ZOMER KOM TERUG!   12 comments

Het was deze week een behoorlijk natte bedoening en voor iedereen die er niet echt uit hoefde niet bepaald weer om de bloemetjes buiten oftewel op de foto te zetten. Als de hondsdagen volgende week nu maar goed inzetten, dan is het volgens de wijze weerprofeten wel in orde, maar de Friezen hebben nog wat in petto n.l. de Griet Pis dagen en als die verkeerd inzetten is het ook mis en die dagen komen ná de hondsdagen, ik hoop dan ook dat deze dagen alleen maar een bedenksel zijn. Tot mijn grote spijt is door al die regen van mijn rozenpracht weinig overgebleven en het is maar een geluk dat ze wel weer opnieuw gaan bloeien, dat wordt dus nog een heel werk om alle dode bloemen te verwijderen. Deze week was ook niet bepaald nieuwswaardig op alle berichten na die op de spaces stonden, soms leuk maar ook veel nare dingen en zo zal het ook wel blijven, maar al is het slecht weer er zijn zoveel boeken die liggen te wachten om gelezen te worden dat het nadeel van regen ook weer een voordeel kan zijn, maar met een boek in de tuin zitten is natuurlijk ook heerlijk, dus zomer kom terug…..

ANN

Posted 11 juli 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

12 responses to “ZOMER KOM TERUG!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prettig weekend Ann. De zon komt terug volgende week want dan moet ik weer werken.
     
    Hele mooie roos. ruikt vast heerlijk

  2. Hai Ann,
    Sjees meid wat een mooie roos! Dacht even dat het een pioenroos was, maar toen ik de knop ernaast zag bleek het toch niet zo te zijn. Heb wat mer rozen en zeker met pioen rozen. Zo erg zelfs, dat de tweede naam van mijn jongste dochter Bojoura is (betekend pioenroos) Hen trouwend de CD van de fadozangeres opgezocht…. Madredeus Antologia (weleens van gehoord??) Ga zeker naar die van jou op zoek!
    Fijn weekend lieverd, met een zonnetje natuurlijk!
    Liefs, Miem

  3. Als de zon schijnt en het niet of nauwelijks waait ben ik gelukkig. Dat is voor mij ideaal fotoweer en kan je mij weer tussen de struiken vinden, op zoek naar insekten. Maar ook als het weer minde is heb ik nog genoeg te doe achter de PC. Ik vermaak me dus sowieso wel Ann.
     
    Fijn weekend en liefs van Mij

  4. hallo ann van mij mag er wel 10 graden bij, ik zat van de week achter de computer en had me toch koude voeten heb ik maar sokken van mijn man aan getrokken ha ha .morgen 19 en zondag 20 graden  als het maar drood blijft dat is het belangrijkste kun je er op uit veel plezier dit weekend groetjes van mij

  5. Ach weer of geen weer Ann een mens vermaakt zich wel…. dan kom je weer eens aan heel andere dingen toe. Beetje opruimen… in huis, in de schuur, op de computer…. ook allemaal wel zinvol…. de rozen zijn bijgesnoeid en zitten vol knoppen….
    Boeken heb ik zat….. maar ben nog niet echt begonnen…. komt ook wel weer….
     
    Een heel goed weekend,
     
    Agnès

  6. Wat nu weer, hondsdagen, en als klap op de vuurpijl Griet Pis dagen, praat me er niet van IK LUISTER NIET. Het wordt mooi weer, we blijven positief. Uhh, heb voor alle zekerheid toch maar een paar boeken uit de bieb gehaald, je weet maar nooit. Fijn weekeinde, liefs Belia.

  7. ja an het is gewoon niet anders dan af wachten wat het weer gaat doen  wij vinden het weer zo akls vandaag wel goed hoor beetje zon beetje wind en het is gewoon de hele dag al weer droog hier aan de kust maar ik hoop voor de mensen die er op uit trekken dat voor hun wel beter wordt want ja he  moet er toch weer een heel jaar op teren niet ieder heeft zo veel vrijen dagen als ik nou ja vrijen dagen heb ik wel zal maar moet ze wel op kunnen nemen en dat is nog wel is een probleem op de zaak maar daar wen je ook wel weer aan ik hoop voor jou dat de rosen straks weer gaan bloeien en dat het snoei werk wel mee zal vallen ik wens je een mooi weekeind goed boek mooi stukje muziek en ja rust en af en toe een liefen lach en die zend ik jou kus rene

  8. Lieve Ann
    Ja het was een nat weekje ,maar wel nodig en natuurlijk zeggen we al gauw ,moet het zoveel zijn !!.Het Hondsdagen gedoe ,tja wat zal ik zeggen,ik heb er altijd maar een beetje om gelachen ,ik zie dat maar als bijgeloof .En dan de rozen ,bij mij zijn er vele uitgebloeid en gaan nu knoppen maken voor de tweede keer ,maar ik heb er een paar sterke Dames bij staan die gaan gewoon door met bloeien echt super ,en dan spaces ,er gebeurd altijd wel wat ,ook ik stond even een beetje op mijn achterste benen kan gewoon gebeuren toch? we zijn allemaal mensen .En boeken daar heb ik nog geen geduld voor vergeleken bij vele jaren geleden ,maar ook dat komt zeker weer terug .He He twas weer een heel verhaal .
    Ik wens je een mooi en zonnig weekend
    Liefs Elisabeth

  9. annnnnnnnnnnnn
    hoop op mooi weer hoor nog even en we vertreken hoop echt dat de zomer terug komt moet  het weekend werken maar voor degenen die vrij zijn hoop ik op mooi weer
    ann de rozen hier zijn ook treurige hoor maar heb heel wat gesnoeid zo dat de tweede bloei met open armen
    ontvangen word
    moet nog paar daagjes werken volgende week zaterdag gaan we er herlijk op uit
    ja ann er zijn ook verdrietige dingen weet het meis
    daar denk ik ook aan hoor
    wens je nog mooi weekend toe een dikke knufffffff van mijn gr v els

  10. Hoi Ann,
    Al die regen is niet voor niks geweest hoor, de plantjes en akkers met groente hebben er erg van genoten. je merkt het meteen aan alles dat het water wel nodig was. Maar nu mag de zon van mij ook wel weer komen. Een zomervakantie lang binnen spelen omdat het zo vies en koud is buiten is geen tweede keer leuk…….
    Fijn weekend, enne…hier was het vanmiddag al weer warm genoeg voor een ijsje!
    Groetjes,
    Sandra

  11. Griet Pis dagen hahaha vallen er dan allemaal mooie grietjes al plensssend uit de lucht in Fryslan???
    Vond het wel even lekker dit weertje alleen idd jammer van de rozenpracht in de tuinen daar heb je
    helemaal gelijk in wordt even hard snoeien aan de rozenstruiken hopende op nieuwe.
    Heb zin om mijn huisje te gaan schilderen, maar met zin alleen kom je er niet moet nou net nog even
    dat duwtje hebben, zodra ik eenmaal bezig ben kan ik meestal niet ophouden … stuur jij mij even dat
    duwtje&wat energie Ann je bent toch een heksje dus dat moet lukken :-))))
    Liefs&EnjoyBenona

    «»Vosje«»
  12. Hoi Ann van hoens dagen heb ik wel eens gehoort en als die goed zijn dan blijft het goed gaan .
    Maar deze regen was voor ons welkom ,we hebben het erf in gezaaid dus dat kan best water gebruiken .Nu mag de zon overdag best schijnen  en dan s,nachts een buitje .
    Vakantie hebben we nog niet ..
    Ann een heel fijn weekend .
     

Geef een reactie

