Oefening baart kunst, dus nog een keer proberen!   11 comments

Aangezien mijn foto’s toch behoorlijk beroerd op de space komen al is men zo lief om te zeggen dat ze mooi zijn ga ik het nog een keertje proberen zoals spacevriend Henk mij heeft aangeraden, het is toch te gek voor woorden als anderen allemaal haarscherpe foto’s neer poten en de mijne zien er maar povertjes uit! Nu nog eventjes een aardig kiekje opzoeken en zien wat er gaat gebeuren, zelf ben ik toch reuze benieuwd.

Kastanjeknoppen 9-04-2008

Posted 21 april 2008 by Ann McDunn in Geen categorie

11 responses to “Oefening baart kunst, dus nog een keer proberen!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo Ann, iedereen zegt dat hier een mooie foto staat, maar ik zie alleen een kruisje…?? hoe kan dat?
    Ik zet in mijn blog altijd een foto of plaatje vanaf mijn photobucket.com
     
    Annelies

  2. Wat  mooi Ann .
    Ik weet niet hoe het moet maar daar zal straks wel verandering in komen .
    Els belde me net of ik even wilde kijken of het haar ook was gelukt en zie daar ook mooie foto,s .
    Fijne dag Ann op naar meer vandeze prachtige foto,s .
    Gr Tanja

  3. nu ann
    ik vind het prachtig
    ook de anderen waren echt niet slecht hoor
    en de tip van henk werkt helaas bij mijn niet
    heb het geprobeert maar mijn comp zegt doe het lekker zelf
     deze foto is super
    gr v els

  4. Het is gelukt! Heb je toch nog eer van al je werk!
    liefs,
    Sandra

  5. Hoi Ann.
     
    Dit is zeker wel genieten. Deze foto is 746 X 423 pixels, ruim voldoende om je foto’s prachtig weer te geven.
    Het word nog een harde strijd wie de fototrofee dit jaar gaat binnenslepen.
     
    Tjonge, de een vind dat ik fotograaf moet worden, de ander wil een schrijver van me maken, weer anderen vinden dat ik fitnessinstructeur moet worden. Heb ik dan zoveel talenten ??
     
    Ik lees eigenlijk nog maar heel weinig. Vroeger las ik vooral de knotsgekke boeken van roald dahl. Ik kan me nog een titel herinneren ” Oom Oswald ”  en een ander boek van hem, dat ging over kabouters die vliegtuigen van de geallieerden saboteerden in de 2e wereldoorlog maar daar ben ik de titel van kwijt.
     
    Veel succes gewenst nog met je nieuwe opzet van items publiceren.
    Groetjes van Henk en zijn wandelende vriend.

  6. Kijk,Kijk, dat is het dus he!
    Gefeliciteerd hoor Ann,hierna zal de concurentie wel in alle hevigheid losbarsten.
    Kus van Edward.

  7. Dit ziet er inderdaad goed uit. Ik begrijp er soms ook niets van. Ik heb een schitterende foto gemaakt, zet ‘m in mijn weblog en het is ineens een thumbnail terwijl ik ‘m helemaal niet verkleind heb; daar heb ik ook niets aan, ik wil de foto in volle glorie tonen.
    Ik heb geprobeerd mijn space anders in te delen…. ik ben bijna gek geworden…. alles wat ik naar een andere plek sleep, springt vanzelf weer terug. Dat schiet lekker op. Het is zo ingewikkeld om van 2 vakken naar 3 te gaan of van 3 naar 1… ik kap ermee. Het ergste is dat je van te voren niets kunt zien in die rotmodules van msn. Je zet een html-code neer en als je op toepassen klikt, ziet het er meestal op space niet uit…. dus weer opnieuw…. zo blijf je aan de gang. Ik laat ’t maar zo; het zal me eigenlijk worst wezen. Nu ken ik mezelf maar al te goed dus laat ik het er niet bij zitten en kan ik nog wat van mezelf verwachten. De goffers vliegen hier straks in het rond, misschien hoor je ze wel iin Buitenpost. Nog een mooie avond, lieve Ann!
     

  8. Ha, thanx voor je bericht, ja met hier en daar tip kom je weer verder, is leuk! Verder vergat ik nog te zeggen, het hangt vaak ook af van de camara die je gebruikt, met een is het veel moeilijker dan de andere, hnagt ook weer van het type af en zo..Ik ben begonnen met een eenvoudige compactcameraatje en sinds een klein jaartje een wat betere "middenklasser" camera waar ik al weer veel meer mee kon doen. M’n volgende stap is nog eens een professionele camera aan te schaffen, een digtale spiegelreflex met verwisselbare lenzen enzo…
    Maar ach, ’t blijft toch heel leuk te experimenteren.. en vaak komt er ook prima rsultaat uit.
    groetjes, Lourens

  9. eeee, hartstikke mooi toch! Wat een apert gezicht die grote knoppen die zo uitkomen! Kan me voorstellen dat je dat wilde vastleggen, leuk hoor.
    En dan nog heb het ook vaak dat een paar genomen foto’s niet helemaal zuiver scherp zijn, daarom druk ik af onder verschillende instellingen / functies / belichting enzo..
    De foto’s die ik goed genoeg vind bewaar ik en de rest gooi ik gewoon weer weg!!
    groetjesss, Lourens

  10. Ok eerlijk deze is wel veel mooier en duidelijker  En met de groene en blauwe lucht en nog een witte wolk maakt het helemaal af
    Lieve groetjes Janny
     

  11. Ann het is je gelukt, inmiddels zijn de knoppen blaadjes geworden maar dit ziet er toch een stuk beter uit dan de Helleborus, jezelf een complimentje geven is soms best leuk (grinnik) en natuurlijk vriend Henk bedankt!

Geef een reactie

