Waterlelie – een gedicht van Frederik van Eeden   14 comments

 

Lelie-1-1

Posted 3 juli 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

14 responses to “Waterlelie – een gedicht van Frederik van Eeden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dear Ann,
    Een mooi gedicht,en je hebt er écht iets prachtigs van gemaakt hoor!
    Kus van Edward.

  2. Lieve Ann,
    Jee wat mooi lieverdje !!!!!!!!!!!

  3. Lieve lieve Ann,
    Je rozen zijn echt prachtig,DANK JE WEL HOOR!!Ik zou nu ook wel zulke mooie rozen in mijn tuintje willen hebben maar ja,die luizen hé!!Jij hebt er geen last van zei je de vorige keer al en je gebruikt ook geen bestrijdingsmiddelen?!Ik denk er nog eens over na!!Terugkomend over Frederik…..ja,"De koele meren des doods" ken ik wél,met Rene Soutendijk,heb ik gezien op tv toen!!Bedankt voor de info.Enne…stop nou ff met duimen anders kan je niet meer spacen met die blaren,hihihi!
    Liefs en Hugs van Corry en doggy Joep,doeidoei!!xxx

  4. Ann wat prachtig het gedicht met foto .

  5. Lieve Ann,
    ‘k Ken Frederik van Eeden niet maar vind ’t wel ’n mooi gedicht en ’t design nog mooier!
    Liefs Corry en doggy Joep,doeidoei!!

  6. een prachtig gedicht mooi aan hier word ik beetje stil van

  7. Lieve Ann Heel mooi gedicht en ook de foto die je er voor gebruikt hebt is prachtig
    Lieve groetjes Janny

  8. ach ja water lelie  al is het toch wel raar dat je nu even niet lekker kunt mee wiegen met de golven .
    ach ja water lelie al is het niet elke dag lekker koel  want nu gaat het wel erg snel met die mooien hoed.
    ach ja water lelie elke keer als ik je zie dan denk ik weer wat ben je mooi in dat grijsen water .
    ach ja water lelie nu maar even niet niet meer peinzen over hoe zal het morgen zijn .
    ach ja water lelie het water zal straks an je lippen staan en zul je er over een aan tal dagen er niet meer zijn .
    ach ja water lelie dan gaan we maar weer wachten tot de volgen de keer en dat is dan weer een jaar verder .
    dag liefen an diken kus

  9. ,en wenst niet meer….
     
    Wel droevig.
     
    Liefs, Belia.

  10. Hoi Ann,
    dit is al jaren èèn van mijn favoriete gedihten!
    Mooi hè!
    De foto is ook mooi hoor!
    Groeten, Liza

  11. Lieve Ann
    Ik ken het werk van Frederik van Eeden niet ,en ik zou dat zeker eens moeten gaan lezen want al bijna 39 jaar draag ik met trots deze mooie achternaam ,het is een mooi gedicht en de achtergrond is ook heel mooi
    Liefs Elisabeth van Eeden ,tja als ik toch die mooie naam draag gebruik ik hem ook maar

  12. Mooi Ann. Ik zou willen dat ik al m’n foto’s zo kernachtig kon omschrijven.
    C:\foto’s\Lelies\Ik heb de witte waterlelie lief die daar zo blank is en zo stil haar kroon uitplooit in t licht. rijzend uit donker koele vijvergrond heeft zij het licht gevonden en omsloot toen blij het gouden hart. nu rust zij peinzend op het wateroppervlak en wenst niet meer. jpg
     
    Dat wordt wel een erg mooie maar lange bestandsnaam

  13. Mooi hoor…
    goed gedaan..lieve ann..
    knuff…Gerd.

  14. Mooi hoor!
    Dag Ann, tot over een paar weken, zal het zonnetje regelmatig sturen als ik die voor ons schijnt.
     
    Liefs Liesje

Geef een reactie

