Zomer in de lente, heerlijk!   7 comments

Het was vandaag toch wel ontzettend mooi weer! De vogels zongen het hoogste lied, ineens spatten de bloemen overal de grond uit en de mensen kijken ineens toch wel iets vriendelijker en dat is al héél wat. Hier in het hoge noorden hebben we de 25 graden niet gehaald, maar het was warm genoeg en ik heb dan ook ontzettend genoten van het boodschappen doen iiiieeew, nou ja ook dat moet gebeuren en dan nog die grote witte was die schreeuwt om Ariël of een ander wasmiddel. Ach het leven van een huisvrouw is niet alleen bloemetjes kijken en naar vogels luisteren, het strijken was iets minder plezierig maar goed het is bijna MOEDERDAG, ik zal het maar even zeggen want heel veel mannen mogen dit graag vergeten of mopperen op het commerciële gedoe. Dames sla de handen ineen, al is het maar één roosje die hele lange hoeven niet want daar moet toch de helft af. Een klopje of kusje op het bezwete bolletje mag ook! En moeders die zeggen er niets om te geven, (ja die zijn er echt) die zijn flink en moedig, maar met vaderdag moet er toch wat gehaald worden nietwaar. Maar even een zomers lente plaatje op deze prachtige avond.

dinsdag 6 mei 2008 Volop lente

Posted 7 mei 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

7 responses to “Zomer in de lente, heerlijk!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Ann, moederdag zal altijd blijven bestaan daar ben ik van overtuigd. Ik denk dat iedereen in zijn leven wel eens goed beseft hoe belangrijk zijn of haar moeder is, of is geweest, want daar gaat het toch om? Maar niet iedereen weet dat op de juiste manier te brengen en daar hebben we gelukkig dus moederdag voor. Ik vind trouwens moeder zijn wel iets anders als huisvrouw zijn, maar dat kan ook aan mij liggen…
    Groetjes

  2. haha, moederdag…….ik vind het prachtig als ik van één van de kinderen een zelfgeplukt boeketje krijg met paardebloemen met een lange steel en madeliefjes met een korte…. Maar zodra ik moeder-af ben wil ik beslist niet dat mijn kinderen zich verplicht voelen op moederdag langs te komen, daar gruwel ik van…
    Een heel fijn weekend toegewenst met een klopje op je schouder, een dikke knuffel en wie weet een zelfgeplukt veldboeketje!
    Groetjes

  3. Ja zeker  de  lavendel  staat in  volle  bloei.mooi zijn  die   planten.zo als je  gezien hebt staan er weer wat  bloemen op  mijn  space..wel leuk  van kleur je  hebt  helemaal..gelijk de afstand moet iets  verder  ik  zal het weer even  doen  zaterdag,,dan laat ik  het  je  zien,,oke’ wat ik wel  jammer vind  van  me  zelf  ik  kan  soms  mijn  handen  niet  stil  houden  en  dan ja  zie  de  gevolgen  wat  geweging enz. maar ieder  een is niet  het zelfde  die  van jou aan  zijn ook  prachtig liefs  van  cees  fijn weekeind  ..

  4. Moeders en huisvrouwen hebben ook geen moment rust he,het gáát maar door!
    Het ligt volgens mij toch iets anders,mannen vergeten Moederdag niet hoor,ze
    zijn veel te bang dat ze dan zelf met Vaderdag worden overgeslagen!!!!
    Dear Ann, geniet maar lekker van dit prachtige weer.
    Kus van Edward.

  5. ja ann het was prachtig
    nu nog hoor de tuin deur staat open de vogels hoor je lijkt net een romanetje daar begint het ook mee maar nu is hetecht
    ik ben aan het genieten en veel mensen met ons
    en moederdag
    als ik echt heel eerlijk ben geef ik er niet zo om
    als de kinderen komen heel leuk
    nu meis geniet vandaag ook nog maar en hou de foto’s toestel in de aanslag
    deze foto is ook weer erg mooooi veel gr v els
     

  6. lieve ann toch even achter de computer gekropen..mooi joh de  foto”
    ik ben ook even naar de tuin geweest. maar doe even rustig aan..blaas problemen  ..
    weinig aan te  doen. ik heb 51fotoos gemaakt van mijn bloemen in de  tuin .7 ei dus dat kan je even gaan bekijken . zeeland dat is mijn stekkie ook ik wil er graag naar toe,, kamperland daar woon
    een halfzusje   2 keer gezien in mijn leven  vandaar die vraag..liefs van cees fijne dag morgen en voor straks heerlijk slapen..xx  

  7. Hoi Ann.
    Hierbij een klop en een kus op je bezwete bolletje
    van Henk

Geef een reactie

