Wetterhoun/Staby pup   13 comments

Vanmorgen visite van schoondochter die met onze vriendin Caramia net een pup van 8 weken hadden opgehaald, en wat een schatje! Caramia was haar lieve grote hond Beau kwijtgeraakt aan de bekende man met de zeis en aangezien dat een hele lege plek in haar leven was besloot ze weer een ander hondje te kopen. Natuurlijk besloten ze dat Ann, die een enorme dierenvriendin is meteeen het nieuwe kind te laten zien en ik moet zeggen wat een mooie en lieve pup. Meteen maar een foto gemaakt van dit diertje, die nog piept om moeder maar wel heel graag aangehaald wil worden. Caramia héél veel geluk met je nieuwe hondenkind.

Baily 8 weken oud net bij moeder weg

Vrouwtje weet nog niet hoe ik ga heten, misschien wordt het Baily, wat heb ik nog een mooi rose buikje maar als ik groot ben zie je mijn buik niet meer want ik krijg heel veel mooi haar. Nu lig ik nog even te denken aan mijn moeder, het is allemaal nog erg vreemd hoor!

Posted 7 juni 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

13 responses to “Wetterhoun/Staby pup

Subscribe to comments with RSS.

  1. wat een snoepie
    mooie naam als het die naam word tenminste
    als je dit ziet wil je ook meteen weer hond maar gelukig heb ik standvastige man
    die me weer verteld waarom ik er niet aan moet beginen en dan moet ik hem gelijk geven jammer jammer

  2. Lieve Ann,
    Wat een schatje, ik zou hem zo zelf willen hebben. Mooie foto heb je gemaakt!
    Liefs,
    Marjo

  3. En dit is dan Spuit Elf, letterlijk want ik ben de elfde reageerbuizer. Wat een knolletje is het. Daar word je toch spontaan verliefd op! Ligt ze trouwens op een grote hond of is het een ijsbeer? Lief plaatje, Ann! Kizzie, Ilona

    • Ilona •
  4. Ach…wat een schatje met die blauwe oogjes en dat roze buikje…..smelt smelt, maar ik heb al een hele leuke hond!
    groetjes

  5. Wat een poepie Ann,als je zoiets zie zou je er zelf ook wel een willen hebben!
    Maar ik denk dat je verstandig moet zijn……al is het wél verleidelijk.
    Kus van Edward.

  6. Wat een lief dotje om te zien, zou hem zo mee willen nemen.
    Groetjes Ingeborg.

  7. Wat een schatje en wetterhoendjes binne leave bisten en trouw. Lieve groetjes Janny

  8. Wat een héérlijk koppie!!!!..nah..dat wordt genieten hoor!!!…fijne avond en zonnige Zondag meiss..liefs Caro.

  9. Dear Ann,
    Wat ’n mooi hondje,blauwe puppy oogjes en ’n roze buik,heel snoezig hoor!En ’n beetje krulletjes in ’t haar,’n mooi koppie!’t Is altijd ’n beetje zielig als ze weggehaald worden bij hun moeder en broertjes of zusjes maar ’t komt vast en zeker goed!Wens je vriendin maar heel veel geluk met haar nieuwe hondenkind!Maar euh…de bekende man met de zeis??Is dat net zoiets als:magere Hein?Ann,ik wens je nog ’n fijne avond en zondag!’t Voetbal is begonnen…bah-bah maar daar heb jij geen last van.Was Geert ’n voetbalfan?
    Liefs en ’n knuffel van Corry en ’n pootje van Joep,doeidoei!!

  10. Wat een dotje, heeft nog blauwe oogjes, doet me denken aan de valling van Kira van de buren. Werd bijgestaan door 4 volwassen vrouwen. Was zwaar werk 7 golden retrievers opvoeden… Ma hond broodmager na enkele weken en die kleine duiveltjes gingen met alles aan de haal. Maar wat een dotjes

  11. OOOOHHHHHH, wat een snoepie!!! Hij mist zijn moeder nog heel erg…die oogjes.
    Alles wat klein is is zo mooi, maar het wordt ook weer zo snel groot….

  12. Ha kijk nou. Hij ziet er aandoenlijk uit Ann, wat een prachtig hondje. Hij zou een fantastisch model zijn voor mijn flitsende doos.
    Krijg je zelf geen zin aan zo’n beestje ??

  13. ooh , wat zielig en wat lief en wat is ze mooi. wat leuk. Mijn vriendin heeft er nog steeds eentje niet verkocht en ik begin toch weer heel erg te twijfelen, het is ook zo leuk , maar ik doe het niet mams mag haar hondje hebben( hihi dus ik ook een beetje) en ik ben nu de halve dag werken, dat is niet eerlijkvoor zo’n beestie. Als ik nu een half jaar thuis zou kunnen blijven dan zou dat een heel ander verhaal zijn.  

Geef een reactie

