Vrienden en Vriendinnen op de spaces   23 comments

 
Héél veel vrienden en vriendinnen kennen Gerd als iemand die voor iedereen en iedere dag een mooie afbeelding maakt en die in de gastenboeken plaatst, dat Gerd daar heel veel werk voor doet is prijzenswaardig, voor iedereen heeft hij vaak een aparte boodschap en als het bij anderen overkomt als zijnde een té hoog knuffelgehalte dan is dat erg jammer, want voor hem is het gewoon vriendschap en meer niet! Ook sommige anderen en ikzelf zetten meestal – liefs, knuffel, kus enz. onder de berichten en daar is helemaal niets mis mee, er is al genoeg haat en nijd op deze wereld. Gerd is nu op het ogenblik totaal van de wijs en ik kan daar helemaal mee ingaan, ik snap ook niet dat dit mogelijk is en al zou ik het weten dan nog zou ik zoiets nooit doen! Eigenlijk heb ik hier geen woorden voor maar wie het ook heeft gedaan het is enorm laag! Bij vrienden en vriendinnen heb ik een totaal ander beeld dan sommige anderen ik vind het nog steeds nodig om voor mijn vrienden en vriendinnen op te komen wat mij dan ook niet bepaald in dank wordt afgenomen, het zij zo. het space adres van Gerd is http://foto-story-gerd.spaces.live.com/default.aspx?mkt=nl-NL&partner=Live.Spaces Dus wie hem even zijn/haar medeleven wil tonen kan daar terecht en ik weet zeker dat er ook velen zijn die het wél goed met hem voor hebben. Aan degene die dit hebben gedaan zou ik willen vragen KIJK IN JE HART EN VRAAG JEZELF AF OF JE HIER GELUKKIG MEE KUNT ZIJN, heel vaak lees ik dat vriendschap voor eeuwig is maar de werkelijkheid zit heel anders in elkaar. Kom voor elkaar op, help elkaar, doe elkaar geen verdriet en kwets niemand van je vrienden en vriendinnen, een oude zeur ben ik echt niet maar als vriendschap zo belangrijk is laat het dan ook belangrijk blijven. Onderstaand mailtje kreeg ik vanmorgen van Gerd en voor hem vind ik het enorm triest! Niet alleen zijn space is weg maar ook al zijn instellingen, hoe dit mogelijk is weet ik niet maar wel weet ik dat Gerd hier heel veel verdriet van heeft en dat heeft hij niet verdiend! Persoonlijke vetes bemoei ik me niet mee, maar dit verdiend niemand.
 
Gerd
 
 
 
Posted 19 augustus 2008 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

23 responses to “Vrienden en Vriendinnen op de spaces

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ach gos….. Wat is dit triest. Hier word ik nou echt verdrietig van ……..
    Ik ken Gerd niet, maar zie van hem wel altijd warme, lieve  berichtjes vol vriendschap bij jou staan.
    Wat is dit laag en gemeen zeg! Hoe kan iemand er nu plezier in scheppen om iets dat met zoveel liefde, tijd en energie is gemaakt naar de kl…. te helpen !! Moet er echt niet aan denken dat het mij zou gebeuren!
    Ga ondanks het late tijdstip toch maar eventjes kijken of ik hem een hart onder de riem kan steken….
    Trussies lieve Ann en alvast een fijne weekend meid.
    Veel liefs en een dikke knuf, Miem
     

  2. goed dat je zo voor hem op komt.
    zijn space doet het nu goed, ik ben er even wezen kijken, bladeren.
    zal idd echt tegen hem persoonlijk gericht zijn. space en pc zijn twee heel verschillende dingen.
    als ooit bekend wordt wat of wie er achter zit, schrijf je er ook over he?
    hartelijike groeten
    jurrie

  3. Wat een triest verhaal Ann. Ook al ken ik Gerd niet, ik vind dat heel erg.

  4. very nice backgrounda musiz and page information Good bye

  5. Ik ken Gerd wel niet, maar hoe het ook zij, dit gun je niemand!!!
    Ik hoop dat Gerd zijn spulletjes snel weer op orde heeft, want het zal veel werk zijn.
     
    Groeten John

  6. Wat een zielig verhaal maar wat Ilona schrijft lijkt mij ook zo is geen Maffia hoor er komt tegenwoordig zoveel troep in je pc daar heb ik ook regelmatig last van telkens weer de errors eruit halen schoonpoetsen je pc ook je geschiedenis en wat Elisabeth hieronder vermeld over dat TrojaansPaard zoiets heb ik ook die is zo sterk dat hij door alle beveiliging heen komt vermoord hem ook haast iedere dag 😉
    Lief van je dat je er ook altijd en altijd bent voor je vrienden hopelijk kan Gerd ook weer snel zijn ding doen, maar al die plaatjes moet je in de gaten houden zitten veel virussen tussen en in … Liefs&huggieNoon xb 

  7. Lieve Ann
    Daar ben ik nog even ,ik las de reactie van Ilona en inderdaad ,mijn pc werd gesloopt ,ik had een trojaans paard ,grr  mijn beeldscherm werd opeens blauw en er stond ineens een logo van een programma op mijn bureaublad ,heel keurig met het Windows logo Anti virus XP 2008 ,tja en daar zat het dus in ,mijn pc werd geheel onbestuurbaar en ik ben echt alles kwijt ,gelukkig heb ik nog mijn foto’s op mijn space want ja gelukkig staat dat los van de pc,dit zijn zulke walgelijke actie’s echt ongelooflijk !! Nu mijn eigen pc nog terug ,er ging even iets fout dus hopelijk ben ik vanavond weer ”op snelheid ” want dit gaat erg traag allemaal
    Liefs Elisabeth

  8. Hallo Ann,
     
    Nou, hier schrik ik toch ook wel even van hoor.
    Dit gun ik hem ECHT niet! En dan nog zo’n rot mailtje!
    Maar ik ben het wel met Ilona eens…Space staat los van zijn PC.
    Heb het wel met hem te doen, want ik geef nog om Gerd en denk nog steeds aan hem.
    Ik hoop dat je me gelooft Ann..En het spijt me.(je weet wel).
    Maar het is ook zo..dat weet jij net zo goed..waar 2 kijven, 2 schuldig…toch?
     
    Lieve groetjes, Faith.

  9. Het is eigenlijk allang bedtijd maar ja, de meeste mensen gaan dood in bed heb ik wel eens ergens gelezen. Nog even dit: als Gerd idd een virus in zijn pc heeft dat van alles "opvreet" dan is dat heel vervelend voor hem en ja, dan zal hij opnieuw moeten beginnen, helaas. Echter, dat staat los van zijn space. Als hij naar een andere pc zou gaan, kan hij zo op zijn space terecht. Dus dat staat los van elkaar. Daarom begrijp ik niet wat het een met het ander te maken heeft.
    Zo en nu ga ik echt naar mijn mandje. Houdoe!! I.

  10. Waarom zou hij zijn hele pc opnieuw moeten installeren als alleen space het niet doet? Dat heeft toch weinig met elkaar te maken? En met systeemherstel heeft hij misschien zelf wel een vinkje weggehaald waardoor een en ander niet meer tevoorschijn komt. Of misschien laat hij zijn passwords opslaan bij allerlei sites en dan kunnen hackende "maffiosi" vrij gemakkelijk binnenkomen. Nooit passwords laten opslaan!!! En niet teveel downloaden van onbekende sites, hij is altijd bezig met meters plaatjes en hij moet ze toch ergens vandaan halen. Misschien zit daar ergens een bug. Maar voor problemen bij Photobucket en Spaces hoef je niet je pc te formatteren en opnieuw te installeren.

  11. Hey Ann, thanx voor je bericht, en natuurlijk graag gedaan..ook voor Gerd..
    Tja, ook om even op de reactie van Edward terug te komen, het is wel degelijk mogelijk, ook als je denkt redelijk beveiligd te zijn. Zo heb je bijvoorbeeld hackers programmaatjes, die wachtwoorden of gebruikersgegevens kunnen aftasten, of een andere methode die vaak door cybercriminelen wordt gebruikt is dmv trojan virussen. Zo’n virus haal je bv ongemerkt binnen als je een "besmet" bestand binnenhaalt (download), dit kan van alles zijn zoals een plaatje, een foto of een ander bestandstype.. Dit virus zet vervolegns een poort open op je computer waardoor anderen in staat zijn dingen te wijzigen of erger…
    Als het een gerichte actie tegen Gerd is geweest moeten ze wel van heel goede huize gekomen zijn, ik denk eerder dat het een actie is van een hacker of een hackerclub die dat voor de kick doet…
    Nou ja, genoeg er over, hopen dat die idoot die dat doet idd opgespoord kan worden!!

    Groetjessss, Lourens

  12. Hoi Ann,
    lief dat je dit even meld voor Gerd, ’t is hartstikke rot. Het lijkt me vereselijk, maar in je achterhoofd moet je er altijd rekening mee houden dat er iets fout kan gaan met de pc of internet of id waardoor je alles kwijt bent, dat is nou eenmaal het nadeel en dat hoeft niet altijd persoonlijk te zijn al lijkt dat in dit geval wel zo te zijn.
    Groetjes

  13. Dit is bijzonder laag,en ik snap niet hoe het kan!!!
    Het geeft tóch aan dat de beveiliging van spaces te wensen overlaat.
    Verder denk ik dat dit een gerichte actie tegen Gerd is geweest,en niet zomaar willekeurig…..BAH!
    Kus van Edward ( ik mag wel uitkijken )

  14. Lieve Ann,
    Wat vreselijk,dat dat zo maar kan?!’k Heb Gerd niet in m’n vriendenlijst maar ik zie wel,bij jou en je broer,hoeveel werk Gerd er altijd van maak om mooie plaatjes met teksten in de gastenboeken te plaatsen!!’t Is niet leuk,dat gun je niemand,erg vervelend allemaal!!’n Fijne avond nog Ann…YOU ARE THE BEST!!
    Liefs Corry en doggy Joep,doeidoei!!

  15. Ann
    Ik heb even gegluurd op Gerd’s space maar zie niets abnormaals ? Ligt het aan mij ? Wat eng. Bill mag zijn spul wel wat beter beveiligen want dit kan toch niet zomaar ….

  16. Heremetijd!!!!! hoe is dat in vredesnaam mogelijk!!??..het wordt nog aangekondigd ook!!..ongelooflijk sneu zeg!!! ik ga kijken of ik op zijn space kan komen meiss!!! en jij een fijne avond..liefs Caro.

  17. Lieve Ann,
     
    Bij mij kwam er geen melding van een maffia, maar ik was ineens al mijn fotomappen kwijt een paar weken geleden….
    Hoe is dit alles mogelijk…. kunnen mensen zomaar inbreken op je Space? En zelf dingen regelen?
    Ik hoop dat gerd doorgaat…. maar dit is wel heel erg…. al het werk wat je erin hebt gestoken…. Goeie melding…. Misschien hebben nog meer mensen er iets aan …..
     
    Liefs,
     
    Agnès

  18. ja An waar gaat dit na toe ik weet het niet meer wat ik wel weet en gezien heb en gemerkt is dat Gerd  zijn spacee nog niet goed loopt hij harpert erg ik wou daar wat op zetten maar ben er toch maar weer van af gegaan zou hem toch maar even aan raaden op de pc door een vak man na te laten kijken denk toch dat er meer virus inzit dat die zelf niet weet  ik hoop dat je dit aan hem wilt vertelen want ander wordt  het alleen maar erger en zal dit weer voor kom, als het me zelf zou over komen dat weet ik niet of ik dan weer er mee begin hoor inder daad is het best wel veel werk en dan is dat gewoon weg naar de kloten gebracht door een hersen loosen gek die geen weet er van heeft wat die een ander aan doet   nee dat zijn geen vrienden van ons ik wou zo iemand best is te woordt staan maar dan moet die wel voor mijn neus staan denk dat die een helen tijd niet meer met zijn vingers zou kunnen tikken als het gesprek voor bij is maar helaas zou deze persoon zich niet melden want daar heeft die het lef niet voor maar ja An ik wens je een mooien avond toe en wens gerd het allen besten van mij en ja als ik kon helpen dan deed ik dat graag  diken kus van mij voor allen jou   rene

  19. Lieve Ann
    Wat is dit erg!!!! maar is er niet een virus of hacker bezig zoals bij mij gebeurd is ,ook ik raakte alles kwijt ,veel werkte niet meer ,gelukkig mijn space is wel in orde ,Gerd staat niet meer in mijn lijst ,al begrijp ik nu wat er ong gebeurd is ,jammer genoeg .Nee dit verdient niemand !! ik keek heel vaak even op zijn space die ik nog altijd prachtig vond ,het kost even tijd maar ik weet zeker dat het weer goed komt ,en goed dat jij voor Gerd opkomt ,een echte vriendin!!
    Liefs Elisabeth

  20. zelf heb ik gerd niet in mijn vriendenlijst denk ik
     maar als ik dit zo lees is het wel intens triest
    maar weet je zeker ann dat het om de knuffels gaat
    want hoe kan je nu zo iets doen en hoe kan dat kan iedereen dan zo maar je space verwijderen is toch te gek voor worden zou even naar jouw link kijken  en anders zeg maar dat ik het heel erg voor hem vind gr v els en ook dan maar een knuffffffffel he

  21. Lieve Ann wat ben ik blij dat je ook dit naar voren brengt .
    Ik ben blij dat ik Gerd in onze vrienden lijst heb en heb veel aan de mooie spreiken die hij schrijft .
    Wat is er toch met de space ?
    We zijn toech vrienden van elkaar en wat geeft het als je zegt lieve ,knuffels of id .
    Waar maken mensen zich druk om .
    Ik hoop dat Gerd dit alles kan vergeten en met vrienden door kan gaan .
    Ann fijn dat jij dit doorgeeft aan je vrienden .
    Heel veel liefs voor jou en Gerd als die dit leest .

  22. Hallo LIEVE Ann,
    ja ik schrijf ook altijd, maar bij iedereen LIEVE en aan het eind ook LIEVE en KUSJES, maar dat is voor iedereen vriendschappelijk bedoelt. Maar wat verschikkelijk voor Gerd, Helaas had ik hem nog niet als vriend uitgenodigt, maar lag wel voor de hand, dat dat zou komen. Maar vind het ZEER laag van diegene die zich als de MAFFIA benoemd, en zulke dingen bij mensen uithaalt. Helaas heb ik er verder geen woorden voor, maar je begrijpt me wel. Ik heb mijn steentje bijgedragen in dit achterbakse gedoe, en hoop dat Gerd er niet bij de pakken bij gaat zitten, en gewoon sterk opnieuw begint.
    lieve groetjes en kusjes van Rinus. en doet gerd veel sterkte van mij.
     

Geef een reactie

