Helleborus   8 comments

 
Eens even kijken of ik nu ook eens een eigen foto zo groot op de space kan krijgen om jullie allemaal een goede week te wensen, mensen die moeten werken hebben natuurlijk niet zoveel aan een lente-week, maar gelukkig is het al een stuk langer licht buiten en voor iedereen is er dan nog wel wat mee te pakken van de aangename temperatuur, al is het maar om hier en daar een foto te maken en als het niet hier is dan maar daar, tjonge van een saai weekend word ik ook niet bepaald minder melig. Vriendinnen, vrienden en bezoekers allemaal een goede week gewenst en Ann jij ook hoor. Knipoogje
 
Helleborus
Posted 20 april 2008 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

8 responses to “Helleborus

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maar toch Ann is deze ook helemaal goed , Is helemaal niks verkeerts aan , De blauwe lucht bij die andere maakt het misschien mooier en duidelijke Een blauwe lucht maakt alles heel mooi Lieve groetjes Janny

  2. en Ann jij ook!!! 😉

  3. Pracht foto Ann .
    Gisteren met de tuin bezig geweest ik was de hele dag alleen .
    Heerlijk rustig ,maar oooo zo eenzaam .
    Ik wens jou een hele fijne zonnige week .
    Liefs Tanja

  4. Hallo Lieve Ann . OOk al een saai weekend gehad er waren er meer .Dus ik heb maar heerlijk de foto’s zitten te bekijken
    Wat ik allemaal gemaakt had en ja dan ben je nog wel even bezig,hihi Je hebt een prachtige foto gemaakt.
    Ik wens jou ook een hele fijne week en lekker genieten van de zon die ons word belooft, Lieve groetjes Janny

  5. hhoi ann is gelukt zie ik mooi zijn ze he
    en ja we treven het het mooie weer komt er aan
    joop nog maar dagen werken en zaterdag vertreken we
    voor een weekje vakantie
    nu ja had ik al beetje nartuurlijk nu ik thuis ben
    maar anderen omgeving is ook heerlijk
    dus  jij vond het oooook saai weekend nu ik iedergeval de zondag
    zaterdag had ik het idee dat ik een hele week gewerkt had zo moe
    maar zondag was het gelukkig weer over we zouden nog even naar de vlinder tuin gaan maar ja we hadden zieke
    mensen dus we zeiden volgende keer maar
    wel in de tuin geweest de plantjes waren zo drooog ze moesten nu al water hebben
    maar ja veel wind en vorst gehad dan krijg je het de baken waar de planten in staan waren kurk droog
    nu ann nog een mooie week toe gewenst aan het weer zou het als ze het goed hebben niet liggen veel gr v els..

  6. Dear Ann,
    De Helleboris staat er gelikt in hoor!
    Hier was vandaag de hele dag volop zon en 17 graden,dus dat was genieten.
    In Buitenpost moet dat toch ook een keer lukken??
    Kus van Edward.

  7. Hartstikke mooi hoor Ann, de helleboris.
    Ik ben die naam al eens eerder tegengekomen en had die naam ingetypt in Google.
    En ja, de helleborus bestaat echt. Maar wat een merkwaardige naam voor een plantje.
     
    En ik ga er toch maar het beste van maken, dat weekje met mooi weer onder de glazen koepel van de fabriek.
    En geniet jij er ook maar van, dus zet de wonderbedonderbolletjes maar buiten.
     
    Liefs van Henkie.

  8. Ik heb al een aardig kleurtje gekregen vandaag met al dat werken in de tuin, het begin is gemaakt.
    En joepie, eindelijk positief nieuws over het weer. Deze week idd werken maar pas om vier uur ‘smiddags dus….een beetje eerder opstaan als normaal, dan heb ik er ook wat aan. En dan……..een weekje vakantie, dus duimen dat het dan ook lekker blijft.
    Een hele goeie (opwindende) week gewenst

Geef een reactie

