Hartverwarmend   29 comments

Lieve vrienden en vriendinnen, als ik de tijd had zou ik jullie allemaal apart willen bedanken voor al jullie lieve woorden en felicitaties, maar helaas heb ik even die tijd niet dat komt allemaal wel weer goed! Nu wil ik jullie allemaal zo van harte bedanken en zeggen dat ik erg veel steun aan jullie allemaal heb gehad. Morgenmiddag (donderdag) om één uur mag Geert inslapen en ik weet dat het dubbel klinkt een afscheid voorgoed en toch blij zijn dat Geert eindelijk niet meer hoeft te lijden en hij zijn verdiende rust krijgt. De foto is van een stuk land waar Geert altijd zijn paarden en pony’s had lopen en het heet de Punt, zoals jullie zien loopt deze punt aan het eind naar de blauwe lucht en wolken en zo zal Geert daar voor mij in mijn gedachten altijd weglopen, het land is leeg maar misschien loopt Geert in gedachten daar nu wel, op de vensterbank van het ziekenhuis zit iedere dag een vogel prachtig te zingen en zelf beschouw ik dat als zijn leidsman/vrouw die hem mee wil nemen op reis. Geert schreef zelf op een stuk papier "dat is mijn vogel" en zo zie ik dat ook. Nogmaals allemaal heel veel dank en mijn gedachten zijn ook bij jullie, Geert heeft mij op papier gevraagd jullie te groeten en dat doe ik hierbij!

Hier lopen de pony's 26 april 2008

Posted 21 mei 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

29 responses to “Hartverwarmend

Subscribe to comments with RSS.

  1. Steun sterkte Moed …
    Uit respect …Angelheart x

  2. Lieve Ann,
    Ik zou je duizend woorden willen schrijven,
    je troosten als ik het kon.
    In gedachten ben ik bij je.
     
    Heel veel kracht wens ik jou voor de komende tijd.
    Liefs Ingeborg.
     
     
     
     

  3. Heel veel sterkte lieve Ann…..Gerd…..

  4. HÉÉL VEEL STERKTE ANN..KRACHT..LICHT EN LIEFDE VOOR JOU..LIEFS CARO.

  5. Heel veel sterkte voor jou en je familie Ann. Het is niet van mezelf maar toch vanuit mijn hart
     

    Een paradijsvogel vloog verloren aan de horizon
    een gouden stip in ’t licht der zon
    zeg niet van deez vogel ‘te hoog was uw reis’
    wellicht zit zijn nest nabij het paradijs (Albe)
     
    Nogmaals sterkte, achtere iedere traan blinkt een glimlach van herinnering.

  6. daar bij dat punt daar wordt een rust gegunt  aan die genen die je dierbaar is
    daar bij dat punt zul je straks weer de rust vinden die je gegunt is .
    daar bij dat punt en die blauwen lucht en die mooien wolken daar zal geert naar het licht punt gaan .
    daar bij die punt zal het leefen even stil staan maar niet telang want dat had die niet gewild .
    daar bij dat punt zul je nog veel heen gaan en zul ej met hem praten en lachen .
    daar bij dat punt zal straks geen punt meer zijn maar een doorgang naar het licht en de ewigheid .
    daar om liefen an is afschijt nemen niet voor altijd maar voor een tijdelijken aart hij zal altijd daar wezen daar bij dat mooien punt in jou hart daar zal die zeker voor altijd zich thuis voelen met al jou tranen en heel je hart neem je nu afschrijt en met een traan op je wang en een stil gebed hier is hij dan hier bij dit punt daar heb ik hem neer gelegt je zult zeker hem weer vinden want dat kleinen volgeltje dat zingt elke dag voor jou het mooein avond gebed zoek niet verder ga maar naar dat punt neem de tijd meen de rust laat het maar gewoon komen zo als het komt dat was dat mijn afschijt mijn laasten …..

  7. God looked around his garden
    and found an empty space
    He then looked down up on th earth
    and saw Geert tired face
    He put his arms around him
    and lifted him to rest
    God’s garden must be beautiful
    he only takes the best
              ~*~
     
    Liefs en deelneming voor de hele familie
    Hou je vast lieve Ann
     

    «»Vosje«»
  8. Lieve Ann,
    Eens maakte ik een gedichtje, lang geleden. Ik wist niet waarom, het gebeurde zomaar……
    Nu weet ik het wel……. Het was voor jou!
     

    Nooit genoeg… 
     
    Woorden genoeg,
    maar nooit genoeg woorden,
    om te zeggen wat we bedoelen.
     
    Tranen genoeg,
    maar nooit genoeg tranen,
    om te laten zien wat we voelen.
     
    "Waarom’s" genoeg,
    maar nooit genoeg "waarom’s"
    om een antwoord te vinden.
     
    Wijsheid genoeg,
    maar nooit genoeg wijsheid,
    om dit te begrijpen…
     
    LIEVE ANN, veel sterkte, ik ben in gedachten bij jullie.
    Rust zacht liee Geert, je hebt het verdiend.
     
    Dikke knuffel, Miem

  9. Lieve Ann,
    Ontroerend en mooi tegelijk…lieve Ann ik wens je heel veel STERKTE vandaag bij ’t afscheid nemen van je geliefde man Geert.
    ……………..ssttt!!
    Liefs Corry en Joepie.

  10. Lieve Ann. Mijn gedachten zijn bij jullie. Je staat niet alleen.
    Veel sterkte.

  11. Lieve Ann,
    Geert zal altijd daar zijn waar jij hem in gedachten wil zien, ik vind het heel ontroerend hoe je dit allemaal opschrijft…
    (fijn dat het kaartje is aangekomen, was voor mij ook de eerste keer dat ik op zo’n manier een kaartje stuur)
    Liefs, Sandra

  12. Het is bijna zover……..heel ontroerend, maar jullie zijn goed voorbereid.
    Zo’n verhaal over een vogel die er voor je is, om je te halen…..heb ik al vaker gehoord. Het zou best wel eens waar zijn.
    En als zo’n beestje je de kracht schenkt dan is het gewoon zeker waar. Ik vind het mooi.
    Heel veel sterkte Ann, ook ik ben in gedachte bij jullie.
    Liefs Sandra

  13. Lieve Ann,
    Vandaag is dan de dag dat je afscheid neemt van Geert en Geert afscheid neemt van het leven.
    Ik vind je een bijzondere sterke vrouw.Je weblog is weer zo mooi geschreven en de foto erbij ,heel ontroerend.
    Heel veel sterkte,Ann.Ik hoor niet tot je vriendenkring maar in gedachten ben ik bij jullie.
    Liefs van Corry.
     
     
     

  14. Lieve Ann
    Ik kan niet veel woorden vinden,weet niet goed wat te zeggen ,ik wil je heel veel sterkte wensen
    Lieve groet Elisabeth

  15. Lieve Ann, net als mijn schoonmoeder vind ik jou nu ook zo sterk. Zoals je het verhaal hierboven beschrijft. Fijn is het dat je goed afscheid kan nemen van je mannetje….dat is heel veel waard. Mijn schoonvader had ook een vogeltje vlakbij zijn bed, alleen geen echt vogeltje net als bij Geert. Maar toch kon het vogeltje zingen en hoorde het ook bij het laatste moment van mijn schoonvader. Het hoe en waarom vertel ik je nog weleens.
    Heel veel sterkte en liefs van mij.
     
    Annelies
     

  16. Ik wait d’r is tied van kommen,
    en ook ’n tied van goan,
    en alles wat doar tussen ligt
    dat is/was Geert zien bestoan.
     
    Straks word ’t kolder om die tou
    en in dien menselekhaid vroag stoe die of
    woarom zo jong zo gaauw?
     
    Ann en Geert, wie denk’n aan jullie, an’st zo ver is,
     
    Liefs, Liza

  17. Rots in de branding
    Alle sterkte en durf je verdriet ook de vrije loop te laten gaan
    We zijn rond jullie
     

  18. Ik wens je heel veel sterkte. Mooi en ook ontroerend verhaal bij de foto.
     
    Groetjes Petra

  19. Sterkte voor de komende tijd Ann,  elly en gerrit .

  20. Lieve Ann een prachtige foto met een ontroerend verhaal .
    In gedachten zijn we bij jullie .
    Liefs Jan en Tanja

  21. Al weet ik dat je veilig bent,geborgen bij de Heer.De lege plaats blijft onvervuld,ik zie je hier nooit meerAl weet ik dat je veilig bent,verlost van alle pijnIk kan mijn vragen niet meer kwijt,ik kan nooit meer bij je zijn.Al weet ik dat je veilig bent,mijn hart wil er niet aanDat jij die ik niet missen kan,voorgoed bent heengegaan.Al weet ik dat je veilig bent,ik zoek je maar vind je nietik vraag het aan iedereen,of iemand jou nog hoort of ziet.Al weet ik dat je veilig bentIk zie je hier nooit meerMaar als het donker word,zeg ik tot ziens tegen de Heer
     
     

  22. Zal vandaag aan jullie denken lieverd. Zal in gedachten bij jullie zijn
     
    xxx Rita

  23. lievert  heel veel sterkte maar toch is het mooi hoe alles gaat
    de vogel helpt jouw en geert naar het moeilijke moment toe
    in gedachten sla ik een arm om je heen en ook om geert
     en zou om 1 uur een kaarsje aan steken
    en het verhaal over het stuk land waar geert loopt heb mijn diep ontroert
    maar hij is daar wel
    heel veel liefs van els

  24. Lieve Ann , Ik wens je vandaag heel veel sterkte , Ik zal in gedachten bij je zijn.
    een dikke knuffel van mij , Liefs Janny

  25. Lieve Schat ik ben bij je … ik hou je vast …
    Ben bij jullie … wens Geert een goeie reis …
    Lieffie ik heb geen woorden meer ..tears..
    embrace Benona

    «»Vosje«»
  26. Dear Ann,
    43 jaar herinneringen kan niemand je afnemen.
    Zelfs de dood niet.
    Mijn gedachten zijn bij Geert en bij jou.
    Mijn arm ligt op je schouder.
    Sterkte en liefs!
    Ilona 
     
     
     
     
     
     
     

    • Ilona •
  27. Lieve Ann,
    Ik weet heel goed dat dit moeilijk is maar toch ook heel fijn dat Geert morgenmiddag uit zijn lijden verlost zal zijn.
    Je hebt dit heel mooi verteld, het stuk land dat naar de wolken loopt en daar zal Geert naar toe gaan, en  ik vind het heel mooi dat Geert die vogel als zijn leidsman ziet. Lieverd, hoe moeilijk dit morgen ook voor je zal zijn, ik weet dat je Geert niet langer wilt zien lijden. Jullie hebben allebei nu je rust verdiend, ik wens je voor morgenmiddag alle sterkte toe, in gedachten zal ik bij je zijn.
    Heel veel liefs Ria

    Lady Flower Power
  28. Lieve Ann,
     
    Ik wens je heel veel sterkte morgen.
    In gedachten bij je,
    Marjo
     

  29. 26 APRIL IS MIJN VERJAARDAG
    EN VANDAAG WAS DE JOUWE MEISSIE
    IK WENS JE HEEL VEEL STERKTE MORGEN….
     
    IN MIJN GEDACHTEN ALLEEN MAAR,
     
    LIEFS, EN NOG EENS LIEFS,
     
    AGNÈS
     

Geef een reactie

