Oefening baart Kunst II, voor iedereen die alleen maar een kruisje ziet.   6 comments

Aangezien ik zo opgeruimd van karakter ben heb ik perongeluk het blog album dus ook maar opgeruimd, dat dit uit den boze was bleek toen de foto wel voor mij te zien is maar niet meer door anderen. Daar snap ik dus de lol niet van maar hier is ie nog een keertje, alleen weet ik niet of deze wel zo mooi is, want ik kon dat ding niet vinden en heb deze dus gecopieerd van de foto op m’n space! Een, twee, drie ik zie wel wat er van komt. Grrrrrr.

Kastanjeknoppen

Posted 23 april 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

6 responses to “Oefening baart Kunst II, voor iedereen die alleen maar een kruisje ziet.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Ann .
    Bij jou gaat het goed bij de onze niet echt meer .
    We zijn al dagen bezig met de instellingen opnieuw .
    Jullie krijgen geen updates meer van ons ra,ra hoe is het mogelijk .
    Ik baal hiervan want ja je mist toch je vrienden .
    Als je de oplossing weet laat je het ons weten ?
    Gr Jan en Tanja

  2. Wat ben je lekker bezig…. grote voorjaars schoonmaak?

  3. Joepieeeeeee, ik zie ‘m ook weer!!!!

  4. Zo zie je maar weer Ann, je PC is niet altijd even blij met jou opgeruimde karakter.
    Maar dit ziet er weer helemaal primadonna uit hoor…

  5. YEAAAAHHHHHH Ann, ik zie de foto!!! Mooi hoor! Ik zag in het gastenboek van Henk ook zulk prachtige scherpe foto’s staan van jou. Beautifull!!
     
    Liefs Lieske

  6. jaaaaaaaaaaaaaaaaahoor annnnnnnnnnnnnnn hij is net zo mooi ik zie hem gelukkig wel niet meer opruimen hoor gr v els.

Geef een reactie

