Voetbal en humor   12 comments

 
Eigenlijk moet je een tikje sadisme in je hebben om te kijken naar voetballen, natuurlijk gun ik de beste ploeg de overwinning en dan maakt het mij niet uit of dat nu speciaal Nederland is, au niet schoppen a.u.b. ik ben nu eenmaal niet zo sportief en zit dan ook helemaal niet in m’n eentje met een oranje vlaggetje te zwaaien, dat voetballen erg leuk kan zijn zie je hieronder, maar die momenten mis ik dan ook vaak! Jammer want als het altijd zo grappig was keek ik echt naar alle wedstrijden.
 
 
 
  
 
Vergeef het me, ik weet niet wat ik doe! Maar of al die lui die na een gewonnen wedstrijd zich helemaal lam moeten drinken wel weten wat ze doen dat is een tweede. Iedereen die nu telkens naar al die miljonairs kijken, die eigenlijk gewoon hun werk doen, heel veel plezier ik vermaak me wel met dit soort voetbal bloopers.
Posted 11 juni 2008 by Ann McDunn in Amusement

12 responses to “Voetbal en humor

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahahahaha, het zij je vergeven hoor !!
    Zo wordt de voetbalsport ook voor mij aantrekkelijk om naar te kijken, grinnnn
    liefs, Miem

  2. Filmpjes zijn grappig om te zien, vind zulke bloopers wel leuk.
    Groetjes.

  3. Het tweede filmpje was echt lachen!!!

  4. oho, pure leedvermaak die filmpjes!
    Ik val altijd in slaap van voetballen op tv…of ik maak domme opmerkingen over kapsels of kleding…Ik las vandaag een stuk over voetbalbuiken bij mannen (bierbuiken dus) en ik moet je eerlijk bekennen dat ik de link tussen drank en sport niet helemaal zie, of eigenlijk helemaal niet…
    Groetjes

  5. Hoi Ann. Ik ben niet zo’n fanatieke voetbalsupporter maar onlangs ben ik met een vriend mee geweest naar een promotiewedstrijd voor de hoofdklassa amateurs. Ik heb ontzettend genoten (leedvermaak) van de emoties van de supporters. 0-1, grote bezorgdheid en diepe droefenis. Laatste kwartier, 1-1, straaltje hoop. Laatste 5 minuten, 2-1, Krankzinnige vreugde en tranen van blijdschap. Toen de wedstrijd begon met 0-1 en iedereen heel bezorgd was had ik de grootste lol. Ik bleef de hele wedstrijd zeggen dat ik er een prima gevoel bij had en dat we zouden winnen. Toen dat uiteindelijk ook lukte werd ik gedoopt tot mascotte van de club.

  6. ja ann je heb gelijk met de miljoenairs
    maar zr vermaken de mensen wel
    zelf kijk ik nooit maar ik geniet er wel van zo als van de week toen zat ik buiten er werd een doelpunt gemaakt nu meis je had hier moeten horen heel de lemmer was aan het juichen daar word ik blij van gewoon dat het dan zo een is met zijn allen
    ja dat drinken vind ik ook bespotenlijk snap dat niet gewoon een biertje er bij maar dat ze dan de boel gaan afbreken gaat er bij mijn ook niet in hoor
    maar van het voetbal op zich heb ik pers geen last van
    ben eigenlijk helemaal niet zo spot kijkster
    gr v els
     

  7. Ik heb me wel al heel lang verheugd op dit EK, maar wat is het saaaaai. Niet uit chauvinisme maar Nederland heeft toch Echt wel de meest aantrekkelijke en voortreffelijke wedstrijd gespeeld tot nu toe……..en daar kan ik wel heeel blij van worden hoor. Ben blij als het weer vrijdag is als ze weer aan de bak mogen.
    Nee, dat zuipen daar doe ik niet aan mee, daar begrijp ik ook niks van hoor. |We kijken dan ook met zijn tweetjes, als je met een grote groep kijkt is dat anders. Dan is het gewoon een soort feestje, en ja, met alcohol vier je feestjes over het algemeen.
    Groetjes Sandra

  8. Lieve Ann
    Ook ik ben geen voelbalfan ,die bloopers jaaaaa da’s leuk !!! waarom mensen zo belachelijk veel moeten drinken voor, tijdens en na een wedstrijd tja ik vind dat maar een zielige vertoning
    Lieve groet Elisabeth

  9. Dear Ann,
    Van dit soort beelden mogen ze van mij een avondvullend programma maken hoor!
    Ja en daar heb je een punt,voor het salaris wat die knapen krijgen mag je wél iets verwachten….toch?
    Kus van Edward.

  10. Hallo lieverd ,echt lachen die tubes
    ja ik ben wel een voetbal fan’
    Hou van vele sport progammas
    Ja ik heb drie zoons en gingen ook altijd naar hun voetbal club kijken
    Ik vind het wel spannend,zon kampioenschap
    En als nederland speelt,zit ik zo wat met me hoofd in de tv
    Mijn zoons moeten dan zeggen ,mam we zien niks ,je zit voor de tv
    whahahahah lachen toch
    lieve groetjes van yvonne
    Leuk gedaan hoor lieverd
    ik hou wel van lachen
    knuff
     

  11. zo is dat an daar lopen wat miljoners rond en dan nog achter zon bal aan loopen en in een netje schieten en dan komt er man die hald hem er weer uit en legt hem op een stip en aldat voor zo veel euro s nee ik vind dat het leuk moet blijfen maar ja dan ben ik maar een buiten beentje hahah veel plezier en nog een mooien dag doeiiiii

  12. De fimpjes zijn erg leuk om naar te kijken .
    Voetbal ben ik ook niet echt een fan van alleen als nederland voetbalt gaan we meestal kijken en dan ik met een oog .
    Onze zoon ziet alle wedstrijden maar gelukkig heeft hij een eigen tv boven .

Geef een reactie

