Window Live Spaces hebben kuren, vlinders verdwijnen, maar het wordt wel weekend!   9 comments

Een druk weekje achter de rug, de belastingdienst maakt het niet makkelijker en ook niet leuker! Er zijn heel veel dingen te regelen, maar afijn het meeste is klaar Zeus zij dank en mezelf ben ik natuurlijk ook dankbaar, mag best eens een keertje. De spaces van sommigen hebben kuren, heel vreemd gister deed bij mij de bezoekersteller het niet, geen ramp maar wel raar. Nu nog proberen of het via dit medium lukt een afbeelding te plaatsen, want daar zijn ook klachten over. De Partij van de Arbeid is nu gedegradeerd tot de Partij van de Armoede (dan blijft het tenminste nog PvdA) Drama’s genoeg weer in Nederland en andere landen, de vlinders komen niet meer zouden de bloemen minder lekker gaan worden? Weet ik veel, zie het allemaal wel! Is er nog wel wat leuks? Oh, jawel, op een enkele bui na en één onweersbuitje is het hier de hele week mooi weer geweest met wel verschil van temparatuur mag dat mag de pret niet drukken. De bloemen schieten als kanonskogels overal vandaan en buiten ruikt het heerlijk fris en bloemig, zodat ik zoveel mogelijk met mijn neus boven de rozen hang, dat maakt mensen vrolijk allemaal maar proberen dus. Bij vrienden op bezoek geweest en zij bij mij, de sociale contacten komen weer helemaal goed en dat is al heel wat. Voor het weekend wordt ook mooi weer voorspeld, dat wordt bij mij a.s. zondag naar Groningen, boek- en antiekmarkt, lekker snuffelen en zoon plus aanhang is altijd gezellig. Lieve allemaal, leef vandaag, morgen zorgt voor zichzelf en voor nu……

Weekendwens

Posted 6 juni 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

9 responses to “Window Live Spaces hebben kuren, vlinders verdwijnen, maar het wordt wel weekend!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Ann
    Ik kom weer even langs om je te groeten,ik wens je een mooie dag op de antiek en snuffelmarkt ,ook wil ik je bedanken voor je mooie foto in mijn gastenboek
    Lieve Groet Elisabeth

  2. genieten van de kleine dingen kan enorm helpen om je goed te voelen. Fijn weekend ook en snuffelse!

  3. Dear Ann,
    Voorlopig zetten we alle probleempjes even aan de kant,uiteindelijk is meetal voor alles een oplossing!
    Probeer te genieten van je weekend!
    Kus van Edward.

  4. Fijn weekend in Groningen !

  5. zo is dat an leef vandaag morgen is het brood michien wel weer duurder of de zon die schrijnt is niet het is gewoon dat het roer om gaat en dat vergt nog al wat kracht maar een boeken markt daar kan best wel is wat voor je bij zitten wie weet zie je daar iest dat je al een hele tijd naar op zoek bent geweest en zie je het ineens voor je liggen
    ik wens je een zeer rustig maar voldaan weekeind  ruik nog maar is wat aan de roos maak je niet boos leef nu morgen weer anderzorgen kus rene

  6. Jij ook een heel fijn weekend, ja dat komt er natuurlijk ook nog bij kijken alle financiën, verzekeringen e.d. moeten natuurlijk ook nog geregeld worden. aan je reaktie te zien sta je nog een beetje buiten de wereld , boeit het je nog niet allemaal in ieder geval niet zo om je er druk over te maken en maar goed ook, je bent met andere dingen bezig.
    geniet lekker van het weekend , je kunt je hart ophalen aan de antiek en boek markt wie weet wat een juweeltjes je tegenkomt.

  7. Hoi Ann. Ook bij mij bleef het tellertje steken op drie. Er is weer eens van alles niet in orde bij spaces. Ben blij om te horen dat het zo goed met je gaat en dat je ook plezier hebt in het doen van allerlei dingen en Ik wens je natuurlijk een leuke dag in Groningen bij de boek en antiekmarkt en geniet van alles wat groeit en bloeit.
     
    Liefs van Henk

  8. Ann ook een heel fijn weekend,aan het weer en de bloemen en de geuren zal het niet liggen.Ik hoop dat je een gezellige boekenmarkt hebt en misschien zit er iets leuks tussen,voor als het minder mooi weer is.Wat space betreft bij mij ook verschillende updates niet te zien geweest,teller ook lang op nul,nu tel weer wel, die kleine roosjes geuren heerlijk en veel bijen gegons,het is een lust voor oog en oor.Genieten Ann.Groetjes van gerrit en Elly.

Geef een reactie

