Schotland en een Engelse tuin in augustus   20 comments

 
Voor de verandering even naar Schotland en bloemen bekijken in een Engelse tuin, wat is dat toch mooi!
 
   all 3
 
   all 2 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
Posted 8 oktober 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

20 responses to “Schotland en een Engelse tuin in augustus

Subscribe to comments with RSS.

  1. echt heel mooi oooit ga ik er heen zeg ik al jaaaren dus het zou toch wel eens gebeuren hoop ik

  2. Oh meid, wat prachtig !!!!!!
    Zoals je geloof ik wel weet ben ik helemaal leip van Engeland. We zijn al verschillende keren in Londen en Cornwall geweest en iedere keer als we in Dover van de boor afkwamen rijden had ik het gevoel thuis te komen…. raar eigenlijk.
    Bijna hadden we ook in Engeland gewoond, maar dat hebben we destijds toch maar afgeblazen, kan me nu wel voor m’n kop slaan.
    De rest van de U.K. wil ik ook nog steeds heeeeeeeeeel erg graag bezoeken. Misschien als ik weer eens in  mijn "rijke dagen"kom, hihi.
    Heerlijk land, geweldige mensen en een taal die ik redelijk machtig ben, wat wil je nog meer!
    Heb lekker zitten genieten van je filmpjes!
    XXXX Miem

  3. Lieve Ann
    Nu heb ik even de tijd genomen om je filmpjes rustig te bekijken en ze zijn prachtig ,nee ik ben geen vakantieganger ,ik blijf liever thuis maar zo ‘kom’ ik toch nog eens ergens ,ook de bloemenfoto’s echt heel mooi ik heb er weer van genoten
    Liefs Elisabeth

  4. Oh boy, ik krijg zo’n heimwee als ik deze plaatjes zie en dan ook nog Enya hoor…. wat is het daar toch mooi. Voor mij gaat er niets boven Wales, Scotland en Ireland en bepaalde stukken van Engeland, nou ja, the lot.
    Ik heb er 2 jaar gewoond en gewerkt. Mijn beste vriendin is Schotse en woont hier. We zitten zo vaak te mijmeren. Toevallig vanmiddag geluncht met haar en nog een Schotse en een Ier. Ik snap eigenlijk niet wat ze hier doen. Zij ook niet :-(( Niet moeilijk raden waarover we hebben gesproken. 

    Albainn gu bràth agus Éireann go brách.
    Oidhche mhath Áine!
     

  5. Hoi Ann, ben vaker in Engeland geweest, ook in het hoge noorden maar niet in schotland. Filmpje was erg mooi.
    Groetjes.

  6. Wel 2x in Londen geweest, nog nooit in Schotland. De foto rechtsboven is inderdaad erg mooi !

  7. Hello dear Ann, Schotland daar wil ik ooit een keer naar toe en ook Ierland. Jammer dat het er alleen zo vaak nat is. Als de kids niet meer me op vakantie willen, ga ik er een keer naar toe. Duurt dus nog effe een aantal jaartjes. De plaatjes en filmpjes zijn mooi!
     
    Liefs Liesje

  8. liefen an mooi hoor die fotos en het filmpje  is net of ik daar al is geweest ben maar helaas nog nooit in schotland geweest dus dat is een min puntje maar ja wie weet komt dat ooit nog is wie weet zo nu maar weergauw onder de wol want het is nog steeds niet lekker hoor morgen zullen we weer weer wat beter voelen voor nu diken kus voor jou van mij en hu bedankt voor je reactie  doeiiii

  9. Schitterend Ann !
     
    Mijn schoonzus woont (ver van Schotland) in Camberley maar ze heeft wel veel eekhoorntjes in de tuin waar ze uren zoet mee is. En vlakbij wonen herten in het bos. De foto van Ahorn (oktober kalender) staat in de tuin van prins Edward. Jaren terug sliepen we daar in een klein hotelletje.Ze werd 70 en haar huis zat al vol. Op een avond wilden de broertjes nog niet naar bed maar de vrouwen wel. Lag in bed naast de afzuiginstallatie van de keuken, en propte oordoppen in mijn oren. De deur van de kamer was open en de nachtportier was ingelicht. Ik heb Ed die nacht pas bij ’t ontbijt gezien. Had aan de deur gevoeld die nogal klemde, dacht dat deze op slot zat, heeft staan kloppen wat ik door die oordoppen niet hoorde en heeft van ellende voor de deur geslapen tot grote schrik van een stel dames die bijna flauwvielen toen ze een man voor een deur zagen liggen….. Schotland wil er zo graag eens heen, maar dat links rijden gaat niet meer. Kijk maar naar je filmpjes.
     
    Onlangs is er toch ook iemand met een compleet log van je op de loop gegaan ? Ik snap niet waarom dat zo makkelijk is. Ieder van ons stopt er op zijn iegen manier veel tijd en hart en ziel in. En dan staat ofwel Bill zijn space-politie op de stoep of wordt er gewoon een log gejat. Heb je nog iets van dat mens gehoord ooit ? Zullen IAMAI om raad moeten vragen :-)

  10. Erg mooi hoor, het brengt een bepaalde sfeer. Mooie foto’s ook.Het eekhoorntje vindt ik wel erg lief.
    Groetjes

  11. mooi is schotland, mooier dan onze rechtdoorsneden polders,  grillig, bergen en ik denk ook schoon nog. ik weet erg weinig over schotland, alleen die kilts, de doedelzakken, loch ness en whiskey.
    laat het gras daar groener zijn, het is mij hier groen genoeg hoor.
    veel liefs.

  12. Inderdaad Ann, het gras is bij de buren altijd groener. Prachtige filmpjes en een superfoto rechtsboven.

  13. Beste Ann,
     
    Maar ook mij heb je er een groot mee gedaan hoor !
     
    groetjes
     
    roel

  14. Lieve Zuster,
    Hiermee heb je mij een groot plezier gedaan hoor,( dat zal je niet verbazen) ) PRACHTIG!
    Kus van Edward.

  15. minsterie .. moet zijn "ministerie"

  16. Dat was weer eens genieten Anny je weet ook overal iets moois van te maken … thnx
    Mooie dag hier schijnt ’t zonnetje ga denk ik lekker uitwaaien on the beach even nodig grijnsss…
    Soms kan ik "de mensch" niet volgen of ben ik nou zó verkeerd, dat weet ik dus later "de golven"
    zullen mij de weg wijzen en zó wordt Noon weer wijzer en wijzer … nooit te oud om te leren!
    Het Leven blijft één groot minsterie:-) een leerschool! Liefs&beenjoyfulll xb

  17. Lieve Ann,
    Mooie filmpjes,over Schotland en de Engelse tuin!Maar ook dat Eekhoorntje trok mijn aandacht,leuke beestjes om te zien.Ik geloof dat de grijze eekhoorn de roodbruine eekhoorn aan ’t verdringen is en dat ze daar niet zo blij mee zijn(of was ’t nou andersom?).’n Fijne dag nog!!
    Liefs Corry en doggy Joep,doeidoei!!

  18. Lieve Ann, ik zeg bij deze MOOI MOOI MOOIiiii…… Fijne dag Belia.

  19. Ben 4 keer in Londen geweest , maar deze twee staan echt op mijn verlanglijsje
    Maar dan georganiseerd . en ook de Engelse tuinen schitterend
     Prachtige mooie filmpjes , dit was even heerlijk genieten
    Liefs en kuss Janny  

  20. Hallo Ann
    Prachtig filmpje. Wat is Schotland toch mooi he, zo ongerept Ik was eens in Londen in… Park .
    Ik weet niet meer welke park .Maar daar liepen die grijs eekhoorntjes zo om je heen Een heel ander soort heel brutaal en niet schuw
    Fijne dag nog
     
    groetjes LINY

Geef een reactie

