Lente week!   10 comments

 
Deze week zit er alweer bijna op en telkens blijf ik me er over verbazen dat het zo snel gaat. Gelukkig hebben we deze week niets over het weer te klagen gehad en iedereen heeft met eigen ogen kunnen aanschouwen dat de zon nog steeds bestaat en hebben we de warmte weer kunnen voelen. De vroege vogels hebben weer prachtige foto’s gemaakt, er is hier weer heel wat afgepraat en iedereen heeft wel wat meegemaakt, hetzij mooi, hetzij minder aangenaam. Zelf best wel een leuke week gehad en vandaag ben ik naar de presentatie geweest van een kennis en buurman die zijn debuutbundel Friese verhalen heeft gepresenteerd in het Lauwers College, ik kom daar nog op terug want natuurlijk zat mijn camera’tje in m’n zak. Niet dat het zulke geweldige foto’s zijn geworden, maar ze geven wel een indruk van het gebeuren en ik wil het Fries toch wat promoten al ben ik Noord-Hollandse van geboorte. Het was bijzonder leuk en een hele happening. Langzamerhand wordt alles heerlijk fris groen en bloeien er al weer heel wat bloemen, de meesten van ons zullen daar erg blij om zijn en daar schaar ik mezelf ook onder. Lang leve de LENTE wat is het toch een prachtig jaargetijde. Vriendinnen, vrienden en bezoekers….
 
weekend 
Posted 11 april 2008 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

10 responses to “Lente week!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo Ann,
    Ja, ook gisteren en vandaag was het heerlijk weer dus de zon bestaat gelukkig nog ja.
    Liefs en groetjes,
    Marjo

  2. Er waren bij mij weer eens geen udates van je te zien en ik zie dat ik al weer aardig wat gemist heb. Het gaat idd allemaal erg snel.Maar dat is meestal zo als je het naar de zin hebt!
    Fijn weekend!

  3. Hoi Ann.
     
    Nu je het trouwens over groei en bloei hebt, hoe is het eigenlijk afgelopen met je wonderbedonderbollen ??
    Is het nog wat geworden?

  4. Nou je hebt gelijk de week is zeker omgevlogen komt zeker door het mooie weer .  En jullie ook een heel fijn weekend toegewenst
    en ik hoop dat de gezondheid wil meewerken.
    Vele groetjes uit het zuiden Mazza  

  5. Het was zeker genieten deze week Ann, ik heb dan ook aardig wat kilometertjes gefietst….heerlijk!
    Vanaf nu kan het eigenlijk alléén maar beter worden zou je denken!
    Geert en jij óók een heel fijn weekend gewenst.
    Kus van Edward.

  6. Spring is in the air. Fantastic! We enjoy of it.
    Dat Fries zal me niet lukken en dat is ook niet de bedoeling!
     
    Hier in het zonnige Brabant is het fantastisch………… en ik versta Brabants redelijk maar heb overal gwewoont en spreek geen dialect.
     
    Nice weekend to all my friends!!!!!!!

  7. Ik ben vorig jaar verliefd geworden op Friesland en dan in het bijzonder op Lauwersoog & PeassensModdergat(Het alleroudste visserstadje van Nederland met zn trieste geschiedenis maar oh zo mooie authentieke huisjes) prachtige natuur de reuk van weide&zee heerlijk wat een verademing en de mensen waren nog aardig ook, wat wil je nog meer.
    Idd Lang Leve de Lente heerlijk wat warmte op je huid doet een boel andere dingen vergeten!
    Lieve Ann&husband wens jullie warmtevol week-end …ciaociaoBella

  8. Ann, ja het was best heerlijk deze week.
    Jij kan zeker na al die jaren zelf ook goed Fries spreken?
    Ik zit aan het eind van het jaar hier 3 jaar in Zeeuws-Vlaanderen, maar ik kan geen Zeeuws praten. Het lukt mij niet goed en het lijkt dan meer op Brabants. De roots van Rotterdam blijven er toch ook wat inzitten.
    Jeff kan het wel erg goed, maar die is gewend aan allerlei dialecten spreken, is ook oorspronkelijk Belg(ja..dat zegt genoeg, haha), maar heeft zich bekeerd tot de Nederlandse nationaliteit (goed zo jochie).
    Nou, fijn weekend van ons en groetjes.

  9. ann ik wens jouw en je man ook een goed weekend toe
    en heerlijk hebben we het gehad deze week
    al hebben mijn hortensia’s een goede knauw gehad hoop zo dat ze weer op nieuw knopen gaan geven want de bovenste zijn goed bruin zit  weet niet of ja dat gedeelte nu moet afknippen
    durf dat ook zo niet want wie weet verprutst je nog meer er aan
    en ja wat gaat het hard he
    maar ze zeggen dat komt omdat we elke dag zo veel nieuwe indruken krijgen te verwerken via de krant tv en onze beste comp daar zit best wat in
    gaan we maar in hutje op de hei wonen zonder al dit
    dan weten we het ogf het waar is
    nu aan nog maal goed weeken en wacht jouw fotos af want dan ben ik er weer als de kippen bij
    gr v els,,

  10. Ja Ann het waren heerlijke dagen .
    We hebben allemaal kunnen genieten,hopelijk blijft het dit weekend ook nog een beetje goed .
    Wij wensen jullie dan ook een heel fijn weekend .
    Nu eerst nog maar aan de zuulkool haha het smaakt nog wel in de lente .
    GR Jan en Tanja

Geef een reactie

