Weekend met een randje   28 comments

 
Hiermee wil ik nogmaals heel veel dank zeggen voor alle steun die ik heb ondervonden en nog steeds ondervind van alle vrienden en vriendinnen van de spaces. Geert zou niet willen dat ik ging zitten treuren, ik handel dan ook helemaal in zijn geest als ik toch iedereen een prettig weekend wens. Zelf leefde hij altijd erg mee met wat er hier gebeurde en kwam kijken naar mooie foto’s, leuke verhalen enz. en kenden al veel nicknamen uit zijn hoofd, vanzelfsprekend de gewone namen. Het gaf hem rust als ik achter/voor de computer zat te typen en was blij dat ik toch veel contacten had in een tijd waarin dat in het normale leven niet mogelijk was. Het worden best nog wel een aantal moeilijke dagen, maar veel verdriet heb ik niet, het is goed zo! De herinneringen aan hem zullen altijd blijven en als ik naar zijn geliefde Mieden ga neem ik hem in gedachten mee. Nog een gezegde van Geert zelf – DELA regelt en verzorgd en later komt de rekening – Geert was een nuchtere man die zijn emoties niet snel liet blijken maar een gezonde dosis humor had. En zoals op de foto hieronder zal hij voortleven in mijn gedachten. Liefs voor allemaal van Ann.
 
Weekend met een randje
 
 
Posted 23 mei 2008 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

28 responses to “Weekend met een randje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Ann,
     
    Morgen is opnieuw een moeilijke dag….. Ik kom je veel sterkte toewensen…..Het enige wat we kunnen doen is elkaar steunen in tijden van zulk verdriet… een kaarsje op een Space is het allerminste wat je kunt doen……en tegelijkertijd is dat knipperende vlammetje van toepassing op mezelf….
     
    Kus,
     
    Agnès

  2. Hallo Ann,
    Een paar lieve woorden
    doen meer dan je kunt denken.
    Daarom wil ik bij dit groot verdriet,
    ook mijn medeleven schenken.
     
    Ik wil even zeggen, dat ik aan je denk, op deze moeilijke dagen.
    En ik wil je veel kracht en sterkte toewensen,
     
    lieve groet, Liza

  3. Lieve Ann
     
    Je kent mij niet,maar ik kom via de space van Miem waar ik het mooie log las voor jou en Geert…
    Ik heb veel respect voor de manier waarop je alles hebt verwoordt…
    Wij hebben in Februari afscheid moeten nemen van de vader van mijn vriendin die na een ernstige vorm van darmkanker ook voor euthanasie koos…
    Daarom raakt dit me…en wil ik je bij deze heel veel sterkte toewensen…
     
    Bedenk ook maar…elke vogel die je zult zien in jou nabijheid is Geert die je komt groeten…een mooie gedachte niet ??
    Op die manier is hij altijd bij je…net als de vogel die hij als zijn gids zag…
     
    Liefs,
    Syl

  4. liefen an .
    de dagen die verstrijken  ik zal mijn hand naar jou toe rijken en even zacht je haren strijken .
    de dagen die gaan weer zijn normalen gang niemand die het ooit heeft kunnen begrijpen .
    de dagen van sleur en van getreur die moeten nu gaan slijten .
    de dagen van rust en berusting dat geert nu zijn rust heeft waar die recht op heeft .
    de dagen die gaan komen die zijn erg moelijk maar ook erg mooi .
    de dagen worden maanden de maanden worden jaren och ja wie zal het ooit vergeten .
    de dagen en de uuren en ik hoop nog velen uuren zal ik jou spacee belezen en als het even kan zal ik mijn reacies geefen want dat hoort bij dit aartse leefen ik wens je nog een zeer mooi leefen .
     
    groetjes veel kracht
    rene

  5. Lieve Ann,
     
    Ik heb het pas vandaag vernomen en vond je kaart heel mooi , zowel de voorkant als het gedicht. Ik vind het vreselijk echt heb er geen woorden voor. Maar nu heeft hij in ieder geval geen pijn. Lieverd, ik wens je alle sterkte toe. Ben enorm geschrokken vandaag, maar wij gaan elkaar nog wel zien.
    Lieverd, sterkte en als ik al die warme reacties zie ben ik daar erg blij om.
    Dikke kus van Jacqueline

  6. Schitterende foto Ann,echt zoals ik mij Geert het liefst herinner!
    Liefs van je Broertje.

  7. Hallo Ann, ik krijg steeds meer bewondering voor je. In dit verdriet nog zo positief.
    Overigens een mooie foto, heb nu tenminste een beeld van hem.
    Groetjes en veel liefs Ingeborg.

  8. Lieve Ann,
     
    Donderdag om 13.00 uur was ik in gedachten bij je……
    Gecondoleerd, lieverd……
     
    Liefs,
     
    Agnès

  9. Lieve Ann,ik kon het niet nalaten om even bij je te kijken.
    Gecondeleerd,Ann.
    Ik was in gedachten bij je,donderdag.
    Heel veel liefs en sterkte en nog veel meer .
    Corry.

  10. Lieve Ann,
    ‘k Leef zo met je mee dat ik er zelf emotioneel van word.De foto van Geert met ’t paard Xandra en je kleindochter Sanne met haar ballon voor opa…..zo triest en mooi tegelijk!!Alles is al gezegd.Ik wens je ook ’n fijn weekend,’n weekend met ’n randje zoals jezelf zegt…
    Liefs,Hugs and Kisses van Corry en ’n pootje van Joepie,xxx.

  11. Lieve Ann,
     
    Het doet me deugd dat onze reacties een lichtpuntje voor je zijn. Je houd je enorm sterk, maar de komende tijd zul je toch een soort vacuum terecht komen, je maatje verliezen is zowat het ergste wat er bestaat. Het leven gaat doot maar denk aan jezelf. En laat de tranen stromen als je ze voelt komen. Want in iedere traan zit een herinnering en deze herinneringen blijven. Geert’s leven was niet draaglijk meer en dan rest nog slechts wat ons allemaal te wachten staat de terugkeer naar waar we vandaan zijn gekomen. Niemand heeft ons ooit kunnen vertellen waar dat punt ligt, en wellicht weten we het pas als we daar zijn aangekomen. Misschien is Geert nog vlakbij, miscchien zit hij in hemelse paradijzen. Ik zwans niet, want hoe vaak hebben we niet gevoeld alsof er iemand over ons waakt, alsof een dierbare een oog in het zeil houdt. Ik hoop dat Geert een tijd over je waakt.Dat zullen we ook doen, op afstand welliswaar, maar slecht een klik van je verwijderd. Met ontroering heb ik gelezen hoe Geert genoot toen je achter de PC zit, en alle nicknames kende, wellicht ook de logs van de andere leesde.
     
    Ann, ik kan mijn ogen niet droog houden hier, al zou ik het willen voor je, want enige reden om te huilen heb ik niet, tenzij met je mee te huilen. Je spreekt met zoveel liefde, warmte en vertrouwen naar de toekomst. Ik hoop van harte dat het je gegund is. 
     
    Heel veel liefs,
     
    Rita 

  12. Lieve Ann,
    Ik bewonder het dat je, ondanks alle tegenslag, nog zo positief kunt denken.
    Ik wens jou ook een fijn weekend toe.
    Heel veel liefs en tot horens,
    Marjo

  13. gecondoleerd en alle sterkte wens ik je nu en komende jaren.
     
    Terugkijken geeft je vrede!

  14. Ik weet precies hoe jij je voelt meiss..Geert zou het niet anders gewild hebben en zo handel jij dus ook..dat geeft rust..ga zo door..blijf jezelf..en jij ook een fijn weekend meiss..liefs Caro.

  15. Dag Ann, wat een toepasselijke foto… Geert die onder dat mooie paard doorkijkt, recht in de camera, alsof hij daarna met grote passen gaat weglopen… bijna metaforisch.
    Fijn te lezen dat het je -ondanks alles- redelijk goed gaat.
    Doe maar gewoon waarin je zin hebt en denk niet teveel aan wat anderen misschien van je verwachten.
    Tot gauw, dikke kus, Ilona

    • Ilona •
  16. Lieve Ann, zo te lezen had je een fijne man! Heel erg jammer dat hij zo vroeg het leven moest laten…
    Ik wil je veel sterkte wensen, maar zoals ik je al eens gezegt heb jij bent een sterke vrouw. En dat je man niet wil dat je gaat treuren, weet ik bijna zeker dat jij dat ook niet zal doen. Maar als je wel even verdriet hebt laat het dan lekker gaan.
     
    Ik spreek je wel weer. Veel liefs Annelies 

  17. hoi lieve lieve ann
    wat mooi dat geert zo van onze foto genoot
    en wat mooi dat je ons in je verdriet mee laat leven
    de paarden zouden je steun zijn
    en hier met je space vrienden steunen je ook
    maar dat weet je wel
    ik vind je echt een geweldig mens
    met heel veel liefde in je die je ook rond strooit bij je space vrienden
    en ook bij de geliefde om je heen dat kan niet anders
    lieve ann
    wens je toch een mooi rustig en vredig weekend toe
    dag meis dikke knuff van els
     
     

  18. Nogmaals Ann, je bent een geweldige vrouw en een warm mens. Zoveel mensen die zoooo met je meeleven, dat zegt genoeg over jou. Het gaat vast nog moeilijk voor je worden maar je hebt een toetsenbord en je kan een aantal mensen schrijven als de nood hoog zit. Je bent geen type dat bij de pakken neer gaat zitten maar neem toch de tijd om alles rustig te verwerken. We helpen je daarbij.
     
    Liefs van Henk

  19. Lieve Ann,
    Alles wat ik kan zeggen is dat ik je daarin bewonder..
    en heel veel respect heb.
    Toch nog heel veel sterkte en kracht wens ik je toe!
    Ook ’n heel fijn weekend meiss..
     
    Liefs en knuff, Faith

  20. Hele mooie foto hele mooie sterke man leuk te horen dat hij ook meegenoot van jouw spaceblog
    en met humor houd je je staande goeie instelling van Geert&jou lieve Ann …
    Hele dikke hug & liefs mooie vrouw … fijn iets gehoord te hebben ben je sterk in!
    Wanneer is de begrafenis en lopen jullie paarden dan mee? xxxb

    «»Vosje«»
  21. Veel bewondering voor je kracht!
    Dikke knuffel!

  22. Veel sterkte geweest, en in de geest van Geert, dan wens ik jou ook een fijn weekend. Luister goed naar jezelf. En ook al is hij de nuchtere geweest, geef ruimte aan je eigen gevoelens. Nu hoef je je even niet meer sterk te houden voor hem. 
    Dus denk hieraan omdat je liever verder gaat. soms moet je even terug of pas op de plaats maken.
    Veel liefs  

  23. Ann je bent altijd vanharte welkom,als alles weer een beetje gaat,nu even de emoties van de laatste weken,weg laten ebben.
    Ook al is het voor Geert zo het beste en heb je er vrede mee,er komt toch periode van leegte en dat je hem gaat missen,we zullen je waar mogelijk hierin steunen.Schrijf desnoods het verdriet van je af.Nou Ann ,ik heb iedereen al een fijn weekend toegewenst,voor jouw en Edward in het bijzonder,het leven gaat door.Ik vindt het byzonder  je reaktie op space.Groetjes van gerrit en Elly uit Uffelte

  24. Lieve Ann
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik diep respect voor je heb,heel veel sterkte
    Lieve groet Elisabeth

  25. Lieve Ann….ik zal er alltijd voor je zijn…..veel liefs….Gerd.

  26. Lieve Ann, op dit moment ben ik een kaart voor je aan het maken, die gaat staks nog op de bus.
    weet dat we steeds aan je denken en dat we jou het allerbeste wensen, in je verdriet, maar ook in je behoefte om verder te gaan zoals Geert het wilde.
    Wat fijn dat je zoveel steun ervaard!
    Veel liefs, Liza.

  27. Lieve Ann wat ben je flink .
    Wij zullen er voor je zijn ,steunen, luisteren als je een moeilijke dag hebt .
    Probeer van je weekend te genieten ,heel veel sterkte dezer dagen .
    Liefs Jan en Tanja
     

  28. Lieve Ann ondanks alles wil ik jou ook een mooi weekend wensen met de fijne herrinneringen aan Geert
    hele mooie foto, Lieve groetjes en knuff Janny

Geef een reactie

