Computerproblemen maar niet bij mij (nog niet).   16 comments

Vrienden, vriendinnen en bezoekers broer Edward heeft mij verzocht u allen mede te delen dat hij wegens computerproblemen even niet op zijn space kan komen. Na een dag van gemartel heeft broer zijn zus maar gebeld, maar eilaas ook die kon er even niet uitkomen, Edward kan wel gewoon op zijn space komen maar er niets meer op doen, natuurlijk is hij ten einde raad en heeft zelfs Gerd gebeld om raad te vragen, hij belde net nog dat hij maar naar bed ging, gelukkig heeft hij buurman John de kabouter nog en kan daar tot in de late uurtjes wel een poosje heen, maar foto’s en andere berichten zitten er helaas even niet in. U wordt op de hoogte gehouden door mij, maar mocht de helse machine die space heet het ineens toch weer gaan doen dan zal hij zelf natuurlijk meteen melden. Dat hij nu door verdriet overmand in zijn bedje ligt is te begrijpen ik wens hem dan ook sterkte en ik weet zeker dat iedereen vol begrip is voor deze ramp te Maassluis! Onbegrijpelijk wat een leed, hij heeft zelfs een nieuwe account aangemaakt, maar niets mag baten zijn er ook heksen met goede spreuken in de buurt? Het liefst een moderne heks want ouderwetse snappen niets van dit moderne gedoe. Van Edward en meteen ook maar van mij allemaal een heel goede week toegewenst met het liefst wat zon, dan kan het fotograferen in ieder geval doorgaan.

Ann2

Posted 21 september 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

16 responses to “Computerproblemen maar niet bij mij (nog niet).

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik kwam hier even langs een mooie space hoor groetjes arie…..

  2. Als ik dit zo lees, was het de afgelopen dagen grote ellende in spaceland ! Ik heb er gelukkig nog niet zo’n last van gehad (afkloppen), maar ik ben blij te horen dat de space van Edward en de andere spaces het weer doen (maar nu heeft Henk weer problemen lees ik hieronder).Waar het aan ligt mag Joost weten.In ieder geval nog een fijne avond toegewenst, groetjes, John.

  3. zo is dat an ieder moet uit kijken wat er zo al op de spacee gebeurt verleden week was mijn pc aan de beurt  ik hoop dat ieder genoeg af weet van trojans want er zit iemand die dingen te stuuren naar elk persoon maakt niet uit wat wie ik zit nog met een klein ding op mijn pc maar die is wel in gepakt en zo dra ik weet hoe ik het kan verwijderen dan gaat die gelijk mijn pc uit zo dat was dat an ik wensje een mooien avond en ja wat betreft het weer nog even door bijten vandaag was het hier aan de kust erg mooi morgen wordt het wat minder maar daar na gaan we weer de lift in hahaha diken kus voor jou van mij doeiiiii

  4. Alles werkt weer overal. Fijne week !

  5. Die broer van jou laat ook alles in de soep lopen Ann. In die tijd dat Edward uit de lucht was werkte mijn space als een speer. Dat geeft toch wel te denken. Was hij dan degene die spaces op z’n kop zette ?? Ik lees zojuist dat bij Edward alles weer in orde is, en nu is het bij mij weer een zootje.
     
    Henk staat voor een raadsel.

  6. Lieve Ann,
    Wat ’n leuke foto heb je ervan gemaakt,’t brengt ’n glimlach op m’n gezicht en dat terwijl ik helemaal niet vrolijk ben.’k Ben moe en alles doet me zeer,bah-bah.’k Slaap slecht en ’s morgens kan en wil ik er niet uit.’t Is de laatste tijd wel raak op space zeg als je links en rechts wat dingen leest.Gelukkig is ’t weer opgelost bij je broer.HAVE A NICE DAY AND WEEK!!
    Liefs Corry en doggy Joep,doeidoei!!

  7. Hahaha wat een mooie foto zie het helemaal voor me dat Edward er nu zó bij zit schitterend Ann.
    Zoals je weet deed gister mijn site het ook niet optimaal schrok me helemaal te pletter toen ál mijn
    fotomappen niet meer opgeladen konden worden tjesssisss dacht ik één of andere spaceworm vreet
    al mijn kiekjes op!!!! Gelukkig ná een tijdje eigenlijk toen ik net om hulp ging roepen in weblog kwamen
    ze plotsklaps weer terug JoepiedePoepie Noon blij en opgelucht. Begreep er werkelijk niets van had
    juist héél braaf alle schilderijen met enigszins bloot verwijderd en dan krijg je dat als beloning!
    Bij Edward zal alles ook wel weer goed komen, maar altijd super rot stressie gevoel als iets niet lukt op pc.
    Jij Annypennytje heel mooie dag ik stond beetje somber op voelt niet goed tranen achter mijn ogen ga maar
    gauw wat doen dat helpt altijd uitstekend. Ben trouwens al meer dan weekje van roken af maar nu zal ik er een moord
    voor doen het is maar goed dat je niet naast me woont had ik er zo eentje van je gebietst. Wat een grote verslaving
    is dat toch   … LOSE THE SMOKE KEEP THE FIRE …. EN Dat vertel ik allemaal aan een roker die denk ik toch als
    reaktie gaat zeggen ach meid steek er nog één op!!!! glimlachje LiefsB.

  8. Lieve Ann wat een schitterende plaat heb je er van gemaakt
    Gelukkig is bij mij het probleem weer opgelost!!!
    En ik zie ook weer bij Edward , Er is toch iets mis met ons space landje
    Lieve groetjes en een hele fijne week
    En bij jij al wat op geknapt? Lieve Ann

  9. denk dat het bij de space ligt hoor want het duurt ontzettent lang voor dat je ergens op kan komen maar zie dat edward al weer geardveert is in de space weereld nu ann hoop dat het vandaag beter gaat gr v els

  10. denk dat het bij de space ligt hoor want het duurt ontzettent lang voor dat je ergens op kan komen maar zie dat edward al weer geardveert is in de space weereld nu ann hoop dat het vandaag beter gaat gr v els

  11. Lieve,lieve Zuster!
    Zoals je ziet,is het mij gelukt om weer op mijn space te komen,ik wil je hartstikke bedanken voor je inspannig en tijd
    die er aan hebt besteed om mij te helpen!
    Wat heb je er een leuk stukje aan besteed met een leuke foto,het is nu inmiddels drie uur,en (Gnoompje) is een
    beetje doorgedraaid,en loof.
    Een extra dikke kus van je Broertje

  12. Vanochtend alleen maar gelazer op space. Kon niet op mijn space komen, kon via browser naar binnen maar dan nog eindeloos wachten, kon niet emailen via @live, kon geen berichten achterlaten, geen plaatjes plakken en het typen van tekst ging zo langzaam dat ik mijn bezem heb gepakt en het toetsenbord ermee in elkaar heb geramd. Dat luchtte op. Heb de hele dag visite gehad, want tenslotte was ik jarig, en nu doet alles het weer. Toverspreuken van wicca 1 doen kennelijk wonderen. Ik zal er ook een voor (Gn)oompje uitspreken! Toedeloe lieve Anastacia.

  13. Klopt en in nood Betty raadplegen, verdorie dacht al in t bos te zitten maar ergens gaat het nietgoed XXXX
     

  14. Nou was ‘Bill’ bezig vandaag…………. laat je broer maar gewoon us afwachten tot morgen………. Wie weet. Ik kon bij Rita niks. En zij kwam niet op mijn space vandaag. Nu weer goed. En bedankt Ann, voor je compliment in Apo
    Fijne week!
    xsjerrie

  15. En vanwege de trieste gebeurtenissen staat er ook geen eikeltjesbier op tafel, snik :’-(
    Nou weet ik niet of Gn(oompje) over ms Defender beschikt, maar die killde voor mij de Trojaanse paarden.

  16. Ach, wat een ellende! Misschien is er ergesn iets mis gegaan, Edward, draai eerst eens "systeem herstel" op een herstelpunt van 2 dagen geleden en kijk eens of alles dan weer goed is!
    Succes! dit is meestal de afdoende methode!!!
    groetjes, Lourens

Geef een reactie

