Weekend met regen?   20 comments

Al met al was dit een drukke week, bouwvakvakantie is voor veel mensen erg fijn maar hier in Nederland hebben ze het niet bepaald getroffen en zeker niet degenen die met tenten waren in de afgelopen dagen, wat een onweer, regen en hier en daar een windhoos *slik* dag tent! Zelfs menige caravan heeft het moeten opgeven. Het was hier Buitenposter Feestweek, niet dat het zo geweldig is maar er is behoorlijk veel werk van gemaakt en dan is het sneu als het letterlijk en figuurlijk in het water valt. O wonder, de laatste en belangrijkste dag was het droog en heerlijk weer, het hele dorp stond volgepropt met auto’s van iedereen die naar het grote jaarlijkse Concours Hippique waren gekomen, een hele dag op een houten bank naar paarden kijken is mij teveel van het goede en ook de jaarmarkt waar je haast niet kan lopen van de mensen is ook niet mijn pakkie an(n), zoals alle jaren ben ik naar de kruidenmarkt en De Kruidhof gegaan, daar was het heerlijk en de camera heeft het druk gehad, maar daarover vertel ik later nog. Wat bezoeken afgelegd en aangezien mijn horloge vorige week ineens stil stond moest ik een nieuw batterijtje hebben, het bleek dat de enige juwelier ook al met vakantie was, zodat ik genoodzaakt werd bij het Kruidvat een blingbling horloge voor 5 euro aan te schaffen tot de vakantie voorbij was en juist dat was vandaag pas. Natuurlijk had ik ook naar een ander dorp kunnen gaan maar ik vreesde dat daar iedereen ook wel met vakantie zou zijn en om nu vele kilometers voor niets te rijden leek me niet verstandig. Mijn computer vond het ook langer wel goed en had zoiets van "doe het zelf maar", gelukkig heeft een vriend mij uit de nood geholpen en ik kan weer doorgaan zonder vier keer opstarten en het uitslaan van de helse machine. Voor het weekend ziet het er morgen redelijk goed uit, maar voor zondag wordt er alweer slecht weer voorspeld, afijn we zullen het ermee moeten doen en thuis kan het ook best gezellig zijn dus voor nu….

ANN

Posted 8 augustus 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

20 responses to “Weekend met regen?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie foto Ann “Zeg het met bloemen”dan is het altijd raak.

    • Hier heb ik drie budlea’s Marylou en ieder jaar is het weer geweldig hoe ze bloeien en hoeveel vlinders er dan zijn, meestal zeg ik het met bloemen en daar geniet ik ook echt van! Een heel prettige zondag gewenst.

  2. Jammer dat het weer zo wisselvallig is. Vooral voor mensen die van alles organiseren om met vakantie het naar de zin te maken.
    Je zal zien Ann dat de horloge van 5 euro bij het kruitvat het nog lang blijft doen.
    Dus jou pc wilde ook niet altijd meer wat jij wil? soms zijn het ook maar ondingen waar we niet zonder kunnen.
     
    Liefs Liesje

  3. Tsja Annetje, je zou er zielig van worden hè, dat rotweer! Gelukkig hebben we ook wel een paar hele mooie dagen gehad waar we toch wel weer lekker een klein beetje op kunnen teren.
    Morgen idd rotweer voorspelt. Wij gaan er dus maar weer op uit naar iets overdektst. Het oertijdmuseum, in Boxtel. Maandag weer in de schoolbanken………. Meestal ben ik er weer helemaal aan toe, maar dit jaar heb ik echt zoiets van: "Tsjee, heb ik alweer zes weken vrij gehad???" Een hele dag op houten banken naar paarden zitten kijken?? Das wel een beetje erg lang, maar een paar uur zou ik best vol kunnen houden hoor 😉
    Volgend weekend (of het weekend erna) is het weer feest hier op de Zaanse Schans, leuk hoor, allemaal oude ambachten, hoop dat het dan droog is, dan gaan we gezellig op de fiets en maken er een leuke dag van!
    Help je met duimen ??
    Veel liefs en een fijne zondag, Miem

  4. Het was idd bar en boos op sommige plekken in Nederland..het lijkt wel of de bouwvak ieder jaar precies het slechte weer treft..jij loopt nu dus met een schitter horloge..ben je in mijn ogen he-le-maal het type niet voor..gheh gheh..maar het is idd makkelijk om de tijd bij je te hebben..het motregent hier nu..harde wind..ook ik hoopte op mooi weer morgen..wil naar Hoorn met kleinzoon..daar is Kermis..nah..ik zie wel..fijne avond en Zondag nog Ann..liefs Caro.

  5. De zaterdag kan wat mij betreft niet meer stuk: lekker weer en mooie waarnemingen in de natuur gedaan.
    En zondag hoop ik uiteraard voor iedereen een hele prettige zonnige droge dag. Maar of dat er in zit??
     
    Toos

  6. Wat met de vorige reactie is gebeurd weet ik niet. Hij is weg in ieder geval. Prettig weekend en bedankt voor de verjaardagswensen (heb ze twee weken na elkaar gekregen, 4 aug was de echte dag).
     
    Morgen weer regen en maandag weer werken

  7. Gelukkig was ik gewoon thuis, ik ga zo ie zo niet zo snel in een tentje zitten….. Een horloge gebruik ik niet, evenmin als een mobiel maar ik moet voor volgende week wel even checken of het batterijtje van de wekker nog energie genoeg heeft om mij weer vroeg wakker te maken…..
    Groetjes

  8. Ach lieverdje je horloge de geest geven pfffff , regen zondag , het valt niet mee he , het weer , wel zo gaat het in ons mooie landje , zo iets van Jantje huilt en Jantje lacht , er iets niets aan te doen , maar dat je pc het niet doet even , dat is niet leuk !!!!!!!!!!
    Maar ik snap nu dat alles weer werkt lieverdje ?
    Een hele lange tijd geleden heb ik een horloge gekocht op de markt , in het nog gulden tijdperk , twee voor een tientje , en echt , dat horloge doet het nog steeds , dus hopelijk doet je nieuwe bling bling ook goed zijn werk lieverd .
    Geniet van alles dat op je weg komt , weer of geen weer , een dikke knuf van Gonnie .

  9. Ja lieve Ann,
    als je in Nederland  je Vakantie doorbrengt, kan het ook zijn, dat je voor het buitenland niet de nodige centjes hebt, en het is nu eenmaal zo, dat van onze generatie de meesten het met enkel een AOW moeten zien te redden, en dan krijg je het weer  er gratis bij. Toch zijn er nog veel leuke dingen in het leven die bijna niets kosten. Ik was vandaag even weg van de computer om een pakje Shag te kopen en een kopje koffie te drinken, het was even droog en ik nam plaats op een terrasje. Amper staat de koffie voor me en heb ik een shagje gerold, begint het te regenen. Nu het leuke van de dag: de eigenaar van de koffietent komt met een grote parasol naar me toe want hij weet, dat ik een verwend roker ben en zodoende kon ik in de regen en mijn koffie drinken, maar ook lekker genieten van het shagje. Mijn dag was weer goed.
    Lieve Ann, een fijn weekend voor jou, liefs, en een dikke knuffel,
    je space vriend Gerd.

  10. Deze week is mijn laatste vakantieweek. Volgende week moet ik weer aan de slag. Wij hebben ook gekampeerd, in een tunneltent van ruim 6 meter lang. De kinderen slapen in een apart tentje. Gelukkig was het bij het opzetten en afbreken droog.Vorig jaar regende het bij het afbreken. Toen konden we hem mijn ouders weer opzetten om te laten drogen en een dag later weer af te breken. Daar wordt je niet vrolijk van! Gelukkig doet jouw PC het weer zodat we weer van je foto’s kunnen genieten ! Groetjes en een fijn weekend toegewenst ! John.

  11. Lieve Ann,
    Ondanks dat een pc een uitkomst is blijven het af en toe onmogelijke apparaten, je hoort er bijna iereen over.
    Maar je hebt ook weer een mooie bling bling aangeschaft, chic toch
    Morgen beloofd het inderdaad droog te blijven, dus je zal er wel op uit gaan met je camera, maar kijk uit jullie fotograven halen tegenwoordige de gekste capriolen uit voor een mooie foto, maar het is het wel waard.heel fijn en gezellig weekend toe gewenst.
    liefs en knuff Spacewoman

    Lady Flower Power
  12. Hallo Ann,
    ik ga er van uit dat het weer altijd nog mee kan vallen!
    Neem gisteren, overal hoosde het en ik zat lekker buiten de hele dag!
    Daarom kan je wel iets voorspellen als weerman(vrouw) maar we moeten het toch maar afwachten!
    Tussen de buien door kunnen er nog genoeg, mooie momenten zitten en anders gaan we toch ook druppels fotograferen?
    Lieve groet van Liz@

  13. ja an het is weer een vakacie waar men niet graag op terug kijkt regen wind en als je dan bedenkt dat men daar toch nog een aardigen duit voor neer moet tellen dan is d appel  erg zuur maar daar kunen we helaas niets aan doen hiet was het weer in de vroegen ochten t erg slecht om weer en ja ik durf het haast niet te zegen maar regen in de midag werdt het wel wat beter en nu staat er nog wel een goeden wind om een uur of 11 is er vuur werk op schevenigen is al tijd op vrijdag  in de zomer maar ik weet niet of dat door gaat door de harden wind we kunen het van af hier goed zien dus ja dan ga ik niet even daar met de auto heen en dan nog in de wind staan of als het niet door gaat in de file staan haha zit al genoeg in dat blik per dag nou an ik wensje  toch een droogen zaterdag en ja de zondag dat weet  te we nog niet hoor ik hoop dat het droog blijft zo niet ach net wat je zelf zegt genoeg te doen in huis of gewoon niks doen hahah doeiiii diken kus van mij voor jou   doeii rene

  14. Blij dat ik op zo’n week als deze niet in een tent of caravan zit Ann. Toch heb ik me prima vermaakt deze week en waren er genoeg droge momenten  om iets leuks te doen.
     
    Ik wens je voor nu een fijne avond en liefs van mij

  15. Lieve Ann
    Tis wat hoor met dit weer ,laten we maar hopen dat het nog wat word dit weekend dan kan ik mijn 2 nieuwe rozenstruikjes planten hihi ,ze zijn zo mooi!! Tja een horloge ,ik heb er al jaren geen een meer ,en dat is heerlijk ,heb hem jaren geleden samen met de weegschaal in de kliko gegooid .Wat betreft je camera ,dat is weer wachten op veel mooie foto’s van jou ,die er ongetwijfeld zullen komen.Lieve Ann ik wens je een heel mooi zonnig weekend.Liefs Elisabeth

  16. Hé die pakkie An(n) hahaha wat een leukertje, dat weer moet en moet goed zijn vanaf zondag want dan krijg ik sinds tijden Tessje te logeren mooi weer maakt het dan een stuk gezelliger toch, lekker naar het strand, kinderboerderij en in de tuin schilderen/winkeltje spelen/ijsjes eten en kliederen met water zo zie ik het voor me. Straal jij het weer een beetje in voor OmaatjeBenonaatje plssss …
     
    Olympische Opening heeft 40miljard gekost pfffff wat ze daar allemaal voor goeds hadden mee kunnen doen voor bijvoorbeeld Tibet en andere minderheden. Fijn dat jij ook een kaarsje hebt gebrand voor Tibet alle kleine beetjes helpen!!
     
    Ook al last met je pc gedonder hé gelukkig weer aan de praat gekregen want zonder Ann kan ik niet hoor :-))))
     
    Nou lieverd heerlijk zonnig-weekend, als je dat maar vaak genoeg zegt komt de droom mss uit(heerlijk zweverig)
    Huggie 

  17. ann ik wens jouw ook een fijn weekend is stuur gewoon wat zon naar je toe ja meis als ik kon toveren deed ik hetmeteen hoor wij hebben het erg getroffen in onze vakantie de week thuis vakantie was niet zo mooi maar ja lekker niks doen zo als we deze week gedaan hebben is ook wel lekker maar ben toch ook weer blij dat ik maandag weer ga werken en alles weer gewoon is veel gr v els

  18. Lieve Ann Ik zou zeker momenteel niet in een tentje willen  doorbrengen brrr
    morgen trouw mijn nichtje , Het is te hopen dat het weer een beetje mee zit
    In iedergeval voor de foto’s , en zondag verjaardag visite dus ons weekend is
    al weer bezet
    Lieve Ann ik wens je een heel fijn weekend
    Liefs en knuffel Janny

  19. Hier hebben we de feestelijkheden nog voor de boeg. De derde week van augustus is hier altijd de Heideweek en dat is een drukte van jewelste, behalve op de hei zelf. Kortom dan vlucht ik naar de hei met m’n fototoestel. Ik heb vanmiddag trouwens de foto’s geplaatst van het natuurterrein waar ik vooral werk, te weten Planken Wambuis. Veel kijkplezier.
     
    GROETJES,
     
    ROEL

Geef een reactie

