Dit hoort toch eigenlijk bovenaan te staan, dus alsnog….   11 comments

weekendwens

Posted 4 juli 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

11 responses to “Dit hoort toch eigenlijk bovenaan te staan, dus alsnog….

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben een beetje aan de late kant, dus een fijne zondag dan maar….
     
    Agnès

  2. Prettig weekend Ann !

  3. Lieve  ann  leuk  joh  de  foto”s  op  het water,,erg leuk .. ik  zal  je toch een fijn weekeind  willen toe  wenzen
    ik ben er even niet zo mee aan de  gang ff  weer een dip.veel pijn enz,, maar hoopt op  meer  kracht en minder  moe te  zijn  dat is  helaas nog  hep  probleem .zal ff  wat moeten inleveren    .en  bij  jou gaat  die  ..liefs  van space vr  cees   

  4. Lieve Ann,
    ’n Zonnig en prettig weekend gewenst hoor!!’n Dikke knuffel van Corry en ’n pootje van Joep,doeidoei!!xxx

  5. Whoeaahhh, je snapt er waarschijnlijk niets van, he? Komt omdat het bijbehorende plaatje hier niet plakt. Blond he?

    • Ilona •
  6. Ha die Ann, fijn weekend gewenst. Ik ga morgen ook even
    want gezinskorting zei ik ook wel zitten. Liefs, Ilona
     

    • Ilona •
  7. haha ,een geweldig weekend gewenst Misschien naar de kapper?
     

  8. aan wens je een mooie en zonnig weekend toe ga morgen naar mijn moeder die is van de week 94 jaar geworden dus even op de koffie jammer genoeg moet ik er anderhalf uur voor rijden nu ja morgen is het niet zo druk hoop ik dan maar gr v els

  9. Een heel fijn weekend Ann .
    Wij zijn druk met met de tuin bezig en vannacht mag Jan werken .
    Dus morgen middag maar verder .
    Groetjes van ons

  10. Ann,ook langs deze weg een fijn weekend gewenst,de groeten van gerrit en elly.

  11. Lieve Ann Jij ook een prachtig weekend ,
    Lieve groetjes Janny

Geef een reactie

