de overigens leuke "toeters en bellen" die je op je space hebt geinstalleerd wel veilig zijn. Leuke gratis programma’s zijn vaak zo lek als een zeef of erger ze zetten spyware op je computer. Ook illegale software kan een bron van ellende zijn. "Geesten" op onze spaces, ik ben er spookbang voor.

  13. Lieve Ann
    Je eerste verhaal klinkt spannend hoor ,als kind zou ik bang geweest zijn maar als volwassene zeg ik ook altijd ,alles heeft een reden.Wat spaces betreft zeg ik bah ,ook bij mij zijn er een paar dingen gebeurd ,het is triest dat er mensen zijn die dit voor ons willen verpesten en ik kan alleen maar hopen dat het snel zal stoppen al twijfel ik daaraan ,mischien het beste om er zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden
    Liefs Elisabeth

  14. Ann jouw verhaal vind ik bijzonder, maar net zoals je zegt er zal wel een verklaring voor zijn.
    Wat betreft spacegeesten, dit vind ik een walgelijke ontwikkeling van bepaalde mensen, TIJDSGEEST misschien?
    Hoe ze het voor elkaar krijgen is me een raadsel, wil ik ook niet weten. Hoewel op het internet, als je een beetje handig bent is allles, maar dan ook alles mogelijk! BIG BROTHER IS WATCHING YOU!!!
    Liefs,
    Belia.

  15. Ik vind het een leuk verhaal om te lezen zeker in deze tijd van het jaar en deze donkere dagen.Er zal best meer zijn tussen hemel en aarde dan we weten.Maar een computer is een machine gemaakt door mensen en er zullen best wel mensen bestaan zoals hackers ,die dingen verknoeien en inbreken in internet.Virussen en al die dingen ,dat weten we ook dat die bestaan.Bovendien is ook de technic niet altijd feilloos en kunnen er veel dingen fout lopen.Komt iemand achter je wachtwoord kan die berichtjes weghalen.
    Soms zijn alleen al de accesoires of beveiliging niet goed ingesteld en dan loopt het ook niet naar wens.En zo kunnen we doorgaan.
    Geesten op spaces?Met alle respect!Ik geloof er niets van.
    Groetjes Melda
     

  16. Ja dat er geesten bestaan weten wij ook .
    Vroeger ook veel meegemaakt .
    Maar spacegeesten waarom ?
    En dan ook nog berichtjes weghalen ,als dat allemaal zo is dan is daar een reden voor .
    Om daar achter te komen zal moeilijk zijn of je moet in jezelf een seintje krijgen .
     

  17. als ik dit lees sta ik weer verbaast van hoe kunnen ze en waarom want wat zet je nu op je space toch allen maar dingen die leuk zijn en als die plaag geesten daar wat aan hebben snap ik dat niet
    of eigenlijk wel want ze willen aandacht en wat blijkt we geven ze het ook nog om dat we er ongerust over zijn
    is er nu nergens een meld punt om te laten onderzoeken wie dit doet
    of ben ik nu echt blondddddddddddddddd
    en de gewone geesten je daar geloof ik ook in in bovennatuurlijke kracht want dat is er echt hoe dat werkt is voor ons ook altijd een raadsel toch want ieder komt met een anderen verklaring dus dat kom je nooit te weten
    maar een computer geest moeten we toch kunnen op sporennnnnnnnn
    ann veel gr v els
     

  18. DIT IS NIET GEESTIG
     
    ROEL

  19. Hoi Lieve Ann , Ik baal er een beetje van wat er gebeurt op space , Ja en wie dit doen ik heb geen iedee,
    en geesten ja ik weet er alles van , maar goed dat is een ander verhaal
    ze dringen in ieder geval in je computer wie het ook mogen zijn  
    En ik weet ik moet me niet klein laten krijgen door dit wat er gebeurt
    En ik wil heel graag dat mijn space een positieve uitstraling blijft houden
    daarom verdwijnen wel mijn vragen en dat zet ik er ook bij
    Maar soms is dit heel moeilijk ,
    Lieve Ann Ik denk dat je een diepe slaap bent ,
    Liefs en dikke Kuss Janny

  20. Ik moet toegeven dat ik als kind wel spirituele/paranormale ervaringen had, maar sinds ik redelijk volwassen ben lach ik daar toch om. Totdat, ja, ik geloof zelf niet dat ’t kan. IK kwam op de space van IAMAI alweer meer dan een maand geleden. Gewoon om eens rond te neuzen. En plots, lag mijn complete toetsenbord door elkaar. Geen teken was nog hetzelfde. Nu heb ik niet voor niets wat cursussen informatica gedaan, dus ik was er snel achter, een ander toetsenbord geïnstalleerd. Ik kon er gelukkig weer enigzins mee werken, maar ’t geeft je te denken. Gezusters IAMAI, een spreuk, een beschermende geest, ik weet ’t niet.
    Ik heb er t.n.t ook niet over durven spreken. (Ja, dat is toch belachelijk!!!!)Als u belooft me niet uit te lachen, zie ik uw reactie graag tegemoet.
    Groeten
    John

  21. Er gebeuren vreemde dingen op space, maar of het geesten zijn, die voor onrust zorgen, dat betwijfel ik, het is meer iets voor laten we zeggen handige P C friks, en lieve Edward, geloof me nou, als je iets meer van de techniek afweet, dan heb je zo door, dat het kan, dat een ander jou dwars kan zitten. Zelf heb ik het onlangs nog op mijn space ervaren, maar ik kon het herstellen.
     
    Lieve Ann,
    we zullen zien, wat er gebeurd….wens jou een goede nacht…en mocht je vreemde geluiden horen…gewoon onder de wol kruipen, en doen, alsof je niets hoort…
    liefs, knuff,
    Gerd.

  22. Klopt die geest waard ook in mijn space-domein vandaag ook weer heb mijn blog maar aangepast.
    Dat ze mijn privé berichten kunnen lezen tampi ze doen maar waar hebben die geesten of is het
    één heel bekende geest de tijd voor, wat een lol zeg kinderachtig wezen.
    Gelukkig heb ik in mijn eigen huisje alleen maar goede geesten liefde-&humorvol je moet ze
    natuurlijk wel begrijpen hé 😉
    Zijn er echt berichtjes bij je weggehaald dan??? ik let daar helemaal niet op, hoe kwam je
    daar achter Annypenny???
    Wel kreeg ik op mijn donder dat ik ver in het verleden wist ik nog niet precies de regels
    iets van iemand gecopieerd had in ieder geval zijn vertaling zonder de bron erbij te
    zetten oeiiiii fout hé hahaha, was bij Ferrero-eierenblog heb gewoon maar zijn gedeelte gewist ook
    weer opgelost.(dat was 3dagen geleden) 
    Al die regels ik denk altijd maar als je iets voor jezelf wilt houden moet
    je het niet op Internet zetten dat is toch een soort grabbelton, maar ja ik ben (nep-)blond hé.
    Heb je al je speciale stralen uitgezet voor het vangen van deze onbekende geest???
    LiefsB.

  23. Ja lieve Zuster,wij hebben wel wat meegemaakt hoor!
    Jou waarschuwing is zeker op zijn plaats,als dit soort zaken op de spaces gebeuren,hoewel ik niet kan begrijpen
    hoe dit mogelijk is.
    Dikke kus van je Broertje

  24. Hi, Ann, een geestelijk griezelijk onderwerp, heb alles gelezen en denk dat er in de space sfeer de meer technische ‘geesten" bezig zijn… Technische oorzaken kunnen zijn: –technische euvels bij msn, lieden die trachten de boel te hacken, enz…
    Geloof trouwens wel in andere geesten of beter gezegd krachten, maar moeten denk ik hiervoor niet altijd ons schildje voor open zetten..
    Heb zelf een echte ervaring hiermee, maar a dit niet openbaar zetten want we moeten vooral ons zelf blijven..
    Groetjesss, Lourens-}

  25. Mi cacula leche, ¡qué historia! Vertel je nou dat de berichten via "berichten" door anderen gelezen kunnen worden?
    Hoe dan? Dat betekent dat een vreemde je space kan binnenkomen? Jakkes! Het idee alleen al…. kunnen we niet meer roddelen ;-)))) Nu begrijp ik waarom iemand erg boos op me is. En nu weet ik ook wie inbreekt. Amai, ik vlieg er meteen even naartoe. Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt! Bendiciones para ti, Ann. Valeriana

Geef een reactie

