Gedicht van H. Marsman   6 comments

Gedicht

Posted 4 juli 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

6 responses to “Gedicht van H. Marsman

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heerlijk zo’n echt Hollands gedicht. Die Marsman weet ons nog steeds te raken. Zo houd ik van Holland, wandelen langs de rivier, niet op de rivier in zo’n wiebelding!

  2. Lieve Ann,
    ’n Hele mooie foto met ’n prachtig gedicht!
    Liefs Corry en Joep,doeidoei!!

  3. mooi gedicht helaas zijn de olmen verdwenen maar de stem van het water zit toch in het bloed.

  4. en ik wens jou een zeer mooi weekeind  en ik hoop dat het weer in ieder geval  lekker blijft zo dat je er nog wat van kan genieten diken kus van mij rene

  5. Roept toch een oerhollands nostalgisch gevoel op. Molens, klompen, dijken en pittoreske dorpjes. Ik kan me dat nog een beetje herinneren van vroeger.
     
    Fijn weekend Ann en liefs van mij

  6. Prachtig gedicht en die foto alleszeggend heel mooi gemaakt Ann …. doet mij aan vakantie in Drentje&Fryslan denken ruik de frisse lucht en voel de wind door mn haren …
    Jij ook mooi weekend
    LiefsBenona

    «»Vosje«»

Geef een reactie

