Woorden schieten te kort!   13 comments

 
Artikel uit het AD, en nu ben ik echt vreselijk kwaad, verdrietig en ik voel me machteloos!
 

Hond doodgeslagen om overlast haren

LEEUWARDEN – Een 45-jarige man uit Leeuwarden heeft met hulp van een 40-jarige vrouw zijn beagle doodgeslagen met een klauwhamer omdat de hond te veel verhaarde.
 
afbeelding vergroten Een Beagle.
 

Het tweetal toog naar een park in de Friese hoofdstad, waar de eigenaar de hond de schedel insloeg.

Het duo gooide het dier daarna in een vuilcontainer.

De man en vrouw zijn opgepakt door de politie. Beide verdachten hebben bekend, waarna ze zijn vrijgelaten in afwachting van eventuele strafvervolging.

De hond moet enorm hebben geleden, want het dier is pas na zeven klappen met de hamer overleden, zo blijkt uit onderzoek van een dierenarts.

Posted 24 april 2008 by Ann McDunn in Nieuws en politiek

13 responses to “Woorden schieten te kort!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Toen ik het las werd ik misselijk. Deze mensen zijn een gevaar voor de maatschappij en hebben geen enkel gevoel voor normen en waarden. Bij Ilona stond ook een verhaal waar ik compleet niet goed van werd. MensDOM en dierenRIJK

  2. Werkelijk ziekmakend zoiets, Straffen zijn veel te licht voor dit soort delicten. Wat mij betreft mogen de Rotkoppen van dit soort figuren voor iedereen te zien zijn op een internet site. Hoe diep kan je eigenlijk zakken ?? Deze twee hadden elkaar de hersens moeten inslaan.

  3. Je moet toch wel heel ver heen zijn wil je zo iets doen. Je eigen lieve hond!! waar je lief en leed mee deeld. Die er voor je is als je hem nodig hebt en lekker warm tegen je aan komt liggen. En ach die haren die zuig je gewoon op. Of je borsteld je hond eens wat langer.
    Bah, wat bezielt zulke mensen?
     
    Liefs Annelies

  4. Heb ik mij zo over opgewonden woorden schieten te kort …

  5. Ik had het artikel gelezen op het kttenforum. Het is heel erg dat mensen hiertoe in staat zijn, vreselijk. Ik kom vaak van dit soort artikelen tegen en voel me machteloos kwaad. Het gebeurt helaas best veel, dit soort praktijken, veel vaker dan wij te lezen krijgen.

  6. Dit is toch verschrikkelijk?
    Voor dit soort lui moeten ze strafkampen inrichten waar ze onder de meest barbaarse
    omstandigheden moeten werken,en er nooit meer uitkomen!

  7. Hè Ann,
    ik ben net als jij ook zo geschrokken van dat bericht!!!
    Als ik dan naar Snoopy kijk, moet ik haar wel even knuffelen!
    Lieve groet, Liza.

  8. Gatver!!!!!! wat bezield die mensen????IK hoop niet dat ze nog meer dieren hebben en ik hoop al helemaal dat ze geen kinderen hebben.
    Dit soort mensen verdiend een plek in een gesloten inrichting. Dat zal het wel niet worden zo te horen (het was maar een hond…!!!!) maar als je om zoiets kleins al zoiets ergs kan doen is er iets flink mis! 

  9. Hallo Ann , Hier zijn gewoon geen woorden voor, verschrikkelijk
    Lieve groetjes Janny

  10. hoorde het net van janny wat een stel idioten is toch wel heel erg zou ze op sluiten voor hun hele leven want zulk soort mensen hebben geen gevoel dus weg uit de maatschapij
    maar ja zou wel een boete worden zo werkt het bij ons ,,
     

  11. Ik kijk om me heen en zie mijn eigen hondjes
    Wat ben je voor mens om zoiets te doen .
    Ik wordt hier verdrietig van en ook kwaad Ann ik kan zoiets niet begrijpen .
     

  12. Aan de schandpaal die twee, midden in de stad, een paar maanden, elke dag een paar uurtjes.
     
    …..en dan alsnog ophangen.
     

  13. Is de mensheid nog te redden? Jezusmaria nog an toe, ik word hier dus echt volkomen onwel van Ann…. in de vuilcontainer…. ook dat nog…. die twee zijn natuurlijk zwaar gestoord maar ze komen hier toch niet mee weg, he? Jemig wat moet dat beestje een vreselijk leven hebben gehad bij deze twee walgelijke creaturen. Ik zeg maar niks meer… ik ben er beroerd van… verschrikkelijk!

Geef een reactie

